nekem ugye fauvÉ van és még arra is kell költeni néha, idén kapott egy új olaj csövet, egy új hőfok szenzort, szóval aki autót tart az fogadja azt el hogy fenttartani is tudni kell, én ezért nem bömit vettem tudom hogy nem tudom eltartani, mellesleg a pug pont azt tudja nagyon hogy igaz hogy kell rá költeni, de a gazdi szívesen teszi.
Én a új pug konstrukció hibáira kb pont dupla annyit költöttem, mint a pasujra tuningostól cakli pakli, igaz van vagy 500ezer km el több benne meg 5 évvel öregebb, de én egy forintot nem sajnáltam rá, igaz akkor még jobban ment sokkal, meg gyerekeim sem voltak
Padfone2 a kiszemelt, de hihetetlen bugosan adták ki. Aki megvette, sűrűn kurvaanyázik, egyelőre áll az a projekt is. A tabom sajnos pixeles, ha lesz másik, adom be garis cserére. Aztán majd meglátom, bár annyi pénzt nem tudnák kérni, amennyi a vásárlási értékkel arányos lenne, így nem valószínű, hogy megválunk egymástól. Rém szar üzletember vagyok :-) Sok műszaki cuccom karcmentesen lapul a garázsban megunva, pedig tényleg el is adhatnám.
Nekem ugyanez volt, a hiba oka (2006-os 5ajtósról beszélek!!!): a hátsó "kilincs" tömítése elfáradt, amikor felveri magára a vizet esőben, akkor ott bejut, szépen lefolyik a pótkerékhez. Nekem úgy jó 2/3-ig állt vízben a pótkerék... Ja, ekkor úgy 4 éves volt a kocsi.
Javítás: ki kell szedni a hátsó ajtó nyitóját (belső burkolat le, asszem onnéttól talán két csavar), látni fogod, hogy a vékony gumitömítés már igencsak fel van keményedve. Ezt vagy kicseréled újra, vagy valami egyéb módon tömíted a dolgot (nem árt, ha utána is bontható marad majd, tehát lehetőleg ne pálmatex legyen a barátod :D), és összeszereled.
Én úgy jutottam el a megoldáshoz, hogy megsasoltam, milyen irányból jött a víz - látszik a nyoma, ha halványan is, kicsit ~vízköves folyásnyom volt nálam.
Jobb lenne ha látnánk is az adatlapodon a kocsit típusát, évét, merrefelé vagy elérhető, stb. MERT nem mindegy, hogy most kombiról, vagy 5 ajtósról írok neked.
Vagy felülről, vagy alúlról ázhat. esetleg fagyasztott valamit szállítottál, mely kiolvadt. Lehetne ezen még egy kicsit asszociálni :DDDD
Nyitott állapotban fedezék volt a hógolyó csatában. :DDP
Tippem szerint 5 ajtósod, van, mert a kombinak alúlról van a pótkereke, mármint az első generációsnak, a ráncfelvarrótról nem tudok érdemben nyiltkozni.
- Szedd le a burkolatott feküdj be a csomagtartóba és kivülről valaki, mondjuk "KATI" locsolja meg slaggal a kocsit felül, illetve a lámpáknál, valamint a hátsó ajtó szigetelésen körben. A kombinál előfordúl, hogy a pótféklámpa tömítése megadta megát és így folyik némi folyadék a csomagtérbe, de minimális.
Vedd ki a pótkereket.
- Csinálj sötéttet körülőtte (este egy aknás garázsban villágítás nélkül) és egy zseblámpával világgíts körbe, amit természetesen majd valaki less kívülről, hogy jön-e ki fény.
Első körben ennyit, majd a többiek is dobnak valamit a közösbe.
Mondjuk egy városi fogyasztás (BP-nagy dugó) után felrakja a rendszert és 70-nel végigmegy Gyúláig akkor lesz 2-3 liter fogyi csökkenés :DDD
Na jó nem piszkálás miatt irtam, csak gondolkodtam.
Mihez képest csökken a fogyasztás?
Az itteni tagokat megkértem, ohgy tölrsenek ki egy fogyi táblázatott. Ott meg tudod nézni mi az átlag. Illetve kiváncsian nézzük, hogy neked mennyiben csökkent.
Sziasztok, mielőtt megörülnétek egy hölgy tagnak, hadd tisztázzam, Attila vagyok egy béna nick-kel :-)
Nemrég vettem egy 2006-os 307-est, jelenleg egy gondom van vele: Valahol beázik, hátul, áll a víz a pótkeréknél. Előfordult ez már valakinél, esetleg típushiba, vagy nyomoznom kell, hol jön be a víz?
Meglehet, igazad van, de azért a tapasztalatok azt mondják, ha figyel rá az ember, takarítja rendesen, akkor 2-3 l fogyasztáscsökkenés érhető el vele.
Mint mondtam, így vettem. Az egész légyszűrő rész át van alakítva, és az eredeti légszűrő ház , csövekkel együtt nincs meg, így nem szeretnék rá plussz 50 ezreket költeni.Így marad, csak tisztítani kell.
Esetleg a sport dobot ledobom róla, és veszek rá szabványosat.Ha kell valakinek, szóljon... :D :D :D
Jah, csak foglalkozni vele állandóan, meg költeni a pénzt folyamatosan. 2 évig semmivel nem kellett foglalkoznom az ablakmosót leszámítva, meg a fap-ot, de utóbbi az TMK munka volt gyakorlatilag,- bár a kettőstömegűt azt tudtam h majd cserélni kell, az ucsó fél évben meg folyamatos hibák.... (és akkor a kormányszervó egyelőre még csak ritkán szarik be, az indexkar is egy ideje oké, legkopogom...)
Elhiszem, de nem tudom, hogy örüljek-e vagy sem- Az is mennyi akkor 50 az anyag? .. faxomat már bele... akkor már ugye kéne cserélni a hőfok jeladót, a bal alsó gömbfejet... előbb-utóbb tárcsa csere is kell, meg hátulra már be vannak készítve a fékbetétek,,,,
hát mondom, beugrott,szinte pont ugyanilyen hangja volt tesóméknak, de az ütemes volt forgásfüggően, és itt meg feltűnően folyamatos, és sebesség növelésére növekszik. 1 bizonyos seb felett már nem, mert ott menetzaj, ilyesmi bejátszik...
hát, majd lesz vmi vele...
Bilux: a téli guma tökéletesen csöndes:)
---
Extra fehér izzókról vélemények? Gyönyörú, fénye nagyobb
Nekem most bírt pár hónapot, nyáron rakták bele tesómék, most meg cseréltem este, régi ronda sárgára:P
Jó kérdések, autó nélkül nehéz bármit is mondani az ilyet hallani kell . lehet hosszú féltengely csapágy is a fene tudja így .gy lendkeréknek teljesen más hangja van , az menet közben nem szokott hangot adni.