Keresés

Részletes keresés

Random_ Creative Commons License 2001.03.29 0 0 299
Én újraéledtem csak a Single Player játék egy részén. :) Tök mókás volt. Most elkezdtem nagyba pályát szerkeszteni és nem tudom kipróbálni mert valami baja van így rá is hagytam az egészet.
Pedig már a hatalmas magasságos überláma gyülekezet klánunk tagjai várják a pályát.

Üdv:
Random_

Előzmény: Moli (298)
Moli Creative Commons License 2001.03.28 0 0 298
Hm. Nemtom mi lehet a gaz. Nekem csak olyan volt, hogy compile utan a jatekban nem tudtam ujraeledni. A forditashoz hasznald zoner cuccait, azzal talan gyorsabb, link lent.
Előzmény: Stocker (297)
Stocker Creative Commons License 2001.03.28 0 0 297
Van viszont egy másik problémám: tegnap feltettem a 3.3-as WorldCraft-ot (eddig a HL-hoz mellékelt 2.0-t használtam), és a következőket tapasztaltam (a 2.0-hoz képest):
- A pálya fordítása ezer évbe tellett
- Minden egyes futtatás után kilépett a progi

Egyébként nagyon kúl az egész (főleg az OpenGL-es nézőke) egészen addig, amíg csak szerkesztgetek.

SD

Random_ Creative Commons License 2001.03.27 0 0 296
Na azé!

Má majdnem válaszoltam! :)

Előzmény: Stocker (295)
Stocker Creative Commons License 2001.03.26 0 0 295
Á, ne fárasszátok magatokat, megtaláltam a választ a http://halflife.gamedesign.net-en.
Előzmény: Stocker (294)
Stocker Creative Commons License 2001.03.26 0 0 294
Néhány lámer kérdés:
1.Hogyan tegyek áttetsző üveget HL-pályába?
2.Hogyan adom meg a tengelyét egy forgó (nyíló) ajtónak?
Lord Sage Creative Commons License 2001.03.13 0 0 293
MSSQL :)))

Én a Turbo Pascal könyvtárba pakoltam mindig a game-eket :) Középiskolába meg a F:\POSTA\NYOMTATO volt a nyerő :)

Előzmény: Random_ (292)
Random_ Creative Commons License 2001.03.13 0 0 292
Basszus megnéztem és láss csodát tényleg ott van.
Vagyis nem teljesen mert nálam:C:\MSSQL\BINN\HL\cstrike
Ugyanis a céges gépen nem szeressék ezt a halott
játékot. :)
Mekkora terra láma vagyok. :(
Előzmény: Moli (291)
Moli Creative Commons License 2001.03.12 0 0 291
\half-life\cstrike\halflife-cs.fgd

:)

Előzmény: Random_ (290)
Random_ Creative Commons License 2001.03.07 0 0 290
Moliiiii nagymesteeer kérek szépen CS -höz FDG filét mert szeretnék pályákat szerkeszteniiii :)

Köszi

Üdv: [TCH]Random_ :)

Előzmény: Moli (205)
Moli Creative Commons License 2001.02.03 0 0 289
keresd csak... :))
Előzmény: count_zero (288)
count_zero Creative Commons License 2001.02.03 0 0 288
Forgó ajtó, vagy valami tutorial hozzá? Eleve meg sem jelenik. Volt valami ilyesmi, hogy a tengelyével egy groupban kell lennie. De egyátalán hogyan mondom meg, hogy melyik a tengely? Meg mi az ajtonál, hogy "Target"?

(Én is rá fogok keresni, de addig is, ha valaki beirja, annak örülök :))

Moli Creative Commons License 2001.02.01 0 0 287
szerintem mar irtam, de most hirtelen sokan kezdtek mapszerkesztesbe, igy: texturak
Moli Creative Commons License 2001.01.31 0 0 286
A .wad-ok kozott tudsz mozgatni a wally nevu progival. (olvass vissza, ott lesz a link).
Előzmény: pody (283)
HLDrizzt Creative Commons License 2001.01.31 0 0 285
block tool, jobb oldalon categories, alatta, hogy mit akarsz, vegul alatta insert original prefab.
Előzmény: count_zero (284)
count_zero Creative Commons License 2001.01.31 0 0 284
Hogyan rakok a mapomba prefabot?
pody Creative Commons License 2001.01.31 0 0 283
Lehet láma kérdés, de hány textúrát (.wad fájlt) enged a bsp? Mert nekem 6nál sokalta.

pod

Moli Creative Commons License 2001.01.31 0 0 282
map properties
vagy kezzel a worldspawn reszben
Előzmény: count_zero (281)
count_zero Creative Commons License 2001.01.31 0 0 281
Oh, kösz. És azt hol állitom be, hogy melyik eget használja?
Előzmény: Moli (280)
Moli Creative Commons License 2001.01.31 0 0 280
egy brush halflife.wad/sky texturaval.
Előzmény: count_zero (279)
count_zero Creative Commons License 2001.01.31 0 0 279
Hogyan tudok skyboxot? :)
count_zero Creative Commons License 2001.01.30 0 0 278
Na persze... Előbb addig jussak el, hogy egy kockát be tudjak forditani bspbe, és körül tudjak nézni CSben

Textúragondjaim lesznek, nem is kevés

Előzmény: HLDrizzt (277)
HLDrizzt Creative Commons License 2001.01.30 0 0 277
Meg de még mennyire: target on open>>ambient_generic (ennel be kell allitani, hogy Start Silent a flageknel)
Előzmény: count_zero (275)
HLDrizzt Creative Commons License 2001.01.30 0 0 276
Tudom de én csináltam néhány szétlőhető lámpát, és az a baj hogy az uj körben a lámpa ujra terem, de a feny nem. Viszont ha szétlövöm a lámpát újra, akkor gyullad fel a fény :)) Ez igy elég viccesen néz ki... Más: van egy liftem, ami elsőre tokeletesen megy, viszont ha már vissza akarnám hívni akkor csak a második gombnyomásra megy.
Előzmény: Moli (274)
count_zero Creative Commons License 2001.01.30 0 0 275
Csak igy beadagolok pár ötletet, ha nem baj... Akkor gondolom az is megoldható, hogy ha kinyilik egy ajtó valahol, akkor az _jó messze_ megszólaltasson egy riasztót?
Moli Creative Commons License 2001.01.30 0 0 274
Persze! multitrigger kell hozza, az egyik sebzodik, a masik kapcsolhato.
Előzmény: count_zero (272)
Moli Creative Commons License 2001.01.30 0 0 273
Hm.. elvileg minden uj korben resetel a map. Minden betorheto ablak ujra van, stb...
Előzmény: HLDrizzt (271)
count_zero Creative Commons License 2001.01.30 0 0 272
Lehet olyat, hogy fegyverből találattal legyen triggerelve egy lámpa? Tehát teszemazt a terroristák kilövöldözzék a CTk által felállitott reflektorokat?
HLDrizzt Creative Commons License 2001.01.30 0 0 271
Nem tudja valaki, hogy egy cs palyan hogy lehet azt megcsinalni, hogy respawnkor a kitriggerelt (szep magyar szo :) ) lampak egjenek? Tehat amit elozo korben lekapcsoltal, az egve kezdjen.
SatyR Creative Commons License 2001.01.21 0 0 270
A map szerintem mindenkit érdekelne...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!