Keresés

Részletes keresés

tux Creative Commons License 2022.11.05 0 0 85836

A lábtartó-nyereg távolság számít, nem a nyeregmagasság önmagában.

Előzmény: 1686 (85819)
T1OK3 Creative Commons License 2022.11.05 0 0 85835

Egy R1200R vagy jobb híján Honda Hornet első fényszóró cserével 10-15 évet fiatalodik azonnal.

Előzmény: T1OK3 (85833)
zöld_I Creative Commons License 2022.11.05 0 0 85834

Nekem a 4000 nél levő teljesítményesés tökéletesen kivasalta  egy sebring végdob, a kat maradt fent, parádés a hangja.

És amúgy ja, az 1200 egy fürgébb, agilisabb motor, a váltó is  szinte japános.

Előzmény: tcaoe (85831)
T1OK3 Creative Commons License 2022.11.05 0 0 85833

Annyit hozzátennék, hogy ha most veszed, szebb a hangjuk mint nyáron a melegben, ez természetes.

Nekem is volt, imádtam, viszont én csak 170 cm vagyok, így az üléspozíció teljesen más. Van 2 rendes, ember méretű barátom akinek ilyen van, azok is panasz nélkül elférnek rajta.

 

Ezt még kötelező elolvasni!

Előzmény: 1686 (85832)
1686 Creative Commons License 2022.11.05 0 0 85832

Értem.Köszönöm.Max 5000 kmt mennék egy évben.

Előzmény: tcaoe (85831)
tcaoe Creative Commons License 2022.11.05 -1 0 85831

A 2 gyertyás jobb. Van aki lemondana róla, mert időnként, de nem túl gyakran tönkremennek a drágább trafók, de jobb.

A szervós ABS tényleg tud hisztis lenni, de az is jobb, mint a sima. A legtöbbnél van egy beszakadás a teljesítményben 4000 körül (amit át lehet hidalni azzal, hogy egy fokozattal lejjebb mész és észre sem veszed), ez a 2 gyertyásnál gyakorlatilag akkor van, ha nincs tökéletesen szinkronizálva.

 

Viszont az 1200 még jobb.

 

Az 1100-ból lehet a legcsendesebb, legnyugisabb motort csinálni, nagyon kellemes karakterisztikával. De az szerintem igazén sosem lesz jó a gyári váltójával, még az M97-tel sem. Onnan meg sok meló. Viszont szvsz az a legkényelmesebb minden R-ek közül, de a leggyengébb is.

 

Szóval innen kezdve kb. az a kérdés, hogy egyáltalánmit vársz egy motortól, és mennyit akarsz rá költeni. A legnagyobb eséllyel a hengerenként 1 gyertyás 1150-et lehet a legolcsóbban üzemeltetni, de ha ez nem elsődleges szempont, akkor az 1200 lesz  nyerő.

 

Előzmény: 1686 (85830)
1686 Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85830

Köszönöm.Szerintem nekem is jó lesz.Majd kialakul.Melyik motorral a legjobb?Vagy ez olyan,hogy mindig a legújabb jobb valamivel?Gondolok itt a 2 gyertyára hengerenként.Meg amiket fejlesztenek rajta.Vagy van olyan amitől jobb a régebbi?Pl 1100 vs 1150.Vagy 1150 vs 1200.Vagy ezek kombinációi.Azt tudom,hogy a 2003 utániak jobban tetszenek.

Előzmény: A_Kupec (85820)
kroni1 Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85829

"pedig lamantin testfelépítéssel rendelkezem" 

 

- nincs is ezzel semmi baj, hiszen így a vízben is oly kecsesen tudsz mozogni.. :)

Előzmény: A_Kupec (85820)
hamvasat Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85828

Éjszakai vezetés fájós foggal :-)

Előzmény: zöld_I (85809)
Bálint636 Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85827

Mortoff köszönöm szépen a gyors válaszod, megkínáló egy kis kontakt spray-vel. Üdv. Bálint 

Előzmény: Mortoff (85817)
T1OK3 Creative Commons License 2022.11.04 0 1 85826

A legújabb gépem!

 

 

Mortoff Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85825

:)

Előzmény: A_Kupec (85823)
zöld_I Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85824

Ennél a fekvő 3-4 hengeres sorozatnál esztétikáról beszélgetni....

..

Még talán az 1100 RS, hunyorítva.

Előzmény: A_Kupec (85822)
A_Kupec Creative Commons License 2022.11.04 0 2 85823

Ja tényleg:)) A mediterrán teraszomról ugrottam be éppen....péntek=sportnap :DDD

Előzmény: Mortoff (85821)
A_Kupec Creative Commons License 2022.11.04 0 1 85822

Opcióként marad a magasított ülés. A mellékelt kép szerint Jürgen feláldozta az esztétikát a funkcionalitás oltárán :DD

 

Előzmény: 1686 (85819)
Mortoff Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85821

Neked van is r-ed, ;)

Előzmény: A_Kupec (85820)
A_Kupec Creative Commons License 2022.11.04 0 3 85820

Nekem is volt R-em. Engem nem zavart a "maki" pózban ülés, sőt én kifejezetten azt szeretem(pedig lamantin testfelépítéssel rendelkezem), egyedül hosszabb út közben, ha kiálltam a nyeregből, akkor a szaró macska póz volt kicsit kényelmetlen(kormánymagasító nem volt rajta), de semmi dráma. Magasságunk kb. egyező(185).

Előzmény: 1686 (85814)
1686 Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85819

Szia.Pedig nem néz ki olyan kicsinek.Mindenképp csinàlok üléspróbát.Azt hiszem a gs 5 cm rel magasabb ha jól tudom.

Előzmény: Mortoff (85818)
Mortoff Creative Commons License 2022.11.04 -1 0 85818

Nekem volt 1150r-em. Duplagyertyás 2005-ös.

10 centivel alacsonyabb vagyok nálad.

Rövid utakra -egy napos gurulások- jó volt, imádtam. Többnapos túrákon a forgóim és a csuklyásizmom rohadtul fájt rajta, egy kínszenvedés volt...

Fájó szívvel -mert számomra is ez a klasszikus motor forma-, de eladtam és GS-re váltottam, amit 5 éve a legnagyobb megelégedéssel használok.

Előzmény: 1686 (85814)
Mortoff Creative Commons License 2022.11.04 0 1 85817

Pucold meg a csatlakozókat a hátulján és nyomkodd meg a tüskéket a tartóban. Az enyém is csinálja, ez segíteni szokott.

Előzmény: Balint Levai (85815)
Lbx Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85816

Ha a BMW bokszerben gondolkodsz, akkor az utlsó lég-olajhűtésű 1200-es széria - de az árban egészen más liga.

Előzmény: 1686 (85812)
Balint Levai Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85815

Sziasztok - 2015 1200GS LC BMW Navigator IV elkezdte csinálni, hogy a gyári műszerfali bölcsőbe helyezve az egységet, nem kapcsolódik a motorhoz, azaz a bal oldali forgó gombbal nem tudok térképen zoomolni, menüben léptetni. Tölteni tölt, érintésre reagál a kijelző. Évekig hibátlan volt, most egyszer csak ilyen lett...

Találkoztatok már ezzel a jelenséggel? Mi volt a megoldás? Köszi üdv,

Bálint

1686 Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85814

Szia.Az lesz.183 cm vagyok.

Előzmény: zöld_I (85813)
zöld_I Creative Commons License 2022.11.04 0 1 85813

Akkor az első lépés egy próba legyen.

Nekem például vagy 25 éve ennek a formája tetszik :)

 

De már 20 évesen megfájdult rajta mindenem 3 perc állványon ücsörgés után.

Előzmény: 1686 (85812)
1686 Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85812

Szia.Nem ültem még ilyen motoron.A formája tetszik.Különösen azoknak amelyiknek a tankon van a tipus felirat.Meg az olajhűtője a tank 2 oldalán van.Egyébként melyik a legjobb motor konstrukció?Mert ugye ezek folyamatosan fejlődtek.Mindig nagyobb lett.Én 850 vagy 1150 ben gondolkodom.Ha van jobb akkor szívesen fogadom a tanácsokat.Szép napot mindenkinek.

Előzmény: kroni1 (85802)
ronson Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85811

Úgy indultam el, hogy megyek amíg jól esik és kiveszek egy szobát amikor elfáradok. 

Aztán egyszercsak itthon voltam. 

Előzmény: zöld_I (85809)
ronson Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85810

:-))))

Előzmény: hamvasat (85808)
zöld_I Creative Commons License 2022.11.04 0 3 85809

Megarespekt, egy ilyen egész éjszakás vezetésre engem kb akkor lehetre rávenni, ha helyette részt kéne vennem 3 gyökérkezelésen :D  Imádok vezetni, kb bármit a nyuszimotortól a kotróig, de éjjel nekem bekapcsol az alvó mód, meg az unalom, és valami emberfeletti erőfeszítést kiván, hogy fent maradjak.

Előzmény: ronson (85807)
hamvasat Creative Commons License 2022.11.04 0 1 85808

El kell szomorítsalak Tata... a GS is bácsimotor :-))))))

Előzmény: ronson (85807)
ronson Creative Commons License 2022.11.03 0 0 85807

Bő 1 hónappal ezelőtt úgy hozta a sors, hogy egy vakító napsütéses szerdai napon, sajnálatos módon ott kellett hagynom egy remek csapatot és el kellett indulnom haza délután 3-kor Volosból (GR). 

Úgy, hogy aznap már igen jót kanyarogtam közel 200 km-en keresztül, arrafelé.

Induláskor 1193 km-t írt a Navi VI/4 háztól-házig megteendő távolságnak, igaz végig autópályán.

 

Hajnal 3-kor álltam be itthon a garázsba úgy, hogy a Macedón-Szerb, ill. a Szerb-Magyar határon összesen kb. 2 órát kellett várnom, mert akkora élet volt mindkét határátkelőhelyen, mint a Sziget fesztiválon.

Jól jött az ADV tank is, így 3 tankolással letudtam az utat, GPS szerint 145 km/h körül még pont vállalható volt a fogyasztás és a hatótáv is.

 

Eddig sem voltam rossz véleménnyel a GS-ről - nyilván nem véletlen használom a modellt már 8 éve - de most újfent nagyot nőtt a szememben.

Ez a motor tényleg kb. minden körülmények között ideális partner.

(Legalábbis számomra.)

 

Emiatt sem nézegetem már a bácsimotorokat :-))

Előzmény: zöld_I (85805)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!