Kivéve akkor, ha apósom 1.2 G Astrájáról van szó...12 éves, mindig garázsban volt, télen sosem jár vele, és 74ezer km van benne, 120szal szerintem életében nem ment vele... mindig meg is akarom venni, de még nem eladó :-DD
Ezt az is alátámaszja, amivel ma találkoztam. Ilyet még nem is láttam, komolyan mondom: Sima 'heccsbekk' G Astra, első sárvédője lyukacsos karfiolra rohadva, az idom nagyrészén.
Ahogy szakavatott ismerősöm mondaná: "Nem az a baj, hogy beugrik az egér a lyukon, hanem az, hogy a macska is utána szalad"
Hát igen nem semmi az opc astra........Havernak H astrába volt opc-je, 20.000 kilóméterrel vette,de több gondja volt vele mint nekem az akkor 15 éves Gsi-astrámmal! :)
1.2-es motor motorkerékpárba való:)Kolleganőmnek is volt 1.2-es G astrája kitaposta a belét,aztán eladta szaré-hugyé:)Autó 2000 köbcentitől kezdődik,ember meg 100 kg-tól a mondás szerint:)
Smd ledeket használok, a képen oldalanként 12 db smd led van, 1-2 kapcsolónál van csak sima led. Úgy van csinálva, hogy semmit nem kell behúzni pluszba, csak össze kell dugnod a csatlakozót és már világít is az egész.
Végülis teljesen mindegy az anyag, lényege, hogy olajlerakódást bontson (kivéve a hidegzsíroldó, mert az a fémnek is nekimegy :) ).
A higítóban áztatás hatásos, a féktisztító meg gyorsabb...és drágább is.
Egy EGR szelepet fél percig fújsz féktisztítóval és fémtiszta felületet kapsz.
A kenőspray viszont már neccesebb téma szerintem. Ha valami nagyon zsíros dologgal fújod meg, akkor az könnyebben vonzza magához újra a retket. Ha viszont nem ken eléggé a ráfújt cucc, akkor megintcsak a szelep működését akadályozzuk.
Ismerősömnek nemrég EGR hibát jelzett a kocsija ( igaz, francia kocsi ), egy üzemanyag tisztító adalékkal kihajtott tank után azonban megszűnt a jelenség.
Csatlakozom peklit fórumtárshoz: Corsa motor, nem Astrába való. Több ismerősöm is 'belefutott' ilyenbe, de nagyon hamar túladtak rajtuk. Egyszerűen semmire nem való. Gyenge motor a nehéz kaszniban. Folyamatosan erőlködik.
Igaz nekem ez a jelenség a passatomon volt. De nyilván ugyanaz minden autó. Amúgy a citroen xaran biztosan tudom, hogy van egy plusz gomb a lavegőztetőnek. Tehát lehet manuálisan is engedni a levegőt. Romániába jó volt, gyorsabban tele lehetett tankolni. Opelomon még ilyetnemláttam, de lehet valamelyikre raktak.
De persze ez nem azt jelenti, hogy neked is ez a problémád.
Ma reggel ugyanazt produkálta a Corsa amit eddig. Alapjáratban kihagy egy henger, pufog össze-vissza jár a motor. Elvittem a szerelőhöz kívancsian várom a fejleményeket. Megpróbálom kihúzni belőle a hibát. Mókás gyerek, mert mindenre azt mondja, hogy csomó volt a vezetéken.
Ja, és elismerték a múltkori új, trafó hibát, v.adják a lóvét. Ha meggyógyúlt, jelentkezem.
Nekem 1.4 ecotech-ben volt megragadva az egr. De sajnos félig nyitva maradt, ezért nagyon fulladt alapjáraton.
Végignéztem, ahogy a szerlő csinálta. Simán leszedte és elkezdte fújkálni valamilyen spray-vel. Nem tudom mi volt, de talán van kimondottan egr tisztító. Nekem azt mondta, féktisztító is megteszi, vagy benzinbe kell áztatni. Ma beszéltem egy másik szerelővel, ő a nitro-hígítót javasolt. Nekem az alapjárati motorom épp abba ázik.
Lényeg miután ki lett takarítva, feltételn be kell fújni valamilyen kenő sprayvel, hogy könnyen járjon.
Leszerelés nélkül nem tudom hogyan lehetne kimondottan ezt takarítani.
Sajnos nem tudom hogy lehet ellenőrizni. Nekem még anniy volt a követő jelenség, hogy amikor teletankoltam a szekeret, és persze jól zárt a tanksapka, mikor ürült a tank és rá akartam tankolni, akkor nagyon nehezen bírtam kinyitni a tankot. Nagy vákum volt benne. Akkor gyanakodtam, hogy nem szellőzik. Ezután levettem az egész tankot, és kiderült, hogy az egyik cső teljesen összelapult és a szellőzője teljesen teljesen budugult sárral.
EGR szelepet leszedtem működik, nem volt benne szinte semmi, csak egy vékony koromréteg. Egy ismerős ajánlotta az AUTOCHEM 333-s szeleptisztítót, amit a szívórendszerbe kell befújni járó motornál.
Hallottatok már ilyenről? Érdemes próbálkozni, vagy hókuszpók az egész?
Nem tudom merre laksz,de az ország elég sok helyén vana a cégnek lerakata,ha oda viszed minta alapján le is gyártják megvárható,vagy elküldöd a legközelebbi lerakatba a minta darabot,és vissza küldik! Itt van a honlap cime és oldakt vannak a lapon az üzletek elérhetöségel,felhivod öket és megbeszéled!http://www.hansa-flex.hu/ Nagyon sok mindent tartanak,metrikus,colos,de speciális amerikai méretes csonkokat,étalakitókat,egyik fele metrikus,másik colos,stb!
Sziasztok! a véleményetekre lennék kiváncsi.Opel Astra g 1,2 16v-t érdemes venni 1999-es évjárat 148e km-rel...mit érdemes figyelni a vásárlásnál?köszönöm a hozzászolásotokat.... :)