nem rad reagalva, mert minek..
ugy, inkabb csak emlek idezo.
87 korul ' Lacikanak' mar volt olyan s51-e ami utotte a 130-at.
80ccm, tabori tuning tovabb gondolva.. szinte csak a ket blokkfel volt simo.
szamon lehet vitatkozni, mert lehet csak 120 volt a valos.., de az most lenyegileg mindegy.
egy utcaban ket utcat vert a helyi tuningosokra..(az en utcaim kilencvenet ment, csereben 49ccm,. )
(Lacika schwalbevel 3. fokozatban egykerekezett )
na most en 89 korul indultam enduro bajnoksagon, (napi 250-300 km ) s ott egyetlen ilyen csucs 'ragadozo ' indult a sacc negyvenbol.
egyedi deltabox vaz, 6 seb valto, faszan leporgo motor. S51. 15x loero.
megbaxhatta.
a mocsarban, lapban semmit nem ert a 15ezret forgo motorja.
ket verseny utan - nem emlekszem - indult volna.
a srac kepein van 50-es furat,
(ilyen volt nekem is s50-be aplikalva. ez 79.9 cmmre jott ki, menni ment, de kesz soha nem lett mert loket hosszat nem potolja a furat. > felismeres torolte a projectet. )
es 54 -is. az meg mar nem fer bele a tocsovarokba.
rovid.
ha ezt bedugod a homokba, az ott leolvad.
ugyhogy ismet kivalo peldat mutattal.