A következő problémám lenne Boxer 2007 2.2 4HU motorral. Inditásnál pöccre indul, világít a check lámpa és kb. 5-6 másodperc után leáll, újra inditásnál ugyan ez a jelenség.A tankban indul a szivattyú azt megnéztem. Ha leveszem az akku sarut másnap visszatéve pöccre indul a motor és rendesen kialszik a check lámpa.Ilyenkor 6-10 inditásnál is szépen ketyeg a gép, 2-3 óra múlva indításnál visszatér a fenti probléma.
Valakinek volt -e ilyen problémája és mi volt a hiba.
A 2.2-es puma motoros autókról óva int mindenki, olvass utána. Az Iveco 3.0-s motorról viszont szinte csak jókat hallani. Nem hisztis, strapabíró, erős. talán a váltójához mérve még túl erős is.
Egy éve vettünk egy Boxert. 2012-es, 2.2-es motor. Egy fél évre elkezdett füstölni. Elvittük szerelőhöz, részecske szűrővel volt baj. Míg ez kiderült ès eljutottunk a kiiktatáshoz, elment egy kis idő meg 400 ezrünk. Majd 4 ezer km múlva kigyulladt az olaj lámpa. megnövekedett az olajszint. Elvittük szerelőhöz és kiderült, már hozzá nyúltak a motorhoz. Motor csere kell. Kiszámolva 2 milliót kell rákölteni. 2 lehetőségünk van. Vagy 1 millióért elviszi valaki és 2,6-ért lecserélnénk egy Fiat Ducato 3.0 JTD 160 le 2011-es évjáratú autóra, vagy felújítjuk. 400 ezer km van a Ducatoban. De új vezérlés, új vízpumpa, stb... Ki mit javasolna? Milyen ez 3.0-as Fiat? Sehol se találok róla semmi infót.
2010-es Jumper. Szélességjelző biztosítékot ha mozog az autó kiveri. Álló helyzetben semmi gond. Az összes szélességjelző lámpát és vezetékét, a raktérben a kábelezését, a biztosítéktáblához vezető kábelköteget mindent hiába rángatok, nem produkálja a zárlatot álló helyben járó, pörgetett motornál sem. Csak ha mozog a kaszni. Mindenhol lekövettem már a vezetékezést, de az utastérben az ülések alatt nem tudtam, ahhoz ki kéne venni az üléseket, és felvenni a burkolatot. Sok jumpert, boxert stb látok szélességjelző nélkül futni, gondoltam találkozott már valaki hasonlóval? Vagy esetleg tudja e valaki, hogy az ülések alatt miként néz ki a kábelezés, mert még valahol lennie kell egy kötésnek.
2004. 2.3jtd.dukatom van. Napokban muszály voltam 1-es ben hegyet mászatni vele de óvatosan, bekapcsolt a hűtőventillátor de a víz hőmérséklet mutató középállásban volt. Sajnos azóta is otda ugrik fel ha hideg ha meleg a motor. Nosza, vettem bele hőgombát. Beépítettem, T csatlakozója gyári tehát nem tudom másként rátenni, de mindíg világít a piros forrásjelző és a mutató meg sem mozdul.
Ha polaritást cserélek akkorMost az a jelenség, hogy hideg-meleg motornál középen áll ugyanúgy, a piros elalszik. Tehát nem jó! Van valakinek valami 5lete erre a problémára?
pfff, idokozben leinformaltuk es 950.000-ezer is volt 2019 ev elejen, es az egr szelep ott log kikotve.
csak azt nem ertjuk, hogy mutat 950.000-et a kaü mikor elvileg 400e km utan fordul vagy nem mutat semmit. Ebben a konkret darabban most csak vonalakat mutat km helyett.
Ilyen futásteljesítménynél (is) leginkább a vezetője számít, nem a km-számlálója.Ha nem gányolták, és rendesen szervizelték, elmehet akár még egyszer annyit is. Én a tulaj/sofőr gondosságát próbálnám kideríteni először. Igénytelen embernek igénytelen (rosszul karbantartott ) az autója is.
2009-es ducato 2.3 120le maxi-t neztem 600e km-el. Az lenne a kerdes, hogy mennyit mennek el ezek a motorok, illetve mennyibe kerul durvan a teljes felujitasa. Koszonom elore a valaszokat.
Van egy Peugeot Boxer 2.8 HDI 2005-ös évjáratú gépem. Km óra nem mér és a napi számláló sem. A jeladó ki lett cserélve, de így sem mér. Van-e valakinek ötlete, hogy hol keressem a hibát? Ha gyújtásra teszem, akkor a mutatók beállnak pozícióba. Előre is köszönöm a segítséget!
Haza vontattuk, Bosh-diagnosztika semmilyen hibát nem ír, egyedül annyit, hogy alacsony az olajnyomás. Mint korábban írtam, az olaj fekete, nem gázolaj szagú.
Csakis a magasnyomású pumpa tud a motorba gázolajat juttatni,bár hihetetlen h nem jelezte volna ezt egy check engine lámpával. Viszont abban a motorban van elég olaj,ahhoz szerintem 2-3 liter gázolajat is hozzá lehetne önteni és továbbbra is lenne olajnyomás. Nem kerek ez a történet
A fagyálló elfogyott a tartályból? Ha azt mondod nem buborékol bele,akkor gondolom kell lennie fagyállónak a tartályban,viszont ha nem ürült le a tartály,akkor mi került az olajba?
Egyébként honnan kerülne bele gázolaj, porlasztó hiba miatt? Azt gondolom előtte érezni lehetett volna, de lehet f@sz volt a sofőr. Ha diagnosztikával kezdjük, annak valamit "mondani" kellene, persze megszagolgatom az olajat is.
Még én nem láttam az autót, mert tőlünk 150 km-re robbant le, hétfőn hozzuk haza. Kérdeztem a sofőrt az előzményekről, azt mondta semmi előjele /füstölés, rángatás, erőtlenség / nem volt.
Urak! Valakinek valami ötlete: 2013-as 2,2-es boxer 130 LE 185 ezer km-el, megszaporodott a motorban az olaj /fagyálló van benne/ , hogy kerülhetett bele, nincs gyilkolva! Világít folyamatosan az olajnyomás piros lámpája, haza vontattuk. A kiegyenlítő tartályba nem bugyborékol. Hol kezdjem a hiba keresést?
2009-es 2.3 120 lovas Ducatom van, és beindítás után nem sokkal el kezd ugrálni az alapjárat. Menet közben semmi gond, még a fogyasztás sem nőtt meg, nem is füstöl. "Rádugáskor" azt írja, hogy nincs hiba.
Az a 2,2es Puma egy nagyon jó motor,mondhatni kiforrot konstrukció,mondeokban a 2,0 és a régi transitokban a 2,0 változat a világból kimegy,van pár ismerős körökben ami bőven 1 000 000feett van,bontatlan motorral.A gond a köritéssel van,porlasztók,vizpumpa,egr,turbó,gyári olajcsere intervallum..... egy rakás dolog van ami hiba esetén kinyirja a motort. kb 300000 kilóméterenként kell láncot cserélni és akkor kimegy a világból is. De mivel a fenteb leirt alkatrészek nélkül nem sok hasznát veszed,kerüld el. Ha mégis rászánod magad,akkor 4 új porlasztóval kezdj,függetlenül attól h a régiek jók vagy nem. am a kedvenc motorom,az 1,6 tdci psa szemét után ez a legkelendőbb,1000€ ért viszik mint a cukrot. :)
Már egy éve szívok egy 2015-ös Ducato 2.3 Mjet-tel! Random módon dobja a check engine lámpát a P0697 hibakóddal. Persze mindig 100-200 km-re otthonról. Van OBD2 kiolvasóm, a világ végén persze kiütöm a hibát, hogy menjen az autó, de van hogy ezt meg kell tennem 20x
Persze mire egy szervizbe mennék, naná hogy ott nem jön elő a hiba! Gyújtsam fel?
Sziasztok segítséget szeretnék kérni hátha valaki tud segíteni 2010 3.0 116kw Citroen jumper amikor elíndítom és megyek vele lomha erőtlen , menet közben leveszem a gyújtást majd ráadom újra utánna megy mint a golyó :) 2000 fordulaton tartva sebeség fokozattól független rángat az autó majd kis idő után megint erőtlen lesz , de nem rángat légtömegmérő csere comonrail jelado csere folyót szelep csere egr tisztítva egr vezérlőszelep csere részecskeszűrő regenerálva turbó westgate működik nem geos a turbó . és nem javul valaki ha tudna segíteni az jó lenne 😊 kelőre is köszönöm
Az állandó elektronikai és üzemanyagrendszer problémákat nem lehet karbantartani. A 2.2-es Boxerek,Jumperek kecsektetően olcsóbbak,mint a 2,3-as Ducatok,de nem véletlenül,jobbára az állandó szivástól próbálnak megszabadulni.A 2,3-as Ducatok sem hibátlanok,de normális minőségű üzemanyaggal járatva és nem a barom 30000km-es,hanem használati módtól függően 15000,max 20000km-es karbantartással sokáig szolgálnak fele annyi meghibásodással,mint a 2,2-esek.Szánj rá egy kicsit többet,vegyél inkább 2,3-as Ducatot,de előtte azt is nézesd meg valakivel,aki ért hozzá,mert egy elhanyagolt darab azokból is tud nagy szÍvást okozni.
Akkora Ívben kerüld el,amekkorában teheted! Egy betegágy,persze lesznek rögtön lesznek majd,akiknek hibátlanul működik hosszú ideje,őket hÍvják kivételnek...:-)
Személyautóknál is manapság már-némi túlzással-annyi lovat szednek ki egy ezer köbcentis autóból, amennyit akarnak....:)
VW Crafter 2000ccm, van 170 lóval, nagyjából repül a 3 tonnával. a Ford Transit is 2000ccm,az Opel Vivaró 1600 ccm, és megy, mint a szél,az én 130 lovas Ducatómat se érzem gyengének, pedig rendszeresen járok pl a Tátrában, vagy Erdélyben. Nyilván egy 9 fős busszal nem kell az autópálya ördögének lenni. Szerintem.
Jó, jó igazad van Pl ara gondoltam ful pakolva Görög és még hosszabb utakra. De szerintem egy 2 literes motornak túl nagy terhelés, legyen bármilyen gyártmány.
A " bírja-e az emelkedőt" kérdésre nem lehet objektív választ adni, mert mihez képest? Ki, mihez van szokva. Nekem a gödőllői emelkedő számít etalonnak. 110-zel futok neki--azonos gázpedál-állásnál-- ha felmegy 100-zal, akkor elegendő erő van benne. :)
Szia, a felsorolt két autó nagyjából azonos technikára épül. Testileg van nagy különbség. Ha nagyok az unokák, és vagytok vagy 8-an, 9-en, ( a hozzátartozó csomagokkal) akkor nem kérdés, a Ducato a jobb választás. Ha kevesebb a gyerek, netán a csomag is, akkor megfelelhet a kisebb is. A Ducato is személyautó kategória, azonos pályamatrica, adó, stb.
Üdv mindenkinek. Érdeklődnék 2,3 JTD motoros Fiat kis buszt szeretnék venni vagy Fiat Scudo 2000 est kizárólag utazgatni az unokákkal. Kérdésem melyik lenne a jobb választás én egyiket sem ismerem. Előre is köszönöm a segítséget.
Árverésen vásároltam nemrég egy Citroen Jumper 2.5 td 96-os. Két problémám van vele. Az egyik hogy beesett a kuplungja pedig állítólag nemrég cserélték ami a könnyűsége és a fogáspont miatt hihető. Az a kis kar amit a bowden kellene húznia az a motor felé áll sztem kiemelt állásban és ha kézzel visszahúzom is visszaugrik. Mi mehetett szét benne? A másik pedig a motor egy kicsit fehéresen füstöl, gyorsan melegszik pikk pakk meleget fúj, egy kis bugyogást is látok a hűtővízben, de olaj nincs benne és a motorolaj is habmentes klasszik fekete. Hengerfej probléma lehet vagy a motor blokk? A segítséget előre is köszönöm.
2008-as 2,3 120le Ducato gondom van. Alapjárat ingadozik, gázpedál időnként nem reagál, a fordulat felpörög vagy éppen nem pörög fel. Uj a fojtoszelep, uj a fordulatszám jeladó. Hibát nem ír. Tud valaki segiteni?
Üdv mindenkinek! Citroen jumper az alany.Egy reggeli hidegindítás után a közelmúltban elkezdett halványan világítani az izzitas és a töltés lámpa valamint néhány nap alatt lemeritette az akksit. Jöttek az ünnepek, levettem a sarut , 2 hét után is elindult, viszont most a légzsák és a kézifék lámpa parazslik. Motor test megvan, generátor felújítva, nem ez volt a gond. Esetleg valakinek ötlete merre lépjünk tovább? Köszönöm!
Sziasztok! 2004 es 2.3jtd ducatóba keresek kormánykardánt de az alsót. Sajnos a felső van sok helyen. Azt nem tudom, hogy a felső és az alsó ugyan olyan-e? Előre is Köszönöm szépen!
Esetleg tudja valaki, hogy hátsó dupka ajtó központi zár vezetéke hol futhat? Az ajtó zsanérnál el volt szakadva a csuklóban, megcsináltam, de még mindíg nem jön a delej. Többi ajtó záródik, a jobb hátsó lámpánál bemegy a kábel /egy sárga és egy szürke talán) a kábelkötegbe, ami elmegy lefelé.
A központi zár doboza hol rejtőzik 244 maxi dobozosnál, aki találkozott már ilyennel?
Keresd meg a rükverc jeladóját / a vezetéket végigköveted / mellette látható egy fekete műanyag kupak, ez a szuszogó kupakja, ezt lepattintod és már töltheted is bele a 2.75 liter, 75-w90 olajat.
Akkor a 2.2-t hanyagolom, a Citroentől egyébként is ódzkodtam, nem is tudom megmondani miért, engem nem érdekel a származása, mikor anno megvettem a Ducatót a sok okos jött hogy az olasz autók szarok, ahhoz képest úgy szolgált hogy egy rossz szavam nem lehetett.
A 2.3-as és a 3.0 literes motor az Iveco motor, de a 2.3-ast csak a Fiat Ducatoba szerelték. A Boxer és a Jumper csak a 2.2-es Ford motort kapta. A 3.0-s Iveco motor viszont mindegyikben volt.
Jövőre érik hogy lecseréljem a mostani autómat. Nézegettem is hogy mi a felhozatal és a három adott típusból (mint a topic címe mutatja) a legtöbb 2.2-es motorral van meghirdetve, és ez emlékeim szerint nem a legjobb választás. 2006 után gyártottakat néztem ha az számít valamit. Visszaolvastam 3 oldalt, máris találkoztam egy témába illő hsz-el.
Kérdés hogy felejtsem el teljesen a 2.2 motorosakat vagy csak a 2.2 Ford motorosok a szarok?
Én mint használó (nem hozzáértő) ki tudom szűrni egy hirdetés alapján hogy Ford motoros vagy sem? Vásárláskor lesz velem szerelő.
Köszi az észrevételt. Azon túl vagyunk.... Diagnosztika megtörtént porlasztó kalibrációs hibát írt. Üzemanyag szűrő cserélve és porlasztó bevizsgálva. Minden ok. És annak ellenére 3300-3500 közt bedadog és leáll, de van amikor más fordulatszámon is berángat akkor viszont nem áll le.
Ez már a legújabb Boxer az én progim csak a facelift elöttieket tudja, 2013-ig.
Amúgy sokszor függ a felszereltségtől, a motor verziótól és a bódé kivitelétől, hog éppen mit akasztanak egyes biztosítékokra.
Na ez az hogy a motortéri biztosítéktábla de ez egy fakultatív biztosíték foglalat amit még az autodatában(jogtiszta frissített verzió!)sincs benne!
Az hogy a foglalaton F1-ként szerepel az nem mond semmit!
Annyit tudtam kideríteni hogy gyújtás utáni pozitív és egy piros 1,5 -es vezeték ami a fő kábelkötegbe megy! A homlokfalon bemegy a műszerfal felé! Na itt adtam fel! Három napja nem verte ki a biztit de komoly próbakörre még nem mentem vele!
Diag, diag, diag ez a 3 varázs szó.
Nem fog ez másképp menni.
Keress valakit aki meg tudja oldani.
Nagy valószínűséggel lesznek betárolt hibakódok, az majd segít elindulni a megfejtésben.
Tippeket és segítséget szeretnék kérni tőletek! A hibás egyed egy 2006-os 120 le-s 2.2-ccm Peugeot Boxer!
Probléma a következő: 3000-es fordulatszámon felett néha berángat és megáll az autó leginkább melegen csinálja! Ha azonnal akarom újra indítani nem indul és a szivattyú se működik motor check ég! Viszont fél perc várakozás után pöccre indul.
Találkoztatok hasonló jelenséggel? Valakinek valami ötlete mi lehet a probléma? Előre is köszönöm!
Egy 2016-os Boxer P15be hibakódot produkálta amit kis keresgélés után egy biztosíték cseréjével sikerült megszüntetni de sajnos sehol nem találtam rajzot arról hogy ezen a biztin mi kap áramot!?
Ha esetleg valaki tudja és megosztaná velem nagyon megköszönném!
Eredetileg ez egy25A-es bizti volt de most csak 30-as volt nálam!
Általában havi 10-12000 km-nél nem nagyon mennek többet... :-) Az enyémek trélert húznak. A 2.0 16v lehet,hogy jó,ha arra használják,amit tud,de én nem nagyon tudnék mit kezdeni vele. A 2,2 Ford motorossal a városból sem mernék kimenni.
Mert?
A 2.0 16V sztem nem a problémás kategória mint az 1.6.
Megmondom őszintén a Boxerban lévő 2.2 Hdi, ami egy Ford Tdci kevésbé bizalom gerjesztő számomra.
Kaptam egyszer egy új 2.0 Hdi 8V Berlingot, 240e körül ült bele valaki utánnam, addig nem volt bontva motor-váltó kuplung.
Elektromos zűrzavarok voltak, meg a szokásos hátsóhíd széthullás.
Ezen kívül semmi.
Amúgy semmi bajom a Fiatokkal volt jópár.
Egyedül ezt a robot váltót kerülöm.
Nálad viszont ezek szerint fog bele gurulni a centi rendesen :)
Sziasztok! Bontott Fiat Ducato 1.9 TD motort keresek. Motorkód: 280.A1.000 (1989-1994) Sajnos javithatatlanul tönkrement a lakóautónkban és most ott áll a szervízben kitépett szívvel :(
Hali nekem van egy 1.9td 2001es ducatom és egyik napról a másikra el kezdet feketén füstölni és gyengébb is lett a kelleténél pluszban még a motor is el kezdett csattogó hangot ki adni. Mi lehet a probléma szerintetek?
Üdv! Eladó egy Citroen Jumper 2.5 TDI, Típ 230, 1997 évjárat. Kizárólag alkatrésznek, elsősorban egyben, bár a motorért megbontom. Jó motor / 107 LE, PSA típus / jó váltó / MG, felső kuplung bowdenes / 15" kerekek, hosszú, magas kasztni. Munkásautó, papírok nélkül, korrodált karosszéria, 312000 km. 70 883 5345.
Üdv mindenkinek, érdekelne olyanok véleménye, akik már szereltek be hátra terementesítő légrugót: honnan "tudja" a fékerőszabályozó, hogy pl nem 200kg van a platón, hanem két tonna, ha a szintet ugyanott tartja (de lehet, hogy tévedek...). Ha jól tudom, még engedélyt is kaphatnak ezek a szettek. Milyen eljáráson kell átesnie a járműnek?
Sziasztok! 2006 utáni boxer jumper ducato robbantott ábrát keresek összerakáshoz valaki tudna egy linket küldeni ahol megtalálható nagyon megköszönném!
Költözéshez, felújításhoz vennék 4-500 e Ft-ért egy kisteherautót a Ducato/Boxer, Jumper trióból. Melyik motornál a legkisebb a rizikó, esetleg melyik motort ajánljátok?
Olyan kérdésem lenne hetek óta bújom a netet milyen autót kellene nekem valami L1H1 szeretnék. Esetleg valaki tudna segíteni benne melyik fajtát lenne érdemes venni. A motor ami idegesít a legjobban nem tudom melyikben milyen motor van. Nem találok róluk semmi infót melyik honnan származik(lehet rosszul keresek rá persze). A lényeg minden képpen 2010-nél fiatalabbat szeretnék és Ford motor kizárva. Jumper, Boxer vagy Ducato teljesen mindegy lenne csak valami megbízható kellene. Persze más gyártó is szóba jöhet semmi képpen nem szeretnék sok tanulópénzre szaladni, ja és persze használtat valami kellene olyan 2,5-3 millió körül áldoznék rá.
Nagyon megköszönném ha valaki tudna ebben segíteni!
Sziasztok. Van egy 2012 es Citroen Jumperem. 2.2. Mikor beindítom alapjáraton van egy kis visító süvítő hangja, vagy inkább egy lendkerekes játékautó hangjához tudnám hasonlítani. Nagyon halkan hallani de gázadásra hangos lessz. Jobb oldalról jön a hang. Valakinek ötlet esetleg, hogy mi lehet?
A 3.0-as egy Iveco (Sofim) motor, megfelelö karbantartassal az egyik legjobb. Mas motorral nem is valasztanam. Elektronika mint egy olasz autoe, karosszeria is ha a fenyezes serül rohad. Fenyezes se tartos minöseg föleg bizonyos szineknel, talan a kek a legrosszabb, ha lehet metallt keress, bar autot nem szin alapjan veszünk. Manualis valtoval nem volt problemank. Szereltek automataval is. Tempomatot gyarit vegyel bele, allofütesböl meg Eberspächer vagy Webasto.
Segítségeteket szeretném kérni: egy Ducato 2015-ös kisbuszt szeretnék vásárolni 2.3-as motorral. Kérdésem az, hogy vásárláskor mire figyeljek, mik lehetnek a hibái?
Valakinek van ötlete, hogy mi lehet a gond az alany egy 2014-es Fiat ducato 2.3 130 Lovas, azt produkálja, hogy néha nem akar indulni csak pörög az indító szak szervíz se tudod semmit mondani, mert nincs benne hibakód, van azóta benne új aksi, az önindítóba új indítómágnes brendix, de még ugyan úgy csinálja.
Nekem 2.0ptdc 130 ló duplakabinos. A vivaróm 114 lóval sokkal jobb volt.A fogyasztásom borzalmasan sok szerintem 9.5-10.5L és még csak nem is megy. Végsebesség az lekvár.
Az a csörgés idegesít a nagynyomású felől jön.:D Nem bánnám ha megdöglene.
Fél gáz után nyomkodom a gázt és semmi reakció!Gondolkoztam rajta ,hogy optimalizáltatom,de sajnos akkor ugrott a gari! :D:D
Beviszem a szervizbe ,hogy csörög!Addig viszem amíg meg nem szüntetik!Úgyis azt mondják,hogy ez ilyen. Ok ha ilyen ,de a fogyasztás az nem 10L ! a könyve nem ennyit ír.
Hál istennek én nem hallok csörgő hangot, de összességében nem vagyok hasra esve az újtól, ami 2000 köbcentis , 160 LE, mert a réginél /2013-as/ ami 2200 köbcentis, 130 LE nem megy jobban, sőt jobban pörgetni kell, fölfelé kapcsolgatásnál, sőt vontatásnál is jobb a régebbi. Egyedül a fogyasztás, amiben jobb.
Neked is benne van az a csúnya éles csörgés a motorban? Ha szembe állsz a motorral akkor a jobboldaláról jön a csörgés! Engem zavar. Elméletileg az összes Boxerben ilyen hang van.
Ezen gondolkodom én is,hogy beviszem.Még egy tankolást kicsapok belőle ha semmi változás akkor szerviz. No de melyikbe? Hmhm ahol vettem nem igazán látnám azt ,hogy profik lennének.
Még ismerős sincs a környéken akinek ilyen lenne és öszehasonlitanám.
Szerintem nincs benne semmi ilyesmi! Az enyém decemberi, most van benne 10 ezer km, megy mint a golyó, fogyasztás 7,5-8,5 liter. Valami más gond lehet nálad! Vidd be a szervízbe!
Sziasztok. Megkerdezem itt is, talan nagyobb a forgalom".
Szoval mit lehet tudni ezekrol a beepitett merlegekrol mostansag, csak mert nagyon nagy a csend ahhoz kepest mekkora beruhazas es hirverese volt meg 1eve?!Ismeros szerint meg lazabban mennek tulsulyal akar nagyobb 3.5t folottiek is azota nem hogy nevcesebb lenne?!
sajnos lett 1 Fiat Ducato 3,0 jtd autóval 1 kis gondom eljött a kötelező szerviz ideje kicseréltem az olajat gazolajszúrót levegő szűrőt de az autót nem tudom beindítani az önindító forgat de ennyi nem indul be sajnos.Nem tudom esetleg ha tudna valaki segíteni mi lehet a gond azt megköszönném.
Üdv. 97-es Ducató ablaktörlő kikapcsoláskor rögtön megáll nem tér vissza alap helyzetbe, másik probléma nem működik a szakaszos törlés funkció. Mi lehet a gond?
Jó kérdés. Nálam hol megy a szivattyú hol nem. Szivattyú jó, 12v van a csatlakozóba de a próbalámpa nem világít rajta. Immo nem tilt elméletileg mivel a kis kulcs lakattal nem világít. Rejtély :-)
Üdv! Mindenkinek. Van egy 2007 Citroen Jumper 2,2HDI 101LE tgk-m keresnék hozzá izzítórelét és a szelepfedélben található kartergáz olajleválasztót, elvileg a szerelőm azt mondta hogy csak szelepfedéllel kapható gyárilag ,nem lehet cserélni benne. Tudnátok segíteni ilyen alkatrész beszerzésében nem arany áron??? Köszönöm előre is.
Sziasztok kedves forumozok! Tanacsot szeretnek kerni 2013 citroen relay (brit jumper) 2.2 hdi elektronikajaval kapcsolatban. A jarmu egyik nap nem akart elindulni, hiaba erolkodott egy darabig, ezert lecsatlakoztattam az akksit, hogy ujratoltsem. Szamomra egyertelmu volt, hogy mivel keveset fut mostanaban, lemerult az akksi. Miutan visszatettem azota meg sem probal elindulni, hiaba mukodik minden berendezes, a motor nem fordul. Probaltam ujracsatlakoztatni, de semmi. Egy szaki azota kijott, hogy diagnosztizalja a problemat, de nem sikerult neki. EGR szeleprol adott ki valami hibat, de a motor nem azert nem fordul. Azt mondta be kene vontatni a muhelybe, hogy atnezzek a vezetekeket, inditomotort meg az immobilizert. Az immobilizernek egyebkent lenne egy hibajelzoje, de az nem eg. En arra gyanakszom, hogy az aramtalanitas bezavart a motorvezerlo elektronikanak Akinek van valami otlete, vagy volt hasonlo tapasztalata kerem segitsen! Koszi elore is es bocs az ekezetek hianyaert. Szep napot!
Sziasztok! Tudtok Ducato elektromos guru-t Szfvár környéke? Ilyen gondjaim lennének 2004-es járgányon:1, gyári tolatókamera újra beüzemelése 2,230 V Előmelegitő feltérképezése, beüzemelése 3, anyósülés alatti akksi bekötése Kőszi Üdv
Többen ìrták itt is, hogy sofim a varázsszó. Tudtommal az meg van 2,5 be is, ìgy nekem mindegy, 2,5 vagy 2,8. Környéken használnám kb 100 km- en belüli fuvarozásra, tűzifa, szén, murva stb szállìtásra, másod, harmad rendű utakon ìgy nem sietek. Rozsda természetesen nem hiányzik, főleg alvázon nem. Köszi a segítséget.
Valakinek volt-e olyan problémája az ablaktörlővel hogy, egyszer csak megáll és nem akar működni többszörös próbálkozás és kapcsolgatás után is egyszer elindul egyszer nem.Mi volt a hiba?
Nekem a motorbox-nál adtak ajánlatot visteon vezérlőre azt hiszem 120 000 pénzért, szerencsére tudtam bontottat szerezni. Pesten az m3 bevezető mellett Bánhegyi Gábor 30/944-8769 klónozta a régi vezérlőmet az újra 30 000 pénzért ha jól emlékszem.Nekem az érintkező láb szakadt ki a régi vezérlőből ezért nem tudtak vele semmit kezdeni. Ez olyan 1,5 éve volt.
Kiderült mi a probléma. Motorvezérlő össze van buherálva benne. Nem tudjátok hol javítanak Visteon dcu 102 motor vezérlőt? Vagy hol lehetne ilyent beszerezni?
Van egy 2002-es 2.8 JTD Ducatom. Sajnos nem ment át a vizsgán, javítani se érdemes, van valami tippetek hol kapnék érte a legtöbbet? Az hogy simán meghirdessem lejárt műszakival kiesik mert csak cigók jelentkeznének érte, 150-nél meg azért egy ici-picit többet szeretnék kapni érte.
Segítségeteket szeretném kérni. Tulajdonomba került egy 2006-os 2,2-es 120 lovas Boxer. Az a hiba jelenség mutatkozik, hogy menet közben a fordulatszámmérő és vízhőmérséklet mérő egyszerűen lemegy nullára és valamikor egy kicsit be is rángat. Ezt mi okozhatja? Találkozott már valaki ilyen problémával?
A belsejét nem lehet összecserélni, erre nincs út. Tegyél fel képet a 2.5 tdi 4x4 váltóról, különös tekintettel a kuplungharangra, aztán majd +látjuk...
Off Nekem tavaly a fát körlámpás Iveco hozta. Ismerős a régi, kockafülkés patós mercivel fuvaroz. GYMS megye. Értem mit mondasz, igazad is lehet, ha lesz rá fuvar, kereslet, természetesen én is szeretnék Fiat alìtani. ( Bocs :) ) Ducato 230 esetén mit jelöl a szám?
Köszi. 1.9 és 2.5 szìvódé? Tudom, hogy döglött, lomha, meg ezer éves. Azok gondolom még egyszerűbbek, igénytelenebbek. Tìpushibájuk van esetleg? Rozsdán és a millió kilométereken kìvül?
Sziasztok! Tavasszal készülök elindìtani egyéni fuvarozó vállalkozásomat platós kisteherautó megvásárlása után.
Ehhez keresem a legegyszerűbb, legmegbìzhatóbb motorral rendelkező járgányt a trióból. Akár a kocka fülkések is jöhetnek.Mit ajánlotok? Menetteljesìtmények, EU besorolás nem számìt. Később terv szerint billenőssé alakìttatnám a gépet.
Sziasztok hozzáértőktől kérdezném hogy 2004 es 2.8hdi boxerra, fel lehet e tenni a 2.5tdi ugyancsak boxer váltót? Megegyezik a két kupungharang?Előre is köszi.
2010-2014 között nézegetek furgonokat (Jumper Boxer Ducato) de nem igazából tudom, hogy melyik motorral lenne a legjobb. Tudnátok ebben tanácsot adni?!
Vettem tavasszal egy 3.0-es 2010-es Jumper-t. Eddig komoly gondom nem volt vele. Tegnap egy indításkor (meleg motor mellett) nem akart indulni, csak tekert az önindító. Gyújtás le, majd kis szünet után újrapróbáltam, de csak kb. 10-15 másodperc után nagyon nehezen röffent be, viszonylag komoly fehéres füstjelek mellett, és kigyulladt a sárga "Check Engine" lámpa. Indulás után hibátlanul ment már, nem füstölt, nem akadozott, nem volt gyenge. Hazafelé többszöri leállítás, indítás gond nélkül ment. Ma 1 nap pihenő után hidegen gond nélkül indult többször is, de első alkalommal még ma is világított a sárga motorhiba jelző lámpa, majd elaludt, és azóta sem világít. Mi lehet a gondja, és főleg tud e valaki megbízható szakembert a környéken, mert a márkaszervizekkel nincs jó tapasztalatom az előző Boxerem alapján.
Sziasztok. Kis segítségre lenne szükségem. Van egy 2007 es 2.2 boxerem. Hidegen néha ha visszaengedem a gázt akkor leáll. Utánna hiába nyomom a gázt már nem indúl, csak ha leveszem a gyújtást. De gyújtáslevétel után egyből indúl. Ötlet valakinek ?
Én más típusnál jártam hasonlóan. A megoldás az volt, hogy az ékszíjtárcsák bordáit ki kellett tisztítani, mert tele voltak az előző ékszíj borda darabkáival.
Segítséget szeretnék kérni 2004. Ducato 2.0 hdi ügyben. Hosszbordásszijjal nem boldogulok..
Ugy vettem,hogy elszakadt a hosszbordás szij és begyürödött a vezérlés alá, amit már kijavitottam. A szij elvileg 6pk 1468-as, klima nélküli. Felraktam a szijat rá, de egy idő után nyikorog. Egy rajzal vagy fotoval tudna valaki segíteni?
Sziasztok! A minap vettem egy 2010-es ducato maxit. Elkezdtem szépen rendbe tenni, de van egy súlyos problémám, amivel nem boldogulok. Az autó erősen füstöl. Elsőkörben kicseréltettem a kartergz szűrőt, a hiba nem szűnt meg. Ezt követően kicsréltettem a turbót.A kipifogó felöli lapátnál találtak egy kis kb 4-5mm ármérőjű nagyjából gömb alakú mágnesességre nem reagáló fémdarabot. A turbót kicserélték. sokat csökkent a füstölés, de a hiba nem szűnt meg. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek honnan származik az a leváló fémdarab, ami szétverte a lapátot és feltételezhetően az olajfogyasztást is okozza. (4-5dl/100km). Tapasztal e már valaki hasonlót? Ha le kell venni a hengerfejet, szerintetek mennyi esély van arra, hogy beletörik egy-két porlasztócsúcs?
Egy BMW-s villamossagi szerelo vagyok, de most belebotlottam egy Citroen Jumper 2018as modellbe, itt szeretnenk a sima fenyszorokat a LEDes nappali menetfenyure cserelni (komplett fenyszoro) Fiat Ducato eseteben ehhez letezik egy beepito keszlet, aminel azt irja, h csak azokhoz a jarmuvekhez amelyeket elokeszitettek az opcionalis DRL felszerelesere (75N kod). A kerdesem h Citroen Jumper eseteben is letezik ilyen kod? A lampacsatlakozoban benne vannak a kabelek amik a ledmodulhoz mennek, a kerdes h ilyen esetben a BCM-et programozni kell vagy hogyan mukodik ez? Esetleg vki aki mar epitett be ilyet akar Ducato, Boxer v Jumper?
Alkatrész szempontjából teljesen mindegy. Minden van mindkettőhöz. De az 1,9-es motorral csak sík terepen gondolkozz és ott is csak ráérősen. Fogyasztásban nem lesz különbség, de hegyekben kell a 2,5-ös motor. Ha lehet, az is turbóval.
Sziasztok! Ducato 280-as tolatólámpája van valahol biztosítékra kötve? Beépítettem a tolató kamerát, az égőtől vettem az áramot és a napokban sokat kellett kapcsolgatni előre-hátra, és azóta "se kép se hang". Az égő jó, áram nincsen. Gondolom az extra terhelés csinálhatott valami galibát. ??
Megtaláltam a hibát, a főtengely jeladóm volt a ludas. Fordulatszámmérő működött és nem is ugrált a mutató mint tipikus jeladó hibánál. Diagnosztikán az elosztócső nyomás olyan ekg hullámokat mutatott hogy öröm volt nézni.Innen gyanakodtunk a jeladóra. A jeladót kicseréltük pöccre indul. A rossz jeladómon az illesztésnél lehet látni hogyha stekker és az alsó részt ellentétesen forgatom kb 0,5 mm-t elfordul egymástól.
Nekem volt egy 1999-es sima 1.9 d. Azon az izzitó relé kattogott így, a hiba az volt hogy a gázolaj előmelegítőnél van két gomba és valamelyik vezetéke el volt törve a stekker tövében és vagy érintkezett vagy nem ahogy rázkódott a motor.
Sziasztok! 1999-es 1.9TD Jumperem van. Egy relé indulás után kb 2 percel(mindig ugyan akkor) ami csörög-zörög mint a mertó induláskor de csak ennyi kb 1 pásodperc semmit nem vettem észre az autón. Most vettem ez az első teherautóm. Tudja valaki, hogy mi célt szolgál? Köszi a segítséget!
A következő a problémám, 2007-es 2.2 boxer nagyon nehezen indul kb.8-10.inditásra,ha beindul gond nélkül közlekedem vele akár 140-nel is , pár napja előzés közben megtorpant elkezdett füstölni erőtlen lett.E z olyan 15-20 másodpercig tartott utána visszajött az erő füstölés megszűnt (azóta sem füstöl).Motorolaj nem fogyott,hűtővíz tiszta. Kapott új aksit 100ah 920a inditás ugyanolyan nehéz.Találkoztatok esetleg hasonlóval.
Tippeket és segítséget szeretnék kérni tőletek! A hibás egyed egy 2003as 102le-s 2.2-ccm Fiat ducato!
Probléma a következő: 3000es fordulatszámon leáll az autó leginkább melegen csinálja! Ha azonnal akarom újra inditani nem indúl és a szivattyú se működik motor check ég! Viszont fél perc várakozás után pöccre indúl és a check lámpa sem ég! Nyomástartó új!
Találkoztatok hasonló jelenséggel? Előre is köszönöm!
Megtudnátok mondani hogy , ki milyen alkatrészt cserèlt a P2563-21 hibakód megjelenése után?
2013-12 havi Peugeot boxer 3.0 HDI 130kw.
Előzès után ( közben ) erőtlen lett a motor ((( CHEK ENGINE felirat ,és a sárga motordiaknosztika ikon világított folyamatosan))) , és 2500 fordulat fölé nem pörgött fel.Nem füstölt , nem rángatott, nem dadogott, alapjárat is rendben volt.Siman hazaértem vele , csak az emelkedőkön volt gond ( 3 ?? ) 4-5-6 fokozatokban , és max 80-90 ig gyorsult.
A hétvégi pihi után hétfőn inditottam kiprobaltam és minden rendben volt.
A gondom az, hogy olyan vékony műanyag kopóréteg van rajta, hogy nem bírja sokáig. Olyan mintha a villamosságban használt zsugorcsövet húztak volna rá, ami egy elég lágy anyag.
Valami komolyabbat keresnék. Kinek van tapasztalata, hol lenne érdemes vennem ?
Ha lejön a műanyag, akkor a zárat kezdi el csesztetni.
Üdv adott egy boxer 2002es,2.2hdi egygazdás nagyon karban tartott 400 ekm -es,de mostanában szeme lett mint az Ifáknak,,ha dombot lát nagyon lelassul üresen is
csak minőségi gázolajat kap.kissé öreguras vezetés mellett.4-esben sík úton 3000-nél leszabályoz 5-ösben 3200 max mi a teendő?
Üdv fórumozók! 3hetes ducato 2,3 mjet 2008 alváz tulaj vagyok, möglich, illetve egy profi ducatos elérhetősége kellene, ill olyan hibám van, ezért megbizható hozzáértő kellene, hogy a hátramenet fokozatot nem mindig sikerül berakni, csak 1es fokozat kapcsolása után! Egyébként nincse gondom a fokozatokkal, remélem bowden körüli gond megoldja, és nem cserértetnek rögtön váltót! Köszönöm nektek!
Sziasztok! 2008 Jumpernél vki tapasztalt már olyat h jól becsukott ajtóknál is csipog a kocsi meg a műszerfalon is jelzi h az egyik ajtó nyitva van .De ha ráteszem a menetvilágítás akkor elalszik a hibakód. Ilyenkor mi lehet a gond? Másik bicskakulcsról nem tudom bezárni az autót csak kulccsal ( elemet már cseréltem) Vmi ötlet? Másik kb 1000 f/p-nél vmi berezonál elég csúnya hangja van csörög vagy mi. Kérdeztem a szerelőt. Ő azt mondta h a kipufogó rezonál be és ezé van ilyen hangja. Ma aláfeküdtem a kocsi alá és mozgattam a kipcsit de így nem hallottam semmit se. Vkinek vmi ötlet h mi lehet a baj? Vagy törődjek bele h ilyen marad :( Mert már néha elégé zavaró.
80-90 km/h körül gázadásra nagyon erős rázkódás lép fel de ha a gázt visszaengedem akkor csökken de ha gyorsítani próbálok majd szét akar hullani úgy rázkódik.
Tartóbakok jók féltengelyeknél semmi gyanús nem látszódik.
Viszont van hogy szinte rázkódás nélkül szépen megy.
citroen jumper. 2,2hdi ford puma motor. max fordulat 2000-1500. turbo nem indul. diagnostika nem ir hibat. motor hiba jelzo vilagit . diagnosztikann , nincs hiba. CITROEN JUMPER 2,2 HDI 2014
Üdv.! Mindenkit! Van egy 2009-es Peugeot Boxer 3.0 HDI . Olyat produkál, hogy le szokott fulladni
és az újraindítás az 20-30 másodperc múlva lehetséges.(addig kell várni). Azt mondja a szerelő, hogy ezeknél ez így van megoldva. A pirosnál egy sávban ezt megcsinálja nem igen tudok ezzel érvelni.:):) Ez tényleg így van, vagy esetleg mi okozhatja ezt?
Jo lenne ha az NKH vagy ki tudja, hogy hivjak eppen megfizethetö birsagokat osztogatna. Egyik tavoli ismerösöm is belefutott es merget ivott inkabb, tegnap temettek. Szegyen ami Magyarorszagon megy. Ha meg a berek nyugati szinvonalon lennenek akkor meg hagyjan. De lassan minden hasonlo aron van vagy dragabb.
2010-es 2,3-as Ducatónk 1800-as fordulatnál menet közben minden sebességnél leáll. Újraindítás után motor lámpa világít, de finom használat mellett kb 20 perc autózás után eltűnik, de ha az 1800-as fordulatot elérjük, újra leáll, majd újra világít a motor lámpa. 91 és 92, alacsony és magas üzemanyagnyomás hibát ír a gép egyszerre. Ha valaki tud segíteni, szívesen várom a hozzászólásokat.
Az airbag defekt az lehet h azé van mert lehet h volt ülés csere és a biztonsági őv csati szét lett húzva. elvileg computerre ha rá van dugva akkor meglehet oldani
Villog a km óra számláló sokan azt mondják h olyankor vissza lett tekerve a km óra és azé villog
Olyan kérdésem lenne hogy van e valakink tapasztalat, angol jobb kormányos autó balosításában? Esetleg tudnátok szakamebert javasolni aki ilyet vállal?
Egy 2009es 2.3Mjet ducato-rol lenne szó ami egy lakóautó.
Egyedül Németországban kötelező a szintetikus olaj valós meghatározása(Rengeteg gyártó ezt sem teszi meg!)Szintetikus olaj a Group IV-V osztály,az itthon árult olajak nagy része nem teljes szintetikus,a valóságban ásványi olajnak minősülnek.https://www.castrol.com/de_de/germany/car-engine-oil/motorenol-nach-typ.html
https://extranetpli-eu.pli-petronas.com/dsp/lube-recommender/report_est.asp?id_mezzo=1587&id_livello=1&id_lingua=2&scat_from_tbl_est=A Total prémium olaja a QUARTZ 9000 ENERGY 0W30,és az INEO FIRTS 0W30,kizárólag ezek a PAO alapú,prémium adalékolású olajok.A 2.3-as és 3.0-ás motor szerkezetileg megegyezik.A Citroen-Peugeot ajánlásnak megfelelnek,de a Fiat nem ad normát a franciáknak,a franciák sem a Fiatnak.Az eredeti 2.3-as és 3.0-ás olajak az IVECO ajánlás szerint 5w30(jelenleg 0w30 Pao alapú!,csakúgy,mint a Fiatnál!)Gyakorlatilag a következő osztályok vannak:C1,C2,C3,A3-B4,A5-B5.Az összes gyári jóváhagyás ezen kategóriák valamelyikébe tartozik,amiért a gyártóknak licenszdíjat kell fizetni,ezért a TELJESEN megfelelő olaj nem mindig kap licensz jóváhagyást.Itt a logika és a tények számítanak,valamint az olaj nyelvének az ismerete!Az indexes olajtopik egyenlő a NULLÁVAL,kizárólag üzleti jellegű,az olajdokit már nem minősítem,a totalcaros cikkekkel egyetemben!A TBN vizsgálatok rendre elmaradnak,pedig azok jelzik az olaj élettartamának a végét:TBN 30%.Olajcsere a gyárilag megadott TBN érték 50%-nál KELL!
Sziasztok ! TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY 0W30 olajat ajanlota a Kraftos forumtars , de nem talalom rajta a fiat minösiteset . En maradtam le valamiröl vagy valami valtozott a gyari ajanlasban .Nekem lakoautoba kellene tehat eleg nagy terhelessel utazunk . A motor 2011 eu4 ,2.3 mjet ,130le , reszecskeszurö nelküli 50ezer km van a motorban . Kerlek erösitsetek meg a total 0w30-as olajban hogy mehete e bele es miert ? Vagy valami mas 0w 30 ast . Mi nem hasznaljuk telen az autot Valaszokat köszönöm!
Sziasztok! 3.0 DPF-es Ducato, sokszor magas az alapjárati fordulatszám (1100/perc) mintha regenerálna, de akár több száz km-en keresztül. Továbbá többször beindítás után rögtön leáll, de többszöri próbálkozásra azért beindul. Hibakódot nem ír, ezért a szervizben nem tudnak mit mondani.
Valakinek volt esetleg ilyen vagy hasonló problémája? Köszönettel!
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=145617634&t=9161073 Az információt innen kaptam,köszönöm!Váltóolajat cseréltek,meg ami lényeges!!:Levegős lett a kuplung rendszer,a légtelenítés után tökéletes a váltó működése,illetve a kuplungé is.Hasonló gondom volt,de nem tudom segítség nélkül tökéletesen légteleníteni a rendszert,illetve a fékolajat lecserélni.Valószínűleg kuplungot sem kell cserélni.A kuplungban levő fékolaj,illetve a friss:
Sajnos valamiért nem tudok itt képet feltölteni. Légyszi küldj egy mail címet és átküldöm, mi volt az enyémben. Nekem is hasonló tünetek voltak, ha majd látod a képeket, akkor megérted mi lehet a hiba oka. Én 91573-Ft Bruttó áron kaptam a szerkezetet és a tárcsát itthon a Fiattól.
Szia!Nem tudom mi lehet a gondom,csak a legkisebb bajt szeretném.Megköszönném ha megosztanád a tapasztalatot!Leírom a történést:A motort leállítva,újraindításkor nem lehetett sebességet kapcsolni,az önindítós elindulások (2x) után helyreáll a működés.Járó motornál még nem volt kapcsolási probléma.A képeimet nézegetve,nem egyformák a kuplungtárcsák.(A tárcsa szakadás az váltóhiba miatt volt!)Nézegetem az árakat,470€ a komplett LUK kuplung,csavarostól,postázással együtt.
Szia! Neked is hasonló a problémád? Nem vagyok szakember, de ha érdekel szívesen megosztom veled a tapasztalatom. Biztos az sem jó, ha sok a fékolaj, de ha túl kevés, akkor lelevegősödhet a rendszer és nem emel ki a szerkezet. Nekem volt, hogy napokig nem jelentkezett a probléma, aztán megint előjött. Csatolok képet, hogy milyen műanyag "fülekről" beszéltem.
Szia!Nem látok műanyag füleket,viszont MOST 2x,elinduláshoz nem lehetett sebességet kapcsolni.A fékolajtartály volt csurig,de nem tudom megoldottam-e a hibát a fékolajszint csökkentésével.
Az én garis 3.0-ás Ducatomnak is hasonló hibája volt 140 ezer km-nél. Nekem nem szakadt ki az egész közepe, csak a műanyag fülek töredeztek le, ami miatt többször nem vette a sebességeket. Kicserélték a szerkezetet és a tárcsát, természetesen a garancia erre nem vonatkozott. Mai napig nem tudom mi okozhatta a problémát, de nagyobb baj, hogy a szerviz valamint a márkaképviselet sem.
Injektor hiba. Kicsit egyenetlen fecskendezés, a kettőstömegű miatt észre sem nagyon veszed, de miközbeb kiegyenlíti az egyenetlen járást, tönkre is megy. Ezután megrángatja a tárcsát is, az pedig elfárad és törik. Nem összeesküvés történet, nekem ez van 2.3 multijetnél. Mivel nekem nincs kettőstömegű benne, így érzem is a rángatását...
Fel eves szunet utan elövettem a ducatomat 2011 2.3mjtd 126le , azt vettem eszre hogy mar kissebb terhelesre is becsörögnek a szelepei .Mintha suvitene is valami az egr szelep körul . Lehet a regi gazolaj miatt vagy nezzek szet az egr sz. körul . Utoljara nemetben tankoltam de mar nem tudom hogy hol ./55000km van benne ./
Sziasztok, ismertek megbízható motor felújítással foglalkozó céget. Eljutottam odáig, hogy összeraknám az autót, de sajnos errefelé keleten nincs jó tapasztalatom a felújítással. 700000+én motorom, jó üzletnek tünik? Kicsit sokkallom, mondjuk rajta hengerfej vezérlés, nagynyomású, egyéb sallangok.
Olyan problemam van hogy a jobb hatso iranyjelzo nem mukodik /boxer 2005/. Izzot ellenoriztem az jo,kontakt spray vel befujtam a csatlakozokat,de semmi reakcio. Valakinek valami otlet hogy merre keressem a problemat?
Adott egy 2004-es 2.2 Hdi Citroen Jumper és olyan kérdésem lenne hogy a napokban el kezdett olyat csinálni hogy ha elkanyarodok valamelyik irányba akkor elkezd abba az irányba húzni a kormány!
Mi lehet a baja? Talpas gömbfej vagy kormány összekötő vagy netalán toronycsapágy? Van néha minimális kattanás de van ha átmozgatom akkor utána beáll és nem húz a kormány és megy egyenesen!
Dobozosba tudok ilyet, 3,3m hosszú raktér 1,70. magas. Műszakival, alkalmi vételként 98-as 2.5-ös szívódízel, tökéletesen működik. Ha érdekel, keress meg.
Üdv a fórumozóknak ! HOzzáértők segitségét kérném!!Keresek 3,5 tonnás össztömegű platós háromszemélyes kisteherautót.PLató inkább 3 m hossz kellene .nem pedig 4.!Kellene 1.6-1.7 tonna hivatalos raksúly! Nagyon fontos !! 4x4 felezővel,esetleg difizárral! Talán a Ducatónak és az Ivecónak is van ilyen,de nem találok neten infót.Nem baj,sőt előny ha régebbi tipus!!Azokban jobban bizom!! Akár 1990 es is lehet! Kérlek benneteket,akinek van infója ,legyen szives megosztani!!!
Szóval én látom ezt kuplung tárcsát! De még mindig nem tudom mi okozza azt hogy az én valós km-es 3000cm amúgy motorikusan hibátlan jumperem max 15000-20000km megyek és letördeli a müanyagokat körben tárcsán... És utána már nem nem tudsz váltani normálisan... A szerelő aki csinálta 30 db ugyanilyen bérelt kocsikat tart karban javit ! És ő is teszi szét a kezét... És ez már a negyedik kuplungozás 2- szer kettőstömegüvel együtt lett cserélve. A 2- útólsó csak szerkezet és kuplung Luk gyári mindig azt tettük bele! Jah és anno vételkor előttem cserélték számlák voltak! Az autóba most 253oookm van! Szóval elegem van belőle..... Ennyi esélyt adni neki nem lehet már...
Igen,de ez csak vészüzemben világít,normál esetben a regeneráláskor nem világít.A füst az utóbefecskendezéstől is van,ami megemeli a hőmérsékletet a DPF-ben,hogy a kiégetés megtörténhessen.
Van Würth program ami kell a Fiatokhoz,meg van Marelli is amivel feltanítják az autókat,de nagyon kevés helyen van teljes diagnosztika,MEG HOZZÁÉRTŐ is.
Értem köszönöm szépen. Elindultunk ezen a vonalon, már közbe találtam pér infot, közte ezt a nyomás különbség érzékelőt is. Akkor valószínűleg ezért nem kommunikál vele a számítógép. Nem ír semmilyen hibát sem.
Sziasztok ! Fiat Ducato 2.3...gondol egyet az autó és szürkén elkezd füstölni mint az állat. Injektorok újak, olajat nem eszi, szűrők és olaj rendszeresen cserélve. Mi lehet a probléma ? Nem tudunk mire gondolni már.
Sziasztok! 2000-es 1.9TD ducatómban van egy relé, ami csörög-zörög. Rajta lévő adatok: 46409709, A727 651, 12V Lábainak száma:8 db. Tudja valaki, hogy mi célt szolgál, és honnan tudnék másikat szerezni? Köszi a segítséget!
Nagyon szepen köszönöm a kielegitö valaszt! Nagyon örulök hogy foglalkoztal a kerdesemmel . Az enyem eu4 motor biztos van részecskeszűrő . Ha elkeszulök az olajnyomasmerövel teszek fel kepeket !
Sziasztok! 2004-es kilenc személyes Ducato-m vezető ülése alatt van egy kis fútőtest ami melegszik is , de a rászerelt ventillátor nem tudom hogyan kapcsolható be.Van valami kapcsoló kombináció? Mert kűlön kapcsolót nem találok...Köszi
Én sem szeretem sőt kifejezetten utálom a facét, az asszony regisztrációján szoktam ritkán ott lenni. Néha muszáj mert lassan minden ott történik. Valami zárt csoport lehet vagy hogyan lehet odatalálni? Köszi té.bé Neked is, lehet, hogy te is tudod a választ.
Köszönöm a gyors tanacsot ! Elötte inditozas közben mar kialudt a lampa azert gondolom hogy valamennyire megserulhetett a csapagy . En Man szuroket hasznaltam idaig , ezzel artottam az autonak? Most fogok olajat cserelni a szezon elött akkor milyen olajat es szuröket /uzemanyag ,motorolaj , legszurö /ajanlasz , mi lenne a legkimeletesebb a motornak . Sogefi pro , UFI ,SOFIM . Egyebkent keszulök olajnyomas meröt beepiteni , erröl mi a velemenyed hova lenne celszeru tenni a szenzort ? Valtoba a castrol 75w 80 olaj megfelelö lenne vagy valami mas?
Bocs,napokig kerülöm a netet!té.bé megírta a választ.Nagyon ritkán vagyok a facén(Nincs regisztrációm,nem is lesz,utálom ezt a libsi rendszert!),kizárólag szakmai érdeklődés miatt.
Nincs sajnos még nem is kezdtünk hozzá. Úgy vagyok vele ha már szétbontottuk kicserélünk mindent amit lehet, kettős tömegűnek hangja van, váltó szarakodik, szimmeringje folyik féltengelyek kopognak, stb. Ehhez meg még gyűjteni kell nem kicsit:)
Szia!Teljesen normális a 2 másodperc,hidegindításkor.Kanyarodáskor viszont az alacsony olajszint miatt világíthat a lámpa.Gyári olajszűrő kell,Sogefi gyártmány.Egy motorokhoz értő szakival kell meghallgatni a motor hangját,ha a nyugvók sérültek,akkor a motor mehet a kukába!
Az autom hideginditasa utan kb.2masodpercel alszik ki az olajlampa . 2.3mjtd 50 ezer km -rel (lakoauto).
Elözmeny: Az elözö tulaj csereltetett olajat de a szurö oldala kilukadt es kinyomta az olajat egy utrol hazafele . En a hazunk utcajaba kanyarodaskor figyeltem fel a lampa fenyere , de lehet hogy mar korabban is felvillant . Kerdesem, eleg lenne a hajtokarcsapagyakat kicserelni vagy a nyugvokat is kellene ? Olajnyomast nem mertem meg , csak olajat csereltem 5-40 castrolra. A hangja kicsit mintha keregösebb lenne .
Tudna ajánlani valaki megbízható karosszérialakatost Budapest, (Dunakeszi, Göd, Fót, Gödöllő, stb) vonzáskörzetében? Az alany egy 2003-as Ducato Furgone Maxi tolóajtó oldalán horpadt, másik oldalon rozsdás küszöbe lenne.
A szórási képet nem látod,pedig a dugattyú átégés egyértelműen injektor hiba.Kecelen megcsinálják kiválóan,de az új árnál drágábban.A KÁR MÁS MOST NAGYOBB,mint a 70000 ft ártöbblet.
Azt hittem kicsit nagyobb itt a forgalom, akkor megnéztük, 3. henger dugattyúja átégett, viszont a hengerek kurva jó állapotúak, látszik a gyári honolásuk. Mindezt felújított injektorokkal amikben 10000 km ha volt.
Üdvözletem a fórumozóknak. Segítséget szeretnék kérni a tapasztaltabbaktól.
Tegnap este az autópályán megállt alattunk egy jumper 2007 2.2 hdi motorral, PSA4HU. Hirtelen jelentős erővesztés, megállás után hátul, turbó környékéről füst szállt fel, leállítás után, a nívópálcát kihúzva, jó fél deci olaj, sugár formában lövellt ki a pálca mellett. kb 3 hete lett a vezérlés komplett cserélve, izzítógyertyákkal együtt. Hidegen már nem is indult, viszont a beöntősapkát levéve indítózás során láthatóan füst jelenik meg és száll fel a vezérműtengelyek felől. Arra gondolok, hogy tűzkarika(ák) égett át és ezért nőtt meg a nyomás a forgattyúsházban, csak nem tudom mennyire jellemző ez erre a motorra, kiánál ismerem, ott rendszeresen előfordul, sőt visszahívása is volt a nem megfelelő leszorítócsavarok alkalmazása miatt.
Holnap tudunk ránézni, mert az éjszaka csak hazahúztuk, ha van ötletetek(ük) szívesen venném, a tapasztalatokat főleg.
Van egy 2007-es évjáratú céges Ducato-nk. Az ablaktörlővel van probléma! Mégpedig az, hogy amikor úgy gondolja, akkor töröl, amikor úgy gondolja, akkor meg nem! A szélvédő mosó működik, de nem törli az ablakot! Gondol egyet és megint töröl, aztán egyszer csak megint nem! És bármelyik fokozatba állítom, ugyanez a hibajelenség! Tudnátok valami okosságot mondani ezzel kapcsolatban? Találkozott már valaki ezzel a hibával vagy hasonlóval? A relét néztük, de nincs gond vele!
Lenne pár kérdésem. Próbáltam használni a keresőt de nem igazán akar szót fogadni.
Ez a 2.2 Hdi motor Ford vérvonalú vagy sem? A kocsihoz kapott kezelési útmutató nem is hozza ezt a motort. :S.
Van egy kiegészítő fűtés a vezető ülése alatt. A műszefalon lehet kapcsolni a ventilátorát. Ez a hűtővizzel üzemel vagy elektromos? Nem volt még időm tesztelni de a kezelésiben nem találtam róla infót csak annyit , hogy van ilyen funkció. :)
Segítségetek szeretném kérni van egy 2014-es Ducatom, amiben nem volt első ködlámpa viszont gyárilag ki volt vezetékelve,illetve biztosíték is benne volt .
Bele raktuk a gyári ködlámpákat és a gyári sorkapcsolót,de nem tudjuk működésre bírni.
tudtuk valami ötletet,hogy hogyan lehetne gyári kapcsolóval működtetni?
Nekem is ez a tipusom van , lexiával lett feltanítva és a vezérlés felől kellett számolni a hengereket. A lexia végigvezet a feltanitáson mert előbb rajzot mutat a blokkról hogy honnan számold.
A folyamat úgy néz ki hogy előbb fel kell melegíteni a motort kb.70 C-ra utánna enged tanítani, elősször a nagynyomású szivattyút a hozamszabályozó szeleppel kell tanítani és ha azt elfogadta akkor lehet a befecskendezőket tanítani.
A közös főnyomócsövet néztétek mert én megszívtam vele,egy garnitúra befecskendezőt eldugított a benne lévő ragacs így kezdhettem 800 km-után előlről az egészet.
A fogyasztás terhére nem akarom a dolgot, mert az most tényleg nagyon jó, a nagy felépítmény ellenére is. Viszont a ráncfelvarrás foglalkoztat, csak lenne már kicsit jobb idő.
Hát 1,9-essel volt szerencsém menni. Vagy is inkább vánszorogni. A 2,5 Td-ből egy kis dinamikát hiányolok, de főképp egy csendesebb járást. A fogyasztással elégedett vagyok, 90-es tempóval 8 literrel megelégszik. Szóval tényleg jó lett volna egy kis plusz lóerő, de inkább a fogyasztás maradjon kevés és lemondok a száguldozásról.
A régi 2445 ccm TD 92 Le,az "új" 2500 ccm 95 Le. A legegyszerűbb tuning: tegyél rá egy intercoolert. Adj neki egy kevés előtöltést,tekerd beljebb a füstcsavart (coolerrel sokkal több gázolaj képes elégetni füstölés nélkül) és sokkal jobban fog menni.Nekem egy Panorama buszban volt 2500 TD,a leghosszabb váltóval,intercoolerrel a 160-as órát simán leforgatta.4.-ben 120-ig forgott.
A 290-esé sem sokkal erősebb, talán 97 LE a nagyobbik turbóval. Az adagolón lévő ún. füstcsavaron tekerhetsz befelé, akkor jobban mehet, de többet is eszik. Másik tanács: legközelebb próbáld ki 2.5 d, vagy inkább a 2.4 D motoros testvérét az autódnak :), utána majd lesz : Köszönöm Uram! :):):)
Nekem is hasonlóak a tünetek, fűtés ablaktörlő belső világítás tűnik el .
Ja és a műszerfal külön élete él .
Világítás kapcsolóból 6 féle van legalább, /gyártó és csatlakozó függő/ kormányt lekell szedni, csak akkor látod milyen és ha lufis akkor 3 óra áramtalanítás.
Segítséget szeretnék kérni! 2004-es 2.3-as duksim azt a hibát produkálja,hogy járó motornál felkapcsolom vagy villogok a reflektorral azonnal leállítja a motort! Ekkor az index visszajelző folyamatossan világít illetve elveszi a világítást is! Gyujtást leveszem , utánna vissza és indul is világít is! De ha megint felnyomom a refit ismét produkálja! Bizonyos idő után engedi használni a refit ,de van ,hogy megint produkálja a jelenséget!
valaki hallott már ilyenröl??
illetve kormánykapcsoló lehet-e?(néztem van raktáron mindkét fő alkatrészkereskedőnél) nem is kevés ezért tippelek arra is!?
..és inkább ez a "többi zavaró körülmény" amit orvosolni szerettem volna egy modernebb motorral. Nem egy gyorsulási bajnok, de 130-at tud menni így is. Csak elég út kell hozzá. :-)
Dinamika: könnyen előfordulhat, hogy a kipróbált egyed nem azonos váltó áttételű, ezért tűnt gyorsabbnak. Nyilván ettől a többi zavaró körülmény még adott... Amennyiben erős a motorod, akkor egy hosszabb 5. sebességet simán elbír.
Alapjában véve nincs bajom a motorral. Gyors izzítású, az izzítólámpa épp csak egy pillanatra villan fel. Hidegben is egy átfordulásra indul, bár szerintem kicsit nagy a kartergáz. Csupán elkövettem azt a hibát, hogy kipróbáltam egy újabb lakóautót, ami lényegesen csendesebb járású és dinamikusabb húzású volt. És nyilván innentől kezdve fáj a fogam egy hasonlóra. Sajnálnám lecserélni az egész autót, egyrészt mert hozzámnőtt, másrészről van tapasztalatom benne, hogy milyen nehéz egy jó állapotú autót, jó állapotú felépítménnyel felhajtani. ja, és persze nem aranyárért.
Szia! A kétfajta 2.5 td motor kompatibilis egymással, főtengelyben, turbóban, apróságokban különbözhetnek egymástól, ha jó a motorod, ne cseréld ki pár LE miatt. 150 TKM-es lakóautó motort biztos nem fogsz találni, max. azt mondják rá:). Megnéztem a homlokfalat, bizony cserélni kell, de a táblákat át tudod tenni.
Köszönöm a segítséged. Tavasszal lehet hogy belevágok, láttam hogy az új sárvédők sem horror árúak. Látom otthon vagy a témában, ezért is kérdezlek, hogy a 280-as és a 290-es széria 2,5 TD motorja között mi a különbség, ill. átalakítás nélkül cserélhetők-e? Az én autóm 280-as széria, 2500 TD, és csak motorkód van a forgalmiban. Szeretem ezt az autót, sehol egy rozsda, de egy kicsit modernebb külsőért és egy kicsit erősebb motorért szívesen áldoznék. BUÉK.
A homlokfalban nem vagyok 100%-ig biztos, lehet, hogy pici átalakítással maradhat. Sárvédőből csak újat, indexből újat, a többivel kapcsolatban kereshetsz, vagy van vagy tudok kontaktot. BUÉK.
Szia! Köszönöm szépen a gyors infót. Bíztam benne hogy nem kell komplett homlokfalat cserélni, már csak a rajta lévő táblák és számok miatt sem, de ez sajnos nem jött be. Egy jó állapotú lakóautóról van szó, mindösszesen 150ezer Km-rel, így még megfontolom a ráncfelvarrás gondolatát. Azt hiszem lassanként összeszedem a bátorságomat és az alkatrészeket bontókból, tanyákról és ha minden megvan, talán belevágok. Köszönöm a segítséged. BUÉK
Sziasztok! A ducato 280 asomat szeretném kicsit ránc felvarrni. Valakinek van ismerete arról, hogy ducato 280 -ra a 290-es elemeit fel lehet-e rakni? Gondolok itt az első sárvédőkre és első lámpákra. Ha igen, miket kell kicserélni, vagy alakítani?
Ja bocs a tied még a kockalámpás első duxi... Hát az kicsit más. Hogy élte túl az idő rohasztó vasfogát? :D Az enyémnek ez a végjáték, én majdnem friss műszakival vettem, jövő decemberig szolgáljon ki és ha valami lomis nem veszi meg, elbontatom. Az árát április óta bőven kitermelte, az utolsó kis csavarig minden javítást, tankolást, kiadást, bevételt írok baromira plusszos, eltartja magát, meg a könyvelőmet is (havi 7000) fizeti a biztosítását, alkatrészekre költöttem 150-et eddig és azt is bőven kitermelte az elfogyasztott üzemanyaggal együtt egyszóval ingyen autózok vele. Nincs is személyautóm, mindenhova ezzel járok. Már megvételkor láttam hogy erre csak azt fogom költeni ami ahhoz kell hogy menjen. A hengerfejtömítésen kívül az összes tömítés csöpög (szelepfedelet cseréltem de akkor is) blokközép tömítés is, olajdekni tömítés is. Az adagoló folyik de így sem eszik sokat és nem is dadog, 130-at simán gurul igaz nagyon elkelne egy 6. fokozat bele mert menne még de már sajnálom mikor bömböl a motor. Az előző tulaj által 12X hegesztett kipuff leesett egy szép napon, OSZ-CAR-tól rendeltem 31-ért, én szereltem fel. Önindító meghalt használtan vettem 11-ért, azt is magam beszereltem. Akkut újat kapott. Generátor valószínűleg diódahibás, mert először fel kell pörgetni hogy megjöjjön a töltés (szereltem a műszerfalba egy digit töltéskijelzőt) meg cseréltem rajta generátor ékszíjat. A küszöb elrohadt, a kereszttartó rozsdás de átvizsgáláson azt mondták, hogy ez nem veszélyes de műszakin nem mehet így át. Fűtés fokozatait is megcsináltam, az előtétellenállásra tettem egy új hőbiztosítékot mert 4-esen mindig hideget fújt, 1-2 fokozatban jön csak meleg, a fűtése egy halvány lepkefing :D Új trenta M+S gumikkal vettem ez kiszolgál jövő decemberig, azt se vennék 200 körül lenne egy készlet. 6000 után az olajnyomáslámpa miatt olajcsere 10W40 Mol Essence-re. Olajat, vizet nem eszi, nem füstöl. Jó kis autó, ha valaki szánna a lakatolására pénzt még sokáig elmenne. De annyit már nem ér az egész. Sajnos ez alvázvédőt sosem látott egy román gyökértől vettem akinek az előremenetben is világító tolatólámpára az volt a megoldása hogy kivette az égőt én meg vettem bele 1600 ft-ért egy váltókapcsolót és azóta jó :D Ha most megállna, pluszosan szállnék ki és mehetne a bontóba. Ez egy igásló :) Amúgy általában mellékállásban helyben költöztetek vele max VAS megyén belül de volt azért már Szolnoki fuvarom is azt is simán vette.
Szia én április óta használom ezt. Most egy hosszabb út után (Szombathely-Pest-Szombathely) eltűnt a többször izzítós jelenség, most izzítólámpa elalszik, majd kb 20 mp után kattan az izzítórelé és pöccre indul. Ez a pesti út meggyógyította az amúgy 2000 km óta pislákoló és néha folyamatosan világító olajnyomásjelző lámpát is. Tudtam hogy semmi baja, olajgomba hátul van ahol hozzá se férek, eleinte ha megmozgattam a vezetékét elaludt a jelzés, azért olajat cseréltem meg olajszűrőt de akkor is fennállt. Ez az út ezt is megoldotta :D
Váltó: Az 5-ödik fokozatod valószínűleg szét fog hullani ez ezeknél valamiért jellemző. Nekem még megy, igaz ennek a váltója hidegen baromi szoros, meleg motornál tűrhető. Ezt se tudom mitől van :D
De én így szeretem :)
Nagyon hasznos kis oldal, ha jól emlékszem itt olvastam az 5. fokozatos dolgot :) KATT IDE
Szia! Nekem 86os a Ducatom, sima 2,5 dízel. Kell az a 3x ízzítás? Én nemrég vettem a gépet, lakóautó a drága, télen még nem használtam. Fent vagy már az FB oldalon? Sajnos nincs bontó a 80ás 90es évek Ducatóihoz, vagy csak én nem találtam? Nna szóval nálam is volt ízzítógyertyacsere, és indul is, de nehezen, bár én csak 1x ízzítok és utána tekerem a vasat. Lehet hogy nem jól teszem? A másik kérdésem, hogy időnként nem adja ki a váltó 5ösből vissza, egészen sokat kell kuplunkjátékoznom mire vissza tudok váltani. Erről mi a véleményed? köszi a választ!!! most tettem fel egy Ducato felni keresést az FB-ra kupakkal együtt. Írj rám ott pliiz
Sziasztok 2016-os Fiat Ducato-ban tudja valaki, hogyan lehet elérni, hogy levett gyújtásnál, is legyen áram a szivargyújtókban, és a rádióban? Ez egy L3H2 méretá Ducato maxi. Korábban jártam egy L3H3 tipussal abban volt feszültség levett gyújtásnál is a szivargyújtókban/rádióban. Másik dolog 20.000km alatt 2-3 liter olajat fogyaszt a 2.3 Multijet most van benne 105.000km ez mennyire normális szerintetek? A szervizben azt mondták a tulajnak ez igy normális ennél a motornál.
A következő problémában kérném a segítségeteket: Adott egy Peugeot Boxer 3.0 HDI 2008-as jármű, amiben fojtószelep lett cserélve. A régi szelep ki lett "iktatva" egy korábbi szerelés alkalmával, de így a MIL lámpa folyamatosan jelzett. a Régi szeleppel az autó megy rendesen de az ujjal 3100 f/p-nél letilt. Új a fojtószelep, a MAP szenzor, az EGR vezérlő elektro-pneumatikus szelep, az EGR kitakarítva, tehát minden új de mégsem jó. Ha a régi fojtót visszateszem a Boxer normálisan működik. A következő hibakódot dobja fel: P0638 fojtószelep vezérlő egység (túl nagy hőmérséklet) Jut eszembe, új a vízhőmérséklet jeladó is. Találkozott már valaki hasonló esettel? Ötlet valakinek? Előre is köszönöm
Sziasztok! Egy jóbarátom 2002-es 2.8HDI Ducatoja egy gödörbe hajt.s után csak alapjáraton hajlandó ketyegni, nem pörög fel. Mi lehet a gond? Van valami csatlakozó, cső stb. ami hajlamos a szétcsúszásra?Köszi
egy 2013/12 havi Ducato 2.3Multijet 131 lovas az alany, kerepel a befecskendező. van valakinek tapasztalata, hogy ez mitől lehet? egyre hangosabban, már 1500-as fordulatnál is, az elején csak 2000-nél volt hallható. hibatároló üres.
Mastert cseréltem Duxira, eddig ez nekem szűz terep
Olyan kérdésem lenne, hogy szeretnék venni egy Citroen Jumpert (2002, 2.8 HDI 35L Chassis Cabin 250 000km). Jó állapotúnak tűnik van egy két esztétikai hibája de körbenézve nem rohad sehol egy két kisebb felszíni rozsda azért van de azt leszámítva jónak mutatja magát. Viszont az olajbetöltőről levéve a fedelet elég erős kartergázt lehet tapasztalni. Na most mivel nem értek hozzá nem igazán tudom hogy ez mennyire megszokott az ilyen típusú motoroknál. Továbbá van egy kis porlasztóhoz hasonló piktogram a műszer fal bal oldalán ami pirosan világít. Sajnos arról semmit sem találtam neten. Ja meg még annyi hogy ha a vezető oldali ajtó felől alánézünk akkor valami csöpög körülbelül középen. Szerintem az a tank és mintha a gázolaj csöpögne belőle kicsit. Tudnátok segíteni nekem, hogy mik lehetnek a hibák és hogy szerintetek érdemes e foglalkozni ezzel az autóval? Előre is köszönöm! :)
Keress inkább 2.5TD motort váltóval, teljesen kompatibilis az autódba, ez hosszútávú megoldás lesz. Az 1,9-es motor gyenge ehhez a nagy bódéhoz, persze lehet próbálkozni, de nagy csodát ne várj! Ami rentábilis megoldás lehet : SOFIm 2.5 TD- esetleg 2,5 D- motorral szerelt kisteher vásárlása, átépítés, maradékok eladása. A PSA féle , CX 2.5 td motort lehetőleg kerüld el.Tudom, hogy nem ezt kérdezted, de talán érdemes elgondolkodni rajta....
Bármelyik külföldi veterán börzén találsz legalább 20 féle megoldást. ( lábakon álló ágy és alá pakolsz, ugyan így csak fent rögzítve, oldalfalra felhajtott majd lenyitás után két kitámasztó láb stb. stb. stb.) függ attól milyen sűrűn kell. Bent hagyod az autóban vagy csak évi egy- két útra beteszed. Amikor beteszed elfér-e a többi dolog mellette vagy az út alatt ki kell venni. Mi a kényelmi igényed.
Sziasztok, vettem egy régi Ducato alapokra épített Hymer lakóautót, 1.9td 82le motorral, elég ólommadár, de ez van...tudomásom szerint gyártották ugyanezt intercoolerrel szerelve az 90le sikerült....ha teszek rá egy cooler hűtőt és becsövezem, van még más dolgom is, pl turbo nyomás, vagy adagoló hangolása? Ha valaki épített össze ilyet, vagy van tapasztalata ennek az 1.9td motornak a teljesítmény növelésére annak megköszönném a segítséget!
Abban szeretném a segitségeteket kérni hogy ti hogyan alszotok a furgonban ha nincs hálófülke? valami megoldás hogy hogyan épithetnék valami ágy szerüséget?
2014 évjáratú Peugeot Boxer 3.0 180 LE motorral felszerelt tehergépkocsival rendelkezünk. Mostanában azt csinálja, hogy nem lehet berakni sebességbe, alig lehet vele elindulni, majdnem hogy szét kell erőltetni a váltókart. Egy pár óra múlva meg teljesen jól működik mintha misem történt volna. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Megoldási javaslat?
2005-ös Peugeot Boxer 2.8 HDI a következő tüneteket produkálja, motorhiba jelzőlámpa mellett, elindul de a motor állandó 1500-as fordulaton jár, indításkor kicsit darabosan, gázpedálra pedig nem reagál. Bármilyen segítséget, ötletek köszönök!
Sziasztok! Van nálam egy Jumper, aminek igen érdekes problémája van, valahol eltűnik az áram, ha az ember ráteszi a gyújtást, akkor se világítás nincs, se a műszerfalon nincs semmi visszajelzés, a motor beindul, jár semmi baja, de belül mintha a kulcsot se raktam volna bele, semmi nem történik. Régebben időszakos volt a probléma a tulaj szerint, de mostanában már állandó. Hol érdemes kezdeni a hibakeresést, van esetleg valami tipikus tünete/oxidációs helye stb, ahol érdemes elindulni? Minden segítséget megköszönök.
2006-os 120lovas 4hu motorkódú boxer furcsa berregő propeller hangot hallat alapjáraton és fordulaton is, a hang nem folyamatos, de minden járatáskor jelentkezik bizonyos időközonkent, találkozott már valaki ilyesmivel? Gondoltunk a vezermulancra esetleg lehet az a problemaja?
Mostanában 2-3 izzítás kell hogy beröffenjen, előtte pöccre indult. Izzítógyertyák cserélve Champion CH147 típusra, ez után is csinálja. Motor testkábelt meg se tudom semmilyen szerszámmal lazítani, hogy megtisztítsam, de nem hiszem hogy ez a gond. Indításkor egyébként pöffent egy nagy feketét de menet közben semmi füst, a motor bivaly erős sima szívó diesel megy mint a rakéta (múltkor Szombathely-Szolnok-Szombathely távot minden gond nélkül megtette, a 4-es úton végig 100-110 rakottan). Vagy 3 rövidet vagy egy hosszút és egy rövidet izzítok, ekkor elindul. Ha esetleg valaki találkozott már ilyennel vagy van tippje, leírhatná. Az autónak ki kéne még szolgálnia jövő decemberig, aztán sajnos az alváza miatt már nem fogja megérni megcsináltatni, de nagyon szeretem mert sz*rja a pénzt szóval segítsetek légyszi.
Hozzám került egy boxer 2010-es 2.2 hdi a 120 lovas 4hu motorkódú kiadás. Sajnos a motorja elég durván kartergázos,ezért szeretnék rakni bele egy másik motort. Mi lenne a reális ár egy blokkért mondjuk egy olyan amibe 300ezer kilométer van kb.? Ezen felül mennyi a különbség a 4hy és a 4 hu blokk között?
Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem,hátha találkozott már ilyen problémával valaki. Dupla kabinos 2008 Citroën Jumper első ülés sor csere volt. Egyes ülést kettes ülésre cseréltem. A biztonsági öv csatit összedugtam de a műszerfalon a Front légzsák ábra továbbra is világít. Gépre rádugtuk valamiért nem ismeri fel a középső ülés biztonsági övét. Valakinek lenne valami ötlete hogy ilyenkor mit lehet csinálni ilyen hibánál? Válaszokat előre is köszönöm!
Gyárilag valóban így van, azonban nem tudható, hogy kpl. nem cserélték-e ki a motort váltóval együtt a közel 20 év alatt. Személy szerint több ilyennel találkoztam, egyszerűbb, gyorsabb volt a csere, minta küzdelem.
Nézz be a Peugeot 605/ Citroen XM fórumra, keresd Xmbélát, ő biztos tud segíteni. Az autód motorja nagyban megegyezik a 605/xm 2.5 td motorral, kivéve, ha esetleg 8 szelepes SOFIM / Fiat, IVECO / motor van benne.
Elindult a szekér, a rail nyomás szenzor csere lett a vége. A probléma hogy katalógus alapján az új szenzor 45pp3-1 számú a boxerhez, míg ami benne volt az 55pp05-01 számú amire a net tranzitot hoz. Köszönöm az előző tulajnak és szerelőjének, áldja meg az ég őket a jégessővel.
Idő közben meglett! Nem lepattintható fedél, hanem 4 csavar kicsavarása után az oszlop alsó burkolatát eltávolítva lehet a biztosítékokhoz hozzáférni (nem is teljesen úgy néz ki, mint a képen, hanem két különálló kis panelen vannak a biztosítékok és relék)...
Peugeot Boxer, 2008-as, 9 személyes kisbusz kezelési útmutatója szerint kell lennie egy biztosítékdoboznak az "utasoldali oszlopban", egy lepattintható fedél alatt. Bő fél óra keresgélés után sem találtam meg ezt a ^$&@#!-t! Valaki tudja, hogy hol található ez a doboz? Neten sem találtam egy nyamvadt képet, csak azt a rajzot, ami a könyvben is szerepel, de a helyét ez sem egyértelműsíti.
Eladó 2 db 225/75R16C 118/16 2014-es gyártású Good Year Cargo G91 gumi (10mm-es profil) gyári újszerű felniken.Van még 2 db gyári felni,az egyik jó állapotú,a másik rozsdás.60000 ft fix ár.06706174030 Az eladás oka:tachográf.
Most megálltam kicsit mert a nyaralásom nem áldozom fel az autóért. Szereztem 1000 baros órát amihez adaptert kell esztergálni és akkor meglátom az inditásnál a nyomócsöben lévö nyomást. Akkor lesz támpontom a nyomásfelépülésröl. Apámnak volt egy 1.4-es Fiat Regattája azt mondta az is csinált olyan tünetet mint a tied csak még menet közben is képes volt leállni. A boxer ülés alatt ha leveszed a takarást látsz a tankon egy kb. 2 cm átméröjü csövet az a tank levegöztetöje nézd meg nincs-e eldugulva.
Az auto diagnosztika fórumon tanácsolták hogy nézzem meg a nyomásmérö szenzor stekkerét mert az is okozhat ilyet kontakthiba miatt. De csak a jövö héten nyaralás után fogok foglalkozni vele.
Próbáltad azt amit javasoltam? Nekem se indult 3 hete minden nap 15 percet szenvedtem vele... Aztán most nincs rátekerve a tanksapka és pöccre indul minden nap.
Még mindíg nem indul! Kicseréltük az ac pumpát vadi újra kitisztítva az elosztócső amibe valami barna maszlag volt így az injektorok megint cserélve. Klónozott vezérlő beépítve( régi be volt ázva). Most az a tünet hogy nem indul, de ha lehúzom a nagynyomású szivattyún a szelep elektromos csatiját pöccre indul. Ebben a formában csak pár másodpercig merjük járatni mert így nincs hozamszabályozás és nehogy szétdurrantsunk valamit.Ebben a pár másodpercben gyönyörű szépen ketyeg. Amint visszarakjuk a csatlakozót nem indítható és a diag szerint az elosztócső nyomás 800-1100 közötti értéket ír. Kérdés hogy nem-e az elosztócső nyomásmérő szenzora döglött meg a takaritás során. Amíg nem ketyeg addig nem lehet szivattyút meg befecskendezőket feltanítani.
Fiat Ducato 230 /'94-'02/ típushoz 2.5/2.8 idtd, ill. 2.8 jtd motoroshoz kínálok komplett 5. sebességi fokozatot, két fajta áttétellel, kifogástalan állapotban. 58x34 ill. 54x35 a fogszámuk, 1 pár fogaskerék, 2 db anya, szinkrongyűrű, szinkronizáló agy hüvellyel.
Ugyanehhez a típushoz, csak 2.8 szívódízel motoroshoz, szintén kpl. 5. sebességi fokozat, 51x31 áttétellel eladó.
Rájöttünk végre reggelente miért indul nehezen az autó és miért dadog, füstöl (2008 Boxer 2.2 HDI)
Amikor letekerjük a tanksapkát mindig nagy "pöffenés" hang jön ki, mintha nagy lenne benne a nyomás. Tesztből nem tekertük rá a tanksapkát, csak simán rátettük. Láss csodát azóta pöccre indul az autó és semmi baja nincs.. ez volt 1 hete és tökéletes az autó.. akinek ugyanez a hibajelenség ne verje magát nagy költségekbe, hanem próbálja ki előtte ezt a módszert! :)
Várok visszajelzést akinél bejött, mert nálam működik!
Köszönöm az infókat. A helyzetem a következő: megnéztük a motorvezérlőt, a csatlakozó stekkereket lehúzva tapasztaltuk hogy a középső csatlakozóban zöld-fehér színű mocsok van az oxidációtól és az eggyik csatlakozótű hiányzik bennemaradt a stekkerben, teljesen eloxidálódott. A vezérlőt kiszerelve még kiderült hogy már belenyúltak valamikor ( én már így vettem )mert fehér akril sziloplaszttal van körberagasztva a fém burkolat amit finoman nyomkodva szuszogó hangja van, ennyit a légmentes és vízhatlan vezérlőről. Kőrbejárva a lehetőségeket 3 megoldást találtam:
vezérlő javítás: Bp, XV. ker 70-80 000 amennyiben javítható, bevizsgálás után kiderül
Kellett már valamelykőtöknek motorvezérlőt cserélni? Tudtok ebben tanácsot adni?
Az autó varázsütésre leállt , ha beindult dadogott, vagy be sem indult. Injektorok, nagynyomású cserélve azóta kb.8-900 km lett megtéve és utánna jött ez a probléma. A vezérlőm egyik érintkezője eloxidálódott így bennmaradt a stekkerben. Szerintetek ez javítható vagy csere szükséges. Újat kell venni vagy bontottat is be lehet építeni?
Nekem is ez volt a jelenség! Olajcsere után a szervizben nem nullaztak le a szervizintevallumot.Viszont amíg ezt nem tudták azt mondták hogy oalnyomas szenzor csere.
Egyenetlen hepehupás úton remeg, instabil , az autó eleje szinte kormanyozhatatlan...olyan érzés mintha az autó kerekei a levegőben lennének , mintha a súly felemelne az elejet.
Pedig nem . Az autó állása normális ( előről hátra emelkedik )
Sztrádán ahol színte sima az utfelulet gond nélkül fut.
Kormányt nem rázza.Gumi új elől hátul.Feltengely rendben.
Szilentek , lengőkar , gombfejek rendben ,szinte mindegyik új.
Lengéscsillapító új.Toronycsapagy és a sziletjei hibátlanok.Guminyomas rendben.Futomu beállítások rendben.
Nem húz semerre .Nem üt, nem kopog ,nem morog semmi.
3.5 t val járok ,nincs túlterhelés.
Egy leghosszabb tengelytavu boxer amin egy 5x2.3x2.3 doboz van.
Onsulya 2.6 tonna.
Hátul a laprugok alatt legrugok vannak.Mar próbáltam fujatlanul es fujva is a jelenség ugyanaz.Probaltam a gumi nyomással is játszani , de semmit nem változott.
A hátsó rugo szilentek is ujjak.
Rázo és nyúzopadon is meg lett nezetve és bemèrve minden 3 szor is , ott is mind ok.
Az autó törve nem volt , a valtom is új.
Tapasztalt valaki már hasonlót ????????
inkább dobozos felèpitmennyel rendelkező autóknál lehet ez a jelenség!!?!?!?!?
Annyi lovesem lenne még ha talán a hátsó lengéscsillapítókat is kicserélnènk.... Lehet hogy a hátulja miatt ráz elöl?????
Kifogytam ennyi ...... Köszönöm a válaszoltok.Hatha mond vki vmi újat!!!! Minden ötlet és tipp érdekel.
Szerintem jó, csak az a baj hogy ezeket lefoglalják a vámon mert a telepitő lemez kalózpéldány az interfész meg hamisítványnak minősül. Sok szerencse kell hogy átjöjjön a vámon. Utánna olvasva kínaiak üzemeltetik ezeket az odalakat teljesen mindegy hogy melyik eu-s országjel van az emailcím mögött kínából küldik.
Nekem 2007-es 2,2 ford motoros a boxerem. Nekem is ezt játszotta csak öt villogás volt inditás után. Cseréltem olajszint szenzort a motor hátsó felén a féltengely mögött, de ugyanúgy villogott inditás után. Most nem csinálja de cserébe alig indul, dadog, leáll.
Cseréltünk injektorsort, nagynyomású szivattyút, kitakaritottuk a tankban a szivattyút az üzemanyagcsöveket új üzemanyagszűrőt kapott majd 800 km után produkálja a fenti tüneteket.
Olvass sokat visszafelé mert a villogásról írtak mások is, de úgy emlékszem nem tudtak megoldást rá.
Sikerült beruháznom, még folyamatban van egy s.1279 modul beszerzése, mert a boxer III,jumper III, ducato III,bipper, nemo-hoz ez még kell hogy kommunikáljon a kocsival. Ez nélkül csak az eku adatait lehet kiolvasni a többivel nem kommunikál.
Kíváncsi leszek mert vámon van a modul.(lefogják vagy megkapom ?)
A segítségetekre lenne szükségem! 2008-as Boxer-ről van szó. Indítás után kb. 1 percig villog az olajnyomás visszajelző. Minden rendben van az autóval, tökéletesen működik. Minden szükséges szerviz megvolt rajta. Valaki tudna segíteni abban, mégis miért villog mindig??
Tudnátok segiteni mi lehet a baj? Már kezdek megőrülni a francia autóktól... ( 2008 Boxer 2.2 HDI 120 le)
Nagy esőzés után úgy áll a motortérbe a viz mintha egy vödör vizet ráöntöttem volna a motorra meg a porlasztókra. Ezt a beázást lehet valahogy orvosolni?
Ettől függetlenül majdnem minden reggel 20 percen át inditózok mert nem akar beindulni, rángat dadog mintha üzemanyagprobléma lenne vagy levegős lenne a rendszer.
került a házhoz egy 1995-ös 2.5tdi Ducato lakóautó.
Kéne hozzá egy kis támogatás.
A motorkódja 8140.47 (elvileg nem R, tehát nem katalizátoros). Jól sejtem, hogy ez egy egyszerű mechanikus adagolós turbódízel, mindenféle elektromosság nélkül, ergo se csiptuning, se ilyesmi nem játszik? 85kw amúgy.
Van valami leírás közkézen hozzá, szervízmanual, vagy akármi?
Másik kérdés: Valóban igaz, hogy a 2002 utáni ducato műszerfalát és ajtókárpitjait gond nélkül át lehet építeni ebbe a 95-ösbe? Az ajtókárpitot még csak-csak elhiszem, de a műszerfalon meglepődnék, azért sokkal bonyolltabb elektronikailag egy 2002 jtd mint ez a régi vas, nemde?
A neten nézz körül azt hiszem budapesten a jász utcában olvastam cégről aki javít vezérlőegységeket.
Szeretném megkérdezni hogy milyen tünetei voltak ennek a problémának, mert én is küzdök a kocsival és felmerült, hogy a vezérlő környékén lehet a gond.
Van egy 2007-es 2.2-es boxerem. Voltam vele a Peugeot-nál is hibakód mentes, semmilyen check lámpa nem világít rajt de ennek ellenére ha bemelegszik váltáskor nincs erő, vészüzemmódba teszi magát (a szakszervízben ezt mondták). Majd pár pillanat elteltével újra gyorsít rendesen.
Egr, légtömegmérő, gázpedál jeladó, üzemanyaghőmérsélet jeladó cserélve lett.
Holnap cseréljük a hűtőventilátort mert az alacsonyfokozatú nem indul el és állítólag ez is okozhatja a hibát.
Sziasztok. Peugeot Boxer 3.0 hdi-t nézegetek,2008-as évjáratot. Az autó nemzetköziben futott, pontos km futás nem ismert, de valószínűsíthetően egymillió körül. Érdemes foglalkozni vele vagy inkább engedjem el. Állapotfelmérés még nem történt. A kérdés az, hogy egyáltalán nekifussak - e. Előre is kösz.
Sziasztok :) Lenne egy olyan kérdésem, hogy nem-e tud valaki 2000 köbcentis benzines Ducato motort vagy olyat, ami esetleg jó bele??? Köszönöm a segítségeteket.
Helo,mindenki.. Van egy automata Citroen Jumper 2.8 HDi motorral. Váltóban olajcsere után nem indul a motor. Semmit nem csinál,műszerfalon minden ok,de nem indit. Vajon van (lehet) összefüggés az olajcserével,vagy ez véletlenül jött igy össze? Van valakinek tapasztalata ilyenben? Váltó tipusa 4HP20.
Szia. Kíváncsian várom Neked meddig lesz jó a kettőstömegű. Nekem is picit remegett a kp pedál, váltáskor kb. 2500 ford.
a kuplungot kinyomva csúnya morgó hang ahogy esik a fordulat úgy csökken a zaj alapjáraton már semmi hangja. Lendkerék
komplett kuplung csapágy is csere, egy Olasz kanyar kb. 4000 km újból jelentkeznek ezek a jelenségek, 200000 pengő kidobva. Egy nagy rakás szar ez a lendkerék a következő egy hagyományos kuplung lesz.