Az a helyzet, hogy falconfun-nak teljesen igaza van. Mivel a MiG-nek üzleti oka nincs, hogy ezt a gépet nálunk szerepeltesse, maximum valami "fenntről" jött gesztus lehet az oka. Ez utóbbi nem azt jelenti, hogy a bemutató ingyen van, az oroszok sok helyre még akkor sem mennek, ha fizetnek érte. Ilyen Európa, főképp a NATO-érdekszféra. Innen nézve, a jóval bizonytalanabb "kapcsolatépítés" jöhet csak szóba, de még ettől függetlenül is, egy repülőnapra a megjelenés csak akkor biztos, ha a gép tényleg el is jön. És ez nem csak az oroszokra igaz. De rájuk különösképp.
Javaslom, hogy ezt az ügyet most felejtsük el, vegyük úgy, hogy nem került szóba ilyesmi. Még titkon se reménykedjünk benne, mert sok értelme nincs. A többit meg majd meglátjuk.
Tehát ettől a perctől kezdve újra a spanyol Hornet a No.1 várva várt bemutató.
Kb. 1 héten belül (gondolom én...) minden kiderül. Ha jönnek, akkor nincs értelme tovább "lebegtetni" a dolgot és széleskörben bejelentik mint szenzációt további népeket csábítva még be a bázisra a véghajrában. Ha meg nem jönnek...Ezt inkább hagyjuk /Ezek után hogy beleéltem magam minimum nem élném túl:) / Most vagy tényleg totálisan bizonytalan, vagy tudatosan még kicsit visszatartják(??) az infot és amikor több médium is foglalkozik majd aktualitásánál fogva a repnappal (gondolom jövő hétfőtől) akkor jelentik majd be mint extra résztvevőt... Sztem.
Lehet, hogy azért "meglepetés", mert bizonytalan a dolog és nem akarják feleslegesen szédíteni a közönséget? Mert így ha eljön, akkor meglepetés; ha meg nem, akkor sem történt semmi, hiszen nyíltan nem ígértük, hogy jön.
Vlaszov a légierő századosa volt, a 29-es összes változatával repül, Oroszország Hőse. 1977-től katona, 1981-ben végezte el a harkovi légierő-akadémiát, ott is szolgált, 1989-ig. 1987-től már kiképző. 1989-ben került a MiG irodához, berepülőpilótának, miután elvégezte az ezirányú képzést. Jelentős részt vállalt a MiG-29K programban Takhtar Aubakirov mellett, ezen felül repült a MiG-31-essel, illetve annak változataival. A MiG-29-esből a K-n kívül az SzMT-vel és az OVT-vel. Újabban a KUB-val is, de ezen felül az MRCA/M2/-35-el is.
Szevasz, 1 kérdést ha szabad: ez a Beljajev AZ a Beljajev aki régesrég ott van már a Mig-nél (Mig-29 kezdetek) anno - mikor még ő ott volt - > Kvocsurral döngetett? A név ismerős, ennyi, meg volt ha jól emlékszem egy Taszkajev nevű pilóta is a 29-es berepülései idején...Kvocsur van csak igazán képben ezért kérezném.
P. Vlaszovról mit lehet tudni? (régebbi ténykedés, a mostani nagyjából ismert számomra) Köszi!
Mi az, hogy nem kell csodát várni attól, hogy OVT????
Két pilóta van rá hivatalosan, egy meg tartalék. Pável Vlaszov, de ő most a KUB-ot hajtja, Mihail Beljajev pedig a 35-öst. Mind aktuális gép, szóval az OVT-t, ami már nem új, már csak mellékesbe repülik.
Mindegy. vagy az egyik, vagy a másik jön.
Persze, a Szu-27-es az itthon még mindig új lenne, ha a Vityjazi nem jön, akkor úgy is marad, de mindenkit megnyugtatok, ezek a felspanolt RD-33-asok nagyon szépen szólnak. A Szu-27-es az lármázik, ez rendben van, de az OVT az dörög. Kis gép, jó nagy hang.
Remélem a jó nagy vöröscsillag nem fog hisztit kiváltani.
Hogy milyen lesz a dinamikus program, az majd nagyon függ a pilótától, akit küldenek. Attól magától, hogy OVT, nem kell csodát várni, viszont biztos nagy élmény lenne, ha kitennék a statikus sorra, és mondjuk oránként kisorsolnának 5 embert, aki odamehet megnézni :-)
Arról nincs infója valakinek hogy hoznak-e az orosz kollegák a mig mellé kiszolgáló gépet (földi lépcsőt)???? Jó lenne tudni előre is! Na majd 10.-én délután kiderül minden. Ott leszek, Ott leszünk!