A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Annyit hozzátennék, hogy ha most veszed, szebb a hangjuk mint nyáron a melegben, ez természetes.
Nekem is volt, imádtam, viszont én csak 170 cm vagyok, így az üléspozíció teljesen más. Van 2 rendes, ember méretű barátom akinek ilyen van, azok is panasz nélkül elférnek rajta.
A 2 gyertyás jobb. Van aki lemondana róla, mert időnként, de nem túl gyakran tönkremennek a drágább trafók, de jobb.
A szervós ABS tényleg tud hisztis lenni, de az is jobb, mint a sima. A legtöbbnél van egy beszakadás a teljesítményben 4000 körül (amit át lehet hidalni azzal, hogy egy fokozattal lejjebb mész és észre sem veszed), ez a 2 gyertyásnál gyakorlatilag akkor van, ha nincs tökéletesen szinkronizálva.
Viszont az 1200 még jobb.
Az 1100-ból lehet a legcsendesebb, legnyugisabb motort csinálni, nagyon kellemes karakterisztikával. De az szerintem igazén sosem lesz jó a gyári váltójával, még az M97-tel sem. Onnan meg sok meló. Viszont szvsz az a legkényelmesebb minden R-ek közül, de a leggyengébb is.
Szóval innen kezdve kb. az a kérdés, hogy egyáltalánmit vársz egy motortól, és mennyit akarsz rá költeni. A legnagyobb eséllyel a hengerenként 1 gyertyás 1150-et lehet a legolcsóbban üzemeltetni, de ha ez nem elsődleges szempont, akkor az 1200 lesz nyerő.
Köszönöm.Szerintem nekem is jó lesz.Majd kialakul.Melyik motorral a legjobb?Vagy ez olyan,hogy mindig a legújabb jobb valamivel?Gondolok itt a 2 gyertyára hengerenként.Meg amiket fejlesztenek rajta.Vagy van olyan amitől jobb a régebbi?Pl 1100 vs 1150.Vagy 1150 vs 1200.Vagy ezek kombinációi.Azt tudom,hogy a 2003 utániak jobban tetszenek.
Nekem is volt R-em. Engem nem zavart a "maki" pózban ülés, sőt én kifejezetten azt szeretem(pedig lamantin testfelépítéssel rendelkezem), egyedül hosszabb út közben, ha kiálltam a nyeregből, akkor a szaró macska póz volt kicsit kényelmetlen(kormánymagasító nem volt rajta), de semmi dráma. Magasságunk kb. egyező(185).
Sziasztok - 2015 1200GS LC BMW Navigator IV elkezdte csinálni, hogy a gyári műszerfali bölcsőbe helyezve az egységet, nem kapcsolódik a motorhoz, azaz a bal oldali forgó gombbal nem tudok térképen zoomolni, menüben léptetni. Tölteni tölt, érintésre reagál a kijelző. Évekig hibátlan volt, most egyszer csak ilyen lett...
Találkoztatok már ezzel a jelenséggel? Mi volt a megoldás? Köszi üdv,
Szia.Nem ültem még ilyen motoron.A formája tetszik.Különösen azoknak amelyiknek a tankon van a tipus felirat.Meg az olajhűtője a tank 2 oldalán van.Egyébként melyik a legjobb motor konstrukció?Mert ugye ezek folyamatosan fejlődtek.Mindig nagyobb lett.Én 850 vagy 1150 ben gondolkodom.Ha van jobb akkor szívesen fogadom a tanácsokat.Szép napot mindenkinek.
Megarespekt, egy ilyen egész éjszakás vezetésre engem kb akkor lehetre rávenni, ha helyette részt kéne vennem 3 gyökérkezelésen :D Imádok vezetni, kb bármit a nyuszimotortól a kotróig, de éjjel nekem bekapcsol az alvó mód, meg az unalom, és valami emberfeletti erőfeszítést kiván, hogy fent maradjak.
Bő 1 hónappal ezelőtt úgy hozta a sors, hogy egy vakító napsütéses szerdai napon, sajnálatos módon ott kellett hagynom egy remek csapatot és el kellett indulnom haza délután 3-kor Volosból (GR).
Úgy, hogy aznap már igen jót kanyarogtam közel 200 km-en keresztül, arrafelé.
Induláskor 1193 km-t írt a Navi VI/4 háztól-házig megteendő távolságnak, igaz végig autópályán.
Hajnal 3-kor álltam be itthon a garázsba úgy, hogy a Macedón-Szerb, ill. a Szerb-Magyar határon összesen kb. 2 órát kellett várnom, mert akkora élet volt mindkét határátkelőhelyen, mint a Sziget fesztiválon.
Jól jött az ADV tank is, így 3 tankolással letudtam az utat, GPS szerint 145 km/h körül még pont vállalható volt a fogyasztás és a hatótáv is.
Eddig sem voltam rossz véleménnyel a GS-ről - nyilván nem véletlen használom a modellt már 8 éve - de most újfent nagyot nőtt a szememben.
Ez a motor tényleg kb. minden körülmények között ideális partner.