Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Pitecus: Sztem ne ugorj rögtön a mélyvízbe!
Tényleg szép és csábító DE: sajnos 1.9M már láttam 98-as 940-et, 92-es 850-est és 960-ast is!
Persze a képen mind jól nézett ki. Aztán, hogy a gyomra milyen? Szóval nem tudom.
az öcsém - mer hogy vanik - végzettségét tekinteve többekközött virágkertész. aszongya nekik a gyakorlatvezetô-tanár: tudjátok e fijaim, hogy miért jó a virágkertésznek? hát egyik meleg-ágyból ki, a másik meleg-ágyba be....:-)
No mindegy. Kiokkultam mocikból. A legnagyobb a B28-as motor a 7xx szériában, ez biztos utána tették be. A km óra akkor lehet, hogy a kasztni futásteljesítményét jelzi.A B30-as motorok 91-től vannak.
Na pá megyek szépeket álmodni.
Jó éjt.
Phuuu....
(most fújtam el a gyertyát.)
Az első bötű, B, vagy D (benya, diesel), a második, a hengerek száma, a harmadik és a negyedik, int(a lökettérfogat*/100), az ötödik a hengerenkénti szelepek száma, az utolsó pedig ahová készült, ha T akkor turbós, és még olyat is láttam, hogy T3, ez a harmadik generációra utál, izé utal.
No !
Idegességembe kitöltöttem az adóbevallásomat az internetes prg-jukkal és megvan az első 2159 forint a millióból...
Aztán meg úgy megéheztem, hogy kénytelen voltam a Saint Albray sajtból az uccsó 10 dekát is beflammolni(bűdös, p..na szagú sajt).
Most keresem a B63024 tipusu motort, de nem találom sehol a neten
Esti ima:
Én istenem, jó istenem, 1 milliót adjál nekem...
I am too you not, good too you not,I would like you give me 1 million HUF...
:o)
A jó qrva életbe, mindig akkó vannak a jó biznyicek, mikó kilóg az ember segge a gatyábó...
szia pite: szal a futott km nem sok. az enyémben is ennyi van, és semmi. megy mint ha egy arasz se lenne benne. a fogyasztás lesz több is mint 13, fôleg városban. (ne felejtsd el: klíma = plusz egy lityi minyima) a motor lehet hogy cserés, de produkált már az élet fura dógokat. én például elmentem megnézni egy 850-est, amiben 2.3-as, 16 szelepes motor volt! amit ugye nem szereltek hivatalosan ebbe a szériába, de a papírjai alapján ebbe biza gyárilag tették ezt a mocit. egyebiránt meg tök mindegy, hogy kicserélték-e a motort - mert az elôzôt monnyuk megsütötte a tulaj - vagy sem, a lényeg az, hogy a mi benne van, az milyen állapotban van. ha jó, akkor nem rossz vétel ez 1M Ft-ért. szvsz.
apu
Igen sajnálom. De jelenleg nem sok értelmét látom, a magam részéröl. Mint említém, szivesen adok mondjuk 10% kedvezményt a vbt tagoknak, de ehhez még nincsenek meg a szerződések, ha jól tudom....
De szivesen megcsinálok sokmindent a vbt-nek....
Betérdeltem a sarokba, épp hamut hintek a fejemre, és közben korbácsolom a hátam (mazó, szadó rulez). És ha még azt is bevallom, hogy nem vagyok VBT tag, akkor valszeg kukoricát is kell szórnom a padlóra, és azon térepelni...
Mea culpa, mea culpa mea maxima culpa...
Fizikailag belefér, merthó ugye a 960-as is csak egy 760 kaszni, picit megváltoztatott elejével. De, ha tényleg az van benne, akkor az utólag lett beletéve (ami nem baj)
Fene se érti ezeket a gépeket:) Milyen böngészőt használsz? Gondolom explodert... nálam megy rendesen. Ha C-Eu-ra van állítva az enc., akkor nemtom mi a baja, valszeg az, hogy ms:))) (ezt természetesen nem gondoltam komolyan:))