Én vasárnap a 9708-t láttam 5 By-val+Ao és BDbh kocsival. Ennek elvileg így kellene összeállnia: 4 Bko, 1 Ao, 1 Byh. Szerintem még nem cseréltek be minden szerelvényt.
Bz helyett akkor 2 Bhv ezeken a vonatokon elvileg: 9730 9725 9734 9744 9751 9750 9725 9714 - 9711
Minek a Szvör, ha semmi sem úgy van a 29-es vonalon ahogy írják? Egy csomó szerelvény BKO kocsikból kellene hogy álljon, erre a legtöbb járatban maradtak a BY-k. Igaz a BZ-s vonatok helyett legalább jó a kiírás: 2 BHV :-)))
De ez egy régi történet, csak mára már a helyzet veszélyessé vált. Csúszik már egy ideje, a vasúttársaság folyamatosan figyelte a csúszás mérték, tákolták is vaslemezekkel évek óta, de az agyag csak nem akart megálni, főleg esőzések után volt látványos a szitu. Nem hiába az agyag már csak ilyen.
Lement a nyári szezon, nosza akkor essünk neki. 5-6 méter mélyen cserélik az alépítményt plusz új vízelvezető csatorna renszer lett kialakítva.
Ezen kívül fatipliket is folyamatosan cserélik a szakaszon műanyagra plusz új csavarokra. Jó lesz majd ha elkészül.
Rossul hiszed, Sv ad rá gépet. Mivel a pécsi gyorsokat S.8801/8802 illetve a 8807/8834/8833/8806 fordulókat sv-i gépek csinálják, ezért láthattad rajta 2331-t.
Hentes2: Akkor megint a süllyedés miatt van vágányzár elsősorban? Jók a képek, köszönjük!
Aki a következő napokban vonattal készül elutazni, mindenképpen érdeklődjön a megváltozott utazási időkről a vasútállomásokon. Pályafelújítás kezdődik ugyanis az északi parti vasútvonal egyes szakaszain.
Emiatt november 5-étől november 7-én este 9 óráig Csajág és Balatonfűzfő között autóbuszok járnak a vonatok helyett. De ezzel még nincs vége, hiszen november 8-án, csütörtök hajnaltól november 16-áig ugyancsak autóbuszok szállítják valamennyi szerelvény utasait Csajág és Balatonkenese között. Az Intercity-k vonatpótló buszai Lepsényig, illetve Lepsénytől közlekednek. Ott kell majd átszállni az északi parti Intercityk-re. A MÁV Start Zrt. szerint figyelni kell, mert a vonatok ezen időszakok alatt külön vágányzári menetrend szerint közlekednek, azaz több vonat korábban indul a megszokottnál, másrészt a vonatpótló buszok miatt 20-30 perccel is hosszabb utazásra, késésekre kell felkészülni. A pályafelújítás a vonatok pontosabb közlekedését szolgálja majd, az új MÁV menetrend pedig december elején lép életbe.
Háthát... Mivel imádom a 29-est, ezért támogatom, és támogatni fogom a topicot... ...de remélem nem csak egyedül, vagy csak 2-3 ember, mert így semmi értelme nem lesz, hogy 4-5 naponta van 1-2 hsz.. Na majd meglátjuk... Esetleg ha folytatom a pályabejárást, akkor ide teszem a képeket...
Sajnálatos hírek jutottak el hozzám. A decemberi menetrendváltástól valószínűleg megszűnnek a vonalon az IC-k, sőt a legtöbb vonat már Pestig sem fog felmenni. Fehérvár lesz a cél és kiinduló állomás. Napi 4 vonat marad Tapolca-Budapest viszonylatban.