Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ehatvanos Creative Commons License 2008.03.21 0 0 77
Az egyik gondom mostanában volt.A külső hőm. megközelítette a 20 fokot,kezdett melegem lenni.A klíma Auto állásban húsz fokra állítva.A rostélyokon dől be a hűvös(hideg) levegő a lábamra meg fújja a meleget.Akárhogy állítgattam,a hőmérsékletet mindíg melegebb(sokkal) levegő jön alul.Kénytelen voltam man.elzárni az alsó levegőt.Egyébként bármilyen évszakban jobban(kedvemre) tudom állítani a légáramokat manuálisan mint az adott autómata program.
Az újak(facelift után)-nál már belehet állítani minden levegőirányt manuálisan,és az auto beállításban megjegyzi,megtanulja az egyénit.Nem szeretek állandóan összehasonlítgatni de az A6-os szellőzése hibátlan(nekem).
Előzmény: ps3peter (75)
Rityifi Creative Commons License 2008.03.21 0 0 76

Abban viszont teljesen igazad van, hogy én is 120.000km-rel vettem az autómat, és az első tulaj vigyázott e vagy sem....  Ebben csak bízhatok, ha pedig tönkre megy.... nincs mit tenni..csere.  Vagy érdemes a felújítást választani?  Mert erről eléggé megoszlanak a vélemények.

 

Péter!

Én nem vagyok diesel megszállott, de meg van az előnye a diesel változatnak is..... nyílván a hátránya is...:-)

 

Előzmény: ehatvanos (74)
ps3peter Creative Commons License 2008.03.21 0 0 75

A klímát nem értem mi bajod vele, nekem semmi problémát nem okozott soha a használata. Igaz eleinte zavart, hogy auto módban nagyon fújt, de a klíma menüben be lehet állítani hogy mennyire "siessen" a kívánt hömérséklet elérésével, én ezt a minimumra vettem, így jó.

A zenéröl már írtam, a standard rendszer felejtös, de hozzá kell tenni, hogy az E39ben se volt jobb a standard...

Az ülésben igazad van, én vásárlás elött átolvastam több ezer német fórumhozzászólást, és a legfontosabb következtetés az volt, hogy csak a sport, de méginkább a komfortülés az üdvözítö, szerintem magasan jobb bármely konkurens termékétöl. 

A turbók meghalásáról is lehet olvasni eleget, nem te vagy az elsö, és nem is az utolsó a problémával, szerintem többek közt ezért is nem éri meg dízelt venni. A benzines-dízel hangkülönbségröl nem is beszélve...

Előzmény: ehatvanos (72)
ehatvanos Creative Commons License 2008.03.21 0 0 74
Nem sértessz Meg.
Alapvetően egyetértünk.Én is pontosan ugyanígy járok .Nyilvánvaló,hogy az előző tulaj nyírta ki,és én cseréltem.Ez egy dolog.
Viszont más tipusok(pl:TDI) nem ilyen érzékenyek a használatra.Ismerősöm A6 3.0TDI-vel évek-óta használva,(nagy sebességekkel is) tőlem értesült arról,hogyan kell járni egy turbós kocsival.Már bőven 200 ezer felett jár,és semmi baja a turbónak.A szervízfőnök a BP.Motors-nál azt mondta,hogy ez azért van mert a vált.geometriás turbó sokkal érzékenyebb.Mondjuk az A6-ban is az van,sőt most már szinte mindegyik turbódieselben is.Na mindegy.
Ja még annyit megsúgott,hogy ha 170-190 ezres 30d-ben még az eredeti turbó van,az olyan ritka mint a fehér holló.......
Egyébként a legújabb facelift után módosítottak a turbón egy picit.Azt mondta,hogy már van 200 ezres ügyfelük is hibátlan turbóval.
Előzmény: Rityifi (73)
Rityifi Creative Commons License 2008.03.21 0 0 73

Üdv.

 

Ha nem sértelek meg.... a turbo meghalással nem értek egyet.  Sajnos ez NAGYON használat függő.  Én betartom a szabályokat maximálisan:  Hidegen nagyon finoman megyek, és soha nem hajtom meg! Melegen minden esetben visszahűtöm, és 15.000-enkeént kicserélem az olajat és a szűröket.  Ez nem jelenti azt, hogy bármi féle anyaghiba miatt nem mehet tönkre. De véleményem szerint nagyon sokat számít a használat.

Előzmény: ehatvanos (72)
ehatvanos Creative Commons License 2008.03.21 0 0 72
Üdv Urak!
Volt E39-tulajként 3 évig barátkoztam Bangle féle formával.Eljött az idő és alapos keresgélésbe kezdtem.A legnyomósabb érv az E60 mellett az volt,hogy sajnos már képtelenség találni kevés km-rel az előző generációból.Hja' végtére is a legfiatalabb már 5 éves.
Szóval az anyagi lehetőségeim komoly dilemma elé állított.Rákellett döbbennem,hogy vagy jól felszereltet veszek "kis" motorral vagy fapados 30d-t.
Mivel régóta vágytam egy 6hengeresre ezért az utóbbi maradt.
Sötétkék,30d 2005.11. gyártás 65 ezer km,import.
Nos sikerült 5 hónap alatt 50 ezret belecsavarnom.
Az előttem szólókkal egyet kell ,hogy értsek.A belső elég gáz.A világos kárpit valamelyest feldobja,de valahogy nincs meg az-a minőség érzet....
Sajnos fapados,a zene borzasztó,a klimával (bár digitális-kétzónás)nem bírok egyszerűen nem jó.Nem tudom igazán jól beállítani.Az ülés szar.Hosszútávon kényelmetlen.A fejtámla messze van.
Istenem!De az a MOTOR!No az mindenért kárpótol.
Sajnos a turbó százezernél meghalt.És erre készüljön mindenki.
Rityifi Creative Commons License 2008.03.19 0 0 71

Helló!

 

Köszi az infót!

Előzmény: benyas (70)
benyas Creative Commons License 2008.03.18 0 0 70
Hali!
Rityifi sztem ezt nézd meg:
http://www.autohifidiszkont.hu/bmw-tuning.hu/tipusok/e60.htm
Előzmény: Rityifi (57)
Rityifi Creative Commons License 2008.03.17 0 0 69

Köszi.    320.000-  (eredeti!)  95% Bridgestone gumikkal

Nagyon szép amit kinéztél....:-)

 

Néztem a rácsokat az Ebay-en...de úgy licitálnak rá, mint ha muszáj lenne.... Úgy többe jön ki mintha itthon venném.  A kevláros is jól néz ki, de szerintem a krómos lesz.

Előzmény: ps3peter (68)
ps3peter Creative Commons License 2008.03.17 0 0 68

Én most ezeket figyelem az ebayen, de valószínü hogy túl magasra fogják verni az árát... Sajnos...

 

ps3peter Creative Commons License 2008.03.17 0 0 67
Szép! Ha nem titok mennyiért vesztegették?
Előzmény: Rityifi (66)
Rityifi Creative Commons License 2008.03.17 0 0 66

Üdv. Mindenkinek!

 

Vettem 18-as kerekeket az autóra :-)   Egy kép a felniről:

 

sonyesz1 Creative Commons License 2008.03.16 0 0 65

Igazad van, köszönöm a figyelmeztetést, erre nem is gondoltam. Akkor marad a 4 új gumi vásárlása 225/55 méretben.

ps3peter Creative Commons License 2008.03.16 0 0 64
Kerületben, azaz sebességmérö pontatlanságban ez 3,6%-ot jelentene, általában a gyári ajánlások 2%-on belül mozognak, és azok is inkább az alapmérettöl felfele szeretnek inkább tévedni. Hogy végül is mit teszel, az a te döntésed, de én inkább elpasszolnám a nem rávaló gumikat.
Előzmény: sonyesz1 (63)
sonyesz1 Creative Commons License 2008.03.16 0 0 63

hali

 

a nyárigumikkal még mindig nehéz döntés előtt állok, szeretném a véleményeteket kikérni

a helyzet a következő: az előző e 46-osomról maradt 2 drb 40-50% dunlop sp sport 01-es gumi 225/50 R16-os méretben;  vegyek 2 új 225/50 R16-os gumit, vagy inkább hagyjam a régieket és vegyek 4 új 225/55 R16 gumit

az első variációban csak 2 új gumit kell vennem de, 11 mm kissebb a magassága

a másikban magasabb gumi, de dupla annyiba kerül

?? 

sonyesz1 Creative Commons License 2008.03.16 0 0 62
köszi, valószínüleg dunlop sp sport 01 et veszek alá
Előzmény: ps3peter (61)
ps3peter Creative Commons License 2008.03.16 0 0 61
16-osra az a gyári méret, stimmel
Előzmény: sonyesz1 (60)
sonyesz1 Creative Commons License 2008.03.16 0 0 60

nekem 525 d-m van és annak a olajcsere szervízíntervalluma 30e km.

Most készülök nyári gumit venni, de nem tudom pontosan a gyárigumimérete. Jelenleg 16 colos felni van ami valószínüleg marad. 225/55-re gondoltam.

előre is köszi a segítséget

ps3peter Creative Commons License 2008.03.15 0 0 59
Tele van vele az ebay...
Előzmény: Rityifi (57)
ImportEUr Creative Commons License 2008.03.15 0 0 58

Hétfőn késő este tudnék rá árat adni, ha tűr addig halasztást.

Ha elfogadod az ajánlatot, akkor e hó 31.-én venném fel a motyót Németországban, április elsején tudnám átadni.

Előzmény: Rityifi (57)
Rityifi Creative Commons License 2008.03.15 0 0 57

Üdv.

 

Tud valaki segíteni, hogy krómos rácsot hol lehet beszerezni? (vese)  A márkaszervízen kívül....

Köszi! 

ImportEUr Creative Commons License 2008.03.15 0 0 56
Inkább az a gond, hogy az általad belinkelt méretű 18"-os kerekeknél nagy valószínűség szerint el kell ütni a hátsó sárvédő peremét, ez pedig gyári felniknél elképzelhetetlen.
Előzmény: ps3peter (41)
ps3peter Creative Commons License 2008.03.14 0 0 55
Nekem egy értékesitö magyarázta így, de azok is mondtak már sok "érdekes" dolgot.
Előzmény: G.Gambino (54)
G.Gambino Creative Commons License 2008.03.14 0 0 54

Peter! Az utólag rendelhető M futómű csomagban stabilizátor rúd nincs, megnéztem. Gondolom benne lenne a gyári csomagban, ha ezt is kéne cserélni. Azért körüljárom a témát, mert kínos lenne, ha mindez a szerelőnél, az aknán derülne ki.  

Előzmény: ps3peter (49)
G.Gambino Creative Commons License 2008.03.14 0 0 53
25e, csak rosszul írtam. :)
Előzmény: ps3peter (52)
ps3peter Creative Commons License 2008.03.14 0 0 52
20 ezres intervallum? Nem 25 ezer? Vagy a tietek diesel?
Előzmény: G.Gambino (50)
G.Gambino Creative Commons License 2008.03.14 0 0 51

Köszönöm Peter, sokat segítettél. A második lehetőségben nem voltam biztos, tehát a rövidebb rugók, alap lengéscsillapítok megoldásban. A Koni-val 30 mm-rel ülne lejebb az autó, de az soknak tünik, ha az M-essel is "csak" 20 mm. Ráadásul már az M-es futóműre is többen panaszkodnak a komfort szempontjából, a Koni neccesebb lehet, bár ez valami spéci dolog, érzékeli az útminőséget és ennek alapján keményedik fel. Aztán lehet, hogy ez csak marketing szöveg. Egyébként 200e a szett, de ez csak a 4 db gátló és a 4 db rugó.

 

Azt hiszem, hogy végül az M-nél maradok. Ráadásul ehhez egy komplett csomagot küld a gyár, amiben még a legkisebb gumi alkatrész is benne van, plusz 2 db erősebb merevítő.

Előzmény: ps3peter (49)
G.Gambino Creative Commons License 2008.03.14 0 0 50

Így van, a gyárilag ajánlott olaj az 5w-30. Nagyon fontos, hogy Longlife jelölésű olaj kerüljön bele (vagy gyári BMW flakonos, v. arany flakonos Castrol), ez garantálja a 20e km-es szerviz intervallumot. Egyébként valszeg az előbb említett 2 olaj egy és ugyanaz, mert most a Castrol a BMW beszállítója. Az olajsapkán ott is virít a Castrol logó. Normál olaj beletöltése esetén egyébként könnyen előfordulhat, hogy hibát jelez a computer, leggyakoribb, hogy felvillan az "azonnal álljon meg elfogyott a motorolaj" ikon. Ugyanis van egy érzékelő a motorban, mely állandóan ellenőrzi a motorolaj minőségét. A régebbi tipusoknál ráadásul annyira finom volt ez az érzékelő, hogy még a longlife-nál is bejelezhetett, ilyenkor újabb típusú érzékelőt kell a helyére rakni.

 

Előzmény: sonyesz1 (46)
ps3peter Creative Commons License 2008.03.14 0 0 49
Tudomásom szerint van az alapfutómü, van a "sportos" futómü (sportliche fahrwerkeinstellung) ami kb. 15 mm-rel lejjebb van az alaptól a rövidebb rugók miatt, de az alappal megegyezöek a lengéscsillapítói, meg van az M futómü (M-Fahrwerk) ami kb. 20 mm-rel mélyebb, de a lengéscsillapítók is és a stabilizátorrudak is mások.
Előzmény: G.Gambino (48)
G.Gambino Creative Commons License 2008.03.14 0 0 48

Lenne is egy kérdésem, amire az E39 topicban sajnos nem kaptam választ.

 

Nem tudjátok véletlenül, hogy E60-nál a gyári M-es sport futómű hány centivel van lejebb, a normál gyári futóműnél? Lejjebb van-e egyáltalán, mint az E60 535d-nél, vagy nincs is több verzió és ami nem az alap futómű, azt hívják M futóműnek a BMW-nél? Az biztos, hogy 535től fölfelé van más futómű, mint az alap. Kerestem katalógusban konkrét infókat, de sajnos nem találtam.

 

Ültetni szeretném az autót, mert szinte csak autópályán megyek, de filózom, hogy M futóművet, vagy Koni szettet rakjak a gép alá. Egyébként meglepő módon a gyári M futóműszett olcsóbb, csomagban küldik toronymerevítőkkel stb. stb. Szóval számomra a gyári M szimpatikusabb megoldásnak tünik. Azt viszont senki sem tudja, hogy konkrétan hány cm-el lesz lejebb az autó.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!