Akkor lehet azóta már az a része is letudva, én még reggel kaptam a telefont, hogy megvan a 420, de rendőrségi megfigyelés alatt van, hogy ki megy érte.
Minden kocsi annyit ér, amennyiért el lehet adni. És a kocsiért lehet akármennyit is kérni, úgyis a piac fogja beárazni, és belőni azt a nagyjábóli összeget, amit 1-2-3-x ember megadna, ill. aztán egy valaki meg is ad a vasért (saját példámból kiindulva tapasztaltam, nem is annyira régen).
Nincs ezzel semmi gond, ezt is el fogják adni... Be is cseszne, ha mindenki autókereskedőként gondolkodna. 1,5x gyorsabb lenne az autók értékvesztése. Van aki egy gagyi Fastrának is kitartja az árát, mert kettővel kevesebb karc van rajta, mint a kortársain, akkor egy Mercedesért kérhet amennyit gondol, ha kifog egy olyan szériás embert aki megnézett ötöt amiből 5 leharcolt volt, és megteheti azt fogja mondani ottrohadjon meg az a plusz 5kiló, de végre talált egy szépet. Csak idő kérdése, ha ráér kivárja, ha nem akkor odaadja pl. Gabinak 1 millával olcsóbban :)
Hirdetésnek, hirdetés, de attól a pecséttel semmi gond nincsen.
1. akármit lehet hamisítani, nem is kell hozzá agysebésznek lenni
2. a BMW-nket nem szakszervizben szervizeljük, javíttatjuk, hanem egy BMW szerelőnél. Mással nem is foglalkozik, a neve arany a hozzáértők között, innentől kezdve, ha ott van az ő pecsétje a szervizkönyvben, akkor biztosan jó kezekben van az autó.
3. Nekem is végig csillagos pecsét van benne. és? Sajnos egy forinttal sem adnak érte többet.
Kellemes meglepetés. Ilyen hamar még nem sikerült az ürömi bontóban alkatrészhez jutni. Mindig egy csomót kérdeztek, meg kerestek most meg: Uram van, kétezer, keddre ott van. :-) Teccik :-)
En is vezetek sajat szervizkonyvet: egy excel tablaban :)
Reszletesen leirom mikor mi mennyiert lett csinalva, neha fotokat is teszek melle, es az osszes szamlat megorzom. Pecsetet nem nyomok a konyvbe :), de sztem ez meg tobbet is er mint a pecset egy hozzaerto szamara. Habar ezt inkabb magamnak csinalom, eladni nem szeretnem - az lenne am az igazi penzkidobas. Kiveve ha vkt erdekel 2M-ert egy W210 :DD
Egyébként, ha már rozsda gari: a családban lévő 2008-as Spritert ismét garis rozsdátlanításra kellett volna vinni, immáron másodszor, de úgy hajtották el a gazdit a pék cerkájára, hogy csak úgy füstölt. Szervizkönyv végig vezetve. A válasz: ebben már túl sok a kilométer (400e). A hab a tortán: elengedett néhány gyári ponthegesztés. A válasz: túl erősen csapkodják a tolóajtót. No comment.
SBC ügyben és rozsda gari miatt számít (már amennyit számít). Ha az emberre 1,5 millióval a piaci ár felett akarnak rásózni egy autót, akkor szerintem jogos elvárás a csillagos pecsét. Nekem sincs csillagos pecsét az autóim szervizfüzetében, amióta nálam vannak. Nem a kis szervizeket akartam lehúzni az észrevételemmel, hanem arra akartam rávilágítani, hogy a cikkben szereplő autót egy hangyányit mintha mepróbálták volna felértékelni a cikkel. Sorry ha félreérthető volt!