Hát most kb mentem 70 km-t 1,5ó alatt kint 8-10 c fok volt. Kocsiba jó idő volt. Többször megnézem ment a kiegészítő fűtés. Leállításkor is ment,mert utánna még megy a ventillátor egy ideig.Visszaraktam a gyújást ahogy ajánlottad! Lehet olyan, hogy nem kapcsol ki? Vagy én parázom túl?
Szép napot mindenkinek! 2008-s Alhambra kieg. fűtése nem indul, pedig már volt 6 fok is, de a hőgombát rövidre zárva sem. A keringtető működik, alul a csövek melegek. Siófok környékén tudtok valakit ajánlani, aki tudna segíteni? A diaghoz ki kell szerelni? Válaszokat előre is köszönöm!
80°C motorhőmérsékletnél kapcsol ki. ~70°C-nál visszakapcsol, de 70°C-tól félteljesítménnyel dolgozik.
Arra figyelj, ha működő kályhánál állítod le a motort és nincs utánfutása* a keringetőnek, akkor tedd rá a gyújtást ~1percre, hogy ne forrjon fel a kályhában a folyadék.
Nekem tökéletesen működik a eber D5z-F kályhám miután összedugtam és töröltem a hibakódot! Egy kérdés van még bennem az értem, hogy 8 fok alatt kapcsol be, de mikor kapcsol ki? Ha bemelegszik az autó, vagy ha emelkedik a hőmérséklet. Esetleg 8 fok alatt ki se kapcsol járó motornál x idő után se?
Nos. Alapból ezekben kiegészítőfűtés van minden dieselben. Ezek automatikus működésűek, nem befolyásolhatóak. Van állófűtéses* is, de az sem távirányítós. A tetőn lévő órával lehet be/kikapcsolni. (4 gombos óra) Sokan alakították át a kiegfűtést állóra, többféle működtetési móddal. Gondolom a Tied is ilyen lehet a távirányítóval.
Ha megszakítod a termokapcsoló vezetékét akkor természetesen nem fog elindulni. Ahogy akkor sem, ha a másik kapcsolt +12V-ot szakítod meg.
* a gyári állófűtésnek saját akkuja van az anyósülés alatt
Eber tp5 van benne gyárilag. Nem bekapcsolni szeretném.
Hanem ki. (természetesen 5fok alatt) Pl. El megyek vele boltba, onnan egy másikba kb. 300m-re és onnan haza 500m.-re ekkora távokon a folyamat sem indul be rendessen, ennek szeretném elejét venni, feleslegesen ne kinlódjon.
Azon a kapcsolón keresztül kapja a kályha azt a jelet, (+12V) hogy jár a motor.
Hogy a kályha működjön, ezen túl, kell neki egy állandó +12V táp és egy kapcsolt +12V táp is. Valamint állófűtésként (álló motor) be kell kapcsolni a keringetőpumpát is.
Működhet távirányítóval, de hogy a távirányítót hová kötötte aki beszerelte, azt innen nem fogjuk eldönteni, gyárilag nincs távirányítója.
Szia A D5WZ 2 db pozitívra indul. Az egyik a járó motor pozitívja, a másik a gyújtás pozitív az 5 fokos kapcsolón keresztül. Ahogy az előttem szóló írta kapcsolóval megszakítva a termosztát kapcsoló szálát nem indul. Ezt szokták váltó kapcsolóra kötni és akkor 5 fok felett is használható. Az állófűtéshez azért több kell.
Merd meg, milyen feszültség van a homerseklet jeladó által szolgáltatott jel bement laban a webaston, amikor engedélyezi a futest. Ennek a jelnek az ellenkezőjét állítsd be a kapcsolóval, amikor azt akarod, hogy ne működhessen a webastod.
Tehát, ha beépítek egy kapcsolót a hőmérséklet jeladó vezetékébe az a legegyszerűbb? (nyitott vagy zárt)
EZ a jeladó alapban nyitott és 5 Celsius fokon zár? Akkor a kapcsolóval nyitott kapcsolással még a távirányítóval aktiválható és kikapcsolható ha jól értem?
Manipulálni az inditojel vezetéket, vagy a külső homerseklet jeladó vezetéket.
Magyarul, beraksz egy relet, amit a muszerfalrol kapcsolhatsz ki es be. Ezzel a kapcsolóval beállíthatod, hogy figyelembe vegye-e az indító jelet, vagy a megengedő jelet, vagy ne vegye figyelembe.
A gondom nem az, hogy nem tudok csatlakozni a meglévő cuccaim segítségével az Audis webastóhoz, hanem, hogy nincs Audis Webastóm.
Éppen a különböző Webasto protokolljainak visszafejtésével foglalkozom és az Audi hiányzik a repertoárról.
Úgy szoktuk csinálni, hogy akinek van olyan, amelyik engem érdekel, az beenged a gépére távoli eléréssel és én adom a programot, amivel leszedem a szükséges loggokat, amiket azután feldolgozok. Persze, ha a kollégénál van éppen megfelelő program, akkor azt használjuk.
Persze a dolog nem marad egyoldalú, mert adok majd valamit cserébe.
Tudsz segíteni egy Audira való Webasto kommunikációs loggjaval?
Bizonyára felmerült már a kérdés másban is, és meg is oldotta.
Hogyan tudnám megoldani, hogy rövid távoknál ne is próbáljon beindulni az álló-kiegészítő fűtés egy 2000 évjáratú Ford Galaxyban.
Tehát hová lehetne egy kapcsolót a legegyszerűbben beépíteni? (Talán úgy is, ha a kapcsoló lekapcsolva marad, de még távirányítóról indítható maradjon.)