Írd meg mennyit kérsz érte és hogy mikor tudnék elmeni érte hozzád.
Nekem hétfőtől csütörtökig jó mert akkor vagyok este is Pesten. 8mármint 16:30 után addig melózok)
Na úgy néz ki a műbőr jó lesz. Igaz nem pont jó árnyalatból kaptam a mintát de barnából kb.30-40 féle van. A vastagsága és strapabírósága nagyon tuti és az ár is szerintem. Nekem megvan szinte mindegyik bőrdarab és már egy faszival is beszéltem aki megcsinálja. Hétvégén megnézetem vele és megméri hány négyzetméter kell..
Szerintem ennél olcsóbban nem lehet kihozni a bőrkasztnit.
Tommy: szerintem krómozottak voltak,(mivel a Jawa 350-es motor kereke is) de később gondolom otthon a szakik lefestették őket.
Bár ebben nem vagyok biztos, nézd meg a www.velorex.com oldalon.
Megkérdeztem a 250-es Velorexet sajnos Szegeden van, de azért megpróbálom valamikor megnézni.
Véleményeteket kérném, hogy a Velo kerekei eredetileg krómozottak voltak vagy színre fújva volt.Képen láttam már ilyet is olyat is .Ha színre fújt volt akkor a küllők is festettek voltak vagy csak a a felni.
Ja és nem tudtok valami boltot ahol küllőt kapok hozzá?
Hahó bőregeresek!
A mai Déli apróban hirdetnek egy Velorexet, csak otthon felejtettem az újságot. Ha jól emlékszem, 95000 Ft. Vélhetően Szeged környékén, ha itt hirdették. Ha érdekel valakit, holnap beírom ide a hirdetés szövegét.
Vaalki írta id régebben , hogy a műbőr négyzetmétere 3000-4000Ft.
Na ettől én kicsit olcsóbbat találtam.
Gyálon van egy Graboplastos lerakat. Nem Graboplast néven mert a Grabo eladta
a mintaboltjait (a pestit pl. a Diego vette meg – ezt gyártól tudom)
A lényeg kb 500 tonna műbőrük van , a barnaát kérdeztem kb.60 féle, mind színben mind
„erősségben”(nem találtam rá jobb szót) Kilora és m-re is lehet venni.
A J01-es minőség 450,-Ft/kg (1,4 nm = 90dkg) vagy 1m(ami kb 1,4 nm) 500,-Ft.
Az árak ÁFA nélkül értendők.Azt mondta a fószer, ki kell menni és megnézni.
Lehet, hogy fogalom zavaraim vannak?
A TURNIKETT gomb szerintem az kütyü amely egyik darabja a vázhoz van erősítve és egy forgatható
Kis lapocska van (ami lehet középen lyukas is), a másik része egy fém ovális lyukszerű valami ami a bőrbe van belepréselve.
Az AUTOPATENT pedig az amit az egyszerű halandó emberek is patentként ismernek ami pl lehet kabátokon is.
Tommy: A turnikett gombokban annyit tudok javasolni, hogy hívd fel Újlaki Pétert (06-20-9-565-863), Ő pontosan el tudja mondani, hogy hány db kell, és ,hogy mit tud szerezni.
A Veterán magazin szerint a következő Camponás bőrze január 6.-án lesz. Nem pedig jan 26-án.
Hát igen elkel a segítség mind szakmai mind alkatrész oldalon.
A börzéről pár szót :
Szerintem rengetegen voltak a rossz ködös idő ellenére.Megtelt táblát nyugodtan ki lehetett volna tenni.
Sok szép járgány volt restaurált és roncs állapotú is.Nagy nehezen találtam csak rá Grantékra.
Több helyen is volt Velo alkatrész ezek telefonszámait megpróbáltam begyűjteni.
Mivel akkor még nem volt meg a Velo-m ezért nem tudtam hogy mi kell majd a jövőben.
Bereklámozták a jövő évi Camponás börzét is.(jan.26) Sokan igérték ott lesznek majd.
Voltak olyan árusok is akik pl. egyféle motor összes náluk fellelhető alkatrészét egy ládába rakták és csak egyben voltak hajlandóak eladni. Nem tudom milyen sikerrel.
Velo ügyben :
Az előző kérdéseimre tudsz esetleg segítséget?
A magyar nyelvű alkatrész katalógus kétféle cikkszámmal hozza a TURNIKETT gombokat 43db és 5db a másikból. Mi a különbség közötte. Újlaki Péter melyiket tudja beszerezni?
Tommy: most olvastam amit írtál, úgy látom azért kell még egy-két alkatrész az új szerzeményedhez, jó lenne azzal a Jákóhalmi faszival valahogy megegyezni, rengeteg alkatrésze lehet.
A mátészalkai Velorex király lett volna, sajnálom hogy már elkelt, még a nyáron beszéltem a tulajdonosával, Ő abszolút profi a Velós témában, idén több mint 15000 Km tett meg vele. 100 ezerért nem is lett volna drága. A másik Velorex hírdetésről nem tudok semmit.
A Veteránban feladott egy hírdetést Lódi kolléga is, Velorexes márkatárakat keres :)
Ha van kedvetek írjatok neki: lodi@vnet.hu
Tommy: Jászjákóhalmán sajnos nem lettem sokkal okosabb, annyit megtudtam az ottani rokonaimtól, hogy ez egy nagyon különc ember, nagyon nehéz bármit is elérni nála, azt ajánlották, hogy talán a feleségén keresztül lehetne nála eredményt elérni, de úgy se lesz egy könnyű menet.
Sajnos a faszival személyesen nem tudtam beszélni, nem volt otthon, de megyek Én még talán idén is Jászjákóhalmára, és akkor majd más módszerekkel próbálkozom.
A szombati napom elég mozgalams volt.
Hajnalban elmentem Szigetszenzmiklósra a börzére. Találkoztam Grant-tal is. Összeszedtem egy pár címet, ahonnét Velo alkatrészeket lehet szerezni.Sikerült még a Dongómhoz is megvenni a levegő szűrőt.
Du.-án telefonált Ricsosz, hogy átengedné a kiszemelt Velo-t.
Hazaértem 13 órára és 14 kor már teherautóval és Ricsosszal a tett színhelyén voltunk.
Na szóval száz szónak is egy a vége megvettem a gépet. Darabokban van de a váz nagyon jó állapotú, a blokk darabokban de a 350-es Jawám blokkja már ki van szedve alkatrésznek. A bőrök szakadozottak de nagy része még erdeti, jó lesz szabásmintának. Forglmija megvan.(szürke). 1968-as kiadású.Egy teleszkóp hiányzott belőle és a hátsó kerék 18”-os volt de ezeket a Jawa-ból pótoltam. Az indító szerkezetből ami az irányt váltja mindjárt kettő is van. Viszont nincs ablaktörlő motor+mechanika. Kormánymű tuti futómű tuti. Az ajtózárba bele van törve a kulcs. Ülés kárpit hiányzik csak a rugók vannak meg.Plussz karok is vannak a pedálokhoz vezetve, gondolom a mozgássérült emberek segitése érdekében. A lámpák megvannak bár az első kettő szerintem nem eredeti hanem Csepel taharautóé.
A kuplunggal leszek bajban. A Jawámé bowdenos a Veloé viszont olajos munkahengerrel működhetett ami nincs meg.
Elektromos cuucok közül megvan minden csak az említett ablaktörlő nincs se a kapcsolója.Turnikett gombok és patentok rozsdásak újak kellenek.
Segítségeteket kérem több témában is. Hol van elvezetve az kábelköteg? Hogyan vannak a pedálok bowdenjei elvezetve(főleg a kézifék bowdenja (melyik kereket fékezi.) és az üzemi fék bowdenje is hogyan?
Kuplung munkahenger és ablaktörlő beszerzésben tud-e valaki segíteni ?
Hát hirtelen ennyi első körben.
Bocsi hogy ilyen hosszúra sikeredett.