Soha nem értettem, hogy ki nyer azon, hogy egy adott útszakaszt lezárunk, dugulunk, és a végén pár tízméterek kimaradnak, hogy később csak ezért megint kezdődjön az egész idegtépés, persze deflációra nem nagyon számítva?
A Gyömrői út Ferihegy felé a a Csévéző utcai csp előtt ilyen.
De másik hasonló hely az M3-as autópálya az Újpalotai felűljáró levezetésénél a Miskolc felé/felől, van egy megmaradt régi aszfaltcsík még.
Ez utóbbira aztán végképp nincs magyarázat, esetleg azt tippelem, hogy szó szerint a senki földje lehet, azaz sem főváros, sem az ÁAK nem tekinti magáénak.
Azért lesz Vajánál vége a 2x2-nek az M3-on, mert ott ágazik ki az M49. Az M300-at pedig nem nagyon értem, illetve pótcselekvésnek érzem. Csinálják meg mielőbb az M3-at a határig, Vajától akár csak 2x1-ben, és akkor nem sok értelme lesz egy darabig az M300-nak.
(A 41-es főút vásárosnaményi hídja már most is súlykorlátos a teherautóknak, miközben az út egy gyönyörűen autózható, széles, nagyívű szakasz Namény és a határ közt).
Elvileg jövőre építik tovább az M3ast Vásárosnaményig, Vajáig autópályaként, Vajától Vásárosnaményig 2x1 sávos autóútként és itt lesz 1 különválás, M49 Románia fele 2x1-ként és az M300 2x2-ként. Nemértem V.naményig ménem építik ki az M3at autópályaként mér csak Vajáig:(
Az M3-2-es közötti részen kiszedték a 80-as táblákat már, mert ugye hétfőtől ez az M0 néven fog futni, és nem tudom mi értelme van még re (korábban sem volt értelme a kiépítettsége miatt).
A videódon is néztem, meg tegnap a tv-ben, hogy a hídon a 3. sáv esetében nem nagyon lesz az a leállósáv csak esetleg egy kerépársáv szélességű.
nemtom, hogy a híd átadása után dunakeszi felől hányan akarnak majd a hídra menni, de a 2-2/A-váci út csp-al szerintem gond lesz, mert a dkeszi felől balra (az M0 felé) kanyarodókat már most is visszatorlasztja a lámpa, pedigugye a hídon még nem is lehet átmenni...
ide lehet, hogy egy nagy spirál körforgó kéne inkább...
(kicsit küzdeni kellett vele, mert a fényképező mov-ot készít, ahhoz meg nincs editorom, úgyhogy előbb egy konvertert kellett beújítani, ami először szokolrádiósította a hangot...
na mind1, ha nehezen is, de végül sikerült...)
17-19 között (mazsorett és airshow) szerintem elég sokan voltak, tömve volt az egész híd...
a 21kor kezdődő lézershowra és tüzijátékra viszont jóval kevesebben maradtak...
(kicsit későre rakták, már 8.00-8.30 között is elég sötét volt a tüzijátékhoz...
-------------------------------
néhány feketepont:
a 2es mellett a híd felé príma kerékpárút vezet, de a híd előtt 2-300m-rel végetér.
most őszintén: egy 62mrd-os projektbe télleg nem fért bele, hogy ezt legalább a hídig elvigyék???
(deha dunakesziig elviszik, az sem lett volna túlzás...)
(azmeg, hogy a kerékpárút mellett többéves méteres ősgaz burjánzik meg végképp gyalázat.
ha szóltak volna, vittem volna 2-3 kaszás embert, 30e-ért rendberakták volna a környéket... :-((((
persze, van széles járda a két szélén, és az északi félpályára csatlakozik majd a kerékpárút, de most nem engedtek senkit a járdára (a déli félpályán sem). most megyek bulizni, utána berakok pár fotót.
délután 4-5 között voltunk, akkor -- a nagyhídon -- már olyan sokan voltak, hogy alig lehetett közöttük biciklizni, meg a biztonsági emberek is dünnyögtek, hogy inkább toljuk. szegény pompomlányokat, akik az északi félpályán vonultak, nem nagyon látta senki a déli félpályára beengedett tömegből, mert -- az autósok miatt -- magas a korlát.
az issue management azzal vált külön szakmává (aminek szakértői vannak :-), hogy az "issue", tehát a közérdeklődést felkeltő téma elvált a valóban fontos témáktól.
a szakma sajnálatos vadhajtása, hogy a célközönség "feltérképezése" és elemzése segítségével lényegtelen dogokból lehet "issue"-t csinálni, hogy lényeges dolgok elsikkadjanak-
Kevés szebb dolog van egy besértődött állami szervezetnél...
Még azt a nyomorult sajtószemlét is külsős cég csinálja nekik (Fájl --> Tulajdonságok): http://www.issues.hu/
Rég olvastam ilyen szép bullshit-et, mint ennek a cégnek a honlapján, a bevezetőben. Régen az ilyen "issue"-kat úgy védték ki, hogy a dolgoknak voltak ún. felelősei és ún. szakértői. Igaz, akkor nem volt issue management...
Csak Szigetszentmiklós miatt nem említettem volna az M0 pesti pihenőhelyeit, de a három éve átadott délkeleti szakaszon lesz egy pihenő, az pedig nemcsak formálisan pesti oldal.
Azt hittem, nifék időnként legalább úgy csinálnak, mintha kommunikálnának az újságírókkal. Lehet, hogy jobb ha magad mész utána, mintha félretájékoztatnak, mint az origot. Hírlevelet kapsz tőlük? Néha ott van olyan, ami a honlapra csak órákkal később kerül fel. Mondjuk a lényeges kérdésekre sok választ nem kapsz onnan se, vagy ha nagyritkán mégis, akkor azt amúgyis kommunikálják a honlapon.
helló, nem tudtam, hogy a tiéd volt, egy régebbi cikkünkben találtam, őszintén megmondom, nem tudom, abba honnan került bele. de akkor köszönöm, ezt a legközelebbi cikkben megemlítem.
jaja, az egy korábbi cikkünk nyomán benne maradt hiba (kívülről diktáltam be, elfelejtettem, hogy a háttérhez írt részből ezt vegyék ki), mindjárt javítom. a szigetszentmiklósit és csepel-szigetnek tekintem, de persze lehet, hogy formálisan a duna bal partja
a Lacinak adott válaszból láthatod, milyen esélyem lenne elszámoltatni őket, amikor még a semleges, információkérő kérdéseimre sem válaszolnak. Valamiért nagyon megorroltak, és kábé tudom is, miért.
khm, hát az a helyzet, hogy a nif-fel, khm, nem vagyunk éppen beszélőviszonyban. Vagyis ját én kérdezek, de ma a szóvivújük közölte velem, hogy bármit komunikálni kívánnak, akkor azt majd elolvashatom a honlapjukon. Olyan pofátlan dolgot szerettem volna megtudni, ki nyerte az M31-es tendert és mennyiért, és azt, mi van az M0 déli szektor szélesítésének tenderével. Nem tudom, hogy képzeltem, hogy egy állami sztrádaberuházó ilyenekre caak úgy válaszolni fog.
Pihenőhelyeket nem érdemes hanyagolni, hol pihennek a kamionosok? Saját tapasztalat milyen az amikor nem talál a kamionos parkolót és túlvezet, rendőrt ez meg nem izgatja......