Nehogy hozz dobozt! Pont ezen dolgok miatt lesz most öreguras' a trip, lesz szállás, kaja (pia, miazmások...)
Ez egy próba lesz - erősen csekkolva a "hatást".
Eddig nomádkodtunk - annak minden előnyével és hátrányával. Az előző TOT-on viszont az egyik szálláshelyen volt egy kis panzió - hát azt úgy meglepték a szemfülesebbek, hogy még meleg vacsora is jutott nekik a szoba mellé... Ekkor gondoltam át, hogy ekkora igény van erre, akkor kipróbáljuk ezt a vonalat is. Ha nem tetsz a népeknek - akkor persze vissza a hagyományokhoz - és legközelebb (mert az biztosan lesz!!) visszük a házainkat újra a hátainkon :-)
És mivel nincs sátor útközben rajtunk, kicsit bátrabbra is tervezem az útvonalat :-)
Ez lesz Erdély - a tervek szerint... Aztán a bejárásokon majd kiderül, hogy az élet mit fog hozni.
Meg, hogy elolvad-e a hó júliusra odafönt :-)))))) (persze hogy el, igazán magasra nem is fogunk menni!)
Ez a MAGASSÁG PROFIL! Egy nap oda, két nap élvezkedés, egy nap vissza :-)
Mint látszik, lesz egy-2 hegy útközben, lesz tanulnivaló! Első nap összeszed mindenki annyi alapot, hogy a többi már menni fog rutinból :-) Az endurósok legfőbb szabálya: ha baj van, el nem veszed a gázt! (max a szemed hunyod be...)
El kell menni csapatban motorozni, és máris meglesz az ingyen tréning.(kis létszámúra,mert ott odatudnak figyelni rád...) Itt segítjük egymást.
Menni menni menni kell, és jön a rutin magától:) Meg ha vannak az ember mellett tapasztaltabbak, azokra hallgatni, mert nagyon sok tanáccsal el tudnak látni. Nem saját motorral meg nekiesni akármilyen tréningnek,.....hát én speciel hülyeségnek tartom. A sajátom meg van szokva,hozzám van állítva, úgy ahogy én szeretem. Ha adnak alám egy másikat, amivel nem vagyok összeszökva,nincs hozzám állítva,igen na akkor jön a kötelező esés, mint amit írtál, mert fogsz is...
Mindig voltak/vannak/lesznek kezdők - az ő beavatásukról a fele kirán-dúlás!
Az enyém pl a 2012-es Bálna volt, annyit még soha nem dőltem mint azon.
Szóval, no para!
A mostani első erdélyit nem tervezem nehézre pl! Az csak az oda és visszaút off.
A második meg a harmadik kicsit húzós lesz, valóban... Legalábbis remélem! :-)
Az élő - azon meg 30 embernek el kell tudnia menni - ott már lesz pöcs-méregetés is:
ha EZ fölment akkor nehogy már én ne menjek fel alapon :-))))))))
Egyébként ez elég hajtóerő ám, nem kell lebecsülni! Engem is így hajtottak fel-le árkon-bokron - és mondhatom, használt. Egyedül nyilván nem megyünk bele bizonyos helyzetekbe, de itt sokan vagyunk, segítünk egymásnak - és legközelebb már ismert a szitu, megy segítség nélkül is, harmadszok meg egyedül is be lehet esetleg vállalni :-)
ezért is hagyom ki valószínű még idén a csapatban megszervezett motorozást :D nem látom értelmét, hogy rám keljen várni :D meg tapasztalataim alapján egy össze szokott brigádba nem túl könnyű bekerülni :)
ha megfelelő a csapat akkor nem lesz érezhetően lassabb a 10 ember se mint a 6
akkor van a baj ha nagyon nem egyforma az összetétel
de szerintem annyira ismer itt mindenki mindenkit hogy ne legyen túlságosan gáz a 10 ember
plusz a dénesünk előtte 2 nappal elkezdi mondogatni hogy kemény vagyok...kemény vagyok.....kemény vagyok és tényleg kemény lesz..... és leszarja az egyéni "kívánságokat" és lehet haladni ezerrel :))
AZtán, majd ha kicsit bejáródsz itt nálunk :-) , a jutyúbon rákeresel Takibá' Báltatúráira - amin Joci is videózott - és jól' kedvet kapsz hozzá, hogy részese legyél a szopásnak :-)
NNa, ott is lehet élőben igen sokat okosodni ám... :-(
ha még nem nagyon motoroztál betonozatlan utakon, akkor ajánlom figyelmedbe a Hungaroring Dirt képzését:
https://youtu.be/zMGdTDxjyYs(a videó minőségéért elnézést, az egyik első videóm volt, és nem volt időm sem a mikrofont, sem a kamerát rendesen beállítani az új sisakon...)
Mivel már motoroztál 10 évet, ezért az Enduro képzést nem javaslom, mert az ugyan az, mint a Dirt, csak jobban elnyújtva, szájbarágósabban, mindent többet gyakorolva.
Ha érzed magadban a csít, akkor a Honda Safety tréning egy fokkal intenzívebb!
Sajnos itt nem fordítanak annyi figyelmet arra, hogy fejben beléd sulykolják, hogy mit kell csinálni. Egyszer elmondják, azt menj, és csináld! Ha nem jól csinálod esel, próbáld újra (de nem nagyon törik maguk, hogy elmondják még egyszer amit kell). Ez picit már több motorkezelési rutint igényel, ha tényleg profitálni szeretnél belőle!
Ezen tréningek előnye, hogy Ők adják a motort, amivel nyugodtan szabad (sőt, kell!) esni!
Saját motoros tréningek: - Urban Off Road Isaszeg - amennyire tudom, itt először egy füves, földes terepen megy az alapok oktatása, és a nap tereptúrával zárul. - Driving Experience - most kezdik a BMW metodika szerinti oktatást (külföldi videók alapján elég jó), egyelőre kezdő szinten, és tereptúra formában, később haladó szinten is.
Vincze Kornél vagyok, ez egy bemutatkozó levél lenne. Kecskeméten élek és kb. két héttel ezelőtt vásároltam meg az első xt-met, ami egy 2008-as xt660z. 10 éve motorozom aszfalton, de már vágytam az offroadra. Nagyon élem a gépet és persze szokogatom, úgy ahogy a földutazást is. Jelentkeztem az első idei eseményre, nagyon kíváncsi vagyok az első club gurulásra! Szeretnék veletek offrodba menni, de ha bármi miatt (miattam, csapadék, gumi) nem jön össze akkor sem lesz gond az onroaddal.
A TOT erdélyi bejárásaira megmeltem a jelentkezési létszámot 10-re, mert elférünk a szálláson. 100EUR/nap/ház - jobb 10 felé osztani mintha nyolcan dobjuk össze :-)
Alacsony alapjárat !!!!! Állítsd magasabbra , tapasztalat szerint 1200 elég lesz . Az XT 660 klub szerint : Leállás GázfröccsreA jelenség szintén elfogadott egyhengeres körökben. A megoldás: magasabb alapjárat és más nem kell.Pl. az XT660Z-Ténéré-ket ma már gyárilag 1.500 ford/perc-es alapjáratra állítják, ami tök magasnak tűnik elsőre, de igazuk van!A leállást fokozhatja az eltömődött / koszos léxűrő, vagy a hibás keverék-beállítás is, illetve csökkenthetőa jelenség a keverék átállításával is (CO beállítás, hőszenzor előtét-poti), de látványosabb eredményt kaphatsz a TPS +/-pár százalékosátállításával.Azonbancsak ezért nem érdemes ezekhez hozzányúlni!
olyannal már találkoztatok XT660-nál, hogy a 2006-os Minarelli blokkos motormelegen, üresben (vagy kuplungolva), hirtelen gázadásra (rárántod) lefullad?
Ha igen, akkor mi okozta, és/vagy mi volt a megoldás?
Ejj de irigy vagyok! Ma én is nagyon verettem volna, de családi kirándulás miatt nrm adta ki! Ellenben gyalogtúra a Tatraban és bőséges ivás! 988 km a kocsiban
Még nem teljesen de hamarosan
Eléggé mélyponton van a motorozási képességem(ezzel párhuzamosan további egészségügyi dolgaim is), pedig a több napos túrák nagyon hiányoznak
Csak amikor 3-5 km után teljesen elzsibbadok így a Vadkerti fagyizótól messzebb
És a templomi imán kívül mindent próbáltam már.....