Azt viszont nem, hogy a hahu-n hirdetett C43 AMG ára miért ennyi. Beszéltem a tulajjal többször is, felajánlottam az autómat egy korrekt áron történő cserével és a fenének sem enged a 2m-ből. Pedig 1,4m-nél szerintem jelenlegi állapotában nem ér többet.
Nem teszteltem le, de reggel sem indult el csak (számoltam) 28. alkalommal. Ez mind azután volt, hogy kitakarítottam. Mind a kettő mag a helyén volt mikor levettem a fedelet.
De azért még holnap egyszer ránézek, hátha.
Diagnosztikáról meg egy helyről tudtunk ahol volt eszköz és ember is, az pedig a szentendrei szerviz.
De elvileg kiköltözött külföldre a szaki és nincs más ott aki ért hozzá.
Az ürömi bontóba nagyon régen járunk, édesapám nagyon jól ismeri a főnököt is.
Viszont az a baj, hogy az összes nagy mercinek a bontott alkatrészeit elvitték az Arabokhoz valamilyen okból. Tehát minden alkatrészt ami 320 felett van.
Ezért nem játszik már az sem.
Gondoltam a Nyíregyházi bontóra, viszont 250 km oda!! és nem feltétlen fogják tudni megmondani, hogy mi a probléma.
Szerintem ha valaki a kozlekedesi szabalyok athagasaval szemelyi serulessel jaro balesetet okoz, az nalunk/nalatok is buncselekemeny - gondtalansagbol elkovetett testi sertes - az mas kerdes, hogy nem adnak letoltendot, es hacsak nem sulyos testi sertes, akkor a felek ki tudnak egyezni, es megszunik az eljaras ( legalabbis nalunk meg igy volt, amikor tanultam anno ).
Az azert elgondolkodtato, hogy milyen helyzetben, es milyen sebesseggel elozott a balfasz, ha a masiknak volt ideje allora fekezni, o meg ugyis eleg nagy sebesseggel csapodott bele...
Nekem is sokkal jobban tetszik a W124-es, mint barmilyen Skoda, de egy alapmotoros 124-essel elegtetetl venni egy RS-en csak ugy tudsz, ha a vezetoje nem veszi eszre, hogy eppen verseny folyik... szerintem 124-esbol legalabb egy 280-as, de inkabb 320-as benzines kell az RS ellen.
Azért az elég sokat mond, hogy az Állólámpásnak volt ideje megállni, míg a gyökér csak nyomta és nyomta és nyomta neki. Az ilyentől egész biztosan elkérném a jogsiját és többé nem is adnám vissza, de sajnos nem rajtam múlik.
Nem az rs hibája, az tud annyit amennyit tud, a soförnek kellene tisztában lennie azzal, hogy mik a határok, és felelősen részt venni a forgalomban.
Pl az én 26-om még a 606-al sem egy versenygép, véleményem szerint kimondottan dinamikus vele, de nem volt sosem szorult helyzetem, mert tudom mik a határok, mi az a távolság amit bevállalhatok a teljesítményem ismeretében.
"Én vagyok a jani" stílusban ütötték már meg a bokájukat ilyen faxkalapok komolyabb verdával is, mercedessel is!
Az milyen már, hogy egy "csúcsnak" számító skoda rs nem tudja befejezni az előzést. Valamikor 1 éve egy magyar városban pofátlanul elémvágott egy ilyen rs úgy, hogy majdnem nekicsattant a megállóban épp megálló busznak. Később elégtételt vettem rajta a város után egy 2x2 sávos szakaszon a Mercedesnél alapnak számító motorú w124emmel... Szánalom az rs teljesítménye a hype-hoz képest...
A szokásos hülyeség: ezek még nem teszteltek olyan Mercedest, amiben szerintük nem műanyag volt a fa. A műgyanta lakk zavarja meg őket. Kicsit hiányoltam, hogy ronda is, mert a konkurencia kályhaezüst betétei sokkal szebbek. Esetleg a karbon utánzat..
Párszor már belinkeltem a cikket a Mercedes Magazinből, amiben le van írva, hogy fa és a gyárnak van valahol egy ültetvénye, ahol ugyanannyi fát ültetnek, amennyit kivágnak. Nincs kedvem mégegyszer.
"A kodás rontott el egy hosszú előzést. A Mercedes sofőrje hiába fékezte állóra autóját, a Skoda már nem tudta elkerülni. A baleset egyetlen súlyos sérültje a Mercedesben ült, ami az ütközés után a szalagkorláton állt meg.
Nem nézem le, az OT 115-ös szemszögéből nézve véleményezek.
Az az OT egy pótolhatatlan darab volt, egy B merci, vagy bármelyik új "kotvány" merci már nem az, sőt, sajnos a tapasztalat az, hogy mercedes is elkanászodott, nem tudok sok esetben minőségi különbséget tenni mercedes és off közt :(