most látom a részletes magyarázaton: völgyhíd. tehát a feltöltéstől függetlenül vasbeton lábakon áll majd az út. ha nincs más megoldás, elhordják a kb százezer köbméternyi feltöltést, pénz nem számít.
ja, apróság: a berajzolt útvonalon szereplő aranyvölgy utca egy egysávos dűlőút, olyan burkolattal, amit szilárdnak csak némi eufemizmussal neveznék (3 méter széles járható felület, a burkolat zúzottkő, kátránnyal csorgatva, pesti szinthez képest is szétkátyúsodva).
eltolva az van, hogy megépítettek egy jó nagy négysávos felüljárót egy körforgalommal, láthatóan kifejezetten úgy, hogy minél több gondot okozzon a későbbi továbbépítés a 10-es felé. például a felüljáró déli vége olyan laposan süllyed, hogy kb a békási házaknál éri el a korábbi szintet.
ergó a majdani továbbépítésnek egy MEGEMELT 11-es fölött kell majd átmennie.
csak az előtt állok értetlenül, hogy már évekkel ezelőtt elkezdték csinálni azt a feltöltést, ahol a rajzoxerint a budakalász - békásmegyeri utat keresztezi majd a továbbépítés. ez az előrelátás annyira kilóg a sorból, hogy csak két megoldást látok (1) véletlen, a feltöltés a továbbépítéstől független (2) direkt nem oda épül majd az út, hanem ötven méterrel arrébb, vasbeton lábakon.
vagyis mindössze 6-8 milliárdba kerülő áttekinthetetlen plusz csomópont beépítésével sikerül majd megoldani azt, amit a mostani ideiglenes hídfővel elkúrtak. fenomenábilis. misztérikus.
félreérted... itt egy mezei trombita csp lesz. (az ábrán 2 változatban van berajzolva, ezért tűnik bonyololtnak...)
elqrva max az van, hogy nem építették meg már most rögtön, hogy ne forgalom alatt kelljen baxakodni vele...
viszont a túlvégen a 10es útnál télleg jó drága és bonyolult csp lesz, de az a helyi adottságok miatt olyan, független a 11es úti csp-tól...
az ott egy ap-ap csp patakkal és vasúttal meg az M0 kb. 500m-es viaduktjával terhelve...
Épülő M0 Rákospalota mögött (kb. az Ázsia center magasságában):
Az egyik pályán már vannak burkolatjelek, ráadásul 3 sáv! Az M0xM3 elágazás előtt 2 km-re már elkezdik a kiágazó sávot vezetni, nem rossz!
A csömöri kanyonból egyébként nagyon szép látvány a Pilis és a Budai-hg. sziluettjére kibukkanni (csak azok a rohadt balesetveszélyes fák a hegyeken ;-)), de a Megyeri-híd a 100 méteres pilonjaival szinte észrevehetetlen...
az aranyhegyi út jelenleg 100%-on telített, a szó szoros értelmében, az óbudai vasúti átjárótól békásmegyerig áll a sor (megintcsak a vasút baromsága miatt, amit a BKV is átvett a szintbeli HÉV-kereszteződéseknél)
vagyis mindössze 6-8 milliárdba kerülő áttekinthetetlen plusz csomópont beépítésével sikerül majd megoldani azt, amit a mostani ideiglenes hídfővel elkúrtak. fenomenábilis. misztérikus.
arra tippelek, hogy tényleges könnyebbséget azoknak jelent, akik dunakanyarból járnak be a külső váci útra, vagy általában pestre (ha a váci út szélesítése is befejeződik őszre), de ez nincs 50-60 ezer jármű per nap. a valódi "emnullás" forgalom számára nincs a budai oldalon levezető ág.
az látszik, hogy a hídfő kialakításával a továbbépítést is elkúrták -- az M0 nyugat felé folytatásához le kell majd bontani a cora és a bricostore áruházát és budakalászon vagy ötven házat. ész a köbön.
igen, a direkt ágak ott vannak (bár nem olyan szép ívben mint ahogy rajzolod), de nem ez a kanyar a szűk keresztmetszet, hanem budakalász, szentendre, békásmegyer.
bepontoztam a megyeri hídról a tizes út felé vezető (egyetlen) útvonalat.
az látszik, hogy a hídfő kialakításával a továbbépítést is elkúrták -- az M0 nyugat felé folytatásához le kell majd bontani a cora és a bricostore áruházát és budakalászon vagy ötven házat. ész a köbön.
szóval a híd budai vége egy már most is túlterhelt bottleneck-be torkollik.
ja, 2ségtelen, hogy ez a szűk keresztmetszet...
azért feltételezem, hogy a körforgó híd felöli oldalán is terveznek direkt ágakat, így a bp->híd és híd->szentendre irányok kihagyhatják a körforgót...
vagyis tulk. 2x2 sáv kapacitású lesz ez a csp, ami tudja produkálni az 50-60e ej/napot...
nem az a kérdés, hogy honnan jön ekkora forgalom, hanem az, hogy hová megy.
az új híd budai végén nincs ami levezessen 50 ezer járművet - a szentendrei út bpest felé a nap jelentős részében be van állva, és szinte minden napszakban nagy a forgalma - a dunakanyar ugyanez - budakalászon hév-átjáró (szintén minden napszakban forgalmas, csúcsidőben a vasút baromsága miatt mindig feltorlódott), a 10-es út felé pedig egy keskeny, ócska, meredek út vezet.
szóval a híd budai vége egy már most is túlterhelt bottleneck-be torkollik.
nekem speciel jól jön majd ez a híd, évente 10-12 alkalommal megtakarítok vele vagy harminc kilométert, de így, a 10-esbe való bekötés végtelenbe való elhalasztásával csak arra jó, hogy a 20-ról 60 milliárdra dagadt büdzsé emelje a vérnyomásomat és néhány ember banxámlaegyenlegét.
Khmm. Talán te is nyithatnál, egy "Mentsük meg az autósokat a fáktól" topikot! És akkor megszűnnek itt az általad is OFF-nak vélt hozzászólások a témában.
ha az árpit 150nek vesszük (vagy mennyi most?), akkor annak 20%-a 30e, ami még mindig csak a fele az 58e-nek... (máshonnan meg nem vesz át, vagy mégis?)
+30e meg nem jön úgy össze hiphop, de sokat nem is kell várni rája...