OFF A BVE vonatszimulátor játékhoz szeretném megépíteni a 29-es vonalat. Olyan embereket keresek, akik a vonal közelében laknak, és segítség képpen tudnának nekem állomásépületeket fotózni, amiből megépíthetem az objektumokat. Köszönöm előre is aki segít! ON
Egyik kedvencem ez a vonal, bár amióta az M40, M47, M61-es sorozatok nem járnak itt (sem), már nem a régi. Nem írtam még ide, mivel viszonylag ritkán utazom az észak-balatoni vasúton. Most sem írtam volna, ha nem lett volna egy negatív élményem. A debreceni cécó miatt már eleve késett, Fűzfőre vagy fél órás késéssel érkező záhonyi vonat peron nélküli vágányra érkezett, idősek, gyerekek, biciglisták voltak kénytelenek nagyot ugrani leszálláskor. Az egyik (kerékpárral érkező) utas erre megjegyzést tett a forgalmistának, aki erre nagy hangerővel, minősíthetetlen hangnemben válaszolt sok elképedt utas füle hallatára. Az utas szavait nem hallottam, de akármit is mondott, nem kellett volna olyan ordenáré stílusban (pl.: hova a f...omba hozzam) válaszolni, ahogy az illető vasúti dolgozó tette. Főleg az ország egyik legfrekventáltabb vasútvonalán.
Mekkora egy gusztustalan cég ez a START...! Balatonarácson (is) kocsmárost kértek fel a menetjegykiadásra. Amikor beállítottunk a kocsmába, akkor annál a pultnál lehetett jegyet venni, ahol a sört is csapolják pl. Aztán 10 perc múlva a jegyhez is hozzájutottunk, mivel a tisztelt hölgy inkább a vendéglátáshoz ért, mint a jegykiadáshoz (azt meg sem említem, hogy miközben a jegyet vágta ollóval, még azért egy üdítőt kiadott egy vendégnek). Szóval visszatérve nagynehezen sikerült megértetni vele, hogy milyen jegyekre is van szükségünk. Még szerencse, hogy késett a vonat, és így volt idő kivárni ezt az első osztályú kiszolgálást (legalábbis a menetjegykiadás címén).
Szeritem nevetséges, és döbbenetes, hogy nálunk ilyeneket is meg lehet csinálni, mert az, hogy Budapesten sok újságárusnál lehet BKV jegyet venni, az egy már megszokott tény, de hogy egy füstös kocsmában kényszerüljön az ember adott viszonylatra (és áfás számla nélkül még...) menetjegyet váltani, szerintem nevetséges. A START csak egy rohadt reklámcég, mindenféle állatágra költ, plakátokra, meg fene tudja még mire, de a kocsik őrzésére, meg tisztán tartására semmivel sem fordít többet, mint a SZESZA egykoronm, semmivel sem lett jobb semmi, csak rosszabb, amióta engedélyezték a privatizációt. Ezzel csak rúgtak a döglődő vállalaton mégegy jó nagyot. Vasutas létemre hányingerem van a sok hülye hozzánemértő managertől, akik ülnek ennek a leányvállalatnak az élén, és tömik a zsebüket, eközben pedig kontárkodnak.
Szerintem nem vagyok egyedül a véleményemmel... Üdv
Megtértem a nyaralásból.... Kedtől folyamatosan a 29-en láttam a 224-est, a "füredi TGV" is dolgozott ezerrel, hozta-vitte a renoválni való hófogókat, 3-as Desiro fogat jár kb. csütörtüktöl ( Egy kalauz állítása szerint az egyik ben döglödik a klíma,), 12 kocsival a M41 2305 - M62 325-ös párocska, csilli villi 204-es buzenyka, és a többi...
Nagy köszönet 165-nek! ;-) 224 meglett, füstölt is. + M41 2309 és M62 325 is le lett kapva. Tegnap 17:53-kor M41 2327 haladt úgy max. 5 kocsival Sv fele -> 9701 vagy valami más volt? 9701 9 kocsi szokott lenni.