Keresés

Részletes keresés

elemes2 Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11970
most látom a részletes magyarázaton: völgyhíd. tehát a feltöltéstől függetlenül vasbeton lábakon áll majd az út. ha nincs más megoldás, elhordják a kb százezer köbméternyi feltöltést, pénz nem számít.
Előzmény: Törölt nick (11967)
elemes2 Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11969
ja, apróság: a berajzolt útvonalon szereplő aranyvölgy utca egy egysávos dűlőút, olyan burkolattal, amit szilárdnak csak némi eufemizmussal neveznék (3 méter széles járható felület, a burkolat zúzottkő, kátránnyal csorgatva, pesti szinthez képest is szétkátyúsodva).
Előzmény: Törölt nick (11958)
elemes2 Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11968
eltolva az van, hogy megépítettek egy jó nagy négysávos felüljárót egy körforgalommal, láthatóan kifejezetten úgy, hogy minél több gondot okozzon a későbbi továbbépítés a 10-es felé. például a felüljáró déli vége olyan laposan süllyed, hogy kb a békási házaknál éri el a korábbi szintet.

ergó a majdani továbbépítésnek egy MEGEMELT 11-es fölött kell majd átmennie.

csak az előtt állok értetlenül, hogy már évekkel ezelőtt elkezdték csinálni azt a feltöltést, ahol a rajzoxerint a budakalász - békásmegyeri utat keresztezi majd a továbbépítés. ez az előrelátás annyira kilóg a sorból, hogy csak két megoldást látok
(1) véletlen, a feltöltés a továbbépítéstől független
(2) direkt nem oda épül majd az út, hanem ötven méterrel arrébb, vasbeton lábakon.
Előzmény: Törölt nick (11967)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11967

vagyis mindössze 6-8 milliárdba kerülő áttekinthetetlen plusz csomópont beépítésével sikerül majd megoldani azt, amit a mostani ideiglenes hídfővel elkúrtak. fenomenábilis. misztérikus.

 

félreérted... itt egy mezei trombita csp lesz. (az ábrán 2 változatban van berajzolva, ezért tűnik bonyololtnak...)

 

elqrva max az van, hogy nem építették meg már most rögtön, hogy ne forgalom alatt kelljen baxakodni vele...

 

viszont a túlvégen a 10es útnál télleg jó drága és bonyolult csp lesz, de az a helyi adottságok miatt olyan, független a 11es úti csp-tól...

az ott egy ap-ap csp patakkal és vasúttal meg az M0 kb. 500m-es viaduktjával terhelve...

az tuti lesz 6-8mrd...

Előzmény: elemes2 (11962)
kvte Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11966

Épülő M0 Rákospalota mögött (kb. az Ázsia center magasságában):

Az egyik pályán már vannak burkolatjelek, ráadásul 3 sáv! Az M0xM3 elágazás előtt 2 km-re már elkezdik a kiágazó sávot vezetni, nem rossz!

 

A csömöri kanyonból egyébként nagyon szép látvány a Pilis és a Budai-hg. sziluettjére kibukkanni (csak azok a rohadt balesetveszélyes fák a hegyeken ;-)), de a Megyeri-híd a 100 méteres pilonjaival szinte észrevehetetlen...

 

elemes2 Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11965
az aranyhegyi út jelenleg 100%-on telített, a szó szoros értelmében, az óbudai vasúti átjárótól békásmegyerig áll a sor (megintcsak a vasút baromsága miatt, amit a BKV is átvett a szintbeli HÉV-kereszteződéseknél)
Előzmény: Törölt nick (11958)
elemes2 Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11964
de ez többségében nem többletforgalom ezeken az utakon, hanem a jelenlegi forgalomnak a hídra terelődése...

háááát... legyen neked igazad, sokan örülnének, ha megszűnne a szentendrei úti permanens dugó reggelenként.
Előzmény: Törölt nick (11963)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11963

Elemes nem a csomópont kapacitását tartja szűknek, hanem ami utána jön.

 

értemén, de ez többségében nem többletforgalom ezeken az utakon, hanem a jelenlegi forgalomnak a hídra terelődése...

Előzmény: Rooger Preed (11960)
elemes2 Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11962
vagyis mindössze 6-8 milliárdba kerülő áttekinthetetlen plusz csomópont beépítésével sikerül majd megoldani azt, amit a mostani ideiglenes hídfővel elkúrtak. fenomenábilis. misztérikus.
Előzmény: Rooger Preed (11959)
elemes2 Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11961
arra tippelek, hogy tényleges könnyebbséget azoknak jelent, akik dunakanyarból járnak be a külső váci útra, vagy általában pestre (ha a váci út szélesítése is befejeződik őszre), de ez nincs 50-60 ezer jármű per nap. a valódi "emnullás" forgalom számára nincs a budai oldalon levezető ág.
Előzmény: Törölt nick (11954)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11960
Elemes nem a csomópont kapacitását tartja szűknek, hanem ami utána jön.
Előzmény: Törölt nick (11954)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11959
Nincs az elbaszva, bár kétségtelen, hogy érdekesen fog kinézni a 11#M0 csp.

http://roads.extra.hu/road_plans/m0_11_10_v1.jpg
http://roads.extra.hu/road_plans/m0_11_10_v3.jpg
http://roads.extra.hu/road_plans/m0_77_81_v4.jpg
Előzmény: elemes2 (11955)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11958

bepontoztam a megyeri hídról a tizes út felé vezető (egyetlen) útvonalat.

 

jé, mégegy grafiko-mán... :-))

amúgy nem vanmég más útvonal is: 1. aranyhegyiúti-út  2. flóriántéri-út


az látszik, hogy a hídfő kialakításával a továbbépítést is elkúrták -- az M0 nyugat felé folytatásához le kell majd bontani a cora és a bricostore áruházát és budakalászon vagy ötven házat. ész a köbön.

 

a túrót, ennyira azé nem hülék:

http://roads.extra.hu/road_plans/m0_10_11_v3_0_3_1_google.jpg

 

Előzmény: elemes2 (11955)
elemes2 Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11957
Előzmény: Törölt nick (11954)
elemes2 Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11956
igen, a direkt ágak ott vannak (bár nem olyan szép ívben mint ahogy rajzolod), de nem ez a kanyar a szűk keresztmetszet, hanem budakalász, szentendre, békásmegyer.
Előzmény: Törölt nick (11954)
elemes2 Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11955
bepontoztam a megyeri hídról a tizes út felé vezető (egyetlen) útvonalat.

az látszik, hogy a hídfő kialakításával a továbbépítést is elkúrták -- az M0 nyugat felé folytatásához le kell majd bontani a cora és a bricostore áruházát és budakalászon vagy ötven házat. ész a köbön.
Előzmény: elemes2 (11953)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11954

szóval a híd budai vége egy már most is túlterhelt bottleneck-be torkollik.

 

ja, 2ségtelen, hogy ez a szűk keresztmetszet...

azért feltételezem, hogy a körforgó híd felöli oldalán is terveznek direkt ágakat, így a bp->híd és híd->szentendre irányok kihagyhatják a körforgót...

vagyis tulk. 2x2 sáv kapacitású lesz ez a csp, ami tudja produkálni az 50-60e ej/napot...

Előzmény: elemes2 (11949)
elemes2 Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11953
Előzmény: elemes2 (11949)
BoGar Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11952
Ne kötekedj! Meggondoltam magam. Néha be fogok nézni. Inkább csewlekedj úgy, ahogy mondod, és ne tégy te sem a szavaid ellen!
Előzmény: Törölt nick (11951)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11951
ígéret szépszó...
Előzmény: BoGar (11948)
elemes2 Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11950
a fákra a toyota jobb megoldást talált -- ráfutás és sávelhagyás esetén figyelmeztető jelzés + mérsékelt beavatkozás.
Előzmény: Törölt nick (11943)
elemes2 Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11949
nem az a kérdés, hogy honnan jön ekkora forgalom, hanem az, hogy hová megy.

az új híd budai végén nincs ami levezessen 50 ezer járművet
- a szentendrei út bpest felé a nap jelentős részében be van állva, és szinte minden napszakban nagy a forgalma
- a dunakanyar ugyanez
- budakalászon hév-átjáró (szintén minden napszakban forgalmas, csúcsidőben a vasút baromsága miatt mindig feltorlódott), a 10-es út felé pedig egy keskeny, ócska, meredek út vezet.

szóval a híd budai vége egy már most is túlterhelt bottleneck-be torkollik.

nekem speciel jól jön majd ez a híd, évente 10-12 alkalommal megtakarítok vele vagy harminc kilométert, de így, a 10-esbe való bekötés végtelenbe való elhalasztásával csak arra jó, hogy a 20-ról 60 milliárdra dagadt büdzsé emelje a vérnyomásomat és néhány ember banxámlaegyenlegét.

beh. megyek lehűtöm magam.
Előzmény: Törölt nick (11946)
BoGar Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11948
Khmm. Talán te is nyithatnál, egy "Mentsük meg az autósokat a fáktól" topikot! És akkor megszűnnek itt az általad is OFF-nak vélt hozzászólások a témában.
Előzmény: Törölt nick (11943)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11947
Még a Margit-hídról fog majd néhány ezret leszedni szerintem, de lejjebb az M0K+M0D-nek lesz erősebb hatása.
Előzmény: Törölt nick (11946)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11946

hát télleg soknak tűnik kicsit...

ha az árpit 150nek vesszük (vagy mennyi most?), akkor annak 20%-a 30e, ami még mindig csak a fele az 58e-nek... (máshonnan meg nem vesz át, vagy mégis?)

+30e meg nem jön úgy össze hiphop, de sokat nem is kell várni rája...

Előzmény: elemes2 (11945)
elemes2 Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11945
az új hídon a becsült forgalom 58 000 ej/n

tíz év múlva.

most kb az ötöde.
Előzmény: Törölt nick (11908)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11944

több kmes torlódás röszkénél és letenyénél...

 

a röszkeit még megértem, a szerbek elég gecók, de letenyénél mi a fax van?

 

hogy a bánatban torlódik vissza a sor az ap-ra, mikor az kb. 1,7km?

 

a horvátoknak nem érdekük a gecizés, lehet, hogy csak felelőtlenek voltak, és 1 ügyeletest leszámítva az összes 6árőr nyaralni ment?

Törölt nick Creative Commons License 2008.07.20 0 0 11943
tiéd a pálya: nyiss egy "mencsük meg a fákat a zautósoktó!" topicot....
Előzmény: LeX (11937)
attus germanicus Creative Commons License 2008.07.19 0 0 11942
Persze azok a részek, amik eddig részletesek voltak, nem lettek rosszabbak ;-))
Előzmény: Rooger Preed (11941)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.07.19 0 0 11941
Egész Mo, de nem a legrészletesebb felbontásban, hanem 2 v 3 szinttel butábban...
Előzmény: cyber.greg (11940)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!