Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 195

Valaki fog vele járni, a személy mindegy. Illetve a technikai fejlődés és a szabályozás változása miatt valószínűleg senki sem, akkor pedig kérdés, hogy milyen élettartamra gyártjuk a mai autókat és ez mekkora környezeti pazarlás.

Előzmény: szocske_ (194)
szocske_ Creative Commons License 2017.01.30 0 0 194

az, hogy vannak az utakon 10-20-30 éves öreg autók közel sem azt jelenti, hogy ha én ma veszek egy új priust, azzal fogok járni 30 év múlva is.

az emberek szoktak adni-venni használt autót is.

 

Előzmény: Törölt nick (168)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 193

És pont az USA-ban nem kezdett még senki sem pereskedésbe? Elég valószínűtlen.

Előzmény: Platon (190)
Rangun Creative Commons License 2017.01.30 0 0 192

Veri az ICE gyártókat eladásban az USA-ban.

Előzmény: Platon (191)
Platon Creative Commons License 2017.01.30 -1 0 191

Az másik kategória. Ott labdába sem rúg Elon. 

Előzmény: Rangun (189)
Platon Creative Commons License 2017.01.30 -2 0 190

Ne hazudozz már kérlek.

 

 

Elon Musk személyesen ígérte meg többször is, már akkor is amikor még Model E néven futott.

 

Pl:

 

http://insideevs.com/elon-musk-confirms-free-supercharging-for-tesla-gen-3-model-e/

 

 

Előzmény: Rangun (187)
Rangun Creative Commons License 2017.01.30 0 0 189

Ja, nincs luxus ICE, úgy gondolod?

Előzmény: Platon (188)
Platon Creative Commons License 2017.01.30 -1 0 188

Itt minden elég jól össze van foglalva a Tesláról és pénzügyeiről:

 

http://www.tilsonfunds.com/TSLA-Spiegel-RH16.pdf

 

Rövidebb verzió:

 

http://fortune.com/2016/12/02/tesla-model-3-stock-elon-musk/

 

 

Még rövidebb verzió:

 

A Tesla még ma is, amikor konkurencia nélkül van jelen a luxus EV piacon masszívan veszteséges, és forráshiányos, miközben hatalmas és tőkeerős konkurencia érkezik. A Model 3 pedig a legoptimistább kalkulációk szerint is darabonként $5000 veszteséget fog termelni, ami be is dönti a Teslát ha nem emeli meg az alapmodell árát  $50.000 környékére.  Amennyiért viszont nem fog kelleni töredékének sem a potenciális vásárlóknak. 

Rangun Creative Commons License 2017.01.30 0 0 187

Tanulj meg olvasni, ingyen töltésről szó sem volt, a gyorstöltési képesség ingyenességéről volt szó, mindig.

Előzmény: Platon (185)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 186

Lehet hogy nem mondta senki, de az ellenkezojet sem, azok akik elorendeltek pedig alapnak vettek.

Előzmény: Rangun (183)
Platon Creative Commons License 2017.01.30 -1 0 185

Elon Musk minden létező alkalommal elmondta hogy minden Teslához jár az ingyen töltés. Aztán egyszer csak mikor már befutottak az előrendelések hirtelen bejelentette, hogy ja mégse.

 

Volt is puffogás miatta.

Előzmény: Rangun (183)
Rangun Creative Commons License 2017.01.30 -1 0 184

Persze, lehet, hogy csak nem tanultál meg szöveget értelmezni, és egy PISA teszten megbuknál.

Előzmény: Törölt nick (182)
Rangun Creative Commons License 2017.01.30 0 0 183

Senki nem mondta pl. hogy ingyen lesz a gyorstöltés, azt mondták, hogy képes lesz a gyorstöltésre a Model 3 alap verzió is, de te telehazudod a netet azzal, hogy nem ezt mondták.

Előzmény: Törölt nick (182)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 182

azt te szoktal.

Előzmény: Rangun (181)
Rangun Creative Commons License 2017.01.30 -1 0 181

Minek hazudoztok itten?

Előzmény: Törölt nick (170)
Platon Creative Commons License 2017.01.30 -2 0 180

Egen.... 

 

 

Elon Musk túl régóta él abból, hogy becsap másokat. 

Előzmény: Törölt nick (170)
Platon Creative Commons License 2017.01.30 -1 0 179

Izé 10 évig.

Előzmény: Platon (178)
Platon Creative Commons License 2017.01.30 -2 0 178

már a powerwall 1 is 5000 cilusra volt garantálva

 

A reklámban igen. Aztán ha elolvasod a garanciális feltételeket jön a hideg zuhany. Eleinte még volt rá egy elég szánalmas garancia, de ma már egyáltalán nincs rá kapacitás garancia. 

 

Annyit garantálnak hogy 1 évig nem hibásodik meg és slusz passz. Hogy 10% tud a 10. év végén vagy 90% arról egy szó nincs benne.

 

Olvasd csak el. Nesze semmi fogd meg jól.

 

https://www.tesla.com/sites/default/files/pdfs/powerwall/Powerwall_Warranty_USA_2-0.pdf

 

Elon Musk már ó régóta a vevők átverésére szakosodott.

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Auralianus (169)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 177

Ez már jellemzően hazai megközelítés, hogy az autó nem egy racionálisan választott használati tárgy. Így lett tavaly a Suzuki Vitara a legkívánatosabb 6538 darabbal.

Előzmény: Auralianus (176)
Auralianus Creative Commons License 2017.01.30 0 0 176

Ugyan SB... a Teslát max Geekek veszik... a "jó nőknek" aem nedvesedik rá... nem státusszimbólum...a konditermi srácok,
akiknek a sok gyurmázós segédanyagtól 3cm-esre ment össze... ezek után is BMW-t fog majd venni :) :) :)

Előzmény: Törölt nick (175)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 175

Neked lehet nem erdekes, nekem igen :)

Előzmény: Törölt nick (174)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 174

Érdekes ez egyáltalán nekünk ha nem vagyunk potenciális Tesla vásárlók vagy részvényesek? Nekem csak az a lényeg, hogy valaki egyszemélyben felforgatja a világot. Az iPhone ugyanez, tök mindegy a véleményem a konkrét termékről, lényeg, hogy lett a mindennapokban tettenérhető eredménye.

Előzmény: Törölt nick (170)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 173

ezzel teljesen egyetertek. Ezert van nekem Priusom tobbek kozott. nem plugin, de legalabb nem kormol.

Előzmény: szocske_ (163)
Auralianus Creative Commons License 2017.01.30 0 0 172

Nos igen.. a model 3 eléggé csúnyaparasztvakítás volt...  és ahogy nézem a Chevy Bolt meg gyorstöltő opció nélkül jön :(

Előzmény: Törölt nick (170)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 171

"S és X eladási számait nem a kereslet szabályozza egyelőre, hanem a gyártási kapacitás, azon belül is a drága Panasonic akku."

 

Ez konkretan nem igaz. Nezd meg a szallitasi hataridoket.

Előzmény: ShaReRe (149)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 170

Akik elorendeltek a Model 3-at ezzel szamoltak:

 

- ingyenes korlatlan toltes

- onvezeto kepesseg

- premium felszereltseg es minoseg

 

Mindezt 35e dollarert. Namost ezek kozul egyik sem lesz benne az alaparban. Csak az autopilot fog vagy 7-8e dollarba kerulni. Az alap kivitel pedig spartai felszereltsegu lesz, 90es evekbeli nemet autoipart megszegyenito modon, amikor az alap 3as BMWben nem volt klima es mechanikus volt az ablaktekero :)

 

Ez mind aremeles, raadasul eleg kicsi lesz az alap akksi is, nem lesz 60KWh. Mire eler Europaba, csak az alapar lesz 38-39e euro. Konkretan olvastam hogy sok europai elorendelo azzal szamolt, hogy 35e dollarert -> 32e euroert fullextras villanyautot kap onvezetessel, ingyenes tankolassal, uvegtetovel, bologato Musk-figuraval a hatso ablakban...

 

Maga a Tesla is 20-30%-os lemorzsolodassal szamol, de lesz az tobb is. De nyilvan ez Muskot nem zavarja, kaptak 4-500 millio dollar ingyen hitelt.

Előzmény: Platon (145)
Auralianus Creative Commons License 2017.01.30 0 0 169

Majdnemjó....

már a powerwall 1 is 5000 cilusra volt garantálva...  https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Powerwall

tehát még a garanciális ideje alatt visszahoz 14KWh*0,9*40Ft= 2.520.000... azaz  a garancia ideje alatt visszahoz 500 eFt-t...  onnantól kezdve meg mindent töltés ajándék....

Előzmény: mmormota (154)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 168

Az autók átlagos életkora nálunk valami ilyesmi, tehát 20 évig ezek a paraméterű autók maradnak, ha ki nem tiltják őket az utakról. Helyette ugyanilyen távon lehetne máson is gondolkodni, hogy az önvezetés, autómegosztás, hyperloop, elektromos bicikli, stb. hogyan szabhatná át teljesen a városképet.

Előzmény: szocske_ (167)
szocske_ Creative Commons License 2017.01.30 0 1 167

az emberek 99,999%-a nem 10-20 évre vásárol autót, szóval attól, hogy 14 év múlva lesz esetleg önvezető autó, addig egy átlagember (el)használ 3-4 egyéb autót, és ebből a szempontból teljesen mindegy, hogy az ICE, hibrid, plugin hibrid vagy elektromos.

éppen ezért nem jó politika szerintem, hogy "megvárom a tesla 3-at", addig meg járok a koromokádó dízellel, és közben az ember azt hiszi ő mennyire környezettudatos.

Aki környezettudatos, az nem vár, hanem ma megteszi amit lehetőségei engednek:

- gyalogol

- biciklizik

- tömegközlekedik

- hibriddel jár

- pluginnel jár

- elektromossal jár

 

kb. ebben a sorrendben...

Előzmény: Törölt nick (166)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 166

Inkább az a kérdés, hogy mi a végleges optimális megoldás a közlekedésre 10-20 éves távon. Szerintem nem egy Tesla paraméterű autó, amivel 5 személlyel, 600 km-t akarsz 130-cal saját magad vezetni.

Előzmény: szocske_ (163)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!