Keresés

Részletes keresés

DZolkó Creative Commons License 2019.04.25 0 0 33286

A rögzítő mechanika párban van a csomagban, ez kimaradt. 

Előzmény: DZolkó (33285)
DZolkó Creative Commons License 2019.04.25 0 0 33285
Előzmény: Zsogavara (33284)
Zsogavara Creative Commons License 2019.04.25 0 0 33284

Szia! Honnan vetted ezt a plexit? Nekem is ugyan ezek a problémáim. 

Előzmény: DZolkó (33275)
1 Bandi Creative Commons License 2019.04.25 0 0 33283

Kinél poliroztattad?Bp?

Előzmény: aladar644 (33282)
aladar644 Creative Commons License 2019.04.25 0 0 33282

mindenképpen a bogároldót használom, türelemmel,más minden karcolja a plexit,már kellett poliroztatnom egyszer az enyémet.

Előzmény: janoszeged (33281)
janoszeged Creative Commons License 2019.04.25 0 1 33281

1 liter bogároldó 300 Ft,az is hatékony! 

Előzmény: mex64 (33276)
DZolkó Creative Commons License 2019.04.24 0 0 33280

Látom elolvastad amit írtam.. nem zavar a menteszél, sőt! Ezért vágtam le a gyárit, az zavar, ha a plexi a menetszelet a sisakomnak vágja és e miatt hangos lesz vagy ami rosszabb rázza a fejemet.   

Előzmény: nagykunsági (33278)
DZolkó Creative Commons License 2019.04.24 0 0 33279

Szia!

 

Sajnos nincs pont hozzá való, ez jóval hosszabb, ezért kivágtam a közepéből egy kb. 10cm darabot, majd összedugtam a harmónikát és működik így, szerencsére az alsó és felső átmérők megegyeznek. 

Progrip 2510 a pontos típusa, van több színben is. 

Előzmény: mex64 (33276)
nagykunsági Creative Commons License 2019.04.24 -1 1 33278

Azt nem értem, ha valakit ennyire zavar a menetszél, minek nem ül autóba?

Előzmény: DZolkó (33275)
1 Bandi Creative Commons License 2019.04.24 0 0 33277

Sziasztok!

Műszaki kérdés: mostanában 2x is előfordult, hogy a reggeli indulás után, az ABS lámpa villogni kezdett. Áramtalanítást követően,  a hiba + szünt. Van valakinek tapasztalata, ezzel kapcsolatban, vagy hallott valaki erről valamit?

 

A fékfolyadékot 2 évente cserélem. 

 

Talán levegős?

mex64 Creative Commons License 2019.04.24 0 0 33276

Sziasztok!

És nem is csúfítja el a motort, mint némelyik "hólapát".

Azt a teleszkópszár védő harmonikát hol lehet beszerezni? Én minden túra után WD-s vattával törölgetem a bogarakat, egy ilyen cucc hasznos lehet.

Előzmény: DZolkó (33275)
DZolkó Creative Commons License 2019.04.23 -1 1 33275

Sziasztok!

 

Mindig visszatérő kérdés a plexi-téma, úgy érzem révbe értem ezért megosztom veletek a tapasztalatokat.

Alap adatok: SD02 Vara, én 185cm.

A motort gyári plexivel vettem, ahol hamar kijött a hibája: az alsó állásban a nyakamnak, a felső állásban a sisak plexijének az alsó részére csapta a menetszelet. Első megoldásként vettem egy Kappa (Givi) túraplexit, de ez sem jelentett jó megoldást, mert alsó állásban a sisak plexijének a közepére, felső állásban a sisak sildjére terelte a szelet (korábban sima zárt sisakom volt, annál nem volt ennyire rossz az élmény). A túra plexi további hátránya, hogy nyáron, amikor kellene a hűsítő menetszél akkor sem kapsz belőle, így ott sülsz meg. 

Ekkor kezdtem kísérletezgetni: levágtam a gyári plexit kb. 10cm-el alacsonyabbra, így az alsó állásban már a mellkas-váll környékén éreztem a szelet, ami nagyon jól jött, felső állásban a sisak alja kapta, ami még mindig nem volt jó. Ekkor vettem egy állítható magasságú MRA toldót, amit erre felszereltem és mindig játszottam a magassággal, dőlésszöggel, viszont a plexi és az MRA felső állásban sem terelte el a szelet a sisakról, így az hangos maradt. Ha a gyári plexire tettem volna valószínűleg megoldódott volna a szélcsendben motorozás kérdése, de a nyári menetszél a felsőtestre nem, viszont beljebb lettem volna egy túraplexivel (arra meg végképp nem akartam tenni egy toldót, mert akkor azon keresztül kellene nézni, ami vagy bogaras vagy vizes.. egyik sem jó).

A múlt héten viszont egy új dolog jutott az eszembe, a Givi gyárt egyes motorokhoz Airflow plexis verziót is. Ennek a lényege, hogy a gyári plexitől kisebb plexi a bázis, ami vastagabb is, erre van rászerelve egy konzol, ami tartja az Airflow plexit, ami viszonylag nagy, erősen ívelt és 12cm intervallumban állítható. A plexi alja eléggé eláll a bázis plexitől, feljebb viszont összeszűkül ez által a levegő nyomása megnő és a menetszelet felfelé megdobja -át a sisakon! A levágott gyári plexi felső állásban és az Airflow alsó állásban akkora, mint a gyári plexi felső állásban, de már így is a sisak felé dobja a szelet kb. 5cm-el, és akkor még fel lehet tolni 12cm-t! A felső állásban már eléggé ki kellett emelkednem az ülésből (de nem felállni), hogy elérjem a menetszelet, így akár 2 méteres embernek is jó lehet. ;) A konzolon 1-1db gyorszár van, ami a plexin belül van, így nagyon gyorsan állítható -akár egy piros lámpánál is; ha meg jön a nyár, akkor egyszerűen ki lehet húzni a konzolból és ott a levágott plexi a hűsítő menetszéllel! 

Hátrányok: az Airflow plexit és a konzolt külön is meg lehet venni, nem is drága: 20e.-Ft alatt megvan a kettő, de egyrészt a gyári plexi lehet nem bírná el a súlyát +menetszelet, ezért le kell belőle vágni (legalábbis én erősen ajánlottnak mondanám) és az Airflow konzolának a felfúrása sem egyszerű: oldalanként 3 furat kell neki (4-20-4mm) + ezeknek még párhuzamosnak is kell lenniük, hogy a konzolban tudjon csúszni a plexi. Viszont a végeredmény mosolyt csal az arcomra, tegnap értem haza egy 2300km túráról, aminek a vége 800km autópálya volt, szóval leteszteltem és megveregettem a vállam! :D 

 

Zoli       

 

 

janoszeged Creative Commons License 2019.04.11 0 0 33274

Alap VX. Louis-tól vettem rendszeresen a garnitúrát. 2 személlyel de csak a gyári 2 oldaldoboz volt fenn és egy tanktáska. Nem volt túlterhelve a motor, és 120-130 körül mentem.

Előzmény: -Mosquito- (33273)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.04.10 0 0 33273

Az alap VX vagy az erősített VMX lánccal mentél annyit el? 

Előzmény: janoszeged (33272)
janoszeged Creative Commons License 2019.04.10 0 0 33272

Én 230.000Km-t motoroztam Varával, jól megvoltam középsztender nélkül. A garázsban emelőn tároltam, túrán meg lehajoltam és megkentem olajjal. 36.000-ként cseréltem a láncgarnitúrát.

Előzmény: aladar644 (33271)
aladar644 Creative Commons License 2019.04.09 0 0 33271

Még a VStromom idején vettem egy túra-emelőnek nevezett kis szerkezetet,7rugóért. Megélek vele ,stabilan tartja a motort láncfújáskor,akár hátsó kerék szereléskor is,de a középsztenderhez képest macerásabb a használata,ezért volt,hogy lustaságból elmaradt az olajozás.

Előzmény: jo_lenne_tudni (33270)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2019.04.08 0 0 33270

Nekem az elso volt megvenni, mert ha lehet mindig kozepsztenderen all a motor (garazsban kevesebb helyet foglal, turan meg stabilabb sokszor). Lancfujasnal es akarmilyen szereleskor is jobb, ha egyenesen all a motor.

Előzmény: aladar644 (33267)
aladar644 Creative Commons License 2019.04.08 0 0 33269

szia Szilveszter

köszi az infot,ránéztem, és asszem ez lesz. Kártyás a fizetés,gondolom.

Ha megbízható volt nálad talán nálam is az lesz.

Előzmény: szoucsek (33268)
szoucsek Creative Commons License 2019.04.08 0 0 33268
Sziasztok!

Olvasom egy ideje ezt a középállvány dolgot, hozzádobnék még egy lehetőséget,hátha valakinek hasznos. Én is szemeztem vele, aztán miután 60E km-t Varáztam nélküle nem rendeltem egyelőre. Mást viszont már igen tőlük az korrekt volt, a szállítás is és pontosan azt küldték, amit igértek.
https://www.cosmo-accessories.com/products/honda/varadero/center-stand-varadero-detail

Üdv.: Szilveszter
Előzmény: aladar644 (33267)
aladar644 Creative Commons License 2019.04.08 0 0 33267

Egyetértek, találtam is:  https://motocad.hu/Honda-XL-1000-V-Varadero-SW-Motech-k%C3%B6z%C3%A9psztender/p4499

 

viszont két éve érik bennem a gondolat, annyira nem sürgős,így várok még egy keveset.Most megint egy két hetet mondott.

Előzmény: jo_lenne_tudni (33265)
Törölt nick Creative Commons License 2019.04.08 0 0 33266

Szóról szóra ugyanezt akartam írni.

Előzmény: jo_lenne_tudni (33265)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2019.04.08 0 2 33265

Megeri varni ra? Kb. 20000ft lehet a difi ez a kisipari cucc es mondjuk egy SW-Motech, tipusbizonyitvanyos cucc kozott, szamlaval mindennel. Mondhatjuk ugy is, hogy masfelszer annyi, de mivel hitegetnek en nem varnek ra, hanem megrendelnem a "gyarit" es 3 nap mulva nalad van. 

Előzmény: aladar644 (33264)
aladar644 Creative Commons License 2019.04.08 0 0 33264

Kösz a biztatást.

Akkor volt igen,3 hetet mondott.

várok,mást nem tehetek:))

Előzmény: -Mosquito- (33263)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.04.07 0 0 33263
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=150537588&t=9116138

Az nem 02.15 volt? :)
3-4 hónapot simán rá lehet dobni,néha írjál rá/telefonálj.

Előzmény: aladar644 (33262)
aladar644 Creative Commons License 2019.04.06 0 0 33262

Kicsit furcsa ez a Petya gyerek.Március közepén megrendeltem a sztendert,múlt héten felhívtam,hogy mikorra számíthatok rá. Persze neki sem állt,talán jövő héten, de nem biztos,sok a munkája.Valakinek mondta,hogy,ha talál máshol,akkor nyugodtan vegye meg. Ezzel meglepett,kérdem,akkor miért hirdeti, nem akarom én zavarni. Háát,hogy tele van melóval.

Remélem,egyszer elkészül. Ha nem akkor,maradok anélkül.

Előzmény: -Mosquito- (33208)
janoszeged Creative Commons License 2019.04.01 0 0 33261

Szinkron sok mindent megmutat, kiindulásnak a legegyszerűbb.

Előzmény: gyuladrum (33260)
gyuladrum Creative Commons License 2019.03.31 0 0 33260

Sziasztok!

 

Tegnap óta egy 2003-as SD02-es Vara boldog tulaja vagyok. Mint friss belépő, üdvözlök mindenkit a fórumon.

Rögtön lenne is egy kérdésem. Szolnokról Győr mellé hoztam a motort. Volt időm tesztelni. Megy mint a távirat.(egy 93-as 750-es super tenere-ről ültem át. teljesen más.) Azt tapasztaltam, hogy egyenletes sebességen tartva 3000-4000 fordulat között, mintaha kicsit rángatna.Amikor kipróbáltam, rövid utcák voltak a környéken és nem tűnt fel. Átbogarásztam a fórumot. Olvastam is ilyesmi kommenteket, de arról semmit nem találtam, hogy megoldódott volna a probléma, illetve, hogy mi volt az. Mindemképpen el akartam vinni a szerelőmhöz, csak gondoltam előtte megkérdezem a rutinos kollégákat. Régi benzin, pucolás , gyertya(a pipa ami előlről látható például repedt), valamiféle szinkron?( nem volt még injektoros motorom)

 

Előre is köszönöm a segítséget!

Sziasztok!

GyurisD Creative Commons License 2019.03.25 0 0 33259

Sziasztok,

 

Arra jutottam, hogy eladom a 2004, SD02 ABS-es Varámat. Az ok egész egyszerűen annyi, hogy visszatérek a sor 4-es csapathoz. A motor tökéletesen működik, jó állapotban van. Ha kérdés van hívjatok vagy írjatok.

 

https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/xl_1000_v_varadero/honda_xl_1000_v_varadero_abs-14175084

 

 

Széles utat mindenkinek!

-Mosquito- Creative Commons License 2019.03.19 0 0 33258

A két akasztó középpontjától mértem,ennek távolsága felhajtva: 13,3cm lehajtva: 13,7cm

Rúgó tekercselt része, 8,5cm nyitva: 9,5cm

Rúgó teljes hossza kb 12,5cm lehet.

 

Esetleg ha jó nálad is ez a méret,akkor Petyától kérjél 2db rugót. 

 

Szerintem a biztonság miatt lehet két rúgó,ha netalán eltörne/fáradna az egyik. Az oldalsztender is két rúgós. 

Előzmény: Vassd (33255)
JULES Creative Commons License 2019.03.19 0 0 33257

Én Puig Vario-t vettem az SD01-re: http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303182

Ha a felső részét előre, az alsó részét hátra (magam felé) döntöm, akkor véd legjobban a menetszél ellen. Nélküle az egész bukósisakom tiszta bogár volt, most csak a tetején van egy-két nyom, a sisak plexim tiszta marad. 189cm...

Ha az MRA-t be lehet így állítani, akkor próbáld ki úgy is...

 

Előzmény: kissandras84 (33251)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!