Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mormogi76 Creative Commons License 2011.09.30 0 0 443

Üdv. S.O.S segítséget kérek. Ki lett cserélve a 22 éves 1.7 diesel kadettomba a generátor. Töltés nagy fordulaton indul el csak, de viszont nem működnek a csek lámpák. A töltés jelző lámpa viszont csak a nagy gáz adásakor kezd világítani, menetközbe világít folyamatosan, ha a kézifék be van húzva halványan,ha kivan engedve normálisan világít. Erre ötlete van valakinek esetleg tudja valaki a gyógymódot? Kábel nincs megsülve egy sem köszi

vismajor77 Creative Commons License 2011.09.29 0 0 442

apropó a multkori szervizes hozzászólásomhoz  ahol "lefikáztam " a  tassy  szervizt kecskeméten, ma leesett a  turbo  csöve,mert a  bilincs  nem volt   meghúzva és  visszatéve,,,

szerintetek??

opel  combo c  hez  z 17 dth  motorhoz keresek  bontott  dugattyút,mert  vagy a  dugo vagy a  csapszeg hidegen kopog,,

köszi sziasztok

mikibá63 Creative Commons License 2011.09.27 0 0 441

Bocsi a cím: spigo63@gmail.com

Előzmény: vismajor77 (435)
mikibá63 Creative Commons License 2011.09.27 0 0 440

Helló.

 

Légyszi irj erre a cimre valószinüleg tudnak segiteni. Jó lenne ha tudnád az injektor számát.

 

üdv

Előzmény: vismajor77 (435)
klmngabi Creative Commons License 2011.09.27 0 0 439

Sziasztok Fórumozók!

Van a családban egy Opel astra G caravan x20dtl-es motorkóddal 99-es évjárat. Ez az autó már 210 ezer km-t tett meg nálunk,  8évesen vettük kb 60ezerrel (német import) valószínűleg visszatekert órával. :) főleg autópályán jár, München és Kecskemét között. 
volt már adagolócsere turbófelújítás 207 ezerrel ezelőtt (egyszerre). Turbó megint generál előtt áll, ereszti a motorolajat amit beküld a motorba az meg elégeti.

 

Ezenkívül van még egy visszatérő hibám amiért végülis beregisztráltam az oldalra. Gyönyörűen jár a motor 2000 rpm felett húz mint a disznó, a turbó is fütyül rendesen. de viszont tartós 2000 rpm alatt azonos fordulaton tartva kigyullad a check engine, ilyenkor semmi erő nincs benne. ilyenkor kuplungolás közben 2000 fölé pörgetem és a lámpa kialszik. már mehetünk is. Ez a hiba igazából az adagoló és a turbó csere után kezdődött kb 2hónappal, jártunk vele szerelőhöz kiolvasták a hibakódot több helyen is de csak a vállát rángatta mind. Senki nem foglalkozott vele, azt mondták használjuk 2000 felett. :)

 

E hibán kívül minden problémája azonnal orvosolva lett. mindig gyári vagy gyári minőségű alkatrészeket kapott, castrol 10w40 es olaj, manfilter szűrők, adac top10 listáról kap 2évente abroncsot, nagyon megvagyunk elégedve a géppel. 5 emberrel (hentesek, mázsa felettiek) meg fullra megrakott csomagtartóval átlag 130-140-es tempóval 6,5 a fogyasztása, ha kell akkor megy, csak 2000 alatt ne várjál tőle semmit. 

Elnézést a kisregényért, de a pontosabb diagnosztika érdekében találtom fontosnak az autó előéletét részletezni.  

 

Egr-szelepet már takarítottam, kentem, a vákum gázadásra felhúzza a tányérkáját, vákum csökkenésével visszaugrik a helyére. 
mindenki hozzászólását szívesen várom! köszönöm a figgyelmet! Tisztelettel: klmngabi! 

 

bolyongo77 Creative Commons License 2011.09.26 0 0 438

Sziasztok!

 

Van egy 2000-es évj. dízel x20dth vectrám, most hogy hidegebbek a reggelek indítás után / ami tökéletes elsőre indul / olyat csinál hogy el kezd ingadozni az alapjárat . Kb. 2 perc alatt kisimul a járása, nem füstöl nem dadog minden henger megy , ha valaki tud valami okosat szívesen venném

tel 0670 371 8586 viszahívlak!!

Lui83 Creative Commons License 2011.09.25 0 0 437

Sziasztok!

 

Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy adott egy X17DTL F Astra motor, ami egy sima szívó Vectra-ba lett beépítve. Az adagolón lévő három polusú csatlakozó lábkiosztására lennék kíváncsi, mert amíg nem lesz bekötve, nem tudjuk használni az autót. Elvileg van valami elktromos elzáró szelep plussz fordulatszám jelet kér. Legalábbis ezt sikerűlt idáig kiderítenem, de nem biztos hogy ezt így jóltudom. Melyik kábel micsoda?

Lui83 Creative Commons License 2011.09.25 0 0 436

Sziasztok!

 

Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy adott egy X17DTL F Astra motor (idáig üzemelt) ami egy sima szívó Vectra-ba lett beépítve. Az adagolón lévő három polusú csatlakozó lábkiosztására lennék kíváncsi, mert amíg nem lesz bekötve, nem tudjuk használni az autót. Elvileg van valami elktromos elzáró szelep plussz fordulatszám jelet kér. Legalábbis ezt sikerűlt idáig kiderítenem, de nem biztos hogy ezt így jóltudom. Melyik kábel micsoda?

vismajor77 Creative Commons License 2011.09.25 0 0 435

sziasztok,z17dth motorom  van hidegen nagyon fura  kopogó hang  van ami melegen csökken kicsit,  elsőre  a  szelepekre  gyanakodtam,mostanra  az injektorfej  a    sanszos.van valakinek ötlete  egy jo szervizzel vagy  denso  tipusú injektorfejjjel kapcsolatban? árak  cimek  telefonszámok?  help meeeeee

 

vismajor77 Creative Commons License 2011.09.21 0 0 434

csodaszer nincs.

amit lehet az extrém esetben a  fékolaj, vagy a  sima  rozsdaoldó,hagyni hatni,látni kellene,mert a   szerviz  igazat is mondhat és  füllenthet is, a  fékolajjal  vigyázni,mindent  mar, müanyag  festék, stb stb ezt  szoktuk megpróbálni mi is, irh  ha  sikerül,injekcios  tűvel pont  oda lehet spriccelni utána meg ha megmozdul 1-2 menet után sok vizzel lemosni levegővel kifujni,de  ezt a  szervizes  tudni fogja

Előzmény: éá (433)
éá Creative Commons License 2011.09.14 0 0 433

Üdvözlet!

A segítségeteket szeretném kérni.

1,3 cdti 2. henger izzítógyertyája berohadt, a szerviz 3 db-ot tudott csak tavaly októberben kicserélni. Ismét jelentkezett az izzítógyertya hibakód , a szerviz a hengerfej leszerelésével és új menet fúrásával ijesztget. Tudtok valamilyen "csodaszert" a probléma külső megoldására?

 

Köszönöm

 

üdv.

Z.

mormogi76 Creative Commons License 2011.09.13 0 0 432

Üdv urak

 

22 éves diesel 1.7 kadettom van tudna valaki ajánlani egy hozzá értő szerelőt Budapesten vagy vonzás körzetébe köszi

vwopel Creative Commons License 2011.09.13 0 0 431

Lehet bármi, de a szűrő ha gagyi akkor nem tartja meg az olajat. Nyomásmérés, nem találgatás.

Előzmény: dusan77 (430)
dusan77 Creative Commons License 2011.09.13 0 0 430

Köszi szépen.

 

Ha nem olajgomba, akkor olajszivattyú lesz? Melegen amúgy rögtön kialszik.

Előzmény: vwopel (429)
vwopel Creative Commons License 2011.09.13 0 0 429

http://www.alkatreszmarket.hu/alkatreszmarket/eshop/2-1-Kenoanyagok/0/5/2479-Valvoline-Maxlife-Diesel-10W40-5-liter

 

Ez jó neki. Jó még sok minden más is, de én erre szavazok.

7,5 E km vagy 1 év

Lehet gomba gond is, de érdemes órával megmérni az olajnyomást.

Előzmény: dusan77 (427)
dusan77 Creative Commons License 2011.09.13 0 0 428

Ja, és mennyit mehetek egy olajcserével?

dusan77 Creative Commons License 2011.09.12 0 0 427

Sziasztok,

 

 

Vettem egy Isuzu motoros Vectrát. 95-ös, egész szép bőrben van. Óra szerint 264000 km-rel. Abban kérném a segytségeteket, hogy mi a legjobb olaj a gépnek, ezzel a km-rel?

 

Továbbá indítás után 2-2.5 mp-ig ég az olajnyoás lámpa. Van ennek jelentősége? Szépen indul, szépen megy, enm füstől, nem köhög....

 

Dusán

vismajor77 Creative Commons License 2011.09.12 0 0 426

mivel a kormány  szivatja a dizeleseket ,megkérdezném milyen motorkoddal  mivel érdemes  próbálkozbni??pl: a  lángossütő ilatát melyik autó birja ki gond  nélkül s  mondjuk  az ujjabbakkal mit  lehet megtenni  büntetlenül? Pl a német   biodizel  rakható e  bele? mert  az opelnél ettől elzárkóztak:)))vajon miért?:O)

Birdpix Creative Commons License 2011.09.09 0 0 425

Szia!

 

Többnyire városi forgalomban használom, 40-50km naponta. Most kijöttünk a családdal, Hollandiába 140-160Km/h-val (meghajtva) semmi gond, másnap bekrepált!:-(

382 000 van a vasban, ilyen problémám még nem volt. Féltem, hogy az adagoló lesz a probléma. Lehet az is eljön egyszer?

Minden esetre holnap, ahogy írtad meghajtom, hátha lesz változás.

Köszönöm, hogy ídőt fordítottál rám, nagyon hálás vagyok!

Előzmény: vismajor77 (424)
vismajor77 Creative Commons License 2011.09.09 0 0 424

szia megnéztem  a vaterán most kelt  el egy ilyen  bontott  szelep  10ért  és kb 87 körül van az uj, a kicserélése nem tudom mennyire bonyollt, de ha megteheted most ott  ahol vagy  annyit érdemes kipróbálni(ha lehet prémium üzemanyaggal tankolj de ha nem az se  baj,hogy kimész az autópályára és olyan  2500 nál magasabb fordulaton  hajtod    motort,(2500felett  végez miondent  a moci és  kell a gázsebesség ahhoz hogy elvigye  az esetleg nem odakövesedett  kokszor  a szelepről, hajtanod kéne  egy kicsit  a mocit  az  se baj ha 4 ben mész de ha már  meleg ,,,és  természetesen legyenek benne  hosszu motorfékes  részek  3-400méter  aminek a közepén mindig  adj  gázt(ilyenkor  a szelep  visszazár)

s  ha nagy  agázsebesség és    visszazűáát a  csökkenő keresztmetszetnél van esély  az öntisztulásra,,

milyen körülmények között használttad  eddig??

város napio  10-20 km?

ha nem áll ler  a motorod  a z egr miatt adddig nincs baj a bibi ha nyitva marad,,,, esetleg egy kissebb szervizzel beszélj,hogy mennyiért  vakolják le neked  szerintem max  100 euro munkadijjal

Előzmény: Birdpix (423)
Birdpix Creative Commons License 2011.09.07 0 0 423

Szia!

Motorkód: Y20DTH Köszönöm segítséged!

Nem kívánom senkinek, hogy itt "vadnyugaton" ilyen, vagy hasonló gondja legyen, iszonyat árak vannak!

 

 

Előzmény: vismajor77 (422)
vismajor77 Creative Commons License 2011.09.07 0 0 422

szia dobj már  egy motorkódot megnézem mit lehet tenni általában a bontott  agr(EGR) 10-35 ezer  ujjonan nem gyári beszállitótól  60 körül lehet. le szoktuk vakolni ha már  nagy a baj,vagy kikódoltatni a  motorvezérlésből..

sok okosság  van rá de  házilag  csak kevés.

Előzmény: Birdpix (421)
Birdpix Creative Commons License 2011.09.07 0 0 421

Ezek már 5,4km tettek meg a leolvasáshoz, a másik csak helyben próbálta. Opelnál olcsóbb volt a kiolvasás mint egy sima műhelyben!

Jól lehúztak! Miért nem rögtön oda mentem...!?

Előzmény: imate (417)
Birdpix Creative Commons License 2011.09.07 0 0 420

Ahogy mondod!

Ma reggel elvittem opelékhoz és valóban Egr defect. 900 euró lenne a cseréje.

Lehet ezt takarítani is? Miért nem takarították ki? Lehet így használni a vasat, vagy érdemes minél hamarabb cserélni?

Merjek vele így neki indulni 1600km-nek?

Előzmény: Törölt nick (415)
vwopel Creative Commons License 2011.09.07 0 0 419

Van olyan, hogy ,,válasz,, ha erre kattintassz akkor alul megjelenik az előzmény hsz.

Ebből láthatod kinek válaszolt ( a szövegből is érthető)

 

ui: teccett a sztorid, átlinkeltem a szakfórumba:-)

Előzmény: vismajor77 (418)
vismajor77 Creative Commons License 2011.09.07 0 0 418

Tisztelt  Imate  ezt a  szelepeimre irtad? vagy az előttem szóló EGR  problémásnak? egr re  sok okosság  van én is levakoltam m,mert  380 nál már kicsit  kormol a motor,, persze a magyar  gázolj  mellett:))

imate Creative Commons License 2011.09.07 0 0 417

Ki lehet olvasni csak nem 10 perc hanem folyamatos közlekedés fél óra...... amikor dobja akkkor a műszeren is megjelenik.....

Nem értenek hozzá ami nem meglepő

Előzmény: Birdpix (414)
vismajor77 Creative Commons License 2011.09.07 0 0 416

N a  ezt leirom:::

 

 

Kecskemét   Tassy  szerviz hivom mondom szelepállitás kéne  a  vasamnak,motorkód  Z17DTH

 

mondja  hidrotőkés,,,itt már kissé gyanús volt, mondom nézze meg jobban mert  korongos,,

na igazam lett  megnézte   a katalógusban 0.35-  0.40  értékeke  megbeszéltük tegnap  délben ,hogy 15 pénz meg ma  délre kész is lessz:))  délben otthagytam az autót

 

 

este vittem oda a  8500 ft os  szelepfedél tömitést, látom épp  bontják le  a szelepdeknit, de jo legalább  beukkantok alá(mivel szerelő vagyok)

mire  a srác  felsszisszen=bassza meg ez 16 szelepes       :)))

 

na itt már  kezdett jókedvem lenni,

 

  mert  igy ugye  hozzá  sem tudnak szagolni  meg  a  kialkudott  idő és  ár  a  többszörösére módosult..

mondtam motorkóddal jöttem és most  azzal is megyek rakják össze és szevasz,

de  akkor már legalább mérjük meg a  hézagokat,,

elugrottam  valamiért  visszamegyek az adatok egy kockás  papiron a  hézagmérőből kihajtva a  0.20  as  lapka(a papiron mindenütt  0.30-0.40 azaz határérték,,igy nem értem a   0.20  lapot??????

 

9000pénz lessz.

 

mondom mire????

hát mert  a le  bontás és  a visszarakás megtörtént  a beállitás kiamaradt ezért nem 15 ezer..

mondom jóember  köze  sincs ehhez a motorhoz  basszameg..  felelslegesen kicseréltünk egy  8  ezres  jó tömitést  amit  nem lehet visszarakni,,

na a  vége  az lett,hogy akkor  ir  számlát,

mondom jo ,mert  akkor már  csak 7 ezer marad a zsebében ezért  a lopásért,,

 

okulásnak irtam le mert  ehhez a modellhez kurvája nem értettek,,,

mellékelem a számlán szereplő szöveget=

"szelepállitáshoz  szükséges megbontás(szelepállitást nem tudtak volna végezni)

tömitett  felületek tisztitása(no  comment)

szelephézagok bemérése

 

2.4 óra..X3750=9000

 

 

 

 

ugyhogy ez vicc....... 

szép napot mindenkinek

ui:kecskeméten Korongos  szelepállitással foglalkozó műhelyt nem tud  valaki ajánlani????????????

 

Ui2=  mellettem egy felicia  volt  ahhoz meg egy egyszerű váltó szimmeringet kellett  volna cserélniük kb 500ft  és nem tudott szerezni a pasi ugyhogy az is hasonlóan járt..

név és  cim a szerkesztőségben

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.06 0 0 415

EGR-t kitakarítani!Utána jó lesz!

Előzmény: Birdpix (412)
Birdpix Creative Commons License 2011.09.06 0 0 414

Magam sem értem!

Ezt a választ kaptam. 25 eurót fizettem a semmiért, majd közölték vigyem opel szervízbe mert ők nem találtak hibát.

 

 

Előzmény: vwopel (413)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!