A Danuvia gyártmányok barátainak legnagyobb és legrégebbi netes találkahelye, legyen az motor, óra, kitűző vagy lakat :)
Tanácsok, túrák, börzehírek, csevegő, alkatrészek, pénteki csajok...
Nem az egyenes derekú ülés pozícióval van bajom, hanem azzal, hogy a térdem magasan van, egy gödörben ülök. Ha például terepen (nem kell crosspályára gondolni) megy az ember és jönnek a földúton a nyomvályúk, természetesen megemelem a fenekem, és lábtartón, a tankot térddel fogva motorozok. Erről a magasan levő lábtartóról felállni komoly tornamutatvány.
Érdekes, én kényelmesnek találom ezt az egyenes üléspozíciót, pedig elég magas vagyok. Valahogy biztonságot ad, hogy bőven leér a lábam. A fekvős sportmotorok nem jönnek be, a lábat előretolós csopperes viszont tetszene.
Ilyen kis átmérőt nehéz meghajtani,tapasztalatból tudom.Nekünk van gép,de a hengerek átmérője pontosan hetven mm.Kis hengerátmérőjű bádogos géppel meg lehet hajtani.Nagy előny hogy csak harminc centi hosszan kell hajtani.
Mert lehet hogy nincs :) ha volna akkor azzal készülne, vagy ha tudnék valakit (korábban már kerestem itt is) aki meg tudja hajlítani akkor kifizetném a költségét.
Ma én is motoroztam egy kicsit (50 km), de begörcsölt az izom a csípőm környékén. A motor megállás nélkül ment, ha kellett leállt és indult. Karburálni kell még.
Olyan alacsony az ülés (pedig nem vagyok egy szálfa termet) és a lábtartó pedig olyan magasan van, hogy úgy ülök a motoron mint majom a köszörűkövön. A térdem a "nyakamban" van. Ebből nem lesz terep motorozás! Arra marad a Honda.
Ma Kecskeméten jártunk a börzén. Príma idő volt.Sok árus és látogató volt. Találkoztam Kabócával,Petrollal,és megismerkedtem Bervással. A Csepelhez vettem egy világítás kapcsolót olcsón. Gondolom nem is fog működni. :)