1 szettet megcsinálna az ember utána vaterán meg apróhirdetésben lehetne árulni egy install cd-vel 1-üt. :) Hasonlóan mint a turbós szett, hogy csak fel kelljen rakni.
A kiállításon találtam neked olyan gépet ami csak sávot művel. Fele annyi gázolajból megvan csinálva a magágy és a vízet is jobban tartja. Csak a sor van megművelve, a sorközben ott marad a szárzúzott szármaradvány. Dudvát is letakarja. :)1 menetben lazít, tárcsáz, szánt kombinátorozik.
Szerintem ad el az ekét, a kombit küld vissza. Egy ilyen sávművelőt vegyél 4sorosat, mert 4soros vetőgéped van.
Az is van annyira nem is drága. 30-40ezer körül van. csak a meghajtást és a felfogatást át kell alakítani egy kicsit, de megoldható. Az olajhűtő sem hűlyeség. Mindent a pénztárca dönt el. :)
Ez arra jó, hogy először az mtz hidraulika rendszeréből a szűrőt, vezérlőtömböt és fémcsöveket kivágni a gépből és egy jobb minőségű alkatrészekből újra építve és máshol elhelyezve az új alkatrészek. Akár kényelmi és javíthatósági szempotokból is. :)Mivel 3tagos a tömb és a joystic csak két ágat tud vezérelni:
mondjuk előre tolod akkor emel, ha hátra húzod sűllyeszt, még egy kicsit hátrébb húzod úszóba van rakva a főmunkahenger.
Ha magadra húzod(balra) pl vontatott tárcsát emel, ha magadtól el tolod(jobbra) akkor a tárcsát lengedi, ha még egy kicsit jobbra akkor úszó állás.
A 3.ik kar is erős, az meg a 3.ik munkaág üzemeltetésére van ezt amúgy is ritkán használjuk.
Az új szűrő meg azért mert ezek az alkatrészek már nem bírják úgy a szennyezett olajat. ez is az egyik titka a szivárgásnak. :)
Nekem most a legnagyobb gondom az hogy mikor bemelegszik az olaj a hidraulika ne úgy emel meg süllyeszt, mint kéne. Ez gyakori MTZ-s gond. Egyszer egy normális szivattyú és vezértömb elférne ebbe is. Pedig normális olaj van benne.
A fékkel nem lehet játszani... Vagy a gép kétvezetékes rendszeréhez megcsináltatod a pótkocsit is kétkörösre vagy a gépen csináltatod meg a kétkörös fék mellé az 1 köröst.
Még nem csinálnak ilyet csak olcsón találtam alkatrészeket, gyorsan fejben összeraktam. :)
Mtz hidraulika vezérlőtömb helyett ugyanolyan teljesítményű mind a 3karon úszóállás is van. 35+fa, bowdenek 9+fa/db, joystic kar 2munkaágat tud vezérelni pl a főmunkahengert vagy a pótkocsi billentést. 12+fa, 1karos vezérlő a 3ik ágnak 8+fa
Ja és nem kínai cucc. :)
Joystic hasonló:
1karos vezérlő:
Egy cserélhető hidraulika szűrő olyan mint a kocsikban a motorolajszűrő. 15+fa kompletten.
Hidraulika tömlőket meg le kell gyártatni méretre. 1x kell megcsinálni utána lehetne szettben árulni. Direkt nem rakom ki, mert rögtön lenyúlnák. :) Sok forgalmazó olvassa a fórumot. :)
ismerösömmel beszéltem, zetor forterra 120 2 vezetékes fékrendszeressel húzta a hw80.11et amin egy vezetékes van és lehet igy müködtetni legalábbis azt mondja.