Sziasztok! Tudja valaki, hogy a régebbi forfour-on hol van a fényszóró magasság állító csavarja? Gondolom valahol a sárvédő mögött, ahol az izzót is cserélni kell, de egyszerűen nem látom, biztos én vagyok vak. Köszi, K
Hali! Megoldódott a gondod? Nekem nem volt sárga jelzés, csak szimplán a hérom csík. Olvastam, hogy ez a 'Smart halál' vagy mi. :) Szerencsére nem az volt. Nálam a kuplung vészesen kopott voltát jelete. Utána olvastam, hogy a 3 csíkot hogyan lehet eltüntetni: 1) Az akksi saruk oldása után várni pár percet, majd vissza. Ha ez sem segít, akkor: 2) Előre-hátra tologatni a kocsit, hintáztatni üres állásban. (én ezt megelőzően is oldanám a sarukat és a tili-toli előtt visszatenni őket.
Én így haza tudtam hozni a megvet cdi-met, de azt vettem észre: a hiba nem jön elő menetközben SEM, ha kézi üzemmódban használom. Persze kuplung-csere lett a vége, azóta semmi baja, csak a pénztárcám lett igencsak keskenyebb...
Először ezt produkálta kiolvasták a hibát... A jobb hátsó ABS-t adta ki
Majd pár nap után amikor ráléptem a fékre akkor minden elkezdett világítani...
Tegnap hajnalban ahogy írtam is ez megszünt de nem volt index és féklámpa... biztosíték volt a rossz. Kicseréltem a biztosítékot... index féklámpa van, de megint világít minden amikor rálépek a fékre
a féltengelycsuklón lévő fogazott gyűrű pattan szét a rozsdától, azt kell cserélni és nem rendelős, azonnal van készleten minden nagy alkatrészesnél...
Ma hajnalban mentem dolgozni, és ez a problémám megszünt minden beavatkozás nélkül. De viszont nincs féklámpám és indexem. Ezt a kuszaságot okozhatja ABS jeladó? Már megvan rendelve csak azért kérdezem, hogy számítsak-e még valami másra.
Kifejezetten felülről hallatszik, belülről olyan mintha a műszerfal tetejéről.Akkor valószínű toronycsapágy.A cseréhez le kell venni az autó első burkolatát?!
Első ránézésre szíj szakadásnak nézett ki, de hamar kiderült annak nincs baja, leesett az alsó szíjtárcsa külső részével. Holnap leveszem a kereket, hogy hozzáférjek a tárcsa agy-részéhez. Abban reménykedem, hogy nem sérült, mert talán indítózáskor szakadt el a rezgéscsillapító gumi. Holnap jelentkezem. Köszönöm!
ilyenkor nem elég a szíjtárcsa, tönkremegy a főtengely vége is.
sajnos eléggé nyomoroncul konstruálták meg, a szíjtárcsa csak nekifekszik a főtengely végének, és mindössze egy 4mm-es csap pozicionálja. ezen keresztül indítja/rángatja az ékszíj a motort
egy év alatt három ilyen meghibásodást javítottam, itt gyűlnek a tönkrement, lecserélt főtengelyek...
Olyan kérdésem lenne hogy adott egy Smart CityCoupe 450 0.8 CDI
Hazajöttem a kicsi kocsival semmi problémát nem produkált leparkoltam és másnap reggel mikor indítottak egy kis sárga háromszög villant fel az autó beindult az autó és mikor beraktam sebességbe A helyett 3 volán villant majd 0 lett belőle ugyan ez R-ben is. Hibakód olvasáskor azt mondta az autó hogy
P2400
-1. átvitel blokkolása; elektromos hibás mükodes -szakadt
P2401
-2. átvitel blokkolás; elektromos hibás mukodes szakadt
Esetleg valaki találkozott már ilyennel, tudna segíteni hogy hol a hiba?