Keresés

Részletes keresés

Rooger Preed Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11744
Miért váltottál megint nevet?
Előzmény: HL123 (11743)
HL123 Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11743

erről beszélek!

legalább mi autósok és bringások fogjunk össze a nemparkosok ellen... :-)))

Előzmény: Rooger Preed (11742)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11742
No, Tördemic utcáját képzeld el egy 23 mm széles gumikkal (8 barra felfújva) felszerelt országúti bringa nyergében. Nem kicsit zsibbadt mindenem, mire átértem a falun.
Előzmény: HL123 (11740)
pista 60 Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11741
Újabban épült utaknál újrendszerű csatornafedlap behelyezéseket alkalmaznak, ami elvileg nem verődik ki, mert a csatorna aknára telepítik a keretet, nem az aszfalt útra. Érdekes kör alakú betétekkel "hézagolják ki" a megfelelő szintet. Persze a rengeteg régi ettől még megsüllyed... Ahol nagy a "gáz" ott megcsinálja a Csat Művek, ha az ügyeletnek valaki bejelenti.
Előzmény: hotrod25 (11736)
HL123 Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11740

kedvencem a medvesajt  a 71es badacsony elkerülő...

 

nemtom műxik-e ez a transzcendentális qanyázás->csuklás vúdú dolog, de ha igen, hátbizony az illetékesek nőnemű felmenői csuklottak rendesen úgy egy hete...

 

mert az még a kisebbik baj, hogy a keleti rész nincs kész, legfeljebb a helyiek orra alá pöfögök - az meg kit érdekel, ha elfogadható minőségű az út -, de a nyugati rész hiányában a bétördemic nevű falucska koczka-macska-köves útján kellett menni oda s vissza, amit viszont nagyon rühellek...

 

persze biztos jól megkíméltem ezáltal a nemparkot...

 

amúgy szerintem a felüljárót is meg lehetne spórolni, mert ott nem lehet valami nagy vonatforgalom, legalábbis a 8km-re lévő bede-ricsi átkelőnél egyszer sem kaptam sorompót, pedig párszor átmentünk rajt retúrba...

 

 

a cikkíró meg nemtom honnan vette, hogy jászberény körül teljes kör lesz, mikor állítólag nem.

vagy lehet, hogy mégis?

 

 

az M70 valóban érdekesen lett összehangolva a szlovén fejlesztéssel, de erről 4 éve köllött volna írni, nem most, mikor a szlovének is elkészülnek...

 

a debrecen környéki fejlesztés úgy ahogy van egy vicc, a 354es xarakodás csak egy felvonása a bohózatnak...

Előzmény: Fricy (11739)
Fricy Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11739
viscosai Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11738
 Mégiscsak innen ;-)
Előzmény: ifj. Nagy Gábor (11723)
BoGar Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11737
"polgári engedetlenségi mozgalmat kéne szervezni, és startégiai pontokon elakadást mímelve elállni a buszsávokat...

lehervadna a :D smiley a buszozók orcájáról... :DDD"
Jaj Laci, minek kell már megint ez a szemmellenzős duma? A forgalmat nem a buszok akadályozzák, hanem az autók. Ha eltünteted a buszok, a dugó nem lesz sokkal kisebb. Ellenben ha eltüntetetd az autókat, mindjárt nem is lesz dugó!
Igen, elég sok helyen lesz buszsáv. De a buszsáv csak a busznak jó, az autósnak nem. Lásd Rákóczi út.
Előzmény: Törölt nick (11733)
hotrod25 Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11736

Más téma:

 

Magyarország majd minden településén a csatornát az út alá fektetik, és a csatornafedőket ügyesen a keréknyomba illesztik, de ügy, hogy néha 5 méternként vannak. Így nem csoda, hogy pl a 2-3 éve felújított Soroksári úton a kamionok és buszok által széttaposott külső sávba sokan nem akarnak kimenni. Ami a legdurvább, hogy az új tervezéseknél és építéseknél (Bihari u.-i főgyüjtő Csepel felé) is ezt a magyar szabványt folytatják, így a nem túl minőségi burkolat sokkal gyorsabban rongálódik. Az elmúlt 2 évben ebben az utcában legalább 3* javították az itt lévő kb 15 csatornafedő körül az aszfaltot, és lassan megint lehet visszamenni.
Árulja már el valaki, ha tudja, hogy mi szükség van 5 méterenként csatornafedőre, és azt miért nem lehet legalább az elválasztósávra tervezni. A legjobb persze az lenne ha oldalt, a padkánál lenne a  lefolyó, más európai országhoz hasonlóan, de ez biztos a csatornalefolyóaszfaltozó lobbi ellenállásába ütközik.

M43 Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11735
Itt igazából megint Bp forgalmi arányihoz evezünk vissza, vagyis a gond az, hogy még mindig a monarchiás út és városszerkezet viszi a forgalom zömét.

Ha lenne egy mondjuk vágyálom szintű 2*3-as gyorsforgalmis Munkáskörút és így vagy úgy, de teljes és autópálya kiépítettségű M0, akkor a belvárost meg lehetne szabadítani a büdös-dugós-dudálós idegbajtól - abban gondolom egyetértünk hogy Bp-n a Hungáriás és azon belüli forgalom nem mind a "belvárosba igyekszik".
Így mondjuk lenne egy 2*1-es Rákó, egy 2*1-es kiskőrút meg sok sétálóucca stb., és az a forgalom, ami nem a belvárosba való, kip*csázódik onnan. Ha ezt elveleztjük, a maradék már kezelhető, sőt túlzottan nagy jelentősége sincsen.
Előzmény: BoGar (11704)
attus germanicus Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11734

Igazából minden problémás útvonalon meg kell keresni azt a pontot, ahol a legalacsonyabb az áteresztőképesség, és azt kell megpróbálni kiiktatni.

Plusz az utat még szakaszolni is kell, hisz' elég kevesen mennek a 4-esen a Kálvin tértől Záhonyig, így a forgalmi alapú szakaszolás után kell az egyes szakaszok szűk keresztmetszeteit megkeresni. A szakaszolás egyik alapja, hogy nem érdemes a szűk keresztmetszetet keresni ott, ahová máshonnét visszatorlódik a forgalom.

A belvárosi részen ezek a szűk keresztmetszetek jellemzően nem oldhatóak fel, az áteresztőképesség nem növelhető (ill. megoldható, de csak irracionális összegű beruházással).

 

A külső részeken van, ahol a szűk keresztmetszet egy szándékosan képzett kapu, ilyen az általad is említett lámpa, ami azárt ad hosszú ideig pirosat, hogy egy adott helyre koncentrálja (rendszerint, hogy a belvárostól távol tarsa) a torlódást. Az ilyen kapuk nyilván nem oldandóak fel, hiszen tudatosan vannak ott, ahol.

 

Persze a két irány vizsgálható külön-külön is, egyáltalán nem törvényszerű, hogy a két irány szűk keresztmetszetei azonos csomópontnál vannak.

 

Valójában ez egy nagyon bonyolult tudomány, amiben nem a közúti áteresztőképesség az egyetlen tényező (még ha van is a fórumon, aki szereti erre leszűkíteni).

Előzmény: Samott (11730)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11733

Nem. Csak sokat elárul valakiről milyen szavakat használ, hogy nyilvánul meg valamiről.

 

ja.

mintahogy azis, hogy mire izgul: a köcsögkókány hidegenhadja, de a tetvesbusztól extázisba esik... :-)


Nálunk se lesz sokáig ez, mert csinálnak buszsávot, ahol a "tetves békávé" simán elsuhan, az autók meg állnak tovább a dugóban. :D

 

hol? a 2x1es pesti úton?

(persze ha 2x2re bővítik, az ok, akkor nem kell tetvesbuszok megett cammogni... :-))


Forgalmi akadály? A sok autós a forgalmi akadály...

 

hmmm. nem is rossz ötlet...

 

polgári engedetlenségi mozgalmat kéne szervezni, és startégiai pontokon elakadást mímelve elállni a buszsávokat...

lehervadna a :D smiley a buszozók orcájáról... :DDD

Előzmény: BoGar (11732)
BoGar Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11732
Nem. Csak sokat elárul valakiről milyen szavakat használ, hogy nyilvánul meg valamiről.

Nálunk se lesz sokáig ez, mert csinálnak buszsávot, ahol a "tetves békávé" simán elsuhan, az autók meg állnak tovább a dugóban. :D
Forgalmi akadály? A sok autós a forgalmi akadály, nem a 20 autós között az 1-2 busz! Nézzák már meg hány autóra jut egy busz, és akkor nem mondasz ekkora baromságot, mint hogy a busz az akadály!
Előzmény: Törölt nick (11729)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11731
Ide nem illő téma, ezért off:
a tömegközlekedés igen csak kedvenc témám, ezért meglehetősen sajnálom, hogy nem értekezek a saját topikjában, de sajnos nem jut arra időm még az olvasására sem, így nem tudom, hogy a következő gondolatom "spanyol viasz" avagy sem, de a szakmától totál távol álló józan paraszt ésszel gondolkodó emberek is jól belátják, hogy egy nagyon rosszul működő ágazatról van szó.
A tömegközlekedésnek itthon, nagyon rossz a megítélése a köznép szemében. Hogy miért?? néhány példa:
Oroszlány - tatabánya vasút 30 km/h maximális sebesség. Az egy dolog, hogy autóval fele, harmad annyi idő a táv megtétele, azonban az ár közel azonossága miatt nyilván az autós autóval indul útnak. Emiatt jóval nagyobb a közút fejlesztésének igénye, mint a tömegközlekedésé. Hiába jár a Talent oroszlányba rendszerint 2-3 utas van a 4 részes szerelvényen! Ez egy totális nagy pénzpocsékolás.
Én az az ember vagyok, aki alapvetően a tömegközlekedés favorizálnám az egyéni közúti közlekedéssel szemben, de be kell látni, hogy derűlátásra nem lehet ok, hiszen az egész rendszerben az "agy" "gondolkodik" rosszul, azaz a felső körökben nem képesek belátni, tenni azért, hogy a közúti terhelés problémáinak, kapacitásgondjainak megoldására ELENGEDHETETLEN A TÖMEGKÖZLEKEDÉS CÉLIRÁNYÚ FEJLESZTÉSE!
Sajnos amit kis emberek a tömegközlekedésben érzünk: drágulás, járatritkítás, szinvonalcsökkenés... Sajnos hiába jön oroszlányra gyönyörű vonat, ha a pálya állapota miatt elérhető sebességet biciklivel is lazán tartani tudom...
Az emberek továbbá ebben a felgyorsult világban nem engedhetnek meg időveszteséget, emiatt igen nagy a morgolódás a menetrendet be nem tartó kiszámíthatatlanul, egyre ritkábban közlekedő tömegközlekedési eszközök miatt...

Előzmény: BoGar (11728)
Samott Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11730
"Nem tudom, te M4-üllői felé jársz-e, de nekem ne magyarázd már meg, hogy ugyanaz a Ferihegyi-gyorsforgalmi, és Üllői út, amin eddig dugó volt befelé, azon a kinti M4 átadása után már nincs dugó!"

Bocsanat, hogy csak igy beleszolok, de olvasom mar egy ideje a topicot, es erre tudom a valaszt, mert nap mint nap hasznalom ezt az utvonalat. Az elkerulo elott borzalmas volt a helyzet, rendszeresen fel-haromnegyed orakat allunk Vecses elott... miota megvan az elkerulo azota csak a repuloternel dugulunk be (viszont sokkal kevesbe mint elotte Vecsesnel), de ott is csak forgalomszervezesi okokbol: a C portanal levo lampaval duzzasztjak vissza a forgalmat hogy a gyorsforgalmi el birja viselni a terhelest. Ha eppen sargan villog a C portas lampa akkor a gyorson dugulunk be... nyugodtan allithatom, az elkerulo megoldotta a problemainkat, nagyon kellett az az ut oda.

Udv,
Samott
Előzmény: BoGar (11701)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11729

te valami angolkisasszony vagy, hogy egy keményebb jelzőtől rögtön sikongatni kezdesz? :-)

 

mongyál nekem mégegy ajrópai várost, ahol a zautósnak a városközponttól 22km-re!!! a főúti besorolású helyi 2x1es dúlőúton (pesti u.) kell HKV (helyiközlekedésivállalat) buszok megett araszolgatnia, a városból kifelé tartván...

 

asszem nem fog menni, mert ilyen csak a mesében van... meg nálunk....

 

és amíg ez így van, addig nekem ez nem tömegközlekedési eszköz, hanem egy forgalmi akadályt képező tetves busz...

Előzmény: BoGar (11728)
BoGar Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11728
tetves békávébuszt
Na ezért nem vagy vitaképes a közelekdésben. Neked csak út és autó kell a többi le van szarva. Így nem lehet hozzáállni a dolgokhoz.
Előzmény: Törölt nick (11721)
BoGar Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11727
Az autók meg csak állnak a dugóban!
hú, ez már kemény kényszerképzet..

Kényszerképzet, hogy kényszerképzetnek tartod. Leveztettem már. Nem tudom minek kell ezt még ragozni.

Na most mi van a cikkben? Most az állítod É-É. Elötte azt állítottad, hogy azért használják az Árpád-hídat, mert nincs északabbra híd. (Ha én innen Rákosok felöl mennék Esztergomba, vagy Visegrádra, én is északibb hidat használnék.)

tehát ne növeljük a városi közúti kapacitást, mert akkor többen ülnek autóba, szegény békávénak meg nem marad utasa...
Nem erről van szó. Szó nem volt BKV-ról! Nem tudom, minek keversz már megint! Az gond, hogy ha kint bővítesz, befelé megnő a forgalom, és a belváros már nem képes több autót elnyelni, fogadni. Szó nincs itt olyankor, amikről te beszélsz!
Előzmény: Törölt nick (11720)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11726
köszi... :-)
Előzmény: _roadrunner_ (11722)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11725

na mind1, az örihari, az örihari...

 

közben én a dugó anatómiáján elmélkedtem:

 

vegyünk egy 2x1es utat, és xarjuk tele lámpákkal úgy 500m-enként.

legyen a lámpák áteresztése egyformán 700/h.

 

ha erre ráengedünk egy 500/h-ás forgalmat, akkor itt torlódás még nem alakul ki...

 

- ha szinkronizáltak a lámpák, akkor elvileg csak 1 lámpa fogja meg az autósokat, a többin zöldhullámmal át tudnak menni.

 

-ha aszinkron üzemmódban mennek a lámpák, akkor viszont elértük célunkat: szívnak, mint a torkosborz, pedig még jóval kapacitás alatti a terhelés...

 

 

ha a forgalmi terhelés 700/h fölé megy - monnyuk 800/h-ra - akkor viszont még ügyeskednünk sem kell: a kapacitás feletti +100/h óhatatlanul el kezd torlódni.

 

ha jó hosszú sor gyűlik össze a lámpák megett, akkor már előfordul, hogy nem jutunk át az 1. zöldön...

 

de ez még NEM EGYBEFÜGGŐ DUGÓ, csak különálló torlódások a lámpáknál...

 

a gebasz akkor jön, ha a lámpáknál feltorlódó sorok visszalógnak a következő lámpáig, így annak zöldje nem használható ki teljesen, vagyis jelentősen csökken az eleve kevés kapacitás, beáll az egész kóceráj.

 

ha egy városi gyorsforgalmit olyan körútra kötünk be, ami nem bírja nyelni az arról jövő forgalmat, akkor nyilván azon is visszatorlódik a sor...

 

deha megoldjuk hogy bírja nyelni (mert 3 körútra is rá van kötve, és egyiken sem megy nemzetközi és belföldi teher- és személytranzit), akkor lesz egy lámpa és torlódásmentes 3-4000/h/irány kapacitású lakotterülettől elszeparált utunk, ami a környékről összeszedett 1-2e/h-ás terhelést gond nélkül elvezeti...

Előzmény: Törölt nick (11721)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.09 0 0 11724

ITT van egy nyomvonalrajt szintvonalas domborzati térkép alappal...

 

szerintem a halászópuszta tsz feletti dombról jó a rálátás...

(a guglin meg meg tudod nézni, merre vezetnek ott földutak)

 

A turistautak.hu térképe meg még ennél is részletesebb, bár ez nem jelöli a viadukt végeit...

 

 

ezenkívül jó a hosszirányú rálátás a köröshegyi csp. felüljárójáról...

 

(ha 1 képkockára nem fér rá a viadukt oldalnézetben, akkor készíts képsorozatot úgy, hogy a képek között legyen 20-30% átfedés. így összeszerkeszthetők lesznek panorámaképpé...)

Előzmény: ifj. Nagy Gábor (11723)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2008.07.08 0 0 11723

Sziasztok!

 

Jövő héten biciklizem majd a Balaton környékén és ránéznék közelebbről a kőröshegyi völgyhídra, úgy emlékszem, volt itt szó régebben arról, hogy merről/hol van olyan pont, ahonnan jó a rálátás (nem alulról és nem Tihanyból gondoltam :) ), de most sehogy sem találom, segítene valaki?

_roadrunner_ Creative Commons License 2008.07.08 0 0 11722

Ez az egész, mint megannyi más dolog, örök vitatéma, abszolút igazságok nélkül.

Lacinak küldöm vigasztalásul ezt a játékot, mivel egyedül kénytelen képviselni az egyik oldalt:

http://brianx.com/downloads/beertend.exe

 

Jó szórakozást hozzá! :)

Előzmény: Törölt nick (11721)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.08 0 0 11721

tudom, hogy örihari van, de még erre válaszolj:

 

tegyük fel, hogy valóban a belvárosból ér ki a torlódás keresztúrra...

 

de amikor délután húzok a retkesbe, akkor MI A FAXOM ér be a belvárosba/középvárosba?

 

talán a keresztúri torlódás?

a 31es nem bírja nyelni a kifele tartó áradatot?

 

nem, egyáltalán nem.

sokkal inkább az a probléma, hogy a LÁMPÁS kereszteződéseknek kicsi az áteresztő képessége...

 

ugyanis ahogy elhagyom az utolsó lámpát és az utolsó tetves békávébuszt (a városhatárban, úgy 20kmre a központtól) hiphopsz szabad a pálya, max. egy szakadt ifa rondíthat a képbe...

 

 

Előzmény: attus germanicus (11719)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.08 0 0 11720

Az autók meg csak állnak a dugóban!

 

hú, ez már kemény kényszerképzet...

elképzelem ahogy forgolódsz éjszaka és 10sávon beláthatatlan hosszú sorokban veszteglő autókról rémálmodsz... :-)

 

 

Miért hiszed azt, hogy északra csak északról lehet menni??

 

én nem hiszek semmit, a cikkben volt leírva, hogy az árpi forgalmának 60%-a É-É relációban mozog (gondolom az 10-M3 spektrumban számolva)

 

nyilván a maradék 40% az, amire azt gondoltad, hogy én 0-nak veszem... :-)

 

 

Már leírtam. Nő az út kapacitása, lecsökken a dugó és azok, akiknek van autója, de eddig a dugók miatt eszébe sem jutott munkanapon is használni, most előveszik munkábajárásra. Megnőtt az út, és szinte azonnal megnő a gépkocsiforgalom. Érthető a magyarázat?

 

teljesen érthető.

 

tehát ne növeljük a városi közúti kapacitást, mert akkor többen ülnek autóba, szegény békávénak meg nem marad utasa...

 

igazi jó komenyista hozzáállás, az ötvenes éveket idézi...

 

de tudom is már a megoldást a problémádra:

 

kellene egy Autóügyi Hatóság, amely felügyelné a gépkocsihasználatot.

csak az használhatná az autóját, aki ezt A Hivatalban kérvényezi, és alapos elbírálás  (és kellő mennyiségű kenőpéz megfizetése) után erre engedélyt kap.

 

így 1etlen méter út építése nélkül is kényelmesen tudnának közlekedni a zelvtársak, és a békávé is tömve lenne utassal...

 

ó, azok a boldog 50es évek, ej be jó lehetett akkor élni...

Előzmény: BoGar (11716)
attus germanicus Creative Commons License 2008.07.08 0 0 11719

>ugyanaz a Ferihegyi-gyorsforgalmi, és Üllői út, amin eddig dugó volt befelé, azon a kinti M4 átadása után már nincs dugó!

Itt nem erről volt szó.

Az M4 átadása előtt a forgalom araszolt Vecsésen át (befelé), aztán Vecsés után megint megindult valamelyest, és jóval beljebb kezdett el megint beállni. Azaz ott nem a belvárosi dugó ért Vecsésig! Éppen ezért az M4 nagyon sokat dobott a dolgon arrafelé. Ellenben a Keresztúri úton a belvárosi dugó torlódik vissza Keresztúrig.

Van ott a bejövő utakon még két-három kapu kijjebb, amiknek a felszámolása segítene azokon, akik nem jönnek be a városba. Mert ott is az a helyzet (mint a legtöbb befelé jövő úton), hogy a belvárosi forgalom visszaduzzad valameddig, aztán van egy egész békés szakasz, és a külső részen egy másik dugó van, ami a belvárosival már szervesen nem függ össze, és közúti beruházásokkal felszámolható.

Van pesze ennek egy másik vetülete: ha kívülről a kapacitáskorlát felszámolásával a mainál több autó jut be a városba, akkor a városon belül lesz a dugó a mainál nagyobb, azaz a belváros irányába tartó forgalom nem nyer semmit, csak annyi változik, hogy a városon belül pöfögnek.

Előzmény: BoGar (11701)
elemes2 Creative Commons License 2008.07.08 0 0 11718
dehogy vagyok armageddonista, csak tudok számolni.
Előzmény: Törölt nick (11705)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.08 0 0 11717

hátpedig üllő-vecsés esetében műxik.

 

2 xaros lámpa miatt, ez a 9km-es szakasz úgy 30-45 perec alatt volt leküzdhető a reggeli/délutáni csúcsban...

 

most 10 perc, de csak akkor, ha nem sietek... ha sietek, akkor 8...  :-))

 

a ferihegyi lámpa sem fogja meg a sort, mert itt 3 sávon mehet a forgalom, azaz van elegendő áteresztési kapacitás...

 

namost az, hogy mi van utána, az ETTŐL TELJESEN FÜGGETLEN kérdés...

 

lehet, hogy a gyorsforgalmi már belassul, de nekem qrvára nem mindegy, hogy 10 v. 45 percen belül kezdhetem meg az araszolást...

 

attól meg nem lesz nagyobb a torlódás a ferihegyin, hogy gyorsabban érnek oda a zemberek, hiszen mindenki arányosan később indul otthról...

 

Előzmény: BoGar (11714)
BoGar Creative Commons License 2008.07.08 0 0 11716
én ezt értem. és?
több X, több benyadóbevétel... :-)
a gizdaság meg csak úgy dübörög...

Az autók meg csak állnak a dugóban!


IV. ker: Jaj te. Miért hiszed azt, hogy északra csak északról lehet menni?? Eszedbe sem jut, hogy esetleg délről, vagy keletről mennének Észak-Buda felé? Fura logikád van! Északra csak észak felől lehet menni. :DDD
Kifejtem, nehogy belezavarodj. Nem valószínű, hogy Dunakeszi Vác és a IV. kerület felől mennek csak át az Árpád-hídon. Sokkal valószínűbb, és életszerűbb az, hogy Rákosborzasztó, Kőbánya, Lőrinc felöl mennének Esztergom Szentendre irányába.

Vácin mi okozna növekedést? Már leírtam. Nő az út kapacitása, lecsökken a dugó és azok, akiknek van autója, de eddig a dugók miatt eszébe sem jutott munkanapon is használni, most előveszik munkábajárásra. Megnőtt az út, és szinte azonnal megnő a gépkocsiforgalom. Érthető a magyarázat?
Előzmény: Törölt nick (11715)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.08 0 0 11715

Csak azt nem érted meg, ha nő Y, akkor az növelheti X-et is!

 

én ezt értem. és?

több X, több benyadóbevétel... :-)

a gizdaság meg csak úgy dübörög...

 

 

IV. Ker. (Mert arról van szó, csak elgépeltem, de látom, észre vetted.)

 

nem, fel sem tűnt, hogy elgépelted, a tudatalattim, már értelmezés előtt korrigálta... :-)

 

Nekem nem úgy tűnik, hogy Észak-Pestről Észak-Budára akkora forgalom lenne.

 

háát korábban egy cikkben azt olvastam, hogy az árpihíd forgalmának 60%-a azért megy az árpin, mert nincs északabbra híd...

 

persze - gondolom - ennek a forgalomnak a nagyobbik része a 10-M3 útvonalon megy, csak kisebbik része a 11-2 vonalon...

 

de végülis mindegy mennyi, ha kevés is, mindenképpen negatív előjellel jelenik meg.

mi okozna a váczin AZONNALI növekedést?

Előzmény: BoGar (11712)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!