Keresés

Részletes keresés

Peti817172M Creative Commons License 2007.04.15 0 0 6642
Attól függ, hogy a hirtelen rátelhelődő súlyt elbírja-e a rugó.
Előzmény: bgabor86 (6641)
bgabor86 Creative Commons License 2007.04.15 0 0 6641
Szerintem töréskor inkább összecsuklik, tehát valszeg nem gabalyodik bele a vezetékbe (szvsz)
Előzmény: Peti817172M (6638)
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.15 0 0 6640
De valószínűleg nem csak ezen múlik, mert különben biztos lenne kötél rendszerestve a fülkkébe :)
Előzmény: Peti817172M (6639)
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.15 0 0 6639
Mondjuk kötél nélkül valóban nehéz lekötni :)
Előzmény: Peti817172M (6638)
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.15 0 0 6638
Szedőtörés esetén mindenképpen kell áramtalanítani nem? Vagy nem feltétlen gabalyodik bele a vezetékbe?
Előzmény: Törölt nick (6637)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.15 0 0 6637
gondolom kötél nem volt nála, meg szerintem arra sincs kiképezve, hogy 600 V egyenáram mellett mászkáljon
Előzmény: Peti817172M (6636)
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.15 0 0 6636
Ehhez miért kellett vonalműszakos? Vezető nem tud fölmászni?
Előzmény: Törölt nick (6634)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.04.15 0 0 6635
Hát, jobb híján valahogy legalább a kitérőről le kell szedni ilyen esetben... :o)
Előzmény: Törölt nick (6634)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.15 0 0 6634

köszi, én is erre gondoltam.

 

teganp az 56-oson 4126 szedőtörést szenvedett, ráadásul pont a visszafogóváltón hüvösvölygybebn. elöször jött egy vonalmüszakos, az felmászott a tetejére egy kötéllel, lekötötte a szedőt, majd egy Schörling meg egy Csepel is megjelent. végül hátsószedővel elment

Előzmény: .Wala-kee. (6631)
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.14 0 0 6633
20 volt alatt meg befog a RET fék (már ha van olyan a tátrákon.
Előzmény: .Wala-kee. (6631)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.04.14 0 0 6632
(Vagyis pontosabban segédüzem-feszültség)
Előzmény: .Wala-kee. (6631)
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.04.14 0 0 6631
Segédfeszültség mérő. Általában 25-26 Volt körül szokott ugrálni, azt hiszem 26 a normális.
Előzmény: Törölt nick (6630)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.14 0 0 6630
a sebesség mérő mellett van egy digitális óra szerü valami, ami (mikor én néztem pár hete) mindig 26.3, és ehez hasonló értékeket mutatott. ez tulajdoképpen micsoda?
.Wala-kee. Creative Commons License 2007.04.13 0 0 6629
OFF
Tudnál küldeni nekem egy mailt, hogy meglegyen a mail címed? (Ha lehetséges.) Lenne majd egy kérdésem...
Előzmény: korpi41 (6628)
korpi41 Creative Commons License 2007.04.12 0 0 6628
Ez a hátsószedős tűzvédelmes probléma is az a kategória, amiről a végrehajtó szolgálat dolgozójaként nem kívánom kifejteni a véleményem. :-)
Előzmény: Peti817172M (6627)
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.12 0 0 6627
Akkor tűzvédelmi szempontból nem okoz gondot a hátsószedőzés :)
Előzmény: korpi41 (6626)
korpi41 Creative Commons License 2007.04.12 0 0 6626
"Sima tátrán is csak lehúzott szedő mellett illik mozgatni a földelő kapcsolót?"

Nyilván. Az indok ugyanaz.

"A szedő fölvezérlése is csak akkor történik meg, ha a segédhengert 0-tól eltérő állásba tekerted?"

Igen.

"A szedőgomb megnyomása az összes kocsira kihat, vagy csak a sajátra?"

Az összes kocsin felmegy a szedő, ahol a főhenger "I"-ben van. Tehát ha az elhagyottban elfelejtesz hengerelni (velem kétnaponta egyszer előfordul:-) ), akkor felmegy mindkét szedő.
Előzmény: Peti817172M (6620)
korpi41 Creative Commons License 2007.04.12 0 0 6625
Egészen pontosan máról holnapra gondolkodunk csak arról, hogy mi fog kelleni...

Tehát ha ma kell valami, de holnap már nem biztos, akkor azzal nem foglalkozunk:-)
Előzmény: mk4047 (6619)
korpi41 Creative Commons License 2007.04.12 0 0 6624
Inkább ezt nem mondom, hogy mit hivatkoznak erre a JóskaPistáék...

Egyébként ájöttél a megoldásra: az utas 18ast vár, és ha feltűnik egy 118-as, akkor arra nem fog fölszállni. (Továbbra is no comment)

Egyébként meg van hely a memóriában...
Előzmény: Peti817172M (6614)
UV3465 Creative Commons License 2007.04.12 0 0 6623
Köszönöm szépen.
Előzmény: ICS MÁNIÁS (6622)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2007.04.12 0 0 6622
Leírom a párokat:4019-4095 , 4075-4076 , 4111-4235 jól tudod.
Előzmény: UV3465 (6621)
UV3465 Creative Commons License 2007.04.12 0 0 6621

Srácok, szeretném, ha tudnátok segíteni pályaszámokban (56os vonal):

 

4019-nek, 4095-nek, 4075-nek mi a párja?

 

4235-4111 -  jól tudom?

 

Thx!

 

Peti817172M Creative Commons License 2007.04.12 0 0 6620
Sima tátrán is csak lehúzott szedő mellett illik mozgatni a földelő kapcsolót?

A szedő fölvezérlése is csak akkor történik meg, ha a segédhengert 0-tól eltérő állásba tekerted?

A szedőgomb megnyomása az összes kocsira kihat, vagy csak a sajátra?
Előzmény: korpi41 (6566)
mk4047 Creative Commons License 2007.04.11 0 0 6619
Valószínűleg csak a tervezett vágányzárakhoz van meg a szoftver, ilyen esetben pedig nem végállomásoznak a bútorváltónál.
Előzmény: bgabor86 (6616)
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.11 0 0 6618
Tewék se tudják a zuglói kocsiszínmenetet mondani :)
Előzmény: bgabor86 (6616)
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.11 0 0 6617
Annak aztán tényleg sok értelme volt :) Széna tér után is beépíthetnének egy váltót, és akkor baleset esetén lehetne Moszkva tér-Széna tér ingajárat :))
Előzmény: bgabor86 (6616)
bgabor86 Creative Commons License 2007.04.11 0 0 6616
Azt furcsállom, hogy Bútorváltós program nincs benne, mert pl. ma szükséglett volna ilyenre, mert 2 szgk találkozott a síneken.
Ennek a balesetnek köszönhetően volt a egy extrarövid 49-es (Lónyay-Gellért)
Előzmény: Peti817172M (6615)
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.11 0 0 6615
Mondjuk hétvégén van értelme, mert különben az utasok nem tudnák mire vélni, hogy most akkor 118-as meg hétvége egyszerre :)
Előzmény: Peti817172M (6614)
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.11 0 0 6614
Viszont a Csóka-Budagyöngye=118, tehát az a program fölöslegesen foglalja a memóriát :)
Előzmény: korpi41 (6613)
korpi41 Creative Commons License 2007.04.11 0 0 6613
A szápilonás beállónál meg nam a Jánosig, hanem a Budagyöngyéig közlekedik, tehát a k utas számíthat arra, hogy nem lesz lehajítva a Kórháznál, hanem mehet tovább.
Előzmény: Peti817172M (6611)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!