Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2023.12.20 0 0 217396

nem hiszek az sw updatekban.. hisz ha az eddig jo volt, akkor valami csak elromlott kozben. 

a srac viszont pontrol pontra vegig ment amin en, es nala megoldotta. 

 

majd kideru.. 

Előzmény: lacipécs (217395)
lacipécs Creative Commons License 2023.12.20 0 0 217395

Kiváncsi vagyok,megoldja-e?

Előzmény: cam aro (217393)
cam aro Creative Commons License 2023.12.20 0 0 217394

az lemaradt.. reggel meg kapta a 3. turbot. 

azt tekergettem. 

Előzmény: cam aro (217393)
cam aro Creative Commons License 2023.12.20 0 0 217393

vegig tekergettem a wg allitot 0.5-2.5V kozt fel voltonkent.

0.5V allasnal csak egy hibat dobott vissza, (a ketto helyet ) de ugyanugy limp modeba allt minden allasnal. 

 

aztan googliztam egy kicsit. 

 

 run a software update.

With battery support connected I followed the on-screen prompts until the new calibration file was fully installed. With the RPM raised for a longer period of time the fault did not reoccur.  

 

https://aftermarketonline.net/power-of-the-software-update/

 

 

ugyanaz a tipus, ugyanaz a hiba. 

gyak. vegig csinaltak ugyanazt mint en. 

 

..megyen software update-ra.. 

========

 

 

Előzmény: lacipécs (217381)
cobra46 Creative Commons License 2023.12.20 0 0 217392

Müszerfalon állandó hibaüzenet kb " Motor failer"..,  " Service" lámpa állandó világitott.., Egy db állando hibakód., sajnos nem emlékszem pontosan  de egyértelmüen hibás kapacitor- ra hivatkozott.

 

 

Egyébbkénnt minden normálisan müködött., csak nagyon zavarták az ügyfelet a hibajelzések..,

 

Doblemez lebontás es kondin  feszméres után megálltunk...,tovább nem is méricskéltünk stb- stb...,Esetleges  kóltségek felmerülése után boritékolva lett.., amit annyira nem is bántunk...

 

Üdv C.

Előzmény: hayabusa123 (217391)
hayabusa123 Creative Commons License 2023.12.20 0 0 217391

Szia mi volt a hibajelenség,azért is kérdezem,Mert a kezemalatt idén 3 ilyen renszerû Peugeot feszültségbezérlövserével megjavult a töltésu hiba,aksi oldalán van 1 fekete biztositék egység és az a feszvezérlö.a hiba jelenség,tultöltés,alacsontöltés abs,hiba,ûllesfutés,ablaktörlöhiba,stb,stb

Előzmény: cobra46 (217390)
cobra46 Creative Commons License 2023.12.20 0 1 217390

Szia!

 

Ez volt az ominózus inditogeneratoros/ kondenzátoros Start/Stopos Citr.C4 - s esetünk.., hibakódszerint Capacitor hibás volt.., 0V volt mérhetö a kondin az elvárható 5V helyett... nem tudni hogy kondi hiba , vagy pl vezérlõje hiba miatt..., passzoltuk több ok miatt a tovabblépést...

 

Megtaláltam egy jó kis itinert ehez a csodabogárhoz.., csak igy sikerúlt feltöltenem

 

Köszi a sok jóindulatú éves segitséged!

 

Kellemes Ünnepeket!

 

Üdv. C.

Előzmény: cam aro (217303)
skt15 Creative Commons License 2023.12.20 0 0 217389

Lehet, hogy nem ide való a Kérdés, de hátha

2004-es Grand Vitara (gömbölyű, alvázas, zöld)

Az ajtóban (kárpit leszedve) gyújtás nélkül nem találok 12 voltot, ennek ellenére a központi zár kapcsolója működik.

Béna vagyok, hogy nem találok?

Ha igen, tudja valaki, hogy merre keressem?

Fontos, hogy gyújtás nélkül, mert központi zár utólagos beépítéséhez kell a táp.

cam aro Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217388

Csak a turbó szart be de ""

 

nem mozgattak a wastegatet.

ossze rohadt. (tuudom.. wd40.. ) 

ez valahol jo jel is lehet. 

 

egyebkent meg olvass vissza kisfo miket irt fejlesztokent. 

szvsz nem csoda ha beszarik.  

eleg ha ellehet adni uj autokent. 

mi mas lenne egy gyarto celja ... ? :?

 

na figyu..

 en meg nem vagyok szabin.. :) 

 

jo' cakkat. 

 

Előzmény: Törölt nick (217387)
Törölt nick Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217387

"ez egy popec, karbantartott auto"

 

Csak a turbó szart be de drive spot on! Ha járna a motor.🤣 Nem baj gurulni tud és akkor meg még nem is fogyaszt sokat!

 

Royal mail is a másik boyracer csoport. Tele van agencys abdulal.

Előzmény: cam aro (217386)
cam aro Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217386

a royal mail hozzank hordja a szarjait ajto torlasznak. 

napi kettot, hogy elol hatul tamasztani  tudjuk a rolling shuttereket. . 

ugyan javitanak sajat garazsban, (ha kedvuk van, de az nem mindig ) de muszakira hozzank jonnek. 

 

ez egy popec, karbantartott auto. 

en meg elmentem aludni. :)

Előzmény: Törölt nick (217384)
cam aro Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217385

az elso uj turbonal volt egy pos sensor gyengules.. 

 

az pos feszko 1.6V-rol elkezdett, 1.8V fele maszni. ...mintha nyitni akart volna. 

0.3-0.4 secrol beszelunk, 0.2V valtozasnal.. 

mindezt ugy is, hogy kezzel tartottam vissza a rudat, hogy ne legyen mozgas,

es erre vakuum parancs sem volt .. 

 

akkor is megtortent. 

a vakum eldobasa ez utan tortent cirka 0.3 sec mulva. 
mindig . 

ezert lett leveve az elso turbo. 

hogy okkal, vagy ok nelkul.. en mar nem tudom. 

 

 

egy biztos.. 

map csucson, es map lejtmenetben is eldobja a kivezelest. .

szvsz ehez nehez kotni.. 

 

najo. 

keson van ehez. 

Előzmény: lacipécs (217379)
Törölt nick Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217384

Leichester ben külön szereldét tartanak fent nekik.

Azért csodálkoztam.

Meg itt is a garázsuknál szereltetik.

 

Ford 4 betű, a rossz 5 betű. A 4 után meg az 5 jön.

De ha hasonló 4 betüs szót keresel a fordra akkor a szar az.

🤣

Hmm csak okoskodom... A galaxy leeset intake miatt a maf nem ment. A map meg nem jelezte a turbonyomást. Wg nyitva volt limp nélkül.

 

Mi okozhatta a hibát nálad? Council auto elégtelen karbantartás kitolják a szemüket. 

Előzmény: cam aro (217380)
cam aro Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217383

itt van a kutya megb@szva... 

 

a kocsog flotta kezelo (az 'ugyfel'  ) csak azt latja hogy van a gyaritol olcsobb alkatresz.. 

amikor meg mondod neki, hogy de az szar.. akkor nem tudja mirol beszelsz..es nem fizeti ki..  

mert segghulye hozza. 

mintahogy a garage management is.. .

 

(a legutolso dobozon citroen felirat volt..kezvel irva..  :)) 

-----------------

jo ejt urak. 

Előzmény: lacipécs (217381)
cam aro Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217382

ezzel nem lesz baj. 

vakum is, map is, wg pos is szkopon.

ebben nem latok hibat. (ettol meg lehet ) 

 

szerintem marha egyszeru baja van. 

nem az a felhuzott wg pos feszko ami az elvart. 

 

na most erre vagy adat kellene, es rahangolnam magam.  

vagy egy jol beallitott turbo.. 

de latod, harom turbo, harom feszko.. 

kozben meg hat fekcsere.. 

ezt igy nem lehet.. 

 

jelzem ha lesz megoldas. 

koszi az otletelest. 

Előzmény: lacipécs (217379)
lacipécs Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217381

És gondolom az új turbókat nem FORD-os dobozból vetted ki...  :)

Előzmény: lacipécs (217379)
cam aro Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217380

elso uj turbo direkt vakumon se nyomott tobbet 1.5 barnal. 

a masodik legalabb mar ezt megugrotta 2.3baral.

 

sacc 50% flottat javitunk. :@ 

meg nhs mentok is jonnek.  

Előzmény: Törölt nick (217378)
lacipécs Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217379

"de ott az 'bekezdes' 

megvolt szorulva  wg.. szvsz az nem fake hiba volt."

Azt vágom.

Azért kérdeztem,milyen labda/poti kombó van rajta,mert én 2-ből 2vel szívtam.És kénytelen voltam barbár módszerrel faragni rajta-és csodák csodájára rögtön jó lett.

Nem mondom,hogy nálad is ilyen van,csak leírtam én mivel szívtam.

Esetleg egy vákumpumpával szívd meg a labdát és multival/szkóppal figyeld,hogy a hirtelen elengedett vákumra azonnal leesik-e a fesz?

Előzmény: cam aro (217377)
Törölt nick Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217378

Jaja másik forumon az actuatorra panaszkodnak. motorkod ok de fiesta.

Tranyóba meg intake leaking.

Mit keres ott a councilos?

Előzmény: cam aro (217376)
cam aro Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217377

itt nem szaroznak reszegyseg cserevel. 

nincs is hozza ember /info/  aki ossze rakja. 

 

komplett turbok jottek, le pottyozott beallitasal. (3 turbo, 3 ertek.. errol ennyit. ) 

 

ok.. 

mondom mi zavar. 

az hogy elvan basszal az alapbeallitas nem annyira. 

de az, hogy van torolheto, es csak jaro! torolheto hibam.. az nagyon. 

ez alapjan meg ecu hibat is bele mernek nezni..

 

de ott az 'bekezdes' 

megvolt szorulva  wg.. szvsz az nem fake hiba volt. 

 

kocsi raeros. 

mondtam a fonoknek, megegyszer le nem veszem a turbot.  

vagy varunk egy hasonlo motorra, vagy egyedul! kezdem el tekergetni a beallitast. 

(ez a faszkalap meg a szkopba is belenyulkal, peg azt se tudja hol kell bekapcsolni.. :@ ) 

Előzmény: lacipécs (217375)
cam aro Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217376

nincs tulaj. 

council car. 

driver login van benne.

de az mar csak nem... foleg hogy kihuztam. :D 

Előzmény: Törölt nick (217374)
lacipécs Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217375

Vákumlabdát is cserélted potival együtt a turbóval?

Valami (már nem emlékszem milyen)féle ford szivatott hasonló hibával.

Ott eredetileg csak a poti döglött meg a labda hátulján.

2 másik került rá,egyikkel az első felpörgetés után tiltott,a másodikkal csak sokszor...

Persze a potikat rádugva élő adatban/mért fesz. is jól működött mindkettőnél.

A megoldás ott rejlett,hogy miután becsavartam a helyére,kissé összenyomta a vákumlabda,miután lehúztam a 3 csavart. És miután vissza kellett volna szabályoznia, nem/lassabban jött csak ki a poti tengelye a szorulástól.

Előzmény: cam aro (217371)
Törölt nick Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217374

Megpróbáltad elcsalni a mapot?

🤣

Nincs valami utólag beépített szar? Vagy valami okositás amit a tulaj nem mond el?

Előzmény: cam aro (217371)
cam aro Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217373

ilyen hosszu venti ON akkor is szokott tortenni ha nincs megfelelo  keringes. 

lehet a huto mar hideg, de ha motor meg mindig meleg, akkor nem lovi le a ventit. 

(kerdes. . hol a hofok szenzor., meg hogy mit latsz - es mivel - eloadatban.  ) 

Előzmény: cam aro (217372)
cam aro Creative Commons License 2023.12.19 0 1 217372

vezerlo jelet nezd meg. (a masik oldalat is ! ) 

amig annak az allapotat nem tudjuk, csak a teheneket kergetjuk a sotetbe. 

 

 

minek neked ennyi nick ha allandoan ossze kevered oket  ? :D 

 

Előzmény: Lezli1946 (217370)
cam aro Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217371

a heten jonni fog egy 1.5 tdci saga.. ""

 

2017 transit courier. 

1.5 tdci. / XUCD /  

 

bekezdes. 

P2563, es P2598 tarolt hibak. (wg position open/close stuck ) 

wastegate  tengely kemenyen megvan szorulva. 

 

elso fejezet. 

kap uj (felujitott ) turbot.

tanitva is fel lett. 

3-4 koverebb gazra a ket fenti hibat vissza irja  uresben berregve, es menetkozben is . 

mindig. 

ekkor tiltja a wg kivezerlest, es az egr-t. 

engine off/onra tarolt hibak maradnak, de van ujra kivezerles a kovetkezo tiltasig. 

tarolt hibak allo, es jaro motornal is torolhetoek. 

ezer dolog ellenorizve, nem stabil wg pos. jel miatt jon az uj/abb/ turbo .  (0.2V diff zart wg-nel ) 

wg pos ~95%. wg pos 1.5-1.7V zarva.

max nyomas 1.5bar. wg csendben van..nem szabalyoz. 

 

masodik fejezet. 

 

2nd turbo megjon . 

felrak, fel illeszt. 

a ket fenti kod torolheto, nem jon vissza uresben berregve. 

latszolag minden fasza  > uresben. 

jon viszont uj hiba. 

random P2565. 

ez csak jaro motornal torolheto!

menetkozben mindharom hiba vissza jon. 

engine off/onra tiltva marad a wg/egr kivezerles. 

wg pos ~95%. wg pos 2.6V zarva. 

max nyomas 2.3bar. itt bele is szabalyoz a wg, ha epp nincs tiltas alatt.  

 

 

tadam. 

verjuk bele amit bele lehet. 

3rd turbo jon este. 

csak radug, wg pos 1.9V zarva. 

(anyadat. ) 

-------------------

a wg pos sensor  feed stabil 4.99V . a ground is stabil. 

 

2nd turbot probaltuk allitgatni.. cirka 1.1V es 1.9V kozt.. ( deahulyegyerekorra benne van, es onallo hulye, magatol csavargat hogy szolna mit merre ) nem tul sok sikerrel. 

----------

szivargas. map , maf, egr, vacuum, .. pok a sarokban. minden ott van ahol lennie kell.  

 

otlet please.. 

 

 

 

 

 

Előzmény: cam aro (217366)
Lezli1946 Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217370

Relézett., egy relé a gyorsnak-- egy relé a lassunak..,A relék átcserélése nem hozott eredményt..., sajnos elmulasztottam ellenőrizni pl multiméterrel hogy mi van a ventillátorrelé vezérlöszálán , amikor még põrög a ventillátor ,noha a viz már lehült..., esetleg pl valami maradékfeszúltség behuzva tudja tartani ventillátorrelét...,gondoltam egy motor ECU hibára vagy valami klima bekavarásra is....

Előzmény: cam aro (217369)
cam aro Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217369

Opel Orlandó  ""

nalam nincs ilyen tipus a databan.. 

 

de ha relezett, ha kontrol modulos, kell ott lenni egy rele/ huto venti vezerlo szalnak. 

azt kene megbirizgalni valami muszervel szerintem.. 

Előzmény: cobra46 (217368)
cobra46 Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217368

Sziasztok!

 

Évadzárónak egy parányi kis probléma.....

 

Opel Orlandó 1.4i turbo 2014

 

Hibajelenség : Hütőventillátornál mindkét fokozat   előirt hőfoknál bekapcsol---de ki sosem kapcsol magától .,csak ha levan véve a gyujtás akkor áll meg- Ismételt gyujtásráadásra viszont már nem indul el!!!

 

 Látszólag minden tökéletesen müködik csak a szükséges hütóventillátor kikapcsolás marad el!

 

Hibaüzenet--hibakód semmi--mindkét vizhőmérsékletérzékelő élőadatban valós értéket mutat--infrással visszaellenörizve---H.Ventillátorrelék probának kicserélve---klima normálisan müködik.

 

Találkozott már valaki ezzel a rejtélyességgel???

 

Köszönök minden Választ!!!

kisfo Creative Commons License 2023.12.19 0 0 217367

nem mondom, hogy jol van ez igy:   

amikor 25+ éve kezdtem, akkor szinte csak 1 team volt, azon belül volt "minden" terület (pl. akkoriban templug-gal en/mi csinaltuk a dugattyu hömersekletmérést is, ma már nem)

 

aztán ez szétvált különbözö teamekké ..talán szükségszerüen az egyre bonyolultabb dolgok miatt

 

en P&E=power&emissions -ben mozgok, külön van pl. a mechanical development, acoustics, aftertreatment, ...

 

P&E-ben a feladat: a cél fogyi, nyomaték, teljesítmény, emisszió elérése ...kis túlzással: mindegy milyen áron (nyilván itt "lelkiismeret", gondolkodás, stb. kérdése, hogy tényleg minden áron e*) ...minden szuper preciz, pontos, dokumentalt, ellenörzött körülmények (különben senki nem tudná mi van a körülmények változása, mi az akart változtatás hatása ...pl. ma már a fékpadon a levegö nedvességtartalma is beállított)...gyakran a végén tolerance investigation (mi van, ha X alkatresz a türésén belül igy, masik amugy, harmadik emigy, ...) 

 

 

szerintem a valóságban a szerivzek inkább avval küzdenek, hogy idöben történnek változások, meghibásodások, már semmi nem olyan, mint "új korában" (ha specifikacion belül is volt) - idöbeli valtozas

 

hogy ez - ha csak nem elöírás, mert van olyan is, HD-ban akár 8000órás menés után is - idöben meddig marad fenn, meddig teljesül, az inkább mechanical development-re tartozik (tartósfutások csinálása, kiértékelése, azokból a szükséges változtatások javaslata, es uj kör)

 

-> hogy mire van idö illetve mire mennyi szánódik az sem triviális

*: "kedvencem", mikor 1 nap késés 1%-kal kevesebbet fizet a megbízó ...egy több éves projektben - ahol messze nincs minden tényezö a kezünkben - ez kemény, simán van projekt több hónapos csúszással   

máskor 1% fogyiért megy óriási eröfeszítés (még hajómotor esetén is - ahol, ha kimész WC-re, elment 200 liter tüzelöanyag :-) - megkérdöjelezem/hetö, hogy egy "golden engine" 1%-os fogyija a valóságban üzemelö gépeknél mennyit jelent ??

 

 

nyilvan, hogy bonyolultabb lett a technika, senki nem láthat át elegendö mélységben minden területet (akár 20 éve is ez reálisabb volt), gyakran fogalmu(n)k sincs a másik részterületröl, de kb. tényleg van hogy annyira nincs, mint egy bolti eladónak 

 

(persze fogorvossal sem mütétnénk magunkat, és szívspecialistánál sem kérnénk szívesen szemmütétet)

 

ez van.  :-)  es :-(

 

 

Előzmény: cam aro (217366)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!