Ismerős a problémád. Nekem Calibrám van és nekem is ingadozik,de van mikor ennyire leesik és leáll. Van valami fejlemény? Ha tudnál nekem segíteni azt megköszönném
Arra nincs tippje senkinek, hogy a nátrium töltés nélküli szelepek mennyire bírját C20LET-ben. Mert úgy jártam, hogy a hengerfejes simán benne hagyta az utángyártottat (pedig adtam egy másik hengerfejet is, amiben rendes gyári szelepek voltak).
Hidrotőke. arra azt mondták érdemes kiszedni és alaposan kitakarítani. A gépemen le van mentve,h és miként csináljam. Ha bejön a jó idő,és kész a mühely akkor le kapom és kitakarítom. Van az a fekete kis megszakító szerű , a levegőszürőután a gázhuzalnál ami mikor nyit kattan. Bocsi, nem jut eszembe a neve. Azzal mikor játszom valami változik az alappal,de akkor is ingadozik és leáll.
Helló!Nekem is calibrám van úgyhogy tudom mi az a szerelem....
A felpörgésre nincsen tippem,de a kopogás (mivel sokat állt )lehet hidrotöke.Nekem is állt sokat a kocsim és az első indítás után olyan hangja volt mind a singer varrógépnek,de egy óra alapjáraton pötyögés után szépen elhalgatott.Azóta is halgat...
Ez csak nagyon tipp: rettentően rövid a kefe és nem fekszik fel jól. De ha beszorul akkor stabil már az érintkezés és onnantól már rendben lesz minden. Kefecsere mindenképp, vagy legalább régi kivesz és megnéz. Házilag szerintem max fél óra lehet.
Remélem tudok segíteni. Van egy 91-es calibrám. C20XE motorkóddal. 3 éve áll az autó.Nem rég lett befejezve a kasznizás. MOst majd ha kész a mülye készíteném fényre. De van 3 problémám, ami miatt anno le lett téve,h:
1.
Mikor beindulfelpörgött 3000 köré a fordulat,és szép lassan,de tényleg lassan esett vissza. Be lett állítva az alapja,olyan 1000re, (szervizben) de ha 1300-1400 alá állítottam lefulladt. Mikor gázt adtam neki,olyan mintha gondolkozna mi is van. Emlékszem, volt h nem egyszer le is állt. Sok embernél hallom más más autoknál,de ők az mondják kitakarították az alapjárati motort és jól lett. álam kiis lett cserélve, takarítva, az összes kartel gáz cső. Nem nem javult. Remélem tudtok segíteni
2.
Mikor hideg a motor olyan kopogó hangot hallani.A szelepfedél alól hallom.
3. Mivel évek óta áll, illetve még nem álltam neki kasznizni be -be inditottam. De mióty kaszniztam fél éve nem ment. Szeretném a segítségeteket kérni,h hosszú állás uán mi és ilyen tömítéseket célszerű átnézni,kicserélni. Olajak,ilyenek rendben. Szelepfedél, hengerfej tömítés értem. Van még. A fék az majd "újj", felújító készletett veszek majd abban benne vannak a tömítsek. Felfügessztés, futómű szillentek ezekre is emlékszem. Segítsetek,h mi hagytam ki?
Sokan azt mondják minek költenék rá. Ránéznek látják,h nincs spoiler most rajta,se tank, se belső, mert úgye felújjítom és egyből jönnek azzal,h adjam le méhbe,nem ér semmit.Látszik nem mentek még calibrával, nem tudják mi is az a szerelem amit okos,mikor 5ikben odalépek és elkezd húzni, mikor ráállok valaki seggéra és indexxel,h menjek mert annyira "sunyi, mérges,agresszív" a tekintet. Ezt apám mondta mikor metünk valahová és rááltam.
Meg van j pár éve,és nem akarok tőle megvállni.Szeretem. Tudom sok a költség,de ezen nincs részlet, nem közös senkivel. Tudom már,h nagyjából ha valami baja van hol is nézzem.
Calibrásoknak nem kellmondani. Ó bocsánat,ha a kocsiról van szó nem bírom abba hagyni.
Ha valaki tudna segíteni annak nagyon szépen megköszönném. Ha elérhetőség kérsz tudok adni mail is, skype,msn-t is
Tud nekem valaki abban segíteni, hogy mint kiderült nekem C20LET-ben utángyártott szelepek vannak. A gyári nátrium töltésű, az utángyártott minden esetben sima, de nekem ezzel ment kb. 100 LE-vel. Most ha kijön belőle a gyári 204 LE, és attól tartok elégnek a szelepek?
Valaki tudja, hogy milyen anyagból van a gyári számlap a fűtéskonzolnál meg a kilóméteróránál vagy esetleg hogy a képen látható gyári számlapon mik azok a fehér fénygyűjtők???
A kefét szemre megállapítod, hogy elég hosszú-e, az újhoz képest. Méretek a neten. A fesszabályzót ki lehet mérni, ha mindíg rendben van a töltőfeszed akkor nem a szabályzó, hanem inkább kefeérintkezés gondok lesznek ott. De mielőtt tekercselőhöz rohannál, azért ne felejtsd el hogy van csapágy is a generátor forgórészén az is tud érdekesen szorulni, pl. Volt már valaha szétszedve vagy javítva? Mennyi idős, hány km lehet benne?
Elöszőr kefecsere aztán, ha nem akarja az igazát akkor fesszab kimérés. Csak a fesszabályzó van a kefetartóval egybeépítve, a kefét ezek leszerelése nélkül tudod cserélni.
Mint előttem is leírták már, mindenekelőtt vedd ki a szénkeféket. Pofon egyszerüen kijön, nem kell levenni a generátort. A fordulatra kialvó visszajelző, általában (de nem minden esetben) erre utal. Több ilyennel találkoztam már.
Az F Astraban már a szénkefe is elkophatott szerencsére ahhoz a generátorhoz még hozzá lehet férni és szétszerelés nélkül csereélhető a kefetartóval egybe épített fesszabályzó.
tegnap óta játszik olyat az Astra Fem, hogy indítás után le-leesik a töltés 12 voltra, kigyullad a töltésjelző, de kis gázfröccsre elalszik, és jó is marad.
HOsszbordás ékszíjas, nem szokott csúszni, nem is hallom, hogy csúszna. Mi lehet? Kezd meghalni valami, vagy a szíj szórakozik?
Szerintetek lehet attól benzinszag a kocsiban hogy rosszúl zár a tanksapka?(már többször átnéztem sehol sem folyik a benyó)Főleg nyáron jelentkezik a szag,télen ritkán.......
Megoldottam a tankcserét, de még nem tökéletes az autó. Van valakinek ötlete, hogy mivel lehetne a blokkba menő benzincsövön kicserélni a pipacsatit? Hidegen föl tudom tágítani ezt a mecman csövet, de utána nem akar visszazsugorodni. Talán ragasztással? Vagy van valakinek fölösleges benzincsöve Z14XEP G-astrához?
olyanat produkál az autó ( F Astra 1.4 16V X14XE) hogy sokat fogyaszt és benzig szag van az utastérben,gyakran leáll és nehezen indul a leállás után.Szerintetek lehet lambdaszonda baja?