Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zámbó Gyuri Creative Commons License 2013.01.16 0 0 63846

Szia!

 

Ismerős a problémád. Nekem Calibrám van és nekem is ingadozik,de van mikor ennyire leesik és leáll. Van valami fejlemény? Ha tudnál nekem segíteni azt megköszönném

Előzmény: ktmimi (63811)
Zámbó Gyuri Creative Commons License 2013.01.16 0 0 63845

valahogy éreztem,h nem uszom meg könnyen. Rá kell jönöm miért ingadozik

Előzmény: Régiopelos (63843)
Régiopelos Creative Commons License 2013.01.16 0 0 63844

Arra nincs tippje senkinek, hogy a nátrium töltés nélküli szelepek mennyire bírját C20LET-ben. Mert úgy jártam, hogy a hengerfejes simán benne hagyta az utángyártottat (pedig adtam egy másik hengerfejet is, amiben rendes gyári szelepek voltak).

Régiopelos Creative Commons License 2013.01.16 0 0 63843

Az alapjárat ingadozást nem csak a csattogást

 

Előzmény: Zámbó Gyuri (63842)
Zámbó Gyuri Creative Commons License 2013.01.16 0 0 63842

Ennyire nem vagyok sajnos otthon a motor belterében. hidrotőke okozhetja az alpjárat ingadozást? 

Előzmény: Régiopelos (63841)
Régiopelos Creative Commons License 2013.01.16 0 0 63841

Igen a zakatolás az szinte biztos, hogy hidrotőke.

Előzmény: Zámbó Gyuri (63839)
Zámbó Gyuri Creative Commons License 2013.01.16 0 0 63840

Hidrotőke. arra azt mondták érdemes kiszedni és alaposan kitakarítani. A gépemen le van mentve,h és miként csináljam. Ha bejön a jó idő,és kész a mühely akkor le kapom és kitakarítom. Van az a fekete kis megszakító szerű , a levegőszürőután a gázhuzalnál ami mikor nyit kattan. Bocsi, nem jut eszembe a neve. Azzal mikor játszom valami változik az alappal,de akkor is ingadozik és leáll. 

Előzmény: Zámbó Gyuri (63839)
Zámbó Gyuri Creative Commons License 2013.01.16 0 0 63839

Nem hallgat el,hanem csak halkabb lesz. Eszküszöm mintha dizel lenne :)))))))))))

Előzmény: x25xe (63838)
x25xe Creative Commons License 2013.01.16 0 0 63838

Helló!Nekem is calibrám van úgyhogy tudom mi az a szerelem....

A felpörgésre nincsen tippem,de a kopogás (mivel sokat állt )lehet hidrotöke.Nekem is állt sokat a kocsim és az első indítás után olyan hangja volt mind a singer varrógépnek,de egy óra alapjáraton pötyögés után szépen elhalgatott.Azóta is halgat...

 

Előzmény: Zámbó Gyuri (63835)
ha4nz Creative Commons License 2013.01.16 0 0 63837

Ez csak nagyon tipp: rettentően rövid a kefe és nem fekszik fel jól. De ha beszorul akkor stabil már az érintkezés és onnantól már rendben lesz minden. Kefecsere mindenképp, vagy legalább régi kivesz és megnéz. Házilag szerintem max fél óra lehet.

Előzmény: Infomaker (63834)
409 Creative Commons License 2013.01.15 0 0 63836

"Be lett állítva az alapja,olyan 1000re, (szervizben) de ha 1300-1400 alá állítottam lefulladt."

 

 Talán ez lehet az elsődleges gond. Azon a motoron nem lehet alapjáratot állítani.....

Előzmény: Zámbó Gyuri (63835)
Zámbó Gyuri Creative Commons License 2013.01.15 0 0 63835

Szép jó estét mindenkinek!

 

Remélem tudok segíteni. Van egy 91-es calibrám. C20XE motorkóddal. 3 éve áll az autó.Nem rég lett befejezve a kasznizás. MOst majd ha kész a mülye készíteném fényre. De van 3  problémám, ami miatt anno le lett téve,h:

 

1.

Mikor beindulfelpörgött 3000   köré a fordulat,és szép lassan,de tényleg lassan esett vissza. Be lett állítva az alapja,olyan 1000re, (szervizben) de ha 1300-1400 alá állítottam lefulladt. Mikor gázt adtam neki,olyan mintha gondolkozna mi is van. Emlékszem, volt h nem egyszer le is állt.  Sok embernél hallom más más autoknál,de ők az mondják kitakarították az alapjárati motort és jól lett. álam kiis lett cserélve, takarítva, az összes kartel gáz cső. Nem nem javult.  Remélem tudtok segíteni

 

2. 

Mikor hideg a motor olyan kopogó hangot hallani.A szelepfedél alól hallom.

 

3. Mivel évek óta áll, illetve még nem álltam neki kasznizni be -be inditottam. De mióty kaszniztam fél éve nem ment. Szeretném a segítségeteket kérni,h hosszú állás uán mi és ilyen tömítéseket célszerű átnézni,kicserélni. Olajak,ilyenek rendben. Szelepfedél, hengerfej  tömítés értem. Van még. A fék az majd "újj", felújító készletett veszek majd abban benne vannak a tömítsek. Felfügessztés, futómű szillentek ezekre is emlékszem. Segítsetek,h mi hagytam ki?

 

Sokan azt mondják minek költenék rá. Ránéznek látják,h nincs spoiler most rajta,se tank, se belső, mert úgye felújjítom és egyből jönnek azzal,h adjam le méhbe,nem ér semmit.Látszik nem mentek még calibrával, nem tudják mi is az a szerelem amit okos,mikor 5ikben odalépek és elkezd húzni, mikor ráállok valaki seggéra és indexxel,h menjek mert annyira "sunyi, mérges,agresszív" a tekintet. Ezt apám mondta mikor metünk valahová és rááltam.

Meg van j pár éve,és nem akarok tőle megvállni.Szeretem. Tudom sok a költség,de ezen nincs részlet, nem közös senkivel. Tudom már,h nagyjából ha valami baja van hol is nézzem.

 

Calibrásoknak nem kellmondani. Ó bocsánat,ha a kocsiról van szó nem bírom abba hagyni.

Ha valaki tudna segíteni annak nagyon szépen megköszönném. Ha elérhetőség kérsz tudok adni mail is, skype,msn-t is

 

Köszönöm előre is.

Nagyon

Infomaker Creative Commons License 2013.01.15 0 0 63834

12 éves, olyan 250ezer km, de nem egy pörgős motor, semmi csapágyhangja nincs.

 

Amikor jó, akkor full jó, ma este pl 1 km kellett már neki, hogy megjavuljon. Érzésre valószínű, hogy szénkefe gond.

Amikor jó, onnantól már folyamatosan jó akármilyen fordulaton.

Előzmény: ha4nz (63830)
Régiopelos Creative Commons License 2013.01.15 0 0 63833

Tud nekem valaki abban segíteni, hogy mint kiderült nekem C20LET-ben utángyártott szelepek vannak. A gyári nátrium töltésű, az utángyártott minden esetben sima, de nekem ezzel ment kb. 100 LE-vel. Most ha kijön belőle a gyári 204 LE, és attól tartok elégnek a szelepek?

tboy-nexxt Creative Commons License 2013.01.15 0 0 63832

Előzmény: tboy-nexxt (63831)
tboy-nexxt Creative Commons License 2013.01.15 0 0 63831

Valaki tudja, hogy milyen anyagból van a gyári számlap a fűtéskonzolnál meg a kilóméteróránál vagy esetleg hogy a képen látható gyári számlapon mik azok a fehér fénygyűjtők???

ha4nz Creative Commons License 2013.01.15 0 0 63830

A kefét szemre megállapítod, hogy elég hosszú-e, az újhoz képest. Méretek a neten. A fesszabályzót ki lehet mérni, ha mindíg rendben van a töltőfeszed akkor nem a szabályzó, hanem inkább kefeérintkezés gondok lesznek ott. De mielőtt tekercselőhöz rohannál, azért ne felejtsd el hogy van csapágy is a generátor forgórészén az is tud érdekesen szorulni, pl. Volt már valaha szétszedve vagy javítva? Mennyi idős, hány km lehet benne?

Előzmény: Infomaker (63829)
Infomaker Creative Commons License 2013.01.15 0 0 63829

Köszi! Gondolom maga a tekercselés ritkán hal meg, tehát legrosszabb esetben kefe+fesszab megoldja a gondot.

Előzmény: ha4nz (63828)
ha4nz Creative Commons License 2013.01.15 0 0 63828

Elöszőr kefecsere aztán, ha nem akarja az igazát akkor fesszab kimérés. Csak a fesszabályzó van a kefetartóval egybeépítve, a kefét ezek leszerelése nélkül tudod cserélni.

 

Az én hozzászólásomra valakinek valami ötlete?

Előzmény: Infomaker (63827)
Infomaker Creative Commons License 2013.01.15 0 0 63827

Mondjuk ha megjavul 10 másodperc után, akkor már a legkisebb fordulaton is jó marad...

ez még lehet szénkefe? tényleg csak fesszabbal lehet együtt cserélni?

Infomaker Creative Commons License 2013.01.15 0 0 63826

Köszi srácok! Megnézem. A generátor fenekén van? 

bocinyuszi Creative Commons License 2013.01.15 0 0 63825

Mint előttem is leírták már, mindenekelőtt vedd ki a szénkeféket. Pofon egyszerüen kijön, nem kell levenni a generátort. A fordulatra kialvó visszajelző, általában (de nem minden esetben) erre utal. Több ilyennel találkoztam már.

Előzmény: Infomaker (63821)
peklit Creative Commons License 2013.01.15 0 0 63824

Heló !

 

Az F Astraban már a szénkefe is elkophatott szerencsére ahhoz a generátorhoz még hozzá lehet férni és szétszerelés nélkül csereélhető a kefetartóval egybe épített fesszabályzó.

 

Üdv.: Tamás

Előzmény: Infomaker (63821)
x25xe Creative Commons License 2013.01.15 0 0 63823

Nekem akkor produkált ilyen tünetet a kocsi mielött kimúlt a generátorom.

 

Előzmény: Infomaker (63821)
mantec Creative Commons License 2013.01.15 0 0 63822

T inoimaker!

 

"... valami, vagy ..."

Igen.

Előzmény: Infomaker (63821)
Infomaker Creative Commons License 2013.01.15 0 0 63821

Srácok,

 

tegnap óta játszik olyat az Astra Fem, hogy indítás után le-leesik a töltés 12 voltra, kigyullad a töltésjelző, de kis gázfröccsre elalszik, és jó is marad.

HOsszbordás ékszíjas, nem szokott csúszni, nem is hallom, hogy csúszna. Mi lehet? Kezd meghalni valami, vagy a szíj szórakozik?

bocinyuszi Creative Commons License 2013.01.14 0 0 63820

mérd ki a hűtővíz hőmérsékletjeladóját. Lehet hogy mindig "hideg" jelet küld, és dől bele a benzin melegen is. Nem egyedi eset lenne.

Előzmény: Bellisario (63817)
x25xe Creative Commons License 2013.01.14 0 0 63819

Szerintetek lehet attól benzinszag a kocsiban hogy rosszúl zár a tanksapka?(már többször átnéztem sehol sem folyik a benyó)Főleg nyáron jelentkezik a szag,télen ritkán.......

 

ha4nz Creative Commons License 2013.01.14 0 0 63818

Sziasztok!

 

Megoldottam a tankcserét, de még nem tökéletes az autó. Van valakinek ötlete, hogy mivel lehetne a blokkba menő benzincsövön kicserélni a pipacsatit? Hidegen föl tudom tágítani ezt a mecman csövet, de utána nem akar visszazsugorodni. Talán ragasztással? Vagy van valakinek fölösleges benzincsöve Z14XEP G-astrához?

Bellisario Creative Commons License 2013.01.14 0 0 63817

Hali mindenkinek,

olyanat produkál az autó ( F Astra 1.4 16V X14XE) hogy sokat fogyaszt és benzig szag van az utastérben,gyakran leáll és nehezen indul a leállás után.Szerintetek lehet lambdaszonda baja?

Előre is köszi a segítséget.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!