Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

triplaharom Creative Commons License 2015.05.26 0 0 33065

/ -„Első” Bisztriczky Ferencnek köszönet, a közreadott Csepel hengerfej szabadalmáért. /

 

Olyan ismerős ez a név valahonnan, amennyiben összefutok vele a szombati börzén, majd jól +szorítom a kezét és gratulálok a tettéhez. Biztosan nagy Ember lehet ! (:-)))

Előzmény: dutrancs (33059)
77jr03 Creative Commons License 2015.05.26 0 0 33064

Épített hathengeres.

Előzmény: zil-130 (33063)
zil-130 Creative Commons License 2015.05.26 0 0 33063

Üdv Dutrások!Kérdezném,hogy a képsorozatban látható kockaorrú 1300-as az igazi,eddig elbujt gép,vagy egy Ezresből átápitett,remotorizált példány?Sajnos a képen én nem látom,hogy öt-vagy hathengeres a motorja.

77jr03 Creative Commons License 2015.05.26 0 0 33062

Sárga póló, sárga sapka, 1-es rajtszám. 

Előzmény: dutrancs (33061)
dutrancs Creative Commons License 2015.05.26 0 0 33061

Megkérdezem Tóniót!

Előzmény: 77jr03 (33060)
77jr03 Creative Commons License 2015.05.26 0 0 33060

Legjobb tudomásom szerint, és a történeti hitelesség érdekében a felsorolásban említett Kiss Zoltán helyett Kis Zsolt munkáját illeti a köszönet. 

Ha rosszul tudom, elnézést kérek az érintettektől. 

Előzmény: dutrancs (33059)
dutrancs Creative Commons License 2015.05.26 0 0 33059

Kedves Dutra barátok!

 

Gergics Anti barátunk (pléhusz), megkért legyek szíves közzétenni a fórumon a következő levelét!

 

Köszönet a különlegesen magas színvonalú találkozókért:

 

-Ba László „főorvos úrnak”, és köszönet a temérdek meggyógyított 28-as váltóért.

-Bajusznács Györgynek, és elismerés a nagyon szép Dutráiért.

-Belák Józsefnek, és grat. az új típusú Dutra-Rába traktorok építéséért.

-Barkóczi Lászlónak

-Csermák Pálnak

-Csermák Pál, gyönyörű UB-28.

-Fábián Péternek, és kíváló Dutrás úttörő munkájáért. (Ambrus, Korbulyok)

-Kiss Zoltánnak

-Kósa Gyulának, találkozó spíker.

-Ocskay Jánosnak

-Szlovák Mihálynak

-Török Jánosnak, a fáradhatatlan traktor húzás ellensúlya.

 

2015 DUTRÁSA, CHRISTER ESBJÖRNSSON, akit úgy ismerünk „a svéd”, ma 35 db Dutrája van !!!

 

-„Első” Bisztriczky Ferencnek köszönet, a közreadott Csepel hengerfej szabadalmáért.

-Nagy Vilmos, a mega kacagós Dutrásnak, a legautentikusabb 1000-esért.

-Boros Szabolcsnak gratulálunk, a kivételes Dutra gyűjteményéért, és köszönet az új Dutra karosszériásért. (Nagy László)

-Podobni László, a legtöbbet dolgozott 28-as. (1978 óta folyamatosan)

-Rimár János, 30 éve a 28-as fűrésszel.

-„Kiszé2” Kovács Család, szántás videóért.

-Veligdán Péter, legszorgalmasabb Dutrás.

-Tisócki László, traktor pulling királyságáért, és legszebb 1000-eséért.

-Gulyás Richárd, 28-as húzó bajnok.

-Pálinkás Zoltánnak köszönet, a Kiskőrösi Dutra Találkozó katalizátorának.

 

vajtsz Creative Commons License 2015.05.26 0 0 33058

Köszönöm a tanácsokat !   :kalapemel:

 

Dekompresszorra még emlékszem, mindig nekem kellett kihúzni indításkor :|

 

Előzmény: dutrancs (33056)
MDW Creative Commons License 2015.05.25 0 0 33057

Üdv!Kiskőrös DUTRA találkozó:

dutrancs Creative Commons License 2015.05.25 0 1 33056

Mielőtt megpróbálod forgatni ,vedd le az adagló fedelét és csavarhúzóval emelgesd meg az elemeket nincsenek-e megszorulva,ennyi idő alatt.   Persze megemelgetni is csak azt tudod amelyik éppen nincs emelésen.Dekompresszorral ,ventillátornál   fogva ha meg tudod  hajtani,akkor akksival is érdemes kisérletet tenni az indításra.

Előzmény: vajtsz (33054)
Dzsokko Creative Commons License 2015.05.24 0 0 33055

Sziasztok

 

Dutrás Misi valami úton módon keress már meg légyszíves

 

Köszi Laci

vajtsz Creative Commons License 2015.05.24 0 0 33054

Kedves Dutrasok !

 

Eddig csak olvasgattam/nézegettem a képeket/leírásokat/videókat a fórumon (picit irigykedve a felújításoknál), de most szeretnék kis tanácsot kérni.

 

Nagyszüleimnek van egy Dutra UE 28 gépe (amennyire én tudom ilyen típus...) papa halála óta (10 éve..) nem volt használva, de fedett helyen van, szerintem aksicsere után el is indulna... de nem próbáltuk...

Sajnos most mama is elment és a jó öreg 28as valószínűleg eladásra kerül.

Mennyi a reális ára egy ilyen traktornak ?

 

Illetve nem tudom mennyire szabad ilyet ezen forum szálban, de a traktor Ácson van (Komáromtól 10km) ha valakit esetleg itt érdekel akkor lehet érdeklődni nálam ( ckeres@freemail.hu )

 

Képeket is csinálok majd, ha kicsit jobb idő lesz, van pár alkatrész is...

Le Robuste Creative Commons License 2015.05.24 0 0 33053

Kiskőrös, szombat.                                  

dutrancs Creative Commons License 2015.05.23 0 0 33052

Szerintem, ahogy  telt az idő ,úgy változtatták meg.lehet,hogy korszerűbbnek,hatásosabbnak  ítélték a nagyobbat. Az is előfordulhatott,hogy pl :.targoncába a hely szűke miatt tettek kisebbet !Ezt pontosan csak a megalkotója tudná megmondani,ha él még.?

Előzmény: toth_e (33051)
toth_e Creative Commons License 2015.05.23 0 0 33051

Uraim!

UE28-nál miért volt 2 féle kipufogó dob? Vagy rezonátor? Nem tudom, hogy hívják ugye volt egy kisebb, és egy nagyobb! 
Mi okból?

dutrasanyi Creative Commons License 2015.05.23 0 0 33050

Üdv.

Én a helyedben nem bajlódnék a Perkins motorral,nem költenék rá tízezreket.Ha már fel kell újjítani valamit,akkor inkább szereznék bele egy eredeti motort,az inkább bele való,nyomatékos,hozzá illő.

A váltó meg szerintem,csak alkatrész kérdése.Szétszeded és meglátod mi kell hozzá egyáltalán...

Előzmény: Tibor 7 (33049)
Tibor 7 Creative Commons License 2015.05.23 0 0 33049

Köszönöm a válaszotokat!

Esetleg tudtok olyan jóembert aki vállal váltó teljes felújítást?Mert motor felújítót azt találtam a neten.Én nem vagyok(még)szaki ehhez.A külső rendbe rakást,csapágyazásokat meg tudnám oldani,de a váltó,motor az más kategória.

dutrancs Creative Commons License 2015.05.22 0 0 33048

Több mint valószínű,hogy a bulgár targonca motorja van benne.D-2500 a tipusa, (az Perkins licenc).45 Le. 2250f/p.

Előzmény: Tibor 7 (33043)
Le Robuste Creative Commons License 2015.05.22 0 0 33047

  

fecó1966 Creative Commons License 2015.05.22 0 0 33046

szia RS- 67 néven hozták be jugoszláv gyártmányú trágyaszóró kocsiként kerültek magyarországra, láttam már eredeti formájába árulták hodmezővásárhelyen 

Előzmény: Krisz88tervez (33044)
vgpeti Creative Commons License 2015.05.21 0 0 33045

Üdvözöllek a fórumon

 

Egy egy ilyen vételhez nagy szerencse is kell.Lehet hogy egyszerűen  lehet orvosolni a hibát,de álltalában nem ez a jellemző.Nagy segítség lehetne ha belenézhetnél a váltóba.Már a szemrevételezéskor  egy lajikus számára is láthatóak a fogaskerekek állapota stb.Egy olyan ember segítsége jól jöhet aki tudja mit kell megnézni,azután kell eldönteni mennyit is érhet meg.

Sokmindent meg lehet oldani saját kezüleg,de az alkatrész beszerzése nem egyszerű feladat főleg a váltóhoz.A gumi az annyi amennyi,ezen nem nagyon tudsz spórolni.Az kétségtelen,hogy az eredeti motorjával a legjobb,de működnek másfajta motorokkal is.Nem lesz annyira nyomatékos mint az eredeti,hiába le-be több.

Szerintem a vasár a mérvadó ilyen esetben.Remélem tudtam segíteni a döntésben sok sikert.

Előzmény: Tibor 7 (33043)
Krisz88tervez Creative Commons License 2015.05.21 0 0 33044

Üdvözlök Mindenkit!

 

Az elmúlt hetekben sikerült szert tennem egy pótkocsira amit majd a kis 28-asomhoz újítunk fel.

Elmondások szerint jugoszláv pótkocsi.

Fixes, 1,8x4m-es platóméretű.

Pár kép róla:

 

 

Valaki esetleg több infóval tud szolgálni róla, szívesen fogadom!

 

A legjobbakat!

 

Üdv:

 

Ódor Krisztián

Tibor 7 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 33043

Üdvözlök mindenkit!

Új vagyok a fórumon,örülök hogy rátok találtam!Nagyon tetszenek a Dutrák,jó magam kis gazdaság tulajdonosa vagyok.Régóta szeretnék egy Ue28 dutrát.Most lenne is egy amit meg lehetne venni.Abban kérnék segítséget,hogy mit érhet a gép.Amit tudni kell róla.Kb 15 éve nem ment,kint áll a kert végébe.Saját lábán jártak oda vele.Eléggé látszik rajta az idő vasfoga.Rosszul néz ki.Elindítani nem lehet.A gazda elmondása szerint valamelyik sebességet nem veszi.3 hengeres Perkins motor van benne.Gumik totál rosszak.Szóval lenne vele munka bőven.Szóval szerintetek mennyit lehet adni egy ilyen gépért?A Perkins motor hány lovas lehet?

 

Sziasztok

pumukli89 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 33042

Köszi! Gyanús volt nekem is,de a komplett név stimmelt,a Nysa pedig a komáromi Á.G.-é volt.(1982-83 körüli a kép.)

Előzmény: joebatyo (33037)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.21 0 0 33041

:) Látom még a macseknak is tetszik.
Először azt hittem az én macskám, aztán rájöttem, hogy nekem ilyen Dutrám nincs. :))))

Előzmény: Hompi81 (33038)
vgpeti Creative Commons License 2015.05.21 0 0 33040

Üdv

 

Gratulálok szép lesz.

Előzmény: Hompi81 (33038)
fehér lászló89 Creative Commons License 2015.05.21 -1 0 33039

Sziasztok!

ue 28 as eladó ha valakit érdekel többet telefonon.06709350403

 

http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Dutra_ue_28_as_28721545.htm?first=1

Hompi81 Creative Commons License 2015.05.20 0 1 33038

Lassan elkészülök a géppel, még pár apróság és a villamosság van vissza, de már üzemképes.

joebatyo Creative Commons License 2015.05.20 0 0 33037

Nem, ez nem az a Vili.

Előzmény: pumukli89 (33035)
offroader Creative Commons License 2015.05.20 0 0 33036

Szigetszentmiklóson Csepel gyártmánymúzeum nyílt vasárnap és október végéig látogatható. Előre be kell jelentkezni. 700nm-en alkatrészek, fényképek, dokumentumok, 6 db teherautó látható. Metropol újságban találtam. Üdv!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!