Köszönöm hogy próbáltok segíteni.Igen,sajnos alul van ráadásul valószínűleg egy műanyag burkolat is takarhatja ami az enyémen nem volt rajt.Reménykedem hogy valahogy azért be lehet látni oda!Talán a lökhárító lyukjain keresztül is.Mégegyszer köszönöm!
Sziasztok!A páromnak van egy daewoo kalos 1.2 S 2004-es kocsija és a levegő szűrőtől az alapjáratimotorhoz vezető cső több helyen kilyukadt-elszakadt,szigetelő szalaggal körberagasztottam,de,ha valakinek van egy jó állapotú azt szívesen megvenném.Nagyon köszönöm előre is .Kb 6 hónapja vettük a kocsit,de nagyon ráfáztunk,mert kellett venni bele egy motort,mert állítólag elkopott a vezérműtengely és az összes szelephimba.Most kezdett rángatni is ,ekkor láttam,hogy több helyen lyukas így körbe ragasztva ,már elég jól megy -remélem ennyi a baja,cserélek levegőszürőt is és remélem nem lesz nagyobb baja.
Daewoo Kalos 1.2s 2003-as SOHC vezérlésű motornál, az alapjárati léptetőmotor szerves része a folytószelep háznak? vagy külön egység? Mivel a pillangószelep tisztítása után, hideg indításnál még mindig lefullad az autó, egy gáz fröccsre azonban beáll az egész és onnantól hibátlan az alapjárat is. PCV szelep, szívósóron minden cső megtisztítva kicsrélve. MAP szenzor hibát nem jelez. Várom érdemi találgatásokat bármi segíthet. köszönöm
2 Darab elvezető az első ajtóknál van levezetve. Nagyon, de nagyon szeret mindennel eltömődni(homok,kavics,levél,fű,stb), ha arra gondoltál. Sarokvasig kirúgva az ajtót, ha jól emlékszem onnan is hozzáférhető, talán a kerék felől is, ha a dobbetét ki van rúgva.
A kettes kérdésre a válasz meg így távlatból......hidrotőke.
-az eső víz elvezetés eldugult,de oly nagyon ,hogy a kivezető nyílást nem látni-ezáltal a víz a hütő mellet folyik be a kabinba.Mégis hol kereshetem a kimenő nyílást?
-a második kérdés:2000-es fordulat számnál csörgő hangot ad a motor-lehet esetleg a gyertyák hibája?/mellesleg most kapott új olajat-és így is azt teszi!/köszönőm!
Megolduttuk, szét lehet pattintani azt a fehér izét, igazából arra szolgál, hogyha leveszik valahol az ajtót akkor csat "lecsatolod" a kapcsolót és kijön vele minden kábel, elvégzik a munkát, vissza az ajtó, visszadug a csati és nem kell forrasztgatni a kábeleket. Viszont laikusoknak nem egyszerű kiszedni, kb négy csavarhúzó kell hozzá + türelem. Ha kint van akkor fúróval átfúrni a fehér csatit egy olyan helyen ahol nincs benne kábel és akkor ott át tudod fűzni a hangszórókábelt. Majd készítek egy leírást a trükkökről logoutra (tboy93 a nevem ott).
Kereséshez kulcsszavak:
chevrolet kalos ajtó hangszóró 16.5 cm 16 5 cm 16.5cm kábel átfűz átdug fehér dugó kapcsoló
Mégiscsak az önindító a hibás. Terheléssel nem működik, nem tudja megforgatni a fogaskoszorút. Leszerelve működtetve látszik, hogy a másikhoz képest lassú, most már össze tudtam hasonlítani. Sikerült potom pénzért vennem egy 0 km-es kalos ( szalonban összetörte egy teherautó) gyári önindítót. Ez felszerelve hibátlanul működik, és indítja a motort könnyedén. Nagyon örülök, hogy így házilag sikerült megjavítani, és nem kellett több tízezer forintot kifizetni. Még a felújított önindítók is 35000ft-ért vannak. Bontóban vannak olcsóbban is , de hát ki tudja mennyit használták, mit bírnak ki még. Az enyém is reggel még tökéletesen indított, a következő indításnál meg semmi tovább.
Leszedtem. Csak az a baj, hogy a hiba még nincs meg. Leszedve meg működik. Visszarakom ma, és megnézem mit csinál. Ha továbbra sem lesz jó, akkor megpróbálom a test kábel csatlakozásokat is végignézni, hátha valahol ott lesz a hiba. Ha nem , akkor sajnos autóvillamossági szerelő lesz.
Leszedni voltaképp nem nehéz. 3 csavar +2 anya maximum. Csak mennyire lehet hozzáférni azt nem tudom...múltkor is kérdezték már, és megint elfelejtettem megnézni.
Behalt az önindítóm. mennyire nehéz leszerelni? A relé behúz,kattan , de az önindító nem forgat. Más akkumulátorral is ki lett próbálva és ugyanaz a helyzet. Tehát biztos annál van a hiba. Gondolom a bronzkefék nem érintkezhetnek a kommutátoroknál, vagy esetleg megszorulhatott, a perselyek kopottak.
Autó hifivel foglalkozó boltban tudnak adni kiemelőkeretet nem vészes összegért ha mondod mibe kell én a saját Kalosom-ba ugy oldottam meg,hogy a fehér csatlakozóba lévő vezetékeket egyesével elvágtam kb:10cm-es vezetékkel megtoldottam és azóta is tökéletesen működik igaz elég macerás mert kicsi a hely a munkához.
Köszönöm, de sajnos vagy szerencsére, sem kis, sem nagy mértékű káros szenvedélyem sincs. :)
Viszont továbbra is ha valakinek problémája van, Gödöllő környékén, esetleg eljön erre, és nem kell hozzá műszer, meg nem futómű állítás, nem mondom ,hogy ingyen, de ellenérték fejében, ha olyan a dolog megcsinálom, ha tudom.
Sziasztok! Kalosban aki rakott be az első ajtóba hangszóró szettet (16.5) az hogy oldotta meg az új kábelek bevezetését? Az ajtóból kijövő vezetékek ahol bemennek a kasztniba ott ilyen fehér műanyag izébe mennek bele és nem lehet átfűzni új kábelt. Mi a megoldás? Illetve ki milyen kiemelő keretet használ a 16.5cm-es hangszórók felfogatásához? Szigetelni szigeteltétek az ajtót?
Igen, az a tízen ezer, az 22.000 Ft :D És ez a Meyle, amire azt mondom, hogy bírni fogja. De a Jakoparts 32, ami állítólag szintén jó, közel gyári minőség.... Optimal, Febi szintén 22, középkategória kb.
Egyenlőre, még jó állapotú a lengőkar, azt mondom bajlódok azért a 3e ft-ért oldalanként. 6e ft volt a 4 szilent.
Mivel szerelő vagyok, ez nem fog költséget jelenteni....sógoromtól meg amúgy sem kérek erre el pénzt. :)
Nagyon remélem, hogy szét jön, mert darabokra verem, ha nem. Mind két oldalon az első kottyan, úgy, hogy talpon van az autó és kézzel csinálom a koppanást....az csak hab a tortán, hogy menet közben is érezni.
Ha már kint lesz, akkor a hátsókat is kicseréltem, mert ki vannak repedve már.
Ha ki lehet ütni a gömbfejet, meg a 2 csavar kijön, relatív könnyen, után a bepréselés nehézkes csak.....nekem legalábbis, házilag...de mindent megoldunk :D
Az első lengőkar szilenje - a hengeres, benne fém hüvellyel - az igazi sz*pás... Kaloson ugyan még nem kellett cserélnem, mert a talpas cserélhető külön, de a Matizon csak egyben... Összerohad a hüvely a csavarral és képtelenség kiszedni... Gáz-levegő hegesztővel kellett kiolvasztani a gumit a fészekből, majd a lengőkar végét elvágva, majd odahegesztve a hüvelyhez, melegen ki lehetett tekerni belőle a csavarját... Nem kívánom senkinek...
Kalos-on nekem még semmit nem kellett cserélni, max ha nyekereg befújkálom, de nekem már jó ideje nem nyekereg semmi. Nemrég lépte át a 100.000-et :)
Apropó, ma cseréltem hűtőfolyadékot, és az atyaúristennek nem akart lejönni 4 liternél több... Hogy lehet kiimádkozni a többit? Nem szórakoztam, bekevertem a frisset és rátöltöttem 4 litert.
Nem, nem 3 db van benne. 2 db szilent van, és egy csúnyán mondva, talpas gömbfej.
A kerékagy alatt van a gömbfej, és a belső 2 felfogatási pontnál a szilent. Az első egy fém perselyen, gumi. A hátsó, a nagyobb, egy fém perselyen gumi, fém "házzal".
Amúgy már rájöttem ,hogy miért találtam 2 félét. Meg volt makkanva a program ahol néztem.
Előre is bocs ha laikusként hülyeséget kérdezek. A lengőkaron nem 3 db. szilent van? az egyik a nyekergős, amit néha be kell fújni szilikonnal, meg két hengeres formájú.
kizárt, hogy a Daewoonál a költségek alacsony szinten tartása miatt két konstrukciót alkalmaztak volna. legalábbis szerintem.