Keresés

Részletes keresés

D. NAGY Creative Commons License 2018.04.29 0 0 201017

Átolvadt ez is, mert még belülről is köszörültem, de aki naponta használja az sokkal szebben varr.

Előzmény: D. NAGY (201016)
D. NAGY Creative Commons License 2018.04.29 0 0 201016

Azzal a különbséggel, hogy a te hegesztésed az ezerszer jobb.

Előzmény: cbx (201015)
cbx Creative Commons License 2018.04.29 -2 0 201015

Ügyes vagy,mintha csak én csináltam volna :)

Előzmény: D. NAGY (201009)
D. NAGY Creative Commons License 2018.04.29 0 0 201014

Ügyes=kiszenvedek vele ;)

Előzmény: Csillagnyee (201012)
D. NAGY Creative Commons License 2018.04.29 0 0 201013

Na ezt a gáz dolgot lehet le is kell fújni, megnéztem 30-38 ezer egy palack csere, igaz, hogy évekig elvan, de ez túl nagy kiadás egy kis bohóckodáshoz...ezen még gondolkodni kell.

Csillagnyee Creative Commons License 2018.04.29 0 0 201012

Ügyes vagy, gratulálok!! :)

Előzmény: D. NAGY (201009)
D. NAGY Creative Commons License 2018.04.29 0 0 201011

"Napot hoztam, csillagot nézd a blokkom hogy ragyog"

Előzmény: star61 (201008)
D. NAGY Creative Commons License 2018.04.29 0 0 201010

:D

Előzmény: star61 (201008)
D. NAGY Creative Commons License 2018.04.29 0 0 201009

Ennyi lett, de kell venni gázt, mert a lánggal jobban szeretek (tudok) hegeszteni a CO után találtam két zárványt is, meg valahogy kijöttem már a használatából. Ráadásul hajtásnál tudnám melegíteni és akkor úgy hajlik ahogy kell.

 

Ennyi pontatlansággal viszont meg kell barátkoznom és ennyi szerintem bele is fér.

 

 

Mint ahogy belefér a kúp a saját lamella és az aluvég is. A palásthoz hozzá sem kezdek hidegen.

 

Előzmény: triplaharom (201005)
star61 Creative Commons License 2018.04.29 0 0 201008

Pont így gondoltuk mi is. 

Motorokat mosunk a lyánnyal, közben Omegát hallgatunk. Nosztalgiázok keményen: "Minden kin tincsem odalett ...

 

Előzmény: D. NAGY (201007)
D. NAGY Creative Commons License 2018.04.29 0 0 201007

Igen tervben van. Javaslat, hogy a motorozós nap szombaton legyen, mert vasárnap a távol lakók húznak haza hamar. Vagy szabi hétfőre.

Előzmény: star61 (201006)
star61 Creative Commons License 2018.04.29 0 0 201006

Közeledik a május 6-i börze, kérdezném, hogy ki fog jönni a Palikához azon a hétvégén.

 

Star+2fő

D.NAGY

Csepi

Frundziék (?)

Csillagnye

 

 

Péntek délutántól vasárnapig tartana a buli. Börze + pesti motorozás, ahogy tavaly is. Kaját megbeszéljük, minden megoldás lehetséges... 

triplaharom Creative Commons License 2018.04.29 0 0 201005

Először a fa vagy gumikalapácsra van sükség, ha mégsem sikerül, akkor + a gumiruhára... (:-)))

Előzmény: D. NAGY (201004)
D. NAGY Creative Commons License 2018.04.29 0 0 201004

Bevallom töredelmesen én is azon gondolkoztam, hogy odacsípem a szélét, de mivel nem az enyém a sablon ezt eddig nem mertem. Egy szorítóval huzattam eddig a helyére, egyszer úgy beleszorult, hogy azt hittem sosem jön ki a betét.

Előzmény: kamutka (200997)
D. NAGY Creative Commons License 2018.04.29 0 0 201003

Köszi a fotókat és a beszámolót.

Előzmény: petrol pet (201001)
star61 Creative Commons License 2018.04.29 0 0 201002

Büfiztetsz? 😃

Előzmény: petrol pet (200990)
petrol pet Creative Commons License 2018.04.28 0 0 201001

*értek oda=>értem oda.

 

A félreértések elkerülése miatt az ülést nem vettem meg, egyrészt mert szerintem azért még ennyit nem ér, meg van is itthon már ilyen.

Volt egy papír nélküli szép Motorkuli is 150-ért, kibonthatatlan zárral, egy D-csepel 150-ért felújítandó állapotban, papír nélkül. Egy szép színű, de azért messze nem hibátlan, de OT-s szürke Danuvia ára fél millió Ft volt.

 

 

Előzmény: petrol pet (200999)
Bikertibor Creative Commons License 2018.04.28 0 0 201000

Koszi a beszamolot ! Semmi dokumentum nem keszult? Ertem ezalatt fotok? :))

Előzmény: petrol pet (200999)
petrol pet Creative Commons License 2018.04.28 0 0 200999

Na akkor gyorsan, "híreink röviden": rendkívül nagy börze volt, együtt az állatvásárral és egy helyi, kirakodóvásáros-hagyományőrzős programmal. Bár jó későn, kicsit 8 előtt értek oda, sok árus még akkor pakolt ki. Egy helyen újra kint volt  sok új motoralkatrész, sajnos ott az árak miatt megint nem vettem semmit. Utána találtam egy gyári új fekete ülést (25e Ft), ugyanott egy kicsit szakadt, feketekéderes lapos barna ülés repedt alappal 8e. De elkelt 10e körüli összegért egy 100-as karter, henger, főtengely és váltó összeállítás. Aztán elém került 2 Danuvia motor blokk nélkül, hiányosan és rozsdásan + egy Csepel stabillá épített blokkal 45-ért már el is volt adva. Említésre méltó az a GYÁRI kartondobozos, feliratos Dongó motor minden motyóval együtt, amit 350e Ft-ra tartott a gazda. Gyors ránézés alapján tényleg komplett új cucc volt. Mellette egy keveset futott, de annál többet napsütötte szürke Danuvia. Látszott, hogy nem volt sokat buherálva, de a vékony fényezésen átütött a rozsda, miként a felniken is megsemmisült a króm. Sajnos papír nélkül a 150e nem volt túl vonzó ár érte. Tudtam pár szót beszélni többekkel is. Az NDK motoros standok átvették a hatalmat, iszonyat dömping volt belőlük, úgyszólván a kék Simson volt a Star! Vagy Schwalbe. :)

Láttam egy használt, de ép-szép VT5 lámpát 9e Ft-ért. Vettem egy 16 és egy 13 fogú (!) új lánckereket, egy új lánckerékagyat és egy új D-Csepel elsőkereket. Ez utóbbin a felnik és a dob belsejét megkezdte a rozsda, de egyébként elfogadható. Jól megy majd a Csepelemhez.

Előzmény: petrol pet (200990)
kamutka Creative Commons License 2018.04.28 0 0 200998

A lemezeket pontosra kell vágni,hogy élben találkozzanak.

kamutka Creative Commons License 2018.04.28 0 0 200997

Úgy emlékszem a hengeres részt hosszabra hagytam , a végeit odacsíptem a sablonhoz és bilincsekkel szorítottam egyre összébb.

Előzmény: D. NAGY (200975)
Bikertibor Creative Commons License 2018.04.28 0 0 200996

Szep,es jo mukodik a szerkezet,az meg sajnos nem jo ha te nem birod.Rajtad nam lehet allitani se karburatort se gyujtast :) 

Előzmény: 357 Dömötör (200969)
D. NAGY Creative Commons License 2018.04.28 0 0 200995

Nekem is kényelmes, nincs vele gondom.

Előzmény: petrol pet (200989)
D. NAGY Creative Commons License 2018.04.28 0 0 200994

Akit ismertem bádogost az meghalt, a mostaniak meg nem nagyon hajtogatnak, megveszik a kész árut és felrakják.

Előzmény: cbx (200988)
D. NAGY Creative Commons License 2018.04.28 0 0 200993

Van egy kis szórás a dobokban, lehet a lamellák száma miatt vagy csak simán gyártási pontatlanság.

Előzmény: cbx (200987)
Zoli_t5H Creative Commons License 2018.04.28 0 0 200992

Én meg attól vagyok rosszúl, már akkor is szédülök, ha csak rágondolok. :-)

 

Előzmény: petrol pet (200989)
357 Dömötör Creative Commons License 2018.04.28 0 0 200991

Nem az egyenes derekú ülés pozícióval van bajom, hanem azzal, hogy a térdem magasan van, egy gödörben ülök. Ha például terepen (nem kell crosspályára gondolni) megy az ember és jönnek a földúton a nyomvályúk, természetesen megemelem a fenekem, és lábtartón, a tankot térddel fogva motorozok. Erről a magasan levő lábtartóról felállni komoly tornamutatvány.

Előzmény: petrol pet (200989)
petrol pet Creative Commons License 2018.04.28 0 0 200990

Jó nagy börze volt ma, beszélgettem is, találtam jó cuccokat is, le is írnám, de most megint mennem kell. 

petrol pet Creative Commons License 2018.04.28 0 0 200989

Érdekes, én kényelmesnek találom ezt az egyenes üléspozíciót, pedig elég magas vagyok. Valahogy biztonságot ad, hogy bőven leér a lábam. A fekvős sportmotorok nem jönnek be, a lábat előretolós csopperes viszont tetszene.

Előzmény: 357 Dömötör (200969)
cbx Creative Commons License 2018.04.28 -2 0 200988

Ilyen kis átmérőt nehéz meghajtani,tapasztalatból tudom.Nekünk van gép,de a hengerek átmérője pontosan hetven mm.Kis hengerátmérőjű bádogos géppel meg lehet hajtani.Nagy előny hogy csak harminc centi hosszan kell hajtani.

Előzmény: D. NAGY (200975)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!