Tekintettel arra, hogy mindkét első törött volt mikor vettem (+ egyik hátsó is), így a gyáriról nem tudok nyilatkozni. Monroe-t tettünk bele előre-hátra is, ezzel nincs bajom, bár a 225/45-245/40-es gumik visszadobták a komfortot a 205/55-ös téligumi+törött rugó szintjére. Jobb lenne egy Elegance kivitel ezekre a sz@r utakra, mint ez az Avantgarde+sportfutómű... Sajnálom a kocsit akkorákat kap néha az úttól.
Így van, az újabb 7 cd-n van, ha jól rémlik a magyar térkép a 6-oson van de majd megnézem a kocsiban. Nekem is 50APS van, de én sokszor használom, a 2012-es térképpel elég jól használható már. Az, hogy csak nyilakat mutogat nekem tökmindegy, mert nemigen nézek rá, elég ha mondja ha meg nézem akkor az órák közti képernyőn nézem a nyilakat, meg hogy melyik utcában járok éppen stb.. Szebb a nagy navi, kétségtelen, de nekem ebből csak a BT kihangosító hiányzik amúgy jó.
Ha jól tudom ez a kisnavi gyakorlatilag - nekünk is ilyen van az ML ben - 5-6 cd-n van rajta a teljes EU...de csak nyilakat mutogat, megmondom őszintén nekem nem nagyon jön be, a nagy kijelzős (command aps) sokkal jobban tetszik bár még nem próbáltam és az árát tekintve sem szaladok még venni egyet, 150-200e körül láttam utoljára. Kicsit nem is értem minek raktak ezekbe az autókba...
Amire viszont szükség lenne az egy gyári rendszere kötött BT kihangosító, érdemes a gyárira vadászni (ehez mi kell?), vagy keressek egy utángyártottat mint a nemrég elkelt dension?
Sziasztok! 8 éves autómat szeretném poliroztatni valahol Buda, Budapest környékén , mert kissé karcos már. Mindegy, hogy hol, vagy nagy különbségek vannak különböző autókozmetikák között? Melyik céget ajánlanátok?.
Kellene valami szűrő a használtautó hirdetésfigyelőjére, mert tele a hócipőm, hogy napi 2-4 autó linkjét kapom ugyanattól a csapattól, és konkrétan tudom róluk, hogy minden autójukból hiányzik a katalizátor. Félelmetes, hogy ma Magyarországon ez egy működőképes autókereskedés receptje, hogy ami értékes azt kilopják vétel és eladás közt.
Előveszed az EPC-t, számolsz az autódhoz 4db passzoló Avantgarde rugót (ugye te sem gondoltad, hogy E200-tól E55-ig csak annyi különbség van, hogy Avatgarde és nem Avantgarde), számolsz hozzá 4db gumipogit, és megnézed melyik 4db Avantgarde gátló való bele (ez sem csak kétféle van). Ezek után, ha xenonos, akkor elviszed egy diagra és beállíttatod a fényszóró vetítését. Persze az egész művelet csak akkor ilyen pofon egyszerű, ha nem szintszabályzós az autó. Ha kész, akkor kezdhetsz rögtön hűtőtartót és hűtőt keresgélni :-)
Vagy választhatod a boyracer utat is (ez az egyszerűbb) -> 2db millis flexkorong.
Múlt héten Smafu jóvoltából megtörtént a lánccsere a 230kompressor-on, szépen jár, az alapjárat talán még simább is lett, viszont a napi egyszeri reggeli hidegindításkor az az 1-2 mp-es kis halk kerregő hang megmaradt, mikor már elindult a motor és elengedtem a kulcsot is, tehát nem önindító. Mindössze néhány fordulatig tart. Eddig a láncnak tulajdonítottam, de kicsi az esély, hogy az új láncnak az új feszítővel is hangja legyen szerintem. Nap közben már nem hallom többször, tehát csak ha min. 10-12 órát áll és utána indítom.
Mi a t*köm lehet? Injektoroknak lehet hangja esetleg? Vagy az olaj nem jó benne? (Mannol 5w40)
Ezt én sem értem. Ha volt ideje fényképeket készíteni az egyes műveletekről akkor lett volna leállítani is. Vagy úgy volt vele, hogy hátha már rosszabb nem lehet hanem csak jobb, de tévedett.