Bike Maggal kezdtem :), az Elsővel már tegnap túl voltunk levélváltáson :), 11-et meg nem szánok a dologra, ha télleg nem akar engedni a srác. Lehetőség szerint 5-8-at szánnék a vázra.
Szeretnék új "városi" vázat venni. Abban kérnék segítséget, hogy tud-e valaki olyan helyet, ahol igen olcsón vannak vázak. Nem kell, hogy szép legyen, ne vonzza magára a tolvajok szemét :). Lényeg, hogy 1 1/8-as vella belemenjen és max 34 cm legyen az üléscső (lehet rosszul mondom: monoblokk tetejétől felsőcső aljáig) . SOS lenne. Nem rossz, ha van hozzá monoblokk hajtómű, meg kormánycsapágy, de nem feltétel. Köszi.
12" fémfelnit keresek gyerek bringához, 10 db kellene kezdőképpen. Jónéhány üzletben érdeklődtem, de segíteni nem tudtak, hátha valaki ezen a fórumon tud egy kapcsolatot ajánlani.
Ennyi pénzem sosem lenne rá! (Bár tudom az Author gépek jók!) A másik fórumban (tanácsok), ott van az a három bringa amit a bikemagon találtam, de azt ajánlották, amelyiknek nem tudni a vázméretét (írtam emailt, még nem válaszolt). Tényleg sehogy nem lehet 60-as vázú bringát találni?
Kicsitt talán OFF, de minden info hasznos lehet vásárláskor. Szóval van az A-head -es, meg a menetes kormánycsapágy, ha jól tudom. Na most a kérdésem az lenne, hogy a váz már determinálja, hogy milyen kormány+villa megy bele? Vagy ha veszek egy menetes kormánycsapággyal készült bicajt, később átszerelhetetm ahead-esre? Bocs, ha nagyon láma vagyok, de még nem szedtem szét ilyet.
Egy idoben csak a montiban hittem. Az outi is baromsag, kiscit nehezebb tekerni a traktorgumit, de legalabb nem kell kerulgetni a katyukat. Aztan rajottem milyen egeszen mas erzes egy outival menni. Aztan hogy meloba jarok, mar az se az igazi, tul sportos, szar az ut, meg minden, de mondjuk se fitnesst se trekkinget nem fogok venni az biztos. Szoval kenyelmesebb lenne egy jo trekking, de valojaban annyira nekem se tetszik. De elfogadom, hogy van, ahova jo. Ahogy a fitness is, aki csak kimegy es a parkban teker korbe-korbe, mert unatkozo nyugdijas, annak teljesen jo...
Nem. A fitness egy köztes kategória, én úgy fogalmaznék, hogy átmenet a trekking és az országúti között. Nekem pl. van egy Merida Speeder T2-m, az ilyen. Egyenes kormány, elöl három tárcsa, V fékek, ez inkább a trekking jellemzői. Viszont 28 mm-es gumik vannak rajta, az első lánckerék 30/42/52, hátul Shimano Sora váltó 8-as sorral, 12-25 foggal. Fa testápolót nem adtak hozzá :)
Hat kb. Ugy szokas. De azert, mert ennek ez a lenyege , marmint ennek a fitness-izenek. De ezt nem a kormany determinalja, ha egy sportos geometriaju montira tenned, akkor azon mar nem csak ugy lehetne, sot...
Hu, majd keresek, de kepzelj el egy kb. 0.8-1 meter hosszu csovet, amit a ket vegen teljes 180 fokban visszahajtanak, igy lesz 40-50 cm szeles, es mindket vegen "U" alak ugy 10-15cm sugarral felhajlitva.
nincs esetleg egy képed v egy linked, hogy ez micsoda? olyan kábé mint a pályabringa-kormányok? évek óta tökölök rajta, hogy a cygnusra milyen lenne az ideális kormány-megoldás, de még nem találtam megfelelőt.