A tető kárpitot mindenestől szedd le. Válaszd szét a két anyagot, és drót kefével szedd le a felesleges, leesni vágyó szivacsos sz@rt. Ezután le takarítod magát a kárpitot, erről mindent le kell szedned, utána ragasztó sparival :) meg fújod,kicsit vársz és össze illeszted a két felületet. Ha sikerült akkor fent marad a helyén. Ha nem akkor innentől már nem csak előzésnél esik rád a lepel.:-)
Mondjuk a jobb első kerék csapágy moraja elnyomja..(már meg van az új...)Szegény jószágot 11 éve hajtom, d az idén le kell cserélnem. Mállik a felső kárpit is, ami annyiban érdekes, ha felszilózom, egy hétig tart, aztán mivel valami szivacsos vacak van alatta, megint elengedi.Mindig pont egy előzés közben esik rám a lepel:-)
Amennyi öröm volt ebben a merciben annyi bosszúság.Mint egy feleség:-)
Ok, engedélyt megkaptam, válaszd ki az általad említett 2 időpontból azt amelyik neked kényelmesebb, és mehet a menet, nekem mind2 jó a döntés Rajtad áll :)
Nem mellesleg más egy max 1 órás nagy olajszerviz, és más egy vito vízpumpa+klímakondi csere, és ahogy Téged ismerlek térülünk fordulunk és motorgenerál lesz belőle :)
Valamint nem elhanyagolandó a tény, miszerint 2-en vagyunk a múhelyben, csüt-péntek 3-an, és van 3 állás két csápossal!
Tehát összegezve vagy érthetetlen okból hisztizel, vagy annyit nézel ki belőlünk, hogy egy nap ketten max egy olajszervizt tudunk elvégezni....