Tavaszig le kell zárnom a családi autós vásárlásom és annyira hittem a Joggerbe és akkorát csalódtam, hogy mégis meglépték, csak a pici motort kapja meg. El se tudom képzelni, hogy 7 személlyel, csomagokkal mit művelhet. 2000 felett megvan a max. nyomaték nagy része, de a max. lóerő 4600-tól éred el, folyamatosan taposnod és forgatnod kell, hogy menjen.
Ehhez képest a 4 hengeresek egy-két éven belül kikopnak végleg és a dízelnek sem adnék sokat, olyan tempóval, mint ahogy a Lodgy vagy a Duster alól, két szempillantás és huss.
A Spring meg egy jó hack, de azért a második kiadás hozza el ott is a használható autót.
A fék gyártó és tipus nagyobb flame, mint az olaj :-)
Nekem a brembo régóta nem jöhet szóba, saját tapasztalat alapján sem.
Ha van rá felesleges pénz, akkor ATE, ha gazdaságos megoldás, akkor TRW vagy Textar, de hangsúlyozom, ez az én véleményem és pont Dacian nem próbáltam őket csak a nagy átlagot mondhatom.
" Daciának ott a Spring villanyautó átlagot javítani, de a Joggerből jön hibrid, az lesz az első a kínálatban. Illetve szinte már nincs is náluk más, mint 3-hengeres 1000-es (900-as?) csettegő. "
Azért egy kicsit talán nagyobb a motor választék, mint azt a szomszéd topikban említik.
Hiszen van az említett 3 hengeres benzines LPG-s verzióban is, vannak 4 hengeres benzinesek különböző teljesítménnyel, és van diesel is ami Suzukiéknál sincs, igaz ott csak 1 féle motor van.
Nekem bejött, mondjuk térképet nem kértem hozzá, csak azt az alapot. Kamerák miatt, és a prestige.hez alapból ezzel szerelik+a teló tükrözés, kihangosítás is ügyes.
Fura hangokat produkált az új (1.5 dci), kértem a szervizt nézzék át. Kipuff rendszerben egy szelep, kerestek rá sw frissítést, a hang megszűnt.
Mi a jó édes anyjáért nem úgy jön ki a gyárból, hogy ez meg van oldva, ha ismert a probléma, és van is rá megoldás? Egy 1.500 km-t futott autóval rohangálok vissza, töltöm az időmet ?!?!? Ugyanez volt a régin is, olajcsere után 1 hónappal AdBlue rendszer sw frissítés. Ha ismert a problem, ott az autó, miért nem írják elő? Nem kell nekem visszahívás, jó amikor úgyis ott van náluk.
Nem ügyfélbarát, az egyszer biztos.
Más is tapasztalt ilyet?
Aztán nyávogni kezdtek nekem e-mailben, frissítsek sw-t. Frissítettem. Eléggé gáz 2022 februárban 2020-as térképre frissülni, nem? Akkor inkább ne üzengessenek, ennek sok értelme nem volt.
Sziasztok! Nagyon megköszönném, ha valakinek lenne egy jó ötlete, hogy mi lehet az 1.5 dci foskonténeremmel. Hálám üldözni fogja élete végéig.
Szóval minden indításnál pöccre indul, viszont mikor menet közben felkapcsolt fényszóróval megyek és bekapcsolom a fűtést is egy pillanatra 14,5V-ról leesik a töltés 12,8V körülre, ilyenkor a fényszóró is egy pillanatra elhalványul és 1 másodpercre kigyullad a töltésjelző lámpa, majd visszamegy 14,5V-ra.
A másik amit megfigyeltem ma alapjáraton 12V volt a töltés ráadtam a fényszórót, elkezdett felkúszni 12,8V-ig majd itt ismét egy csippanás hogy felvillant a töltéslámpa és utánna a töltés elkezdett feljebb kúszni. Mindig télen jönn elő ez a sz.r gondolom mert nyáron nem használok annyi fogyasztót.
Generátor, akksi cserélve lett kábelek, szíj ellenőrizve vannak. Esetleg van valakinek valami ötlete mi lehet a bibi?
A kártérítési igényt tegnap küldtem el a bérautó doksijaival együtt. A bérautó térítési díj már utalás alatt áll, a kárigényt továbbították a szakértőjüknek. Eddig szvsz minden flottul ment, szerintem itt sem lesz gond. Nyilván milliós kártérítést nem fizetnek, de ha közel annyi lesz az ajánlatuk amennyire saccolok, akkor nem rugózok majd rajta. Ha kevesebb, akkor rádobom azt az 5-6 eFt-ot egy szakértői véleményre, de remélem nem lesz rá szükség, mondom, eddig minden meglepően simán ment!
Alig voltak megkopva a fékek és a cserével a roppanás is megszünt. A bal oldali fékekkel semmi baj nem volt, csak a jobb oldaliak váltak le, de ott mindkettő.
Nem tudom hasonló-e a típus az enyémmel, én a belső világítás mögé a tetőkárpitra tettem fel. Teljesen kényelmes a használata, a rögzítés pedig világításpanel helyén benyúlva nem volt nagy ügy.
A portalanítás és ellenőrzés arra kell, hogy pl. az enyémnél kiszúrták, hogy több mint felén már elvált a kopó réteg és a pofa. Teljesen kiszámíthatatlan volt egyébként, 50-150e km között bármikor jelentkezhetett.
Annó vettem a vezetőülés fülé a kapszkodó hűlt helyére való szemüvegtartót, stiftekkel együtt. Az itt olvasottak szerint sandero-ba valót. Ki kéne lukasztani a kárpitot hozzá, de alatta mintha pont ott lenne a légzsák, így inkább nem került rá sor.