"Véleményem szerint a 29-nek, mint minden más vonalnak is van egy törzsközönsége. Ezek ott maradnak, akármilyen vonat jár."
A 9710 (9750) néhai törzsutasainak 2 autóbusz indul 1 perces követéssel Badacsonytomajtól Tapolcára. A 9647 néhai törzsutasainak 2 autóbusz indul Keszthelyen át Hévízre, ebből az egyik rásegítőjárat Keszthelyig a felirata alapján. Hogy is van ez ? A törzsutasnak mégsem mindegy ezek szerint. A buszmenetrendeket is érdemes meglesni, egész érdekes vonat melletti járatok vannak.
marcell97: "Szóval csak azért mert te alapítottad a topicot máris szajkózhatod a baromságot? Azon kívül mert "szép és jó" milyen érvet tudsz még felhozni a dezső mellett? Semmit! Azért meg nem fognak sok milliós motorvonatot idetenni mert csináltál egy topicot egy netes forumon ahol naponta 2x ezt leírod. Szánalom..."
Lehet, hogy ezért nem tesznek ide sok milliós motorvonatot. Hiszen ez csak a pesti embernek jár meg. Én ezt megértem. Azonban a szolgáltatás nem a BZ-knél kezdődik. Sok évvel ezelőtt, jobban megérte a vonat akár 5-6 embernek is mert olcsóbb volt, aztán később már csak 3 embernek érte meg, ha négyen utaztak akkor jobban jártak az autóval. Ma ott tartunk, hogy 1, azaz egy embernek is jobban megéri az autó, mint a büdös, mocsos BZ, vagy BHV. Az árért elvárásai vannak, lennének az utasoknak...vagy ezzel újat mondtam???
Próbáld innen nézni a dologokat. Az érvem tehát az, hogy színvonalat kell biztosítani, ami nincs közvetlenül a béka s.ggénél.
A Desirók aboszult a Székesfehérvár-Tapolca vonalra valók.
Világos, a Bhv.k már kifutóban vannak a GySEV nél is.
A Bz.t lehet dicsérgetni, hogy milyen olcsó az üzembentartásuk, milyen nagyszerű járművek. Hát csak rázassa magát rajta, akinek szimpatilus. Könnyen favorizálja, ha sosem kényszerül benne utazni. Bocs azoktól akiknek nincs más válsztásuk.
A szomorú az, hogy a 10-20 km-nél hosszabb távra is ez a fő koncepció.
A 70.es években koptak ki a 2 tengelyes kocsik, és felváltották a Bhv. -k. Óriási minőségi változást jelentett, hogy mellékvonalon sem kell már zötykölődni. Most pedig a távlati koncepcióban fővonalon is Bz a nyerő! 2009.et irunk!
Igen láttam hogy mit csinálnak a GYSEV-nél a Bhv kocsikból.Nem vitatom amit mondasz jogos.Bár szerintem hosszútávon ők is mással számolnak.
Egyébként a GYSEV más szempontból is egy jó példa. Nézzük csak meg mit csináltak a Szombathely-Sopron vasútvonalból néhány év alatt.Egy lepukkadt mellékvonalból kihozták azt,ami a MÁV sohasem. Gyors eljutás,normális vonatok. Kár,hogy nem tudok szerezni bevételi,utasszámlálási adatokat róla,kiváncsi lennénk rá.
Ez az ami hiányzik. Nem azt nézik,hogy jó nincs annyi utas nem kell annyi vonat hanem a lehetőséget keresik.
Nálam is voltak, még korábban a 39823 Szombathely (indult 14:26) - Csorna személyvonaton, de csak Porpácon szálltak fel, Bz + Bzx + Bzx volt ez még akkor, és ezzel a vonattal sok vépi és porpáci utazott, mert korábban indult 5 perccel mint a 9013, az az utasmennyiség nem számít, amit ugyanez a vonat vitt Vépre és Porpácra?
Másik eset talán Halászbástyával jöttem hazafele, szintén Csornán számoltak, megjegyzésük ugyanaz volt mint amit leírtál, 1-2 leszálló ajtónként. Ez azért vicces, mert Csornára tényleg nem utaznak sokan, de aki ott leszáll általában a mozdonycsere 10-15 perces időtartamára szállnak le egyet levegőzni vagy dohányozni, azok utána visszaszállnak és jönnek Szombathelyre! Ezért sz@r, ha helyismerettel nem rendelkezők döntenek mások sorsa felett!
A Pápa-Csornán is jöttek utasszámlálók de direkt a délelőtt 10 körüli vonatokon, amiken csak páran utaztak!
A teljesen kihasznált vonatokon nem is számoltak.
Jött egy délutáni vonat 25-30 emberrel. Csornán ott álltak az utasszámlálók, és épp a saját problémáikról beszélgettek. Csak akkor vették észre, hogy megjött a pápai vonat, mikor már a leszállt utasok nagyrésze árkon bokron túl járt és már csak az utolsó emberek szállingóztak el az állomásról.
A saját fülem hallatára a 2 utasszámláló között ez párbeszéd hangzott el: