Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Ez az ! Elotte hezitaltam, de amerre jarok, ott inkabb gorongyos, egyenetlen az ut, mintsem gyilkos lyukak tatongananak. Igy remelem nem lesz problemam.
Annyira azért nem tojtam be.:-)buddy-val már összejött a party, bár nem vettük komolyra a figurát. Én inkább a személyes találkozást preferálom, mivel ár majdnem mindenkit ismerek személyesen innen, csak Téged nem. erre iszom egy sört.:-)
Gratula, azzal mar komolyan fog kinezni a saki! Felned sem kell tole, barmit mondanak, en is beleramoltam mar tobb ezret es semmi baja. A godroket mar messzirol megerzem, de en nemcsak a felni, hanem a rugozas miatt is :-)
Legkesobb juliusban megyek haza, de lehet, hogy kicsit korabban, penz kerdese. Persze ha addig nem csuknak le :-)
Kivancsi vagyok a gepedre es szivesen teniszeznek is. Miota kijottem nem jatszottam. Viszont a edzem nyamvadt testem, tehat felszedek egy kis technikai tudast is, reszkethetsz! :-)
Hat az uj AMG-n valami 450mm-es tarcsa van elol ? Egyebkent igen az enyem 320 lesz, ha sikerul normalis 17-es felnit beszerezni emberi aron. Amit kineztem MIM Amalfi az mint kiderult kromozott, igaz a kepen nem is latszik.
308mm. Erre meg epp ramegy a 16-os felni is. A kepet azert is szurtam be, hogy latszodjek, 17-es felniben meg izmosabb tarcsak is elveszhetnek. A tied meg nagyobb lesz, nem? 320?
Amugy lattam mar olyat, hogy a 17-es, sot a 18-as felnit is szepen kitolti a tarcsa, de annak a hatuljan valami AMG felirat volt :-)
Sanya: Én az enyém megvétele előtt kipróbáltam egy igazi S70R-t, hát az nagyon jó volt, bár kicsit pattogott a kocsi a Bimbo úton. Mondjuk ment is rendesen.
off:
Nekem akkor durrant el az agyam, amikor az alekót lealkodtam 400Khufról 360-ra.Örültem, hogy az redetvizsga, etc. belefért az alku tárgyába.Pár naappal késöbb felhívtam a volt tulaját (szokásom), hogy modjon el 1-2 apróságot.Mikor finoman rákérdeztem, hogy mennyiért számolta be a kereskedő, leesett az állam.Vett egy xar ford escortot és 160.000 Ft-ba számolta az alekót.
Én alkudtam egy 10%-ot a kereskedő 250%-ából.
Ja és pioneer magnó volt az autóban 16 cm-es kétutas hangfalakkal a kalaptartóban, a magnó maradt, mert alaptipus volt, a hangfalakat meg trombitára vette.
on:
Én annyit maximum csak a vadi új rolóért adnák. De a 9-esbe nem annyi az új... Nekem a bontott (bontott roló? mekkora marhaság), szóval a másik gépből kiszedett is megfelel. Csak ne lássanak be a kukucska lelkületű emberkék a csomagtartómba!
hogy miért kell bele olaj, azt én sem tudom, de az enyém is imádta az olajat. kb fél óra alatt ki is szopta a karburátorból. igazából tök mindegy volt, hogy van-e benne vagy nincs...
Voltam a Marcell utcai boltban, persze hogy nekik sem sincs csomagtérrolójuk a 95-ös 945-be. Ez van, kár hogy kiszedték, maradok roló nélkül :( Viszont kiszedtem belőllük a telefonszámukat, tehát a helyes szám: 405-9022.
Szia,
mar azt hiszem volt rola szo... az S40-es fenyszorojan egy kavics szep kis lyukat utott, gyorsan cserelni akartam, az a kis ragasztoszalag nem sokaig vedte volna a fenyszorot az idojarastol. Az Ulloi uti boltban is volt fenyszoro-bura, de az Ivanixnal olcsobb volt, igy vegul ott vettem es csereltettem. Igy is ~27k koruli osszegre emlekszem, pedig ez csak a bura.
Fontos: ha van casco-d, akkor altalaban az uvegkar nem rontja a bonust, sem egyeb besorolast es csak 10%-ot kell fizetni.
Sajnos nem tudom a választ, de engem is érdekelne. Mondjuk én csak kb. 3-4 hetente nézem meg a karburátort, de olaj nem szokott benne lenni addigra már.
Egyébként miért is kell bele (nem értek hozzá)?
Az S70R egy magánszemélyé, a T4 meg Budakeszin volt, egy Opel kereskedésben. Nem adom fel, csak lelombozott, hogy 2,2-ért akarták beszámítani a kocsimat. Azt már nem! Hogy keressenek rajtam óvatos becslések szerint is 3-400k forintot, na nem! Az a 850-es meg nem veszi fel a telefont. Csupa jó hír :-(. De legalább doktor úr eladta a sakalát 66k HUF-ért Quasii-nak :-)))!
Na, ma megnéztem az S70R-t. Hááát, abszolut full extra, még navigáció is van benne (ami persze csak Hegyeshalomtól nyugatra működik). 2-esben odalépve neki ugrálni, pattogni kezdett az eleje! Egy kicsit "küzdős" autó, a kormánya is, meg hát a motor miatt. Ahhoz képest, hogy mennyit futott egész tipp-topp belül :-), csak hát 207k km van benne :-(. Valahogy nem harmonikus a kocsi! Asszem nem az én autóm.
Ezután kipróbáltam egy S40 T4-est. Ez sokkal jobban uralható autó, ez is gyakorlatilag full, de biztosan visszatekerték az óráját, meg néhány helyen sérült a kárpit, meg kicsit ki is van ülve. Meg meglepően hangos volt a moci, főleg a pár héttel ezelőtt próbált kétlitereshez képest.
Hát ez a nap nem volt túl sikeres :-(. Na nem baj, keresek tovább :-).