teganp az 56-oson 4126 szedőtörést szenvedett, ráadásul pont a visszafogóváltón hüvösvölygybebn. elöször jött egy vonalmüszakos, az felmászott a tetejére egy kötéllel, lekötötte a szedőt, majd egy Schörling meg egy Csepel is megjelent. végül hátsószedővel elment
a sebesség mérő mellett van egy digitális óra szerü valami, ami (mikor én néztem pár hete) mindig 26.3, és ehez hasonló értékeket mutatott. ez tulajdoképpen micsoda?
"Sima tátrán is csak lehúzott szedő mellett illik mozgatni a földelő kapcsolót?"
Nyilván. Az indok ugyanaz.
"A szedő fölvezérlése is csak akkor történik meg, ha a segédhengert 0-tól eltérő állásba tekerted?"
Igen.
"A szedőgomb megnyomása az összes kocsira kihat, vagy csak a sajátra?"
Az összes kocsin felmegy a szedő, ahol a főhenger "I"-ben van. Tehát ha az elhagyottban elfelejtesz hengerelni (velem kétnaponta egyszer előfordul:-) ), akkor felmegy mindkét szedő.
Annak aztán tényleg sok értelme volt :) Széna tér után is beépíthetnének egy váltót, és akkor baleset esetén lehetne Moszkva tér-Széna tér ingajárat :))
Azt furcsállom, hogy Bútorváltós program nincs benne, mert pl. ma szükséglett volna ilyenre, mert 2 szgk találkozott a síneken. Ennek a balesetnek köszönhetően volt a egy extrarövid 49-es (Lónyay-Gellért)
A szápilonás beállónál meg nam a Jánosig, hanem a Budagyöngyéig közlekedik, tehát a k utas számíthat arra, hogy nem lesz lehajítva a Kórháznál, hanem mehet tovább.