Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gabeszindex Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162477

Köszi az infókat. Jó ezeket hallani.

Ahogy nézem tényleg viszonylag jó árban vannak. Legalábbis más 1.4-es turbósok drágábbak, de nem biztos hogy jobbak. Viszont a kínálat elég gyér, pár darab 150Le-s van eladó.  Az opelekről hallottam még jót, de azok túl drágák nekem.

Majd eldől mi lesz, még nézelődöm. Ha bravo akkor 150le-s. Van még más is kinézőben, hagyományos szívó nagyobb köbcentivel, de most az itt nem téma.

Előzmény: gyanta ati (162476)
gyanta ati Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162476

Semmit nem kell nézni, ez nem japán, vagy német prémium. 2005-ös Pandám rommá törve két évig állt hóban-fagyban, '15 tavaszán vágtuk szét. A karambolban szétszakadt csupasz lemezfelületeken sem volt egy rozsdapötty.

Előzmény: Gabeszindex (162473)
Mikusz. Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162475

A 150 lovas motorja egy nagyon picit más, na meg a turbója is más féle. És igen, jobban megy, nem is kicsit. De a mindennapokra a 120 lovas is bőven elég. Rohadni nem rohad csak a hátsó kipufogó dob, más nem.

A motor valóban nagyon strapabíró konstrukció, ha betartod az elemi szabályokat akkor szinte örök élet.

Méltatlanul alul értékelt autó, egy jó állapotú példány még a mai új autók között is simán megállja a helyét.

 

Előzmény: Gabeszindex (162473)
-carcass- Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162474

Hello

Az enyém 8 éves lesz az idén, dekát nem rohad, pedig folyamatos használatban van.

A küszöbök elején a kerekek mögött lepattanhat a festés - nekem is így járt - de ettől eltekintve máshol hibátlan. Alulról is rendben van, egyedül a kipuffdob ami már csereérett.

Előzmény: Gabeszindex (162473)
Gabeszindex Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162473

Sziasztok!

 

Most nézegetem ezeket az 1.4 tjet bravokat és elég jókat olvasok róla. Állítólag olyan strapabíró motorikusan, mint egy sima szívó benzines. ha meg mégis hozzá kell nyúlni a turbóhoz, vagy  a kettőstömegűhöz, akkor is talán olcsóbb lesz a javítás, mint hasonszőrű vetélytársainál, de ahogy olvasom 150ezer km alatt ritkán jönnek elő ilyen problémák.

 

Az érdekelne mennyire rohad az autó? Milyen a gyári alvázvédelme? Szóval ilyen téren miket érdemes nézni, kerékjárat ív, vagy küszöbök?

 

A klíma terelő miatt nem csináltak gyári visszahívást? Pedig ez a probléma szinte mindenkinél előjön előbb-utóbb.

 

Még egy dolog, a 120-as és a 150-es Tjet között van valami egyéb különbség a lóerőn kívül? gondolom a 150-es érezhetően jobban is megy.

Attila Szaniszló Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162472

Jól meggondoltam! tudom, hogy milyen az olasz! 15 éve azt hajtok, ha megadok neki mindent, akkor meghálálja!

Előzmény: -carcass- (162457)
kisfitti Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162471

Üdvözletem, valaki találkozott már olyannal, hogy a fedélzeti computer kijelzője menet közben elsötétül?
Ha leállítom, és hagyom pár percig, utána újra működik. Azt vettem észre, ha lejjebb állítom a kijelző megvilágítását, akkor ritkábban csinálja. Kijelző háttérvilágítás hiba lehet?
Szedett már szét valaki közületek műszerfalat, aki tudja, hogy fénycsöves, vagy ledes? 

Egy 2008-as Lancia Delta 1.4 Tjet Oro

 

Köszönöm

-carcass- Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162470

Jáááááj, ehhez most kicsit még fáradt vagyok. Fél3-ig borozgattunk a Faterral, nem is aludtam túl sokat, de a bor király volt. B-)

Előzmény: vinjo (162467)
vinjo Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162469

Igen, most, hogy olvastam, amit írtál, nekem is ez ugrik be.

Előzmény: cartmenn2 (162468)
cartmenn2 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 162468

Ha jól tudom 1 hónappal lehet vinni hamarabb és marad az eredeti dátum +2év :)

Előzmény: vinjo (162467)
vinjo Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162467

A gumit nem kell külön műszakiztatni. :-)

Egyébként úgy emlékszem, hogy viheted előbb is, de az érvényesség mindenképp az előző lejáratától számít. (Tehát nem veszítesz azzal, ha pár nappal előbb viszed.)

Előzmény: -carcass- (162464)
-carcass- Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162466

Már a kopásjelző felett.

Akkor keine Panik...:-)

Előzmény: KrTibi (162465)
KrTibi Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162465

1,6mm felett átmegy.

Előzmény: -carcass- (162464)
-carcass- Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162464

Urak!

Hogy működik most a műszaki vizsga? Egy hét múlva lejár...

És a nyári gumit milyen profil mélységgel érdemes műszakira vinni?

Úgy gondolom hamarosan felraknám a nyári pöcskereket, ami hamarosan cserés lenne...:-)

vinjo Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162463

Ugye-ugye...:-)

El tudom képzelni, hidd el...

Előzmény: ferrike (162459)
vinjo Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162462

Mediterrán autó, télen kifagy a szeme. :-)

Előzmény: zgi521 (162461)
zgi521 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162461

képzeld vinjo, tudod említettem anno, hogy a január 8-án a minusz húszban kifagyott, pixeles lett gp egérmozi. azóta fokozatosan, és teljesen megjavult. felszívódott a "pók",  a gp öngyógyító! :) 

zgi521 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162460

ma délelőtt én is serénykedtem a járgányokkal. kerékcserék, takarítás.

kíváncsi leszek az új centírral milyen lesz a malomkerék.. :)

ajhh, mennyivel jobb a tavaszi csere, mint az őszi.

..vagy biztos már nagyon öregszem! :)

Előzmény: vinjo (162458)
ferrike Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162459

Detto :)

 

Mennyire féltem a "hálós" üléshuzattól, hogy na ez majd így meg úgy..,de nem.

Kb. 1 évesen feleségem farmerének fém hátsó címkéje bántotta, de ennyi.

A "bőr" nálam egy picit kevésbé volt ellenálló, a kormány 2 éve újra lett húzva, azóta  hibátlan.

De látva ez egyéb márkáknál sincs másképp..,sőt!

 

Amikor még kétszer ennyit adtak volna érte mint most, akkor is azt gondoltam inkább felgyújtom, mint ennyiért odaadjam..

El tudod képzelni most mit érzek :)

Előzmény: vinjo (162458)
vinjo Creative Commons License 2017.03.17 0 0 162458

Ma kb. másfél óra alatt úgy kipucoltam a kocsi belterét, mint még soha.:-)

Meg kell állapítanom, hogy makulátlan benne minden, a kormány és a váltógomb bőrözésének enyhe meggyűrődését leszámítva. 9 évesen gyakorlatilag újszerű.

Gondolkodtam tavaly, hogy esetleg eladósorba kerül, de nagyon jól döntöttem, hogy ezt tartottuk meg. Annál nekem sokkal többet ér, mint amennyit kapnék érte, nem mellékesen meg továbbra is nagyon jó használni.                           

-carcass- Creative Commons License 2017.03.16 0 0 162457

Jól meggondoltad....? ;-P)

Előzmény: Attila Szaniszló (162455)
zgi521 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 162456

Üdv a fedélzeten! Like

Előzmény: Attila Szaniszló (162455)
Attila Szaniszló Creative Commons License 2017.03.16 0 1 162455

Sziasztok!

 

Beregisztráltam hozzátok, mert várhatóan nem sokára Bravo 2007 tulaj leszek, köszönhetően Vincze Gyurci és Molnár Peti Car-társaknak. Jelen pillanatban Stilo-t hajtok, Stilo előtt 5 ajtós Brava-m volt, tehát marad a Fiat vonal, az olasz vér. Sokan ajánlották - főleg Mikusz -, hogy az 1.4 Tjet mellett döntsek. Hát döntöttem! Szép napot Car-társak!

Törölt nick Creative Commons License 2017.03.16 0 0 162454

Sziasztok!

 

Bontott bal első motorvédő burkolatot adnék oda bárkinek ingyen, ha eljön érte a 11. (munka) vagy 14. kerületbe.

 

Stilohoz kerestem bontottat, a kezembe nyomták, hogy ez a Bravo-é de jó a Stilora is. Sajnos van egy kis eltérés, előre nem nyúlik annyira, mint a Stilohoz kell - ezért válnék meg tőle, mert csak foglalja a helyet.

Bravósgábor Creative Commons License 2017.03.16 0 0 162453

Az enyémbe nincsen azt mondtad ...

Előzmény: seewer (162434)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.14 0 0 162452

Most rendesen elbeszélünk egymás mellett, meg nem egy katalógusból dolgozunk ... 7Zap csak ráépül a gyárira.

Nem tudsz módosításokra bontani.

 

Nem ismerem az alvázszámot, de Multiair-t emlegettél, így ahhoz adtam lendkerék számot. (mint írtam is)

Csak konkrét alvázszámmal dolgozom.

 

Az 55236449 az lendkerék(csak) ... boltok néha ehhez a számhoz társítanak szettet is, de jelen esetben csak lendkerékről van szó.

Például itt is, de ezzel sem foglalkoznék, van jobb forrás: http://www.original-genuine-spare-parts.com/a/fiat/552_/55236449-schwungscheibe_(fiat).htm

 

Amit írsz 55224025 az 2010-09-02-től az 55217579 leváltója, igazából oda-vissza helyettesíthető, jószerével csak a szám változott. Gyári leirat szerint csillapításon módosítottak, ... biztos igaz! (?)

... és ez a 120 és 150 lovas t-jet tartozéka.:)

Ha ehhez keresel, akkor ne keverd ide a multiairt. Az ahhoz tartozó más, mert ott bmw-vel közös fejlesztéseket csináltak az erőátvitelnél, de ez nem biztos hogy nyerő. Idővel kiderül! (bízva bízzunk)

Előzmény: Enclave85_ (162451)
Enclave85_ Creative Commons License 2017.03.14 0 0 162451

Én ezt találtam alvázszám alapján visszakeresve: 55224025 ez biztosan olcsóbb mint amit írsz.

 

Rákeresve az általad írtra, 7Zap szerint "flywheel and clutch" azaz kettőstömegű és kuplung együtt... (vagy az elnevezés hibás :) )

Előzmény: Törölt nick (162442)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.14 0 0 162450

Akkor én is támogatom a többieket. :-) :-) 

Vegyél sima 1.4 benzint.... 

Amúgy meg ez megint az hogy valaki mond valamit hogy ott a turbo neeeeeeee olyat ne vegyél, jah meg a kettőstömegű jah akkor azért neeeeeeeee.

Van itt olyan akinek 360 e van a kocsiba turbo hibátlan most cserélnek benne lendkereket de könyörgöm 360 at elment vele.

Előzmény: fgabo987 (162429)
fáber77 Creative Commons License 2017.03.14 0 0 162449

Vinjo.

 

Én már elengedtem ezeket!Más más alkatrészeket nézegetek! :D :D :D 

Előzmény: vinjo (162445)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.13 0 0 162448

:))

 

... nem tolakodnék én sem, de néha nem tudom megállni. Elszállt áraknál meg viszketnek a billentyűk.:D

Előzmény: vinjo (162446)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!