Keresés

Részletes keresés

M41 2305 Creative Commons License 2009.02.12 0 0 1511

vasutasfiú: "ÖBB szvsz. nem annyira hülye, hogy nagy távolságra Desirot ad ki."

 

Nem tudom, hogy ott mennyire "hülyék" vagy sem, de adtak Ők már messzebb távolságra is DESIRO-t.

 

"3 egységgel kiváltani egy fürdőst?? Pfff..."

 

Abszolut. Hiszen tavaly nyáron volt ugye a fürdős 70%-os kihasználtsággal, nem sokára utána közlekedett a bécsi 20-30%-os kihasználtsággal, (Szombathely-Tapolca közötti távról beszélek) ergo a kettő összevonása logikus lépés. Sajnos max. 3 egység lehet a DESIRO

 

Előzmény: vasutasfiú (1508)
vasutasfiú Creative Commons License 2009.02.12 0 0 1510
Azért ennyire nem kényelmes a Desiro...

Előzmény: Törölt nick (1509)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.12 0 0 1509
3:30, vagy a 4:04 elég nagy távolság? A 7:04-es Wr. Neuból induló 10:32-re Grazba érő, meg a 8:26kor Wien Südről Grazba menő (Aspangi vonalon) is Desiro volt minimum 2 évig!
Előzmény: vasutasfiú (1508)
vasutasfiú Creative Commons License 2009.02.12 0 0 1508
1. ÖBB szvsz. nem annyira hülye, hogy nagy távolságra Desirot ad ki.
2. 3 egységgel kiváltani egy fürdőst?? Pfff...
Előzmény: M41 2305 (1505)
HG. Creative Commons License 2009.02.12 0 0 1507
Érdekes, a 19606/19607 párost még az Elvira is ismeri.

Ez persze nem jelent semmit :-))

http://elvira.mav-start.hu/elvira.dll/xslms/uf?mikor=-1&isz=0&language=1&k=&ref=&retur=&nyit=&vparam=&i=budapest&e=balatonf%FCred&d=2009.7.12&u=29
Előzmény: M41 2305 (1505)
Mozdonyhajtó Creative Commons License 2009.02.12 0 0 1506
Ez már azért bonyolultabb eset, mert a TRAKCIÓ azért képes arra, hogy egy Komáromban álló szerelvényre Fradiból hozzon gépet, miközben a Tatabányán EURegióval végző Teknőt hazaküldi szintén gm Fradiba.

Volt olyan, hogy Tatabánya és Vértesszőlős között egy délutánon több gépmenetet fotóztam, mint vonatot, pedig már ütemes menetrend volt. Kb. ugyanannyi gép ment mindkét irányba - annyi napivizsga egy héten nem jár le, hogy ennek értelme legyen! Meg aztán a Trakció vihetné a plusz gépeket a Cargo vonatain hidegen. Sőt, régen nem volt eretnek dolog egy celli gyors mögé kötni egy Szergejt és Pápán leakasztani, ma ehelyett menne az is gm. Hát ezt fizesse csak a Trakció!
Előzmény: Svrend (1502)
M41 2305 Creative Commons License 2009.02.12 0 0 1505

nidsz: "gondolom a szombathelyi fürdős is Zalaszentiván felé jön majd"

 

Még az lehet, hogy nem lesz szombathelyi fürdős...külön legalábbis. Az előkészítésben -ami korántsem a ténylegesen megvalósuló terv- Wien-Szombathely-Balatonfüred-Székesfehérvár járatban gondolkodnak. Ez lenne ÖBB DESIRO. Kvázi kiváltaná ezzel a 3 egységgel a fürdőt is.

 

De mondom ezek nem kény tények!

Előzmény: nidsz (1499)
M41 2305 Creative Commons License 2009.02.12 0 0 1504

mcq: "hát ha valaki állja a menetvonalak módosításainak költségeit, akkor mindent meg lehet oldani..."

 

Miért a pótlóbusz tán ingyen van??? Ugyan már. Ott meg a Volánok fogják tartani a markukat! Gondolom utánaszámoltak és az elterelés mellett döntöttek.

Előzmény: mcg (1500)
Svrend Creative Commons License 2009.02.12 0 0 1503

Tudok még ilyet.

Egy időben volt Hegyeshalom-Siófok "sódervonat".

A menetvonalengedélyt Kelenföldön át fizette a CARGÓ de ő a fuvardíjat Fehérvár-Komáromon át számolta. 

Előzmény: Svrend (1502)
Svrend Creative Commons License 2009.02.12 0 0 1502

Bizony!

Vannak még érdekes dolgok a Hálózati Üzletszabályzatban.

Például amikor gépmenetben megy egy mozdony mondjuk a CARGÓ vonatáért,a TRAKCIÓ fizet a menetvonalért.

Szerinted amikor egy kamion megy a pótkocsiért kell neki fizetni úthasználati díjat?

 

Előzmény: Mozdonyhajtó (1501)
Mozdonyhajtó Creative Commons License 2009.02.12 0 0 1501
Ezt nem egészen értem: a Pályavasút csinál vágáyzárat, de fizetni kell az érintett vonatok eltereléséért? Nem még a Pályának kellene fizetnie a többletfutásért a cégeknek?
Előzmény: mcg (1500)
mcg Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1500
hát ha valaki állja a menetvonalak módosításainak költségeit, akkor mindent meg lehet oldani...
Előzmény: nidsz (1499)
nidsz Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1499
gondolom a szombathelyi fürdős is Zalaszentiván felé jön majd
mcg Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1498
A készülő nyári SZVÖR-ből.

Istenem...:((

menetrend sincs, s a megrendelésért felelősök ilyet még nem is találtak ki....:(((

de a szvör-t már csinálni kell...azt a végén mégis sz..r lesz...:((((
Előzmény: M41 2305 (1494)
mcg Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1497
jézusom...:(((
kik terjesztik ezt az idiótaságot vajon?!

a nyári bécsi vonatról majd szépen leszállsz Bobán, át a jó kis Ikarus-ra...:)))
Előzmény: M41 2305 (1489)
Svrend Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1496

A többieket is cserélgetjük rendesen.

Jobb esetben ha belefér, bemegy a fűtőházba egy "kis javításra" esetleg van helyette másik és lecseréljük aztán este meg vissza (ha addigra meg tudják csinálni). 

Ha van olyan nap,amikor oké minden az kisebb fajta csoda....

Előzmény: hicky (1495)
hicky Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1495
Már megint a 2308-as csörgő!Nem buli az senkinek,ha nincs rendesen helyrehozva!
Előzmény: Svrend (1493)
M41 2305 Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1494

Edericsi: "Kerülőben megy majd?(mert lesz vágányzár Ukk-Boba)"

 

Igen Szombathely-Vasvár-Zalaszentiván felé.

 

 

vasutasfiú: "Ezt honnan vezsed, de most komolyan??"

 

A készülő nyári SZVÖR-ből.

Előzmény: Edericsi (1491)
Svrend Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1493

Most értem haza.

Csajágon fekve maradt a 9716 a 2308-as csörgővel.

Mire a segélygép ideért a 9718 is megjött,át is szálltak rá az utasok.

 

vasutasfiú Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1492
Ezt honnan vezsed, de most komolyan??
Előzmény: M41 2305 (1489)
Edericsi Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1491
Kerülőben megy majd?(mert lesz vágányzár Ukk-Boba)
Előzmény: M41 2305 (1489)
nidsz Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1490
ez van a tervezetben:
16907:
Záhony (5:12)-Nyíregyháza (6:23/6:41)-Debrecen (7:23/7:32)-Szolnok (9:10/9:15)-
-Cegléd (9:36/9:38)-Kőb.Kisp érk. (10:17)-Kelenföld ind.(10:44)
további részén a tavalyihoz kb 1 órát kell hozzáadni
Előzmény: vasutasfiú (1488)
M41 2305 Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1489
A nyári bécsi vonatot az ÖBB adja, az is DESIRO lesz.
vasutasfiú Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1488
Miért is?
Előzmény: nidsz (1487)
nidsz Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1487
idén már külön szerelvényben jön a Nyíregy-Tapolca
Előzmény: vasutasfiú (1485)
698 Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1486
No, akko a helyieknek sem lenne új...
Előzmény: vasutasfiú (1485)
vasutasfiú Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1485
Nyáron a Nyíregyi gyors odafele így ment.
Első 7 kocsi Balatonszentgyörgy, hátsó 7 Tapolca.
Előzmény: 698 (1484)
698 Creative Commons License 2009.02.11 0 0 1484
"Röhej, hogy elindulnak (télen) a 20-29-30 vonatai pestről 5-6 kocsival 3 külön szerelvénnyel, 3 mozdonnyal, 3 vezérrel, pályahasználattal, és 20-30% kihasználtsággal, miközben az első 67 / 77 km-t együtt teszik meg.

Tessék csak fehérváron csatolgatni, a jv. meg majd udvariasan megkérdezi az utasokat a 67 km alatt, hogy hova mennek, jó kocsiba szálltak-e."

Ez a rendszer tökéletesen működött az 1-es vonalon. Gyorsvonat Bp-Győr-Sopron-Szombathely. Győrben szétakad és 2 vonatként tovább, vagy az IC Csornán.
Tehát működhetne a rendszer, és nem is ujdonság.
Előzmény: Mad Scientist (1473)
Zolcsi67 Creative Commons License 2009.02.10 0 0 1483

Nem akarok semmiféle illúziót lerombolni, de eddig is ennek volt realitása.

 

Majdnem OFF:

Ez nem a BKV, hogy minden vonalra elpotyogtatunk egyet-egyet minden típusból...

Előzmény: M41 2305 (1482)
M41 2305 Creative Commons License 2009.02.10 0 0 1482

Az ígéret szép szó... kedd van hát íme a legfrissebb hírek DESIRO ügyben.

 

A korábban tervezett és eddig nem nagyon publikált áprilisi érkezésük biztosan elmarad. Jelenleg úgy fest, hogy a tavalyi évhez hasonlóan júniusban érkezik 2-2 egység a 29-esre. A nyári időszak után azonban itt akarnak hagyni 3 egységet, melyek szólóként közlekednének. A csúszás azért van, mert a ledöglött gépek talpraállítása ekkora látszik biztosnak. Az egomi vonalon marad 24 egység (21 minimum kell), az Uzsgyikat ott teljesen ki akarják váltani. Megjegyzem kell az Uzsgyi a Kecskemét-Bátaszék-Dombóvár-Kaposvár-(Nagykanizsa) vonalra.

27 DESIRO-nak tehát meg van a helye, a maradék 4 egység szaladgálhat Bajára, meg ahová kell.

 

Hogy pontosan mely járatokat akarnak DESIRO-val bonyolítani a 29-esen, az később derül ki.

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!