Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

T25 Creative Commons License 2016.10.19 0 0 34471

üdv. igen ott szedett levegőt de kicseréltem a gumi gyűrűt az összeset ami volt benne. az adagoló elé közvetlen tettem egy vissza csapó szelepet még is levegősödik ma kapott ujj izzítógyertya sort még is nehezen indul.

Előzmény: FeZ_ (34470)
FeZ_ Creative Commons License 2016.10.19 0 0 34470

Hogy érted azt, hogy hogyan kell lennie ?

Bent kell lennie a helyén, kb. ennyi. Az óramutató szerinti állása majdnem lényegtelen, mert tele van nyílásokkal, de ha belenézel a házba, látni fogod, hogy hogyan áll 100%-osan jól.  Igen, az az előmelegítésért felel, egy kis termosztát van benne. Ha levegősödik a rendszer, jellemzően az itt levő o-gyűrű sz@r és azért levegősödik. Természetesen más helyen is tud, de ez a leggyakoribb hiba-ok.

Íme egy kép a belső részről:

 

Előzmény: T25 (34468)
xmbela Creative Commons License 2016.10.19 0 0 34469

Ha jól emlékszem, akkor kód be, majd C 0 0 0 0 C, gyújtás levesz.

Előzmény: Lewo91 (34466)
T25 Creative Commons License 2016.10.19 0 0 34468

üdv. köszönöm a segítséget. máris rendelem a készletet. viszont van egy másik kérdésem a képen látható gázolaj szűrő ház oldalán levő  csap szerűségnek hogyan kell lenni e?  és mit befolyásol? elvileg ha jól gondolom a gázolajat melegítené. köszönöm a választ. ja és a nyelvtan órát.

Előzmény: FeZ_ (34459)
senkisenormális Creative Commons License 2016.10.18 0 0 34467

Most mit vagy náci? Általában jól használja, bár elkúrta a rá-jöttemet, de eltalálta a gá-zolajat, és a me-mbránt.

Előzmény: FeZ_ (34459)
Lewo91 Creative Commons License 2016.10.18 0 0 34466

Köszi!

 

 

Esetleg tudod a kombináció menetét?

Előzmény: xmbela (34465)
xmbela Creative Commons License 2016.10.18 0 0 34465

Ki lehet kapcsolni billentyű kombinációval, vagy a helyes kód beütése utáni kódpadról történő csatlakozó lehúzással.

Előzmény: Lewo91 (34462)
Etióp172 Creative Commons License 2016.10.18 0 0 34464

Utánanézek,  köszönöm. 

Előzmény: halo13 (34463)
halo13 Creative Commons License 2016.10.18 0 0 34463

Nem jó gömb lett rátéve. (Szerintem)

Hidraktív rendszer nélkülire D. U. 400 cm3  55 bar 1.5 mm furatú kell 

                                            M.     450 cm3  50 bar 1.5 mm

Hidrakívra:                           M.     450 cm3 45 bar 0.7 mm

Előzmény: Etióp172 (34461)
Lewo91 Creative Commons License 2016.10.18 0 0 34462

Köszi!

 

Valakinek volt már gondja a kódos indítással? Pl nem indult miatta az autó. Nem tudja valaki, hogy ki lehet e kapcsolni házilag?

Előzmény: halo13 (34453)
Etióp172 Creative Commons License 2016.10.17 0 0 34461

1.9 td kombi, átszakadt a bal első gömb, párban lett cserélve. Az első benyomás az volt, hogy a hátulja rugózik ugyan, de az is csereérett lehet mert keménynek tűnt az új gömbökhöz viszonyítva. Viszont rövid használat alatt kiderült, hogy túl lágy az eleje, mert jó úton olyan mint a hajó, rosszabb úton meg annyira beleng, hogy felfelé is kirugózik teljesen. A kérdés az lenne igazából, hogy garanciába csere a gömb, vagy tölteni kellene ami azért érdekes lenne új alkatrész esetén.

Előzmény: halo13 (34454)
Etióp172 Creative Commons License 2016.10.17 0 0 34460

Én is hasonlóan jártam tavaly, tömítéskészlet csere, és azóta tökéletes. 

Előzmény: FeZ_ (34459)
FeZ_ Creative Commons License 2016.10.17 0 0 34459

Azért folyik, mert az adagolón belül, a toronyban van egy tengely, aminek a tömítésénél átereszt és gázolaj kerül a toronyba. Tömítést kellene cserélni, de akkor már érdemesebb komplett szettet cserélni vagy cseréltetni.

 

Még annyit, hogy az igekötőt (esetedben a le-t) egybe kell írni az igével, tehát nem "le maradt" hanem "lemaradt".

Bocsi, de nem bírtam megállni. :-)

 

Előzmény: T25 (34457)
halo13 Creative Commons License 2016.10.17 0 0 34458

Keresztbe írtunk. Majd a gázolajosok...........

Előzmény: halo13 (34456)
T25 Creative Commons License 2016.10.17 0 0 34457

bocs kép le maradt de már ment

 

Előzmény: halo13 (34456)
halo13 Creative Commons License 2016.10.17 0 0 34456

 Piros nyíl?????????????????,

Előzmény: T25 (34452)
T25 Creative Commons License 2016.10.17 0 0 34455

 

kép le maradt

 

Előzmény: T25 (34452)
halo13 Creative Commons License 2016.10.17 0 0 34454

Autó? Valami infó?

Előzmény: Etióp172 (34450)
halo13 Creative Commons License 2016.10.17 0 0 34453

Nem. A rádiót újra be kell ütni.

 

Előzmény: Lewo91 (34451)
T25 Creative Commons License 2016.10.17 0 0 34452

 

 

üdv mindenkinek kérdésem az lenne hogy a képen piros nyíllal jelölt gumi csonkon miért szivárog gázolaj? mi lenne ez?  arra rá jöttem hogy a membrán alól szivárog ki a dízel. ez természetes vagy hiba? előre is köszönöm

Lewo91 Creative Commons License 2016.10.17 0 0 34451

Sziasztok!

 

Nekem kódos a xantiám. Akku lehúzásnál elállítódik valami?

Etióp172 Creative Commons License 2016.10.17 0 0 34450

Gömbcsere megvolt. Most viszont olyan, mint a hintaló. Konkrétan le is, és fel is kirugózik teljesen. Valakinek ötlet?

Előzmény: FeZ_ (34417)
IstvánBX Creative Commons License 2016.10.17 0 0 34449

Én még múlt nyáron megcsináltam a leírás alapján a tempomattot. Annyi különbségel, hogy szereztem egy multikormányt és arról akartam vezérelni. A meglepetés akkor jött, amikor engedélyezteteni akartuk az ECU-ban. Sajnos nem sikerült. A Citroen-es progi fel sem kínálta a kiválasztást, a Peugeot-os már igen, de hiába lett engedélyezve, nem "maradt úgy". Ha újra rámentünk akkor is azt mutatta, nincs engedélyezve. Így több mint egy éve ki van építve a tempomatom, de nem használható. :(((

Előzmény: Gliga Péter (34447)
halo13 Creative Commons License 2016.10.16 0 0 34448

Üdv Mindenkinek!

LHM tartályon a visszafolyók honnan jönnek? 

Gliga Péter Creative Commons License 2016.10.16 0 0 34447

Sziasztok!

 

Az előző tempomatos link nem aktív. Ha valaki tempomatot akar beépíteni, itt egy tutorial:

 

https://drive.google.com/file/d/0B0gTjLciAQ85ZTBreU85LWxCNXc/view?usp=sharing

 

Keresőnek:

Tempomat beépítés

Lewo91 Creative Commons License 2016.10.16 0 0 34446

Sziasztok!

 

Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy 96-os 1.6i xantiám és menet közben erőtlenné vált majd megállt. Elvontattuk egy helyi szerelőhöz, megnézte, majd azt mondta ac pumpa hiba, mert a reteszek jók. Haza húztuk, vettünk bele alkatrészt majd kicseréltük. Ugyan úgy nem indul. Valami ötlet valakinek lenne? Van benne kódos indítás, valamint riasztó is. (caesar márkájú). Mielőtt kihívnánk a szakit, megkérdezlek titeket hátha van valami jó tanácsotok számomra. Köszönöm előre is!

Norbert Keresztes Creative Commons License 2016.10.16 0 0 34445

Szia bocsi.Igen megoldodott kèsz lett a gèp a villanyász azt mondta hogy a kábelek közül rengeteg csere mert elvolt porladva rajtuk a szigetelès,a motorvezèrlő volt rossz mègpedig valami olyat mondott hogy nem èrzèkelte hogy forog a motor mikor inditózott az ember.De ügyi volt a pali mert ugye vittem egy bontott ecut ès a règiből meg a bontottból csinált egyet.

Előzmény: Gyurmó79 (34395)
halo13 Creative Commons License 2016.10.15 0 0 34444

Csak nem?!!! Mindjárt megnézem!

 

Előzmény: xyxyphus (34443)
xyxyphus Creative Commons License 2016.10.15 0 0 34443

Ez bóti új duda 800.000HUF ..../pár.

Előzmény: halo13 (34440)
Gyurmó79 Creative Commons License 2016.10.15 0 0 34442

király!!!

Előzmény: halo13 (34440)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!