A 2143-as döglött meg elvileg, de pontosat még nem tudok mondani, mert nem voltam a fűtőházban, és nem tudtam megkérdezni senkit, hogy mi a helyzet. Viszont lehet, hogy ma is lesz még ilyen, (remélem) ha nincs elég Csörgő. Hogyha a 2143 is dög, akkor most ezek üzemképtelenek Sv-n: 2105, 2140, 2143, 2309
Tényleg szép, csak nyaralni nem jó itt ha nem a Koppány soron van a háza az embernek :) Messze van a strand, de az alagút felett átmenni nekem is tetszett. :P
Jééééézus. Ennyi sok sületlenséget... Inkább ne jöjjön vasúthoz senki ilyen ötletekkel, hogy körbe járjanak a vonatok, akkor aztán totál ennyi utas sem lenne. Van már elég ember a vállalat élén, akik elcsesznek mindent. Az ütemes menetrendnek max elővárosi szinten van értelme. Fel kéne fogni, hogy az utast rohadtul nem érdekli, hogy milyen időközönként és ütemesen járnak a vonatok, milyen ütemben. Őket az érdekli, hogy mikor, hová indul a vonat, és mikor ér oda. A megállók sűrűsége miatt a menetidő aligha csökkenthető, akármilyen jó is lenne a pálya. A nyári időszakban előfordul, hogy egy vonat 10 percet áll egy megállóban, mire asok kerékpáros csoport leszáll. Ezért van a "lazaság".
A vonatok menetrendjét úgy lehetne átszervezni, hogy főként nyáron gyorsvonatok járnának (nem állnának meg mindenhol), és ezekhez többnyire lenne személyvonat. Télen viszont elég a jelenlegi menetrend (igaz, nekem nem lenne képem a mindenhol megállós vonatokra kiírni, hogy gyorsvonat). A pálya sebességet 100-ra fel lehetne emelni, de ahhoz sok ívet kéne átalakítani, és az M41-es flottát is száműzni kéne, hogy a sok kocsit erősebb mozdony tudja belehúzni abba a sebességbe. Jah, és a kedves nyaralóknak is jobban tiszteletben kéne tartani, hogy a vonat az erősebb, mert nagyon sok így is a gázolás.