A Danuvia gyártmányok barátainak legnagyobb és legrégebbi netes találkahelye, legyen az motor, óra, kitűző vagy lakat :)
Tanácsok, túrák, börzehírek, csevegő, alkatrészek, pénteki csajok...
Csepinek meg nekem a mi vasainkhoz jo,ha csak az elejet kell emelni,kerecsere,teloszerviz kormanycsapagy meg ilyen aprosagok elvegzesehez tokeletes. A motor a kozepsztenderen all ugy emeljuk az elejet kicsit. :)
Hatso resz szereleshez nem kell mert az alapbol levegoben van,kereket ki lehet huzni,szoghajtast,telot le lehet szerelni,kardant ki lehet huzni stb.Tulajdonkeppen nem is kell az a vacak emelo :)))))
Mi legyen srácok, lassan nyakunkon a nyár, gondolkodtok rajta, hogy ha tényleg lesz abból a mezőzombori hepajból valami, akkor eltoljuk-e a képünket? Nekem lenne kedvem, de egyedül tuti nem megyek.
Igazából az a helyzet, hogy én vettem a vashoz egy profi középállványt (szerintem az egyik leghasznosabb kiegészítő, amit motorhoz lehet venni, sajnos egyre kevesebb típusnál adják alaptartozékként - nekem minden motoromon van, kivéve ezt, de találtam egy német gyártót, aki kimondottan ehhez a típushoz csinál ilyesmit) Sajna a felszereléséhez meg kell emelni az egész motort, mert a hátsó központi rugóstag "kutyacsont"-jának első átmenő csavarjához kell felszerelni, de ha ott megbontom, akkor a lábon álló motor összecsuklik. A legbosszantóbb az az egészben, hogy direkt 3 hete megrendeltem, hogy megjöjjön időben, mert keddre volt időpontom márkaszervízbe egy nagy átvizsgálásra és ott fel is tudták volna szerelni, de persze csak szerdára hozta meg a futár, hiába ígértek 2 hetes szállítási határidőt. Csak emiatt meg nem akarnám visszavinni, mert elég horror óradíjakkal dolgoznak, ha lenne emelőm én is lazán felszerelném. Na majdcsak akad, igazából nem sürgős nagyon...