Keresés

Részletes keresés

suta1 Creative Commons License 2009.01.31 0 0 1352
"Véleményem szerint a 29-nek, mint minden más vonalnak is van egy törzsközönsége.
Ezek ott maradnak, akármilyen vonat jár."

A 9710 (9750) néhai törzsutasainak 2 autóbusz indul 1 perces követéssel Badacsonytomajtól Tapolcára.
A 9647 néhai törzsutasainak 2 autóbusz indul Keszthelyen át Hévízre, ebből az egyik rásegítőjárat Keszthelyig a felirata alapján.
Hogy is van ez ? A törzsutasnak mégsem mindegy ezek szerint.
A buszmenetrendeket is érdemes meglesni, egész érdekes vonat melletti járatok vannak.
Előzmény: Törölt nick (1270)
nidsz Creative Commons License 2009.01.29 0 0 1351
123 ülőhely, tehát Bz+2 melléknél egy picit kevesebb, de szerintem vehetjük egyformának
Előzmény: m62-165 (1350)
m62-165 Creative Commons License 2009.01.29 0 0 1350
Egy Desironak mennyi az ülőhely kapacitása egy Bzmot + 2 mellékkel szemben?
Előzmény: Törölt nick (1349)
M41 2305 Creative Commons License 2009.01.29 0 0 1348

marcell97: "Szóval csak azért mert te alapítottad a topicot máris szajkózhatod a baromságot?
Azon kívül mert "szép és jó" milyen érvet tudsz még felhozni a dezső mellett? Semmit! Azért meg nem fognak sok milliós motorvonatot idetenni mert csináltál egy topicot egy netes forumon ahol naponta 2x ezt leírod. Szánalom..."

 

 

Lehet, hogy ezért nem tesznek ide sok milliós motorvonatot. Hiszen ez csak a pesti embernek jár meg. Én ezt megértem. Azonban a szolgáltatás nem a BZ-knél kezdődik. Sok évvel ezelőtt, jobban megérte a vonat akár 5-6 embernek is mert olcsóbb volt, aztán később már csak 3 embernek érte meg, ha négyen utaztak akkor jobban jártak az autóval. Ma ott tartunk, hogy 1, azaz egy embernek is jobban megéri az autó, mint a büdös, mocsos BZ, vagy BHV. Az árért elvárásai vannak, lennének az utasoknak...vagy ezzel újat mondtam???

 

Próbáld innen nézni a dologokat. Az érvem tehát az, hogy színvonalat kell biztosítani, ami nincs közvetlenül a béka s.ggénél.

A Desirók aboszult a Székesfehérvár-Tapolca vonalra valók.

Előzmény: Törölt nick (1296)
Tisztelettel Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1347

Bz-193

 

Előzmény: m62-165 (1336)
M41 2317 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1346
Tavaly a GySEV-nek is még egészen mások voltak a kilátásai a jövőt illetően, idén már nem hiszem hogy ugyanazt mondanák!
Előzmény: Svrend (1345)
Svrend Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1345
Idén is megyek túrtalálkozóra,majd beszélek az irányítókkal tavaly nekem egész mást mondtak. Na mindegy.
Előzmény: Aln 663 1189 (1344)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1344

Aki a kicsit nem becsüli..... a nagyot megérdemli! :-)

Előzmény: Svrend (1343)
Svrend Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1343
Aki a kicsit nem becsüli.....
Előzmény: Aln 663 1189 (1342)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1342

Nézzük csak meg mit csináltak a Szombathely-Sopron vasútvonalból néhány év alatt.

2005-re: 120-as pálya, modern motorvonatok, 5-6 tehervonat. (Igen! Megcsináljuk!)

2009: 60-80-as pálya, tésztaszűrős Szili + Bh és Silberling, kis 2016 City Shuttléval megspékelve, 1-2 tehervonat.

 

JA! (-: :-)

Előzmény: Svrend (1327)
Svrend Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1340
Nagyon szívesen!
Előzmény: M41 2317 (1339)
M41 2317 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1339
Köszöntem!
Előzmény: Svrend (1338)
Svrend Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1338

Közben én már agyaltam a mammutmailen.

http://www.mammutmail.com/?action=download&sid=7625b5012244d1ea1e52c83fbc4834f9

 

Innen le tudod tölteni.

 

Előzmény: M41 2317 (1337)
M41 2317 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1337
Megköszönném, ha át tudnád küldeni a teljes anyagot, publikussá tettem az email-címemet!
Előzmény: Svrend (1333)
m62-165 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1336
Ígyvan! :-)
Szintén mai:
9719 +60! Valamelyik Bz megadta magát! :-) 7 óra környéként indult segélygép Fehérvárról.
Előzmény: 2341-313-1 (1330)
Svrend Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1335

Köszönöm szépen!

Egyezik!

Erről beszélek én is.

No komment.

Előzmény: róna (1332)
Önműködő térközjelző Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1334
A terhesek miért izgatják annyira a fantáziádat?
Előzmény: Törölt nick (1279)
Svrend Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1333

2007 november Indóház.

Pusztaszabolcs-Székesfehérvár vasútvonal jelene-jövője.

De ha kell természetesen elküldöm a teljes anyagot.

Előzmény: M41 2317 (1331)
róna Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1332

Világos, a Bhv.k már kifutóban vannak a GySEV nél is.

A Bz.t lehet dicsérgetni, hogy milyen olcsó az üzembentartásuk, milyen nagyszerű járművek. Hát csak rázassa magát rajta, akinek szimpatilus. Könnyen favorizálja, ha sosem kényszerül benne utazni. Bocs azoktól akiknek nincs más válsztásuk.

A szomorú az, hogy a 10-20 km-nél hosszabb távra is ez a fő koncepció.

A 70.es években koptak ki a 2 tengelyes kocsik, és felváltották a Bhv. -k. Óriási minőségi változást jelentett, hogy mellékvonalon sem kell már zötykölődni. Most pedig a távlati koncepcióban fővonalon is Bz a nyerő!  2009.et irunk!

 

 

Előzmény: Svrend (1327)
M41 2317 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1331
A tanulmányt megkaphatom valamilyen formában? Érdekelne!
Előzmény: Svrend (1329)
2341-313-1 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1330
Egy kis mai:

9714 +30'-al indult Sv-ről teltházzal, a mellékkocsiban nincs gázolaj,az utasok vagy összébbhúzódnak,vagy megvárják míg kisüt a nap...
Svrend Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1329

Hát igen,erről van szó. Ha lenne időm szívesen csinálnék róla egy tamulmányt. (Már egy elkészítésében részt vettem,tanulságos volt).

Előzmény: M41 2317 (1328)
M41 2317 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1328
Szombathely - Szentgotthárd is jó példa pedig ott a vonallal még nem is kezdtek semmit, csak más típusú járművek közlekednek mint azelőtt!
Előzmény: Svrend (1327)
Svrend Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1327

Semmi baj,értelek így is.

Igen láttam hogy mit csinálnak a GYSEV-nél a Bhv kocsikból.Nem vitatom amit mondasz jogos.Bár szerintem hosszútávon ők is mással számolnak.

Egyébként a GYSEV más szempontból is egy jó példa. Nézzük csak meg mit csináltak a Szombathely-Sopron vasútvonalból néhány év alatt.Egy lepukkadt mellékvonalból kihozták azt,ami a MÁV sohasem. Gyors eljutás,normális vonatok. Kár,hogy nem tudok szerezni bevételi,utasszámlálási adatokat róla,kiváncsi lennénk rá.

Ez az ami hiányzik. Nem azt nézik,hogy jó nincs annyi utas nem kell annyi vonat hanem a lehetőséget keresik. 

Előzmény: róna (1315)
Erik777 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1326
NoHABbal még mindig jobban megérné a vontatás.
Előzmény: Törölt nick (1280)
vasutasfiú Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1325
vasutasfiú válasz | megnéz | könyvjelző 2009.01.27 10:15:32 Creative Commons License (1287)

"Akit a részletezés (megállónként) is érdekel annak elküldöm levélben."

maestral kukac citromail pont hu
Előre is köszi! :)

Előzmény: ukkel (1275)
Előzmény: Törölt nick (1324)
M41 2317 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1323
Pontosítás: Csornára nem sokan utaznak IC-vel, mással igen!
Előzmény: M41 2317 (1322)
M41 2317 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1322
Nálam is voltak, még korábban a 39823 Szombathely (indult 14:26) - Csorna személyvonaton, de csak Porpácon szálltak fel, Bz + Bzx + Bzx volt ez még akkor, és ezzel a vonattal sok vépi és porpáci utazott, mert korábban indult 5 perccel mint a 9013, az az utasmennyiség nem számít, amit ugyanez a vonat vitt Vépre és Porpácra?

Másik eset talán Halászbástyával jöttem hazafele, szintén Csornán számoltak, megjegyzésük ugyanaz volt mint amit leírtál, 1-2 leszálló ajtónként. Ez azért vicces, mert Csornára tényleg nem utaznak sokan, de aki ott leszáll általában a mozdonycsere 10-15 perces időtartamára szállnak le egyet levegőzni vagy dohányozni, azok utána visszaszállnak és jönnek Szombathelyre! Ezért sz@r, ha helyismerettel nem rendelkezők döntenek mások sorsa felett!
Előzmény: M47-1239 (1321)
M47-1239 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1321

Hát igen az utasszámlálóknak nem lehet hinni!

 

A Pápa-Csornán is jöttek utasszámlálók de direkt a délelőtt 10 körüli vonatokon, amiken csak páran utaztak!

 

A teljesen kihasznált vonatokon nem is számoltak.

 

Jött egy délutáni vonat 25-30 emberrel. Csornán ott álltak az utasszámlálók, és épp a saját problémáikról beszélgettek. Csak akkor vették észre, hogy megjött a pápai vonat, mikor már a leszállt utasok nagyrésze árkon bokron túl járt és már csak az utolsó emberek szállingóztak el az állomásról.

 

A saját fülem hallatára a 2 utasszámláló között ez párbeszéd hangzott el:

"- Bocs nem figyeltem, mennyien szálltak le?

- Talán 4-5 ember.

- Oké akkor írjunk négyet."

 

Hát nem felháborító! Legalább 25-en szálltak le!

Előzmény: Törölt nick (1285)
vasutasfiú Creative Commons License 2009.01.28 0 0 1320
Jó-jó ráér, csak nem jött semmi reagálás, hogy majd megy vagy stb...
Köszi előre is! :)
Előzmény: Törölt nick (1319)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!