Üdv. S.O.S segítséget kérek. Ki lett cserélve a 22 éves 1.7 diesel kadettomba a generátor. Töltés nagy fordulaton indul el csak, de viszont nem működnek a csek lámpák. A töltés jelző lámpa viszont csak a nagy gáz adásakor kezd világítani, menetközbe világít folyamatosan, ha a kézifék be van húzva halványan,ha kivan engedve normálisan világít. Erre ötlete van valakinek esetleg tudja valaki a gyógymódot? Kábel nincs megsülve egy sem köszi
apropó a multkori szervizes hozzászólásomhoz ahol "lefikáztam " a tassy szervizt kecskeméten, ma leesett a turbo csöve,mert a bilincs nem volt meghúzva és visszatéve,,,
szerintetek??
opel combo c hez z 17 dth motorhoz keresek bontott dugattyút,mert vagy a dugo vagy a csapszeg hidegen kopog,,
Van a családban egy Opel astra G caravan x20dtl-es motorkóddal 99-es évjárat. Ez az autó már 210 ezer km-t tett meg nálunk, 8évesen vettük kb 60ezerrel (német import) valószínűleg visszatekert órával. :) főleg autópályán jár, München és Kecskemét között. volt már adagolócsere turbófelújítás 207 ezerrel ezelőtt (egyszerre). Turbó megint generál előtt áll, ereszti a motorolajat amit beküld a motorba az meg elégeti.
Ezenkívül van még egy visszatérő hibám amiért végülis beregisztráltam az oldalra. Gyönyörűen jár a motor 2000 rpm felett húz mint a disznó, a turbó is fütyül rendesen. de viszont tartós 2000 rpm alatt azonos fordulaton tartva kigyullad a check engine, ilyenkor semmi erő nincs benne. ilyenkor kuplungolás közben 2000 fölé pörgetem és a lámpa kialszik. már mehetünk is. Ez a hiba igazából az adagoló és a turbó csere után kezdődött kb 2hónappal, jártunk vele szerelőhöz kiolvasták a hibakódot több helyen is de csak a vállát rángatta mind. Senki nem foglalkozott vele, azt mondták használjuk 2000 felett. :)
E hibán kívül minden problémája azonnal orvosolva lett. mindig gyári vagy gyári minőségű alkatrészeket kapott, castrol 10w40 es olaj, manfilter szűrők, adac top10 listáról kap 2évente abroncsot, nagyon megvagyunk elégedve a géppel. 5 emberrel (hentesek, mázsa felettiek) meg fullra megrakott csomagtartóval átlag 130-140-es tempóval 6,5 a fogyasztása, ha kell akkor megy, csak 2000 alatt ne várjál tőle semmit.
Elnézést a kisregényért, de a pontosabb diagnosztika érdekében találtom fontosnak az autó előéletét részletezni.
Egr-szelepet már takarítottam, kentem, a vákum gázadásra felhúzza a tányérkáját, vákum csökkenésével visszaugrik a helyére. mindenki hozzászólását szívesen várom! köszönöm a figgyelmet! Tisztelettel: klmngabi!
Van egy 2000-es évj. dízel x20dth vectrám, most hogy hidegebbek a reggelek indítás után / ami tökéletes elsőre indul / olyat csinál hogy el kezd ingadozni az alapjárat . Kb. 2 perc alatt kisimul a járása, nem füstöl nem dadog minden henger megy , ha valaki tud valami okosat szívesen venném
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy adott egy X17DTL F Astra motor, ami egy sima szívó Vectra-ba lett beépítve. Az adagolón lévő három polusú csatlakozó lábkiosztására lennék kíváncsi, mert amíg nem lesz bekötve, nem tudjuk használni az autót. Elvileg van valami elktromos elzáró szelep plussz fordulatszám jelet kér. Legalábbis ezt sikerűlt idáig kiderítenem, de nem biztos hogy ezt így jóltudom. Melyik kábel micsoda?
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy adott egy X17DTL F Astra motor (idáig üzemelt) ami egy sima szívó Vectra-ba lett beépítve. Az adagolón lévő három polusú csatlakozó lábkiosztására lennék kíváncsi, mert amíg nem lesz bekötve, nem tudjuk használni az autót. Elvileg van valami elktromos elzáró szelep plussz fordulatszám jelet kér. Legalábbis ezt sikerűlt idáig kiderítenem, de nem biztos hogy ezt így jóltudom. Melyik kábel micsoda?
sziasztok,z17dth motorom van hidegen nagyon fura kopogó hang van ami melegen csökken kicsit, elsőre a szelepekre gyanakodtam,mostanra az injektorfej a sanszos.van valakinek ötlete egy jo szervizzel vagy denso tipusú injektorfejjjel kapcsolatban? árak cimek telefonszámok? help meeeeee
amit lehet az extrém esetben a fékolaj, vagy a sima rozsdaoldó,hagyni hatni,látni kellene,mert a szerviz igazat is mondhat és füllenthet is, a fékolajjal vigyázni,mindent mar, müanyag festék, stb stb ezt szoktuk megpróbálni mi is, irh ha sikerül,injekcios tűvel pont oda lehet spriccelni utána meg ha megmozdul 1-2 menet után sok vizzel lemosni levegővel kifujni,de ezt a szervizes tudni fogja
1,3 cdti 2. henger izzítógyertyája berohadt, a szerviz 3 db-ot tudott csak tavaly októberben kicserélni. Ismét jelentkezett az izzítógyertya hibakód , a szerviz a hengerfej leszerelésével és új menet fúrásával ijesztget. Tudtok valamilyen "csodaszert" a probléma külső megoldására?
Vettem egy Isuzu motoros Vectrát. 95-ös, egész szép bőrben van. Óra szerint 264000 km-rel. Abban kérném a segytségeteket, hogy mi a legjobb olaj a gépnek, ezzel a km-rel?
Továbbá indítás után 2-2.5 mp-ig ég az olajnyoás lámpa. Van ennek jelentősége? Szépen indul, szépen megy, enm füstől, nem köhög....
mivel a kormány szivatja a dizeleseket ,megkérdezném milyen motorkoddal mivel érdemes próbálkozbni??pl: a lángossütő ilatát melyik autó birja ki gond nélkül s mondjuk az ujjabbakkal mit lehet megtenni büntetlenül? Pl a német biodizel rakható e bele? mert az opelnél ettől elzárkóztak:)))vajon miért?:O)
Többnyire városi forgalomban használom, 40-50km naponta. Most kijöttünk a családdal, Hollandiába 140-160Km/h-val (meghajtva) semmi gond, másnap bekrepált!:-(
382 000 van a vasban, ilyen problémám még nem volt. Féltem, hogy az adagoló lesz a probléma. Lehet az is eljön egyszer?
Minden esetre holnap, ahogy írtad meghajtom, hátha lesz változás.
Köszönöm, hogy ídőt fordítottál rám, nagyon hálás vagyok!
szia megnéztem a vaterán most kelt el egy ilyen bontott szelep 10ért és kb 87 körül van az uj, a kicserélése nem tudom mennyire bonyollt, de ha megteheted most ott ahol vagy annyit érdemes kipróbálni(ha lehet prémium üzemanyaggal tankolj de ha nem az se baj,hogy kimész az autópályára és olyan 2500 nál magasabb fordulaton hajtod motort,(2500felett végez miondent a moci és kell a gázsebesség ahhoz hogy elvigye az esetleg nem odakövesedett kokszor a szelepről, hajtanod kéne egy kicsit a mocit az se baj ha 4 ben mész de ha már meleg ,,,és természetesen legyenek benne hosszu motorfékes részek 3-400méter aminek a közepén mindig adj gázt(ilyenkor a szelep visszazár)
s ha nagy agázsebesség és visszazűáát a csökkenő keresztmetszetnél van esély az öntisztulásra,,
milyen körülmények között használttad eddig??
város napio 10-20 km?
ha nem áll ler a motorod a z egr miatt adddig nincs baj a bibi ha nyitva marad,,,, esetleg egy kissebb szervizzel beszélj,hogy mennyiért vakolják le neked szerintem max 100 euro munkadijjal
szia dobj már egy motorkódot megnézem mit lehet tenni általában a bontott agr(EGR) 10-35 ezer ujjonan nem gyári beszállitótól 60 körül lehet. le szoktuk vakolni ha már nagy a baj,vagy kikódoltatni a motorvezérlésből..
Tisztelt Imate ezt a szelepeimre irtad? vagy az előttem szóló EGR problémásnak? egr re sok okosság van én is levakoltam m,mert 380 nál már kicsit kormol a motor,, persze a magyar gázolj mellett:))
Kecskemét Tassy szerviz hivom mondom szelepállitás kéne a vasamnak,motorkód Z17DTH
mondja hidrotőkés,,,itt már kissé gyanús volt, mondom nézze meg jobban mert korongos,,
na igazam lett megnézte a katalógusban 0.35- 0.40 értékeke megbeszéltük tegnap délben ,hogy 15 pénz meg ma délre kész is lessz:)) délben otthagytam az autót
este vittem oda a 8500 ft os szelepfedél tömitést, látom épp bontják le a szelepdeknit, de jo legalább beukkantok alá(mivel szerelő vagyok)
mire a srác felsszisszen=bassza meg ez 16 szelepes :)))
na itt már kezdett jókedvem lenni,
mert igy ugye hozzá sem tudnak szagolni meg a kialkudott idő és ár a többszörösére módosult..
mondtam motorkóddal jöttem és most azzal is megyek rakják össze és szevasz,
de akkor már legalább mérjük meg a hézagokat,,
elugrottam valamiért visszamegyek az adatok egy kockás papiron a hézagmérőből kihajtva a 0.20 as lapka(a papiron mindenütt 0.30-0.40 azaz határérték,,igy nem értem a 0.20 lapot??????
9000pénz lessz.
mondom mire????
hát mert a le bontás és a visszarakás megtörtént a beállitás kiamaradt ezért nem 15 ezer..
mondom jóember köze sincs ehhez a motorhoz basszameg.. felelslegesen kicseréltünk egy 8 ezres jó tömitést amit nem lehet visszarakni,,
na a vége az lett,hogy akkor ir számlát,
mondom jo ,mert akkor már csak 7 ezer marad a zsebében ezért a lopásért,,
okulásnak irtam le mert ehhez a modellhez kurvája nem értettek,,,
mellékelem a számlán szereplő szöveget=
"szelepállitáshoz szükséges megbontás(szelepállitást nem tudtak volna végezni)
tömitett felületek tisztitása(no comment)
szelephézagok bemérése
2.4 óra..X3750=9000
ugyhogy ez vicc.......
szép napot mindenkinek
ui:kecskeméten Korongos szelepállitással foglalkozó műhelyt nem tud valaki ajánlani????????????
Ui2= mellettem egy felicia volt ahhoz meg egy egyszerű váltó szimmeringet kellett volna cserélniük kb 500ft és nem tudott szerezni a pasi ugyhogy az is hasonlóan járt..