Cszolee1 :Bocsi, a mondat végére kérdőjel kellet volna.
Helyesen : A monori szám jó? Mert a Krizsán (Daewo)autószalon jelentkezik be.
A Tiszajenői fickó ajánlotta nekem a 2 velo-t 55-ért.
Grant: ezt most fordítattam, ugyanazzal a tolmácssal aki a Zitex-es anyagot is lefordította.
A cseh nyelvű anyagot próbáld meg légyszi elküldeni az egyik freemail címemre,(szoszesz@freemail.hu, cszoleee@freemail.hu vagy a velorex@freemail.hu) ha nem sikerül akkor írd be a fórumba. Akkor majd megpróbáljuk a céges e-mail címemre. A magyar nyelvű fényképes alkatrész katalógusom nekem is van habár szörnyű minőségű.
Tommy: mi van a monori számmal (jó vagy nem jó?)
amúgy szerintem a többi telefonszám jobb.
Ricsosz : Még nem néztem meg Hatvanban a velót (A tulaj szerint csilli-villi)
Cszolee1 : A megadott telefonszámoknál a Monori szám jó, mert valami Krizsán autószalon jelentkezik be.
Voltam a szolnoki veteránbörzén. Velo ügyben nem sokat jutottam előre, de sokan azt mondták majd rámszólnak
Alaktrészkatalógust lehet Kispestről egy fickótól rendelni, és van neki két hátsó lámpája is , olyan ami még nem a skoda octavia lámpához hasonlít (régebbi tipusok)
Annyi haszon volt a börzén hogy legalább a Dongómhoz tudtam cuccost venni.
Sziasztok
cszoleee
Ez már Te fordíttattad le?
Mekkora mailt lehet neked küldeni. Elküldenén a cseh nyelvű dolgaimat a Veloról. Fordítás céljára esetleg. Szerintem jobb mint ha neked kell megkeresni, letöltögetni. Ja és van magyar nyelvű fényképes alkatrészkatalógusom is.
Itt van néhány telefonszám ahol érdemes érdeklődni eladó Velorexek után, nem biztos, hogy mindenhol van eladó Velorex, van amelyik egy öreg veterános telefonszáma de lehet, hogy tud szerezni eladó Velorexet. Ha van kedvetek, és időtök érdemes felhíni őket.
Velorex tulajdonos lehet, hogy szerezni Velót:
Dr. Kovács Gellért
Keszthely
06-83-314-873
Monori motorbontó és kereskedés, az év elején hirdettek két db eladó Velót, hátha most is van nekik:
06-29-610-330
Veterános lehet, hogy van neki:
Radó Csaba
Szeged
06-30-2187-662
Szintén egy öreg veterános:elvileg szokott lenni!
06-20-310-3790
06-56-434-262 Tiszajenő
Debrecen Haladás u. 9.
Tel: 52/409-496, 30/2646-153
130000 Ft fémkasznis
Tisza Sándorné, Tiszavasvári
06-42/275-099
30000 Ft 350-es blokk van eladó
Szegedi veterános elvileg tud szerezni Velót:
06-30-439-76-29
A Hódmezővásárhelyi Velo még szeptemberben elkelt. Azért volt benne a Veterán októberi
Számában mert szept 8-ig kell feladni az októberi hirdetést.
Hétvégén megnézem a két emlitett Velo-t. Egy ismerősöm már látta, szerinte nagyon gáz
Mind a kettő . A vázból egy csomó cső ki van rohadva.
Majd elválik.
Ricsosz : Nem tudom melyik másikra gondolsz.
Ha a egri 250 cm3-esre, akkor azt felhívtam. Jelenleg Hatvanban van egy auto szalonban
És mint korábban már írtam van hozzá egy 350-es blokk is.Ára :200.000,-Ft
Cszolee1 : Gondolom sok apró dolog lehet a fickónak hozzá , egyébként ő egy motor restaurátor
Jelenleg kb.: 170 db veterán motorja van aminek több mint a fele már restaurálva van.
Megnéztem a Mélyfúró utcában a Velorexet, látszik rajta hogy akié volt az nagyon megkímélte.
A tulaj egy autószalon vezetője.Rengeteg veterán autója van azt mondta tőle szoktak a filmesek kocsikat elkérni.
Tommy: szerintem nyugodtan megveheted, persze ahhoz, hogy véleményt tudjak mondani látnom kéne őket de az áruk szerintem kedvező. A lényeg az, hogy kérd meg a mostani tulaj, hogy keresse elő az összes apróságot ami a Velorexhez tartozik, tartozhat. Úgyis lesz vele egy csomó munka. Az ülés illetve a műbőrkasztni hiányára már úgy néz ki találtunk megoldást: vagy hozatni kintről, vagy itthon csináltatni egy kárpitossal.
Most ajánlottak két gyatra állapotban lévő velo-t.
Az egyiknek megvan a papírja a másiknak nincs, motor darabokban (állítólag megvan minden darabja)
Ülés szivacs nélkül, bőrkasztni nincs, a csőváz helyenként megrohadva.
A kettő együttes irányára 55.000,-Ft.
Tommy: a www.vmm.hu oldalon találtam a következő dolgot a szolnoki börzéről:
V. Alföldi veterán börze okt. 6.
Szolnok
info: ifj Kánya Zoltán 56/220916, 30/2333193
ifj Szabó István 56/374537, 30/9892694.
A hódmezővásárhelyi Velorexet érdemes lenne megnézni, bár úgy tudom, hogy 5 évig állt egy udvaron, új műbőrkasztnira várva. Az ára 85000 Ft de biztosan engednek belőle ha látják, hogy komolyan érdekel a dolog.
Tommy: kapásból most Én se tudok, de például jó módszer ha a Veterán magazinban olyan hírdetőket keresni akik régi motorokkal foglalkoznak és Őket felhívni, hogy nem tudnak-e eladó Velorexet, vagy régebbi Veterán magazinokban keresni Velorex hírdetést. Illetve veterán bőrzéken kérdezősködni.
Ja és ami a legfontosabb nyitott szemmel járni, és figyelni, ismerősöket kérdezgetni.
Grant: említetted, hogy van egy cseh nyelvű szerelési útmutatód Velorexhez, azt hiszem ez fennt van a www.velorex.com oldalon is. Lehet, hogy megpróbálom lefordítattni egy tolmácssal, aki már egyszer segített. Neked le van fordítva magyarra?
A szeptemberi számban lévő velok tulajaival már beszéltem. Vagy magas az ár vagy elkelt.
Első lépésben 50.000és 100.000 Ft között szánnék rá pénzt.
Viszont nekem mindenképpen olyan kell amit fel kell újítani, mert szeretem a szerelgetést és ha kész jó látni
Hohy mit alkotott az ember.
Tommy: a fórumban van több eladó Velorex is próbáld meg, azokat felhívni, vagy a Veterán magazinban hírdetéseiben lehet találni.
Szerintem majdnem mindegy, hogy 200 ezerért veszel egy jó állapotút, vagy veszel egy roncsot 20 ezerért és utánna költesz rá 180 ezret (vagy még többet).
Ahogy végigolvastam a fórumot rájöttem, hogy te vagy egri vagy Eger környéki vagy.
Én is Egertől 23 km-re lakom és szintén velo-t próbálok felhajtani.
Megnéztem a Szarvaskőit amiről irtál, hát nem semmi társaság.
Mikor rákérdeztem az árra azt mondták igértek már érte 100 ezret de nem adják oda
Annyiért mert szereznek valami olasz vevőt aki simán ad érte 200 ezret.
Na kíváncsi leszek én arra. Állítólag tele vannak adóssággal.
Ha tudsz valami velo-t írjál, vagy ide a fórumba vagy az e-mail címemre , de ne erre ami itt van
Mert ezt csak a regisztráció miatt csináltam. E-mail : tomyka@drotposta.hu
Azért érdekelne ez a Velorex pick-up téma (volt ilyen gyárilag,(szerintem igen) vagy csak otthon faragták ilyenre), mert kináltak nekem egyszer egy ilyet.
Szerintem ez vagy gyári megoldás, vagy pedig volt egy erre szakosodott átépítő műhely.