Szia. Azért nagyon kíváncsi lennék,mitől lett jó,de a lényeg,hogy nem szarakodik. :) A méretét nem tudom,talán szerintem 10-es átmérőjű,a gyári az alumínium,a külső felülete be van vonva valami kék anyaggal,annak nincs is párja,amúgy ennek hiányában rezet használnék,szélesebbet,nem azt a kis vékony karikát.Jó a Mann filter,bele.A pollenszűrőn a nyíl 2 dolgot jelezhet,ha rá van írva,hogy UP,akkor felfelé,ha az van írva a nyíl mellé,hogy AIR,akkor lefelé kell mutatnia,sokan fordítva teszik bele.
Talán nem kiabálom el, de úgy néz ki meggyógyult a Corolla, mert kb. október óta nem csinálta a "2.-ra indul el hidegen a motor" hülyeségeit.Hogy mitől fogalmam sincs, nyáron öntöttem bele Toyota üzemanyag adalékot, meg bele hajtottunk 1200 km autópályát(de ezt előző évben is megkapta).
A motorolaj leeresztő csavar alá milyen anyagú és méretű tömítés kell? (1,4 vvti, 2007). Olajszűrőnek jó lesz bele a Mann?
A pollenszűrőn a nyílnak felfele kell mutatni, ugye?
Hosszú állás után lehet a benzin is az oka, ami tönkre teheti az injektort. Állítólag ez az E10 benzin kémiailag nem stabil, ecetsavasodik. Kb. mint a "csinált" borok, hogy egy idő után "ecetesedik", és kikezdi még a fém alkatrészeket is.
Ezért javasolják, hogy ha több hónapra le áll a kocsi, akkor le kell cserélni a benzint, vagy már eleve olyan benzint kell bele tankolni ami stabilabb, és nincs benne vagy kevesebb a bioetanol pld E5.
Aki kitalálta ezt a bioetanolt... sötét zöldek... többet ártottak vele mint használtak.
A tapasztalatom alapján -mivel túk vagyok egy injektor hibán én is - mindenkit intenék a házias kiszereléstől, hogy majd elküldöm aztán megcsinálják. Szakember kell hozzá, műszerek a bevizsgáláshoz és szaktudás az összeszereléshez, ezek nemigen vannak meg egyben... még ha szaki az ember, akkor sem, speciális terület.
Az injektorokat ki kell venni,csak próbapadi méréssel lehet megállapítani,ott a porlasztási képet is látják.A pumpa ritkábban előforduló hiba,de indítási nehézséget inkább az injektorok hibája szokta okozni,nekem ez a tapasztalat.
Ha kiszereli valaki,akkor olyan helyre vigyétek,ahol foglalkoznak Denso injektorokkal,mert van,ahol azt mondják,jó,de közben szar. Üdv.
Toyota Corolla Verso 2006-os 2,2-es d-4d hosszabb állás után nehezen indul (nem indul el minden henger), Az izzitógyertyák és üa-szürő kicserélve. Üzemanyag nyomás probléma lehet, vagy injektorok, hogy lehetne megállapitani?
Toyota Corolla Verso 2006-os 2,2 es d4d -nél hogyan kell kiszerelni a belső szellőztetés motorját (valami kerreg középen alul), ha csinált már valaki ilyet, kérem irja meg
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 2004-es 1.4 benzines Corollám. A négy féktárcsából 3 be van repedezve. Ezt mi okozhatta? Ősszel még semmi baja nem volt. A kérdésem az lenne,hogy milyen márkájú féktárcsát,és fékbetétet érdemes venni bele? Középkategóriásra gondoltam, nagyon olcsót de gyenge minőségűt nem szeretnék. Köszönöm előre is a választ,és mindenkinek kellemes ünnepeket kívánok!
Szinte biztos,hogy az akkuval van a probléma,ha belekerül egy új,méresd meg a töltését is.Én nem ismerek arról senkit,de hátha valaki majd szól,ha tud valakit.
Van egy 2007-es Toyota Corolla E15EJ-m, amit tavaly novemberben vettem. Az utóbbi időben már többször is előfordult, hogy nem indult. Start-stop gombos. Első alkalommal leállítottam, de nem tudtam elindulni vele. Betolták nekem és ment, kb. 3 hétig semmi gond nem volt. Most kedden 3 nap állás után akartam vele indulni, de nem indult, viszont a műszerfalon minden felgyulladt, azt persze nem tudtam lekapcsolni. Sikerült egy másik aksiról bebikázni, mentem vele 8 km-t leállítottam egy parkolóban, simán újraindult, még kb. 15 km-et mentem vele, semmi gondom nem volt. Ma reggel indultam volna vele, így este kipróbáltam, pöccre indult, de ma reggel megint nem. Megint minden lámpa felgyulladt, és nem tudtam lekapcsolni. Mikor próbáltam indítani olyan hangot adott, mint mondjuk egy szitakötő gyorsan verő szárnya :) Tölteni akartuk az aksit, de nem indul a töltés, csak a felkiáltójel világít a töltőn. Másik autó aksiján kipróbáltuk, ott tölt a töltő. Az aksival lehet a gond? Tudtok nekem ajánlani a dél-pesti régióban olyan szerelőt, aki megbízható és Toyotákra specializálódott? Előre is köszönöm.
Ne fordulaton nézd a szondák feszültségét,hanem alapjáraton,miután ,,kiszellőztetted" a rendszert.Szerintem az a műszer is tudja,hogy aktív tesztet végezz,és a befecskendezési mennyiséget(Inj.Volume) megváltoztasd alapjáraton,ekkor nézd meg,miként változik a szondák feszültsége.De mindezt megspórolva mondom,hogy a katalizátor a fő hibaokozó.Az E10 szarabb benzin,szarabb égéssel,a katalizátorod épp azon a határon mozog,hogy jobb anyaggal még nem villantja a hibalámpát,de egy kicsivel szarabbal már igen.Egy szondakiemelővel nem fog előjönni többet.A kiemelőt meg is tudod csináltatni,de a neten lehet venni készen is,5-6000ft körül.A te fajtádba én tettem már be derékszögűt,az elfért,és azóta hibátlanul üzemel,az is 1,6-os,2005-ös volt,a kollégámé.
Az üzemanyagra rátérve már más is panaszkodott,hogy amióta az E10 megy bele,azóta magasabb a fogyasztás,ezt nem tudom mire vélni,de ez tény,mert nem egy embertől hallom,saját tapasztalat nincsen,hisz én a kocsimat hétvégente használom,akkor is max 50-100 km távon összeadva.
Tanácsot szeretnék kérni. 2005-ös E12-as Toyota Corolla 1,6-os sedan (3ZZ motorkód) 245.000 km. Az e10 megjelenése óta másodszor jött meg a check engine lámpa és a P0420-as (katalizátor hatásfok (1 hengersor) túl alacsony) hibakód. Nullázás után 300-450 km után egyenletes 110-120 km/h-s autópálya haladáskor megint visszajött. Mindezek mellé, az új benzin megjelnése óta a fogyasztás is felment 8,2-8,4-re. Egyszer teletankoltam 100-as (e5-ös) shell benzinnel, amíg az a tank benzin fogyott semmi gond nem volt, majd kapott megint e10-es benzint és azzal kb 50-100 km után megjött a sárga lámpa.
Először a hátsó, majd az első lambdaszonda jött képbe, hogy cserélni kell, mivel a megtett km is kb ott van, hogy elhasználódott.
Bosch műszerrel megnéztem a szonda működését és ezt láttam (telefonnal felvettem videóra):
Egyszerűen nem tudom eldönteni, a több együttes tényező miatt, hogy csere, vagy nem csere. Ami legjobban zavar, az a 8 liter fölötti fogyaszás, mert már évek óta stabilan 7,5 volt az átlagom az én vezetési szokásommal és most 8,3-8,4, nagyon odafigyelve tudtam levinni 8,2-re.
Egyik nap hazafelé bedadogott a motor, mintha egy henger nem ment volna, vészüzembe is állt.
Kinyitva a motorháztetőt látszott, hogy a nívót kilökte és kilőtt kb 2 liter motorolajat. Magas kartergázra gyanakodtunk.
Szétkaptuk a motort, a 2. hengerben a dugattyú tetejéből le volt törve egy darab. Kicseréltük, bemérettük az injektorokat, mindet fel kellett újíttatni. Kapott még új főtengely csapágyakat is. A henger fala egy hengernél sem volt kopott.
Összeraktuk, kb 1000 km után reggel indulásnál olyan hang volt, mint mimor csúszik a szíj, a töltés jelző kivillant. Kinyitva a motorháztetőt láttuk meg, hogy a főtengely mindkét végénél olajtócsa. A főtengely szíjtárcsa pedig kimozdult a helyéről, azért nem tekerte.
Valószínű még mindig magas a kartergáz. Mitől lehet ez? Valahol dugulás lenne? Pontosan hol vezeti el?
Egyelőre nem tudom a szíjtárcsát is hogy tolhatta el oldalra, sajnos csak hétvégén lesz időm ránézni.
"Mindenesetre az idei - azaz a januári és februári eladások alapján készült - listán a Toyota Corolla áll az élen. A Dacia Lodgy a második, a harmadik pedig az Octavia. A Dacia Logdy eladásaiban szerepet játszhat az nagycsaládosoknak kitalált állami program, amelynek keretében az új hétüléses autókhoz az érintettek a vételár felét, maximum 2,5 millió forintot kapnak támogatásként. A Lodgy ugyanis a legolcsóbb támogatással megvásárolható autó. A hétüléses program húzhatta fel a Ford Turneo és az Opel Combo eladásait is, előbbi a 8., utóbbi a 10. lett az idei listán."
Sziasztok! Amennyiben hirdetés elfér itt: szeretném eladni a 4db-os gyári toyota alufelni szettet, vadiúj nyári gumikkal (195, 60, r15 - toyo proxes cf2). Megkímélt állapotú felnik, az abroncsok kb 1000 km-t ha mentek (tavaly nyár végi beszerzés). Képek az alábbi linken: https://photos.app.goo.gl/MEcBHSgu98eowrGX6 Ár: 120.000 Ft