Tommy: szerintem nyugodtan megveheted, persze ahhoz, hogy véleményt tudjak mondani látnom kéne őket de az áruk szerintem kedvező. A lényeg az, hogy kérd meg a mostani tulaj, hogy keresse elő az összes apróságot ami a Velorexhez tartozik, tartozhat. Úgyis lesz vele egy csomó munka. Az ülés illetve a műbőrkasztni hiányára már úgy néz ki találtunk megoldást: vagy hozatni kintről, vagy itthon csináltatni egy kárpitossal.
Most ajánlottak két gyatra állapotban lévő velo-t.
Az egyiknek megvan a papírja a másiknak nincs, motor darabokban (állítólag megvan minden darabja)
Ülés szivacs nélkül, bőrkasztni nincs, a csőváz helyenként megrohadva.
A kettő együttes irányára 55.000,-Ft.
Tommy: a www.vmm.hu oldalon találtam a következő dolgot a szolnoki börzéről:
V. Alföldi veterán börze okt. 6.
Szolnok
info: ifj Kánya Zoltán 56/220916, 30/2333193
ifj Szabó István 56/374537, 30/9892694.
A hódmezővásárhelyi Velorexet érdemes lenne megnézni, bár úgy tudom, hogy 5 évig állt egy udvaron, új műbőrkasztnira várva. Az ára 85000 Ft de biztosan engednek belőle ha látják, hogy komolyan érdekel a dolog.
Tommy: kapásból most Én se tudok, de például jó módszer ha a Veterán magazinban olyan hírdetőket keresni akik régi motorokkal foglalkoznak és Őket felhívni, hogy nem tudnak-e eladó Velorexet, vagy régebbi Veterán magazinokban keresni Velorex hírdetést. Illetve veterán bőrzéken kérdezősködni.
Ja és ami a legfontosabb nyitott szemmel járni, és figyelni, ismerősöket kérdezgetni.
Grant: említetted, hogy van egy cseh nyelvű szerelési útmutatód Velorexhez, azt hiszem ez fennt van a www.velorex.com oldalon is. Lehet, hogy megpróbálom lefordítattni egy tolmácssal, aki már egyszer segített. Neked le van fordítva magyarra?
A szeptemberi számban lévő velok tulajaival már beszéltem. Vagy magas az ár vagy elkelt.
Első lépésben 50.000és 100.000 Ft között szánnék rá pénzt.
Viszont nekem mindenképpen olyan kell amit fel kell újítani, mert szeretem a szerelgetést és ha kész jó látni
Hohy mit alkotott az ember.
Tommy: a fórumban van több eladó Velorex is próbáld meg, azokat felhívni, vagy a Veterán magazinban hírdetéseiben lehet találni.
Szerintem majdnem mindegy, hogy 200 ezerért veszel egy jó állapotút, vagy veszel egy roncsot 20 ezerért és utánna költesz rá 180 ezret (vagy még többet).
Ahogy végigolvastam a fórumot rájöttem, hogy te vagy egri vagy Eger környéki vagy.
Én is Egertől 23 km-re lakom és szintén velo-t próbálok felhajtani.
Megnéztem a Szarvaskőit amiről irtál, hát nem semmi társaság.
Mikor rákérdeztem az árra azt mondták igértek már érte 100 ezret de nem adják oda
Annyiért mert szereznek valami olasz vevőt aki simán ad érte 200 ezret.
Na kíváncsi leszek én arra. Állítólag tele vannak adóssággal.
Ha tudsz valami velo-t írjál, vagy ide a fórumba vagy az e-mail címemre , de ne erre ami itt van
Mert ezt csak a regisztráció miatt csináltam. E-mail : tomyka@drotposta.hu
Azért érdekelne ez a Velorex pick-up téma (volt ilyen gyárilag,(szerintem igen) vagy csak otthon faragták ilyenre), mert kináltak nekem egyszer egy ilyet.
Szerintem ez vagy gyári megoldás, vagy pedig volt egy erre szakosodott átépítő műhely.
Üdv
Az a zár a bal ajtóba való. Olyan mint a JAWA kormányzárja csak rövidebb. A másik oldalon nincs zár csak egy kerek fémserleg amit ha elfordítasz akkor kívülről nem lehet kinyitni az ajtót.
Grant: Remélem nem lett semmi bajod, ezt tavaly novemberben Én is átéltem amikor két autóval ütköztem frontálisan, persze vétlenül.
Úgylátom, hogy mind a hármunknál különböző nehézségek léptek fel a Velorex projektben, de sebaj jön az ősz, a hosszú tél lehet majd a garázsok mélyén fúrni faragni a Velókat.
Egyszer meséltem, hogy a Jászságban találtam egy kis autóbontót ahol három darab Velorex is van, szédszedve, onnan lehetne alkatrészeket szerezni, vagy megvenni mind a három Velót. Megbeszélnénk egy időpontot és leugranánk megnézni.
Most, hogy dolgozom (egy nagy állami vállalatnál)a pénz lassan már nem lehet akadály.:)
Valamilyen kulcsos Velorex zárról írsz amit a Camponás bőrzén vettél, az mi is pontosan?
Sziasztok
cszoleee1
Rossz számot programoztam be de már kijavítottam. Nagyobb baj az hogy hétvégén összetörtem az autómat, úgyhogy a Velorex projeket megínt csúszik mert most egyáltalán nincs ahangulatom vele foglalkozni, de még a garázsom közelébe sem menni.
Grant: sajnálom, hogy nem találkoztunk a Camponás bőrzén (biztos , hogy jó számot hívtál?), sebaj remélem a november 2.-án Szigetszentmiklóson, majd találkozunk.
A kalocsai Velorex motornak, vagy autónak van-e vizsgáztatva?
Régóta szeretnék venni egy veló-t de nem sok sikerrel. Inkább felújításra várót szeretnék mert egy- szeretek szerelni kettő: egy összegben nem tudok több százezret kicsengetni érte.
Ha tudtok valamit segírsetek.
Ha valakinek van doksija velo-ról, használati útmutató, kapcs. rajz stb... Akkor ha lehet másolatot vennék tőle papíron e-mal-ben ...
Ha valakit érdekel Kalocsán van egy eladó veló, felújított : 250.000-Ft-ért.
Tel : 06/30 856-4577
Grant: nekem soha nincs kikapcsolva a telefonom, maximum nem volt térerőm.
A Mélyfúró utcában lehet , hogy leesik az állad. Kb. 100-150 veterán autóroncs van összegyűjtve.
Az egyik sátor közepén áll a Velorex.
Az alkatrészigényedre lehet, hogy tudok egy megoldást.
Sajna a Velorexem még sehogy se áll. De lehet, hogy nem várok rá többet, hanem veszek egy másikat.
Hello Ricsosz.
Hát nekem a következő dolgok kellenének: Komplett ponyva ablakokkal, komplett tetőponyva, komplett ülés, turnikett gombok és patentok, "függöny" belül elől a lábakhoz, fesszabályzó 12V150W 9403.56 jelű, kitámasztó rudacska a kosár és a tető közé, tetőborítás rögzítő pálca a szélvédő fülé, gyujtáskapcsoló, Első lámpák vagy csak az üvegek foncsorral és az elektromos csatlakozókkal. Eredeti bowdenek (lakkozott szövet borításúak) Szélvédő gumikeret és rendszámtábla világító lámpa gumikeret. Akkumulátor tartó és akkurögzítő pálcák. Persze mindenből eredeti és használható állapotú kellene. Ha esetleg lenne olyan Velo amiből mindezek kibonthatók akkor az is érdekelne.