Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.11.27 0 0 10492

Elől a lökhárító alatt van hőfokmérő. Ha jól emlékszem azt mondták nekem a rendszám vagy a duda környékén... nem emlékszem pontosan, de az tuti, hogy ott elől valahol.

Előzmény: byo (10490)
gyattila Creative Commons License 2010.11.27 0 0 10491

Igen vannak fűteni is tudó klímák, de nem az autóban, hanem otthon. Persze, bizonyára meg lehetne oldani az autóban is hogy tudjon fűteni a klíma, de gondolj már bele, miért lenne az jó. Azért beinditod a motort, ami egyébként néhány perc után már meleget nyom, hogy hajtsd vele a klímakompresszort, hogy fűtsön....ááááááá.... agyrém. Egy cseppet sem lenne pazarlás. Arról nem is beszélve, hogy mennyi műszaki megoldás kellene még a fűteni is tudó autóklímába, pl. leolvasztani a jeget az elpár-ról - vajon mennyivel nyomná meg az autó árát. Szóval nem akadtam ki, csak a kérdés felvetése e témában nagyfokú tájékozatlanságot jelez. De nem baj, mostmár ezt is tudod.

Ja és ha mégis én tévedek és valaki tud személyautóban működő hűtő-fűtő klímáról az mindenképpen szóljon.

Előzmény: byo (10489)
byo Creative Commons License 2010.11.27 0 0 10490

Ezt a -4 fokot az autó honnana méri? (mert ha méri ki is írhatná nekem, néha érdeke a hőfok)

Előzmény: Törölt nick (10488)
byo Creative Commons License 2010.11.27 0 0 10489

Vannak hűtő fűtő klímák is, nem tudom miért akadtál ki ezen.

 

Másrészről én ritkán használom a klímát nyáron is azért gondoltam hogy télen több haszna lesz, de a párátlanításon kívül semmire nem jó.

 

Megjegyzem ez az első klímás autóm, és manuális klímás, ebbe a típusba nem gondolom jónak a digitklímát.

Előzmény: gyattila (10487)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.27 0 0 10488

Digit klímával mindegyik Ford így működik. Nekem manuál klímával fűt és -4 fok alatt nem lehet bekapcsolni. Annyira felesleges dolognak érzem a digit klímát, eddig még egyik autómban sem vettem hasznát, ezért is rendeltem manuálissal.

Előzmény: byo (10486)
gyattila Creative Commons License 2010.11.27 0 0 10487

Többet vártál tőle?

Már ne haragudj, de az olyan volt, mintha megkérdezted volna, hogy lehet-e az autóval repülni, aztán mikor kiderül, hogy nem, akkor azt mondanád, hogy többet vártál tőle.

 

Előzmény: byo (10486)
byo Creative Commons License 2010.11.27 0 0 10486

Köszönöm, bevallom többet vártam tőle.

Előzmény: gyattila (10485)
gyattila Creative Commons License 2010.11.27 0 0 10485

Autóklímával nem lehet fűteni. 0 fok alatt ált. be sem engedi kapcsolni. Magasabb hőmérsékletnél, amig be lehet kapcoslni, legfeljebb páramentesítésre tudod használni.

Előzmény: byo (10484)
byo Creative Commons License 2010.11.27 0 0 10484

Télen fűtésre célszerü a klímát használni? Kinek hogy vált be?

Korábbna melegszik klímával az utastér mint nélküle?

 

Azt sem igazán tudom hogy működik a fűtés klímával, frankón csak a fagyállómelegedést használja vagy mást is?

 

byo Creative Commons License 2010.11.26 0 0 10483

Nem lehet kenni oda valamit?

 

Előzmény: gyattila (10482)
gyattila Creative Commons License 2010.11.26 0 0 10482

Üdv! Nekem is nyöszörög, és üresen is. De legalább én tudom, hogy az enyémben mi nyöszörög. Ahogy mozog, feszül, csavarodik a kasztni az egyenetlen úton a hátsó ajtó jobban el tud mozdulni, és a gumiszigetelések nyöszörögnek. A C-oszlop előtt a felső részen már rendesen le is koptatta a festéket és a minap láttam, hogy már rozsdásodik is. Ha valaki beül hátra és a két ajtót húzza befelé akkor nem nyöszörög. Majd lehet, hogy lefényképezem aztán felrakom ide a jobb érthetőség kedvéért.

Előzmény: Arza (10476)
byo Creative Commons License 2010.11.25 0 0 10481

Azt kell mondjam a 17 éves opel astrám nem nyöszögött fele enyit sem, és eleve csendesebb volt :D. (igaz német gyártású volt)

Előzmény: Arza (10479)
C20NE Creative Commons License 2010.11.25 0 0 10480

Ahogy öregszel, és romlik a füled, egyre nagyobb :-)

Előzmény: Arza (10479)
Arza Creative Commons License 2010.11.25 0 0 10479

De hol a határ a normális és a nem normális nyöszörgés közt?

 

 

Előzmény: byo (10477)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.25 0 0 10478

Olvastam valami hasomlót nem rég a fusion klubban is (lehet, te vagy az is).

 

Nekem is nyöszörög hátulról a kocsi, de rájöttem, hogy a kalaptartó melletti műanyag az... egyszer pakolás közben megmozgattam és ismerős volt a hang. De érdekekes, hogy csak melegben csinálja, +20 alatt már nem.

Előzmény: Arza (10476)
byo Creative Commons License 2010.11.25 0 0 10477

Nekem nincs ilyen csak a normális nyöszögése.

Előzmény: Arza (10476)
Arza Creative Commons License 2010.11.25 0 0 10476

A 10458-ban kérdeztem ezt a "nyöszörgést":

 

...nyöszörög, vagyis valami fura hangot ad a hátsó lengéscsillapító környékén, ha tele van az autó, vagy sok a csomag stb ... megnéztem, alulról, és szerintem a kézifék bowden adja ezt a zajt (ha mozgatom, nyöszörgő hanot hallok). Voltam a Ford szervízben, mondták, hogy nem az, ismerik a hibát, ki kell csavarni a lengéscsillapítónál valamit alulról, megolajozni és jó lesz. Meg is csinálták - kb  egy hónapja volt. Azóta nem mentem nagyobb terhelés alatt. Ma öten voltunk a kocsiban, és ugyanúgy hallom ... ???

Ismerős másnak is ez?

 

Találkozott ezzel más is?

 

*zoli* Creative Commons License 2010.11.23 0 0 10475

2007-ben még opció volt, és csak csomagban adták azt hiszem.

Előzmény: Törölt nick (10473)
turablog Creative Commons License 2010.11.23 0 0 10474

Ott lehet, hogy benne van, minden esetre korábban a kézikönyv is így írt róla.

Előzmény: Törölt nick (10473)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.23 0 0 10473

Opció lenne? Nekem benne volt a Fresh Plusba alapból.

Előzmény: *zoli* (10471)
C20NE Creative Commons License 2010.11.23 0 0 10472

Nem, viszont ha benne ülsz, ennek amúgy sem nagy az esélye :-)

Előzmény: *zoli* (10471)
*zoli* Creative Commons License 2010.11.23 0 0 10471

Ez viszont nem a kettős záz, ami opciós felszerelés, ha távirányítóval kétszer nyomsz a zárás gombra bereteszeli a zárat. Tehát ha üveget törnek, úgy sem tudja a raboló kinyitni belső kilinccsel az autót.

Előzmény: byo (10470)
byo Creative Commons License 2010.11.23 0 0 10470

Erre nem gondoltam volna, köszi.

Előzmény: C20NE (10469)
C20NE Creative Commons License 2010.11.22 0 0 10469

A vezető oldalán a kilincset megnyomod kifelé és bezáródik a központi zár. ( Figyeld meg mit csinál a kilincs ha távvezérlővel rázárod, azt kell tenned neked is)

Előzmény: byo (10468)
byo Creative Commons License 2010.11.22 0 0 10468

Köszi srácok, ez a gomb valahogy kikerült a látószögemből.

 

Másik kérdés, ha benn ülünk az autóban hogyan lehet lezárni hogy kívülről ne lehessen bejutni, régi autókon volt retesz.

Előzmény: Arza (10466)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.22 0 0 10467

Csak elég benyomni a gombot, nem kell a hőfokot feltekerni, ugyanis utóbbi csak a szellőzőkön érkező levegőt hőmérsékletét (illetve ha van légkondiét) szabályozza.

Előzmény: Arza (10466)
Arza Creative Commons License 2010.11.22 0 0 10466

Én rá szoktam akasztani a kör alakú ajtócskára ... karcol, karcol ... "ahol faragnak ot hullik a forgács" nincs jobb ötletem rá.

 

Másik kérdésre a válasz: két képet rakok fel (be kal kapcsolni a hátsó ablak fűtését a gombbal, és rá kell tekerni a hőfokot)

 

 

Előzmény: byo (10465)
byo Creative Commons License 2010.11.22 0 0 10465

Az üzemanyag betöltő nyílás záró kupakját ha letekeritek, hova rakjátok utánna, ugye vna rajta egy gumimadzag, és félre szoktam dobni de karcolhat, szóval van valamilyen fényezés barát megoldásotok?

 

A hátsó szélvédő fűtést (a szálakat) hogyan lehet aktivizálni?

Előzmény: byo (10464)
byo Creative Commons License 2010.11.16 0 0 10464

Sima fogóval eddig mindig sikerült oldani, visszazárni, de 2 emberes, reméltem van valami tuti.

Előzmény: C20NE (10462)
C20NE Creative Commons License 2010.11.15 0 0 10463

Úgy értem a bilincset nem kell levenni, lejön a cső azzal együtt!

Előzmény: C20NE (10462)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!