Régóta szeretnék venni egy veló-t de nem sok sikerrel. Inkább felújításra várót szeretnék mert egy- szeretek szerelni kettő: egy összegben nem tudok több százezret kicsengetni érte.
Ha tudtok valamit segírsetek.
Ha valakinek van doksija velo-ról, használati útmutató, kapcs. rajz stb... Akkor ha lehet másolatot vennék tőle papíron e-mal-ben ...
Ha valakit érdekel Kalocsán van egy eladó veló, felújított : 250.000-Ft-ért.
Tel : 06/30 856-4577
Grant: nekem soha nincs kikapcsolva a telefonom, maximum nem volt térerőm.
A Mélyfúró utcában lehet , hogy leesik az állad. Kb. 100-150 veterán autóroncs van összegyűjtve.
Az egyik sátor közepén áll a Velorex.
Az alkatrészigényedre lehet, hogy tudok egy megoldást.
Sajna a Velorexem még sehogy se áll. De lehet, hogy nem várok rá többet, hanem veszek egy másikat.
Hello Ricsosz.
Hát nekem a következő dolgok kellenének: Komplett ponyva ablakokkal, komplett tetőponyva, komplett ülés, turnikett gombok és patentok, "függöny" belül elől a lábakhoz, fesszabályzó 12V150W 9403.56 jelű, kitámasztó rudacska a kosár és a tető közé, tetőborítás rögzítő pálca a szélvédő fülé, gyujtáskapcsoló, Első lámpák vagy csak az üvegek foncsorral és az elektromos csatlakozókkal. Eredeti bowdenek (lakkozott szövet borításúak) Szélvédő gumikeret és rendszámtábla világító lámpa gumikeret. Akkumulátor tartó és akkurögzítő pálcák. Persze mindenből eredeti és használható állapotú kellene. Ha esetleg lenne olyan Velo amiből mindezek kibonthatók akkor az is érdekelne.
Állandóan hívogattalak, de a mobilod mindig ki volt kapcsolva. Így sajnos nem találkoztunk a börzén.
Megnéztem volna a gombokat.
Én láttam 250-es Velóhoz piros kerek üveg hátsó lámpákat. Egy helyen árultak utángyártott réz kábelrögzítő bilincseket 150/db áron. Meg láttam eredeti zárat az ajtóba 2 db kulccsal. Ezt meg is vettem 300Ft-ért.
Mélyfúró utcát megnézem.
Beszéltem a Lodik kollégával is. Azt mondta, kellene 2-3 rendelés, hogy érdemes legyen kimenni.
Az érdekelne vajon mi a különbsg az olcsóbb Zitex és a többi, drágább ponyva között.
Itt vagyok újra, a Camponás bőrzén az ismerősöm (Újlaki Péter) árult komplett turnikett gombokat a Velorexhez (200 Ft/db áron).
Grant: ha látni akarsz eredeti állapotú Velorexet akkor menj el a Mélyfúró utcába a rendőrségi telep mellett van a Jankó úr (Spirál Autó Kft.) egyik roncstelepe. Ott van egy teljesen eredeti állapotú Veló (sajnos be van horpadva a teteje, ráomlott a pajta).
Nah most ajánlottak 280 eft ért egy 50 es évek béli Velot még 250 es pár apróság át van alakitva meg pár burkolati elem hiényzik 280 eft. Az sok érte nem vagy mit tudsz hozzá szolni irtam Mail-t!
Tegnap végre ki tudtam szedni a kormányt. Egy hétig ázott petróleumban a perselye. Utána kiszedtem a kormányművet és a komplett első futóművet. Ezek nagyon könnyen szétjöttek. A hátsó futómű már problámásabb. A lengőkar csapszegek biztosítólemezét tartó csavar az egyik oldalon beletört a vázba. Nem kis műtét lesz kioperálnom onnan.
Hát igen. Én meg vettem egy komplett új dinastartert hozzá 3 eFt-ért tegnap. Rendesen egy boltban az Ó utcában. majdnem elájultam mikor megláttam. Mondta a tulajnő hogy kb. 20 éve ott volt a kirakatban. Fesszabályzóért mentem mert régen láttam ott hozzá való eredetit de már nem volt meg.
A camponában börze is lesz?
Nos akkor keresek tovább mindenképp ponyvás kell és müszakis vannak ám igényeim mi???
Nem komolyra forditva fölösleges restauráklni mivel 200 eft körül szinte tökéletest kapok.
A pécsit kéne megnézni s alkudozni csak kurva messze van és én lábon akarom hazahozni:)))
Nah én is visszatértem. A veterános Velorexet megkérdeztem a cserés nem adja el elmondása alapján 98 % tipustiszta és 300 Eft amibe eddig van neki kb. Hát ezt tudtam meg. Grant nem tudsz eladó velot most mátr nagyon jól esne egy.....
Ma fejezem be a polgári szolgálatomat. :)
Sajnos ezentúl sokkal kevesebbet leszek, internet közelben, de azért megpróbálom majd figyelni a fejleményeket. Telefonszámom tudjátok.
Az új Veterán magazinban, van három eladó Velorex.
Az egyik a Hódmezővásárhelyen leledző (85 000 Ft szakadt állapot stb.), a második egy győri darab állítólag gyönyörű eladni, nem csak cserélni akarja a tulaj (06-20-370-98-38), a harmadik eladó egyben vagy darabokban (gyári új cuccok, műbőrkasztni+patentok 123 000 Ft) 06-20-922-71-90
az ára egyben 220000 Ft.
Ha addig nem is de remélem a Camponában lévő veterán börzére eljöttök, és akkor ott személyesen is beszélhetünk. Emlékeztetőül a börze pontos időpontja SZEPTEMBER 15. (VASÁRNAP).
Délelőtt érdemes csak kijönni, délután már nincs ott senki, ez személyes tapasztalat.
Most a motorblokkon gondolkodom. Az a 65-ös blokk amiről a papirom van annak még mechanikus kuplungja van. Viszont van olyan blokkom is amelyik már újabb hidraulikus kuplungos változat. Össze lehetne építeni a régi blokkot az újabb hidraulikus blokkféllel csak hát az eredetiség. ez az egyik dolog. A másik, hogy van nekem egy olyan főtengelyem ami úgy van megcsinálva, (20 rugóért csináltattam) hogy a rendes 350-es California JAWA hajtókarjai vannak egy Velorex főtengelyre ráhúzatva. Ez azért jó mert így be lehet építeni JAWA dugattyúkat amelyeknél a dugattyúcsapszeg már tűgörgős és nem csúszócsapágyas mint a Velorexen. Ennek az az előnye, hogy így lehet 1:50-es keverékkel járni és nem füstöl úgy a gép mint a 1:20-al. És ezt bármikor roncsolás nélkül vissza lehet alakítani az eredetire.
Meg még az a kérdés, hogy a blokkot milyen csavarokkal fogassam össze. Mert az eredeti csavarokat meghúzni is nehéz de szétszedni katasztrófa. Van egy készlet imbuszfejű csavarom a Velorex blokkhoz. Csakhát ezek a dolgok mind az eredetiség rovására mennek.
Szia!
Bocsi, hogy nem válaszoltam tegnap.
A Veroról csak annyit, hogy a
váz kiheggesztve, lefújva,
elektronika teljesen felújitva,
a tetőponyván kivül minden ponyva jó
kis hibája, hogy nem ártana már új lánc,
2002. oktoberig érvényes a műszaki
Ja és az irányár 200 000 Ft.
Na ez a másik a kromofágot csak olyan helyre szabad felvinni ahonnan utána nyom nélkül el kehet távolítani. Mert különben a festésnél gondok lesznek.
cszoleee
Mikori a géped? És milyen állapotban van?
cszoleee
Nem kell sokat hegeszteni két hátsó lámpatartó meg az egyik kipufogó tartóbak.
Én nem szórakozok a kromofággal. Annak idején életem első velorexét (ez már az ötödik) azzal próbáltam. Hatásos volt, de azért az után is kellett csiszolni. Szóval a fúrógépbe fogott csiszolóvászon korong olcsóbb, hatásosabb és környezetbarátabb is. A nehezen hozzáférhető helyeken jön ennek a mini változata triplex fúróval és persze a kézi csiszolás.
Ercsiből? Lakik ott egy kollégám. Vele hoztuk el a Velot az Ecseriről.