Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sebike05 Creative Commons License 2015.06.25 0 0 9505

van kartámaszom bontva

Előzmény: gyula900r (9503)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.25 0 0 9504

ird be a googléba, hogy "lacetti bontás"

Előzmény: gyula900r (9503)
gyula900r Creative Commons License 2015.06.25 0 0 9503

Sziasztok!

 

Van egy 2006.10 havi 1,6 sw-m. A középsö kartámasz fedele a kezem által gerjesztett enyhe oldalirányú nyomásra sűrűn felnyílt. Sajnos 2 napja erre nem figyelve az öv bekapcsolásakor lekönyököltem a rögzítő fület róla. Innentől mindig nyitva van és nagyon idegesít, zavar. Van-e valakinek ilyen fedélbe csavarozható "nyelve", vagy komplett fedele? Tudtok-e olyan helyet javasolni, ami foglalkozik bontással? 

Válaszotokat köszönöm

 

sebike05 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 9502

az EU3 as motor amit a Holden gyártott nem nyújt annyival többet mint amennyivel többe került és azonos használat mellett a fogyasztása is nagyobb és jópár volt ami minden előrejelzés nélkül kilépett.

Euro 4es az gyakorlatilag egy Opel motor annál néha leszakad a szelep tányérja

Előzmény: Törölt nick (9501)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.24 0 0 9501

Sebike a tapasztalataid szerint az 1.8-as motor az stabilabb működésű ?

Előzmény: sebike05 (9500)
sebike05 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 9500

az 1.4 és az 1.6 mindkettőre jellemző a szelepes probléma rövid távú használat esetén viszont 1.4 ből sokkal több van.

Egy hengerfej felújításos móka ha normálisan meg akarjuk csinálni akkor nem áll meg 150.000Ft alatt ezt sokan nem vállalják be.

Ami nálam van arra 2 éve vezérléssel olaj váltóolaj cserével és még volt pár apróság a hengerfej felújítás(16 szelep+vezető+szimering) mellett összesen akkor 250.000Ft volt költve

Előzmény: captainb (9498)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.24 0 0 9499

Ez sajnos nagyon is igaz ;-(

Előzmény: captainb (9498)
captainb Creative Commons License 2015.06.24 0 0 9498

Én (hangsúlyosan én) az 1.4-et azért nem javaslom, mert franc tudja, min esett át a motorra jellemző hibákból, azokat hozzáértő módon, vagy gányolva orvosolták-e. 

Előzmény: sebike05 (9496)
captainb Creative Commons License 2015.06.24 0 0 9497

Mivel van 1.4-es sebikénél, én inkább azt venném meg, ha már.

Előzmény: lombi1978 (9493)
sebike05 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 9496

semmi baj nincs Kapitány az 1.4 es motorral átlagos haladáshoz elég 70% ban ez a motor van a Lacettikben.

Azért a bevallott Km sem kevés ha nem volt gazdája akkor simán nézhet ki így egy autó,valószinű eladásra kicsit kipofozták

ennél a kereskedőnél szoktak lenni a 18.Ker bontós ismerős  autói.

Mennyi a keret itt az a legfőbb kérdés nekem most 2db van eladó egy 2005/12 havi 2006-os modellévű 5 ajtós 1.4 Klimás bevallottan volt korábban sérült 126.000Km el a tipuhibák kigyomlálva(hengerfej,klima,hátsó fék stb..) ez 719.000 és egy 2006/10 havi 2007es modellévű 1,6-os klimás sx sérülésmentes kombi friss nagyszervizzel 75.000Km el ez 1.2M

Előzmény: captainb (9495)
captainb Creative Commons License 2015.06.23 0 0 9495

Fura a kárpit. Nem tudom megmagyarázni, de a színek. Biztos a fotó rossz.

 

Én nem ajánlanám az 1,4-es motort. 

Előzmény: lombi1978 (9493)
somi1955 Creative Commons License 2015.06.23 0 0 9494

Kár, hogy elázott a hátsó ülés.

Előzmény: lombi1978 (9493)
lombi1978 Creative Commons License 2015.06.23 0 0 9493

sziasztok!

 

szeretnék én is venni egy lacettit kérdésem mire érdemes figyelni, mik a hibák egyebek ,meg kérdés hogy mennyire megbizhatóak

 

találtam egyet szerintetek?

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/chevrolet/lacetti/chevrolet_lacetti_sedan_1.4_16v_plus_ac_se_klima-9099930

 

köszi

 

 

 

Schmidt Robert Creative Commons License 2015.06.17 0 0 9492

Köszönöm Sebike. 

Előzmény: sebike05 (9483)
sebike05 Creative Commons License 2015.06.16 0 0 9491

kábel nem kell de egy beépítőkeret nem ártana

Előzmény: trevis69 (9490)
trevis69 Creative Commons License 2015.06.16 0 0 9490

Sziasztok,

 

lenne még egy kérdésem. A Nubirába most egy Blaupunkt gyári kazettás fejegység van és a helyére szeretnék tetettni egy JVC KD-R651 típusú fejegységet. Érdeklődnék, hogy kell-e valamilyen köztes kábelt vásárolnom, hogy a szerelőnek már csak össze kelljen raknia. A rádióhoz adtak egy ISO csatlakozót, csak azt nem tudom, hogy a Nubirában milyen van.

 

Előre is köszi a segítséget.

captainb Creative Commons License 2015.06.15 0 0 9489

Őszintén szólva nekem a házilagos tisztítás nem volt eredményes, klíáshoz hordom tisztítani, tölteni, stb. Békásmegyeren van a szerviz és nem olcsók, viszont patent munkát végeznek: 

 

http://klimakipufogo.hu/

Előzmény: Törölt nick (9487)
sebike05 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 9488

Így szabadulj meg a klímabűztől

Az ember szívesen spórol pár ezrest, és a jól végzett munka öröme miatt is jól esik bütykölni a kocsin. A klíma házilagos tisztítása nem nagy truváj, a megfelelő módszerrel műszaki antitalentumok is egész jó munkát tudnak végezni, de ha nem figyelünk, százezres kárt okozhatunk. Vállalkozó kedvűek fogadják meg az alábbi tanácsokat. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Előzmény: Törölt nick (9487)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.15 0 0 9487

Sziasztok.

Klímát hogyan szoktátok takarítani/tisztítani? Van erre valami jó bevált szer vagy akármi? A töltéshez elviszem az autót klímásokhoz, de ha a tisztítást otthon is megtudom csinálni akkor azért nem fizetnék ki több ezer Ft-t.

Esetleg Budapesten tudtok ajánlani egy jó klímást, aki jó árban csinálja és a munkája is megbízható?

2.0D sedan-ról lenne szó.

sebike05 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 9486

nem bont meg senki egy ilyen bontóba is csak komplett  

Előzmény: trevis69 (9485)
trevis69 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 9485

Szia,

 

sejtettem, hogy külön nem lehet, bár reméltem. Azért köszönöm a válaszod és legközelebb megfontoltabban járok el.

Esetleg bontóban lehet ilyet találni, vagy ott is csak kompletten lehet hozzájutni?

Előzmény: sebike05 (9484)
sebike05 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 9484

külön nem kapsz csak kompletten de így többe lesz ez a rádiócsere mintha elvitted volna szakemberhez

Előzmény: trevis69 (9480)
sebike05 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 9483

elmész egy specialistához itt hagysz 50-70.000Ft ot és talán működik majd megfelelően a kocsid de inkább vedd ki a lefalazást

Előzmény: Schmidt Robert (9482)
Schmidt Robert Creative Commons License 2015.06.14 0 0 9482

Szervusztok,

 

Kb. 1 hónapja lefalaztam az EGR szelepet és ma meg is érkezett a P1402-es hibakód.

 

Az autó 2004-es még Euro 3-as.

 

A Lacetti Klubos fórumot a lefalazás előtt átolvastam, akkor még nem volt megoldás arra, hogy az ECU-ban ki lehessen kapcsolni az EGR vsszavezetés ellenőrzése funkciót szoftveresen.

 

Ismertek erre működő megoldást?

 

Szeretném meghagyni a lefalazást, mert szebben muzsikál így az Autó, de ahibakódot sem szeretném állandóan nézni a műszerfalon :)

 

Roberto

 

 

 

captainb Creative Commons License 2015.06.14 0 0 9481

Azt hiszem, hogy te vagy az első ilyen problémával. Hogy a klíma panel környékén milyen lebontásban kapsz alkatrészt, sebike tudja megmondani.

 

A keret kibontása nem atomfizika, de türelmet és óvatosságot igényel. Én hirtelen nem tudok Pesten olyan valakit, aki vállalná. Hilnap megkérdezem unikatestvérem, vállalják e a karosszériás műhelyben?

Előzmény: trevis69 (9480)
trevis69 Creative Commons License 2015.06.14 0 0 9480

Kedves fórumozók!

 

Egy kis segítség kellene, hátha tud valaki segíteni. Nubira III tulajdonos vagyok és rádiócserét kíséreltem meg a kocsiban. Sajnos nem tudtam megoldani, de közben halottam, hogy lepattant valami műanyag. A műanyag a levegőirányító (láb, láb és fej, üveg stb) panel mögött tört le, ott ahol a műanyag fogaskerék kapcsolódok egy bowdenes alkatrészhez. A letört rész a bowdenes alkatrész egy darabja és így a levegőirányító (lásd fentebb) csak láb és láb-fej állásba forgatható. Lehet nem egyértelmű a dolog, de hirtelen csak így tudtam megfogalmazni.

 

Kérdésem, hogy lehet-e ilyen alkatrészt cserélni, valamint Budapesten ezt hol lehetne megoldani.

 

Válaszokat előre is köszönöm.

captainb Creative Commons License 2015.06.12 0 0 9479

Bocs a késői válaszért: a kifolyó vége függőleges legyen. 

Előzmény: faelgázosítás??? (9442)
sebike05 Creative Commons License 2015.06.12 0 0 9478

szívesen

Előzmény: Törölt nick (9477)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.12 0 0 9477

sebike :

 

az alkatrészek be lettek épitve amit hoztál , minden rendben köszönöm a segitségedet !

Előzmény: sebike05 (9472)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.12 0 0 9476

dugattyú csere és felújítókészlet

alapos tisztitás, betét és tárcsa csere is javasolt és nézesd meg a káéziféket is akkor már

hátsó fékcsőcsere

fékolajcsere (!!!!)

 

megoldja a hátsó fék problémát, többen túl vagyunk rajta

 

 

Előzmény: emery766 (9471)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!