Keresés

Részletes keresés

KEMULAR Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13082

Én is teszteltem az új szakaszt. Reggel munkába Rákoshegy-Újpest 20 km és 65 perc volt, még MO nélkül.

Hazafelé 24 km és 30 perc (esőben 1/2 6-kor). Nem akartam hinni az órámnak. Ma regggel szintén 30 perc volt, bár a szerencs utcai sorompónál álltam egy kicsit. Nem hiszem, hogy még egyszer a régi úton jövök melóba.

Két hét múlva ez még javulhat, mert a M3 bevezető forgalmának egy részét elviszi a Megyeri híd.

Előzmény: Törölt nick (13081)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13081

M0-teszt: újpest-pesterzsébet között

 

hát ennek nem sok értelme volt, mert 18km helyett ki a fene vállal be 54km-es kerülőt???

 

a cikkírónak inkább a hungáriát kellene kipróbálnia, valószinű sokkal jobb lett, az M0K átadásával...

 

(valójában meg leginkább a munkáskörútra lenne szüksége, azon a 18km kb. fél óra lenne abszolválható...

erről kéne vallatni a demszkájt...)

 

PrintScreen Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13080
Akkor valszeg ezt láttam, volt terelés, villogás, de a régebben átadott szakaszon. Nem messze egy kicsi üzem/tanya 7-8 méteres, udvaron álló csöve lángolt 6-7 méteres lánggal. Kb. úgy nézett ki mint egy fáklyaüzem, de ilyen közel a talajhoz elég félelmetes volt. Gondolom azt nézte, nem az utat.
A 4-esen meg nincs kitáblázva merre kell fordulni az M3 felé. A tábla ott van, csak nincs ráírva semmi.
Előzmény: Törölt nick (13077)
attus germanicus Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13079

Ennek akkor volna értelme, ha a legterheltebb szakaszokon (M0 végig, plusz minden pálya bevezető szakaszai) sűrűn (2 km-enként, csomópontok környékén sűrűbben) lennének, és tényleg dinamikusan dolgoznának. Pl. az M1-M7 bevezetőn gáz, maikor áll a forgalom, és fent világít a 100-as sebességkorlátozás.

Ebben a formában kevesebben érnek, bár láttam már dugóra ill. balesetre utaló jelzéseket rajtuk. De, ahogy már már is írta, ha túl ritkán van, akkor 10-20 km-re előre jelez pl. sávlezárást, ami nem sokat ér.

Előzmény: szutyok (13073)
Fricy Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13078
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13077

Felavatták! - Árokba borult egy kamion az M0-ás új szakaszán...

 

nem kellett sokat várni a "felavatásra"...  :-)))

 

Költői kérdés: A 41-es km szelvény nem a 2005-ben átadott szakaszhoz tartozik???

 

6áreset: ez az M0x(ne)M4 csp.

lehet, hogy nem tudta eldönteni, hogy a főpályán maradjon, vagy letérjen a gy/e pályára...

Előzmény: Aladár46 (13074)
szutyok Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13076
Köszi, ezek szerint nekem van szerencsém, hogy ritkán futok bele ilyenbe. Azért jó lenne, ha alapból is valami hasznosabb infó lenne rajtuk. Pl. Olaszországban láttam (de nyilván máshol is van ilyen), hogy a forgalom nagysága alapján becsült menetidőket írják ki ezekre vagy az üzemanyagárakat a következő 3-4 kútnál.
Előzmény: hotrod25 (13075)
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13075
A tereléseket, balesetet szokták jelezni + télen a ködös, havas szakaszokat, de olyan ritkán vannak ezek a táblák pl M3 on, hogy néha 10-20 km-re jelzik előre az akadályt, addigra meg elfelejtem.
M0 Anna-hegy M5 felé van egy tábla, amin kb 1 éve van a bővítés miatti sávelhúzás jelezve.
Szóval szerintem hasznos és látványos (éjjel is jól látni).
Előzmény: szutyok (13073)
Aladár46 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13074
Ha már szóba került a mátrixtábla: szokott ezeken néha hasznos infó is megjelenni (pl. forgalmi helyzetről, balesetekről, kerülőutakról)?

Most szükség lenne rá...

"Felavatták! - Árokba borult egy kamion az M0-ás új szakaszán

Árokba borult egy kamion kedden este az M0-ás autóút új, most átadott szakaszán - közölte a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság az MTI-vel.

A kamion az új autóút 41-es kilométerénél borult árokba, egyelőre ismeretlen ok miatt. A balesetben személyi sérülés nem történt.

Az M0 körgyűrű újabb, a 4-es főút és az M3-as autópálya közötti 26,5 kilométeres szakaszát kedden délelőtt adták át a forgalomnak."

Költői kérdés: A 41-es km szelvény nem a 2005-ben átadott szakaszhoz tartozik???

Előzmény: szutyok (13073)
szutyok Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13073
Ha már szóba került a mátrixtábla: szokott ezeken néha hasznos infó is megjelenni (pl. forgalmi helyzetről, balesetekről, kerülőutakról)?

Ritkán járok autópályán (havonta egyszer-kétszer), de nem nagyon emlékszem, hogy a default üzeneteken (biztonságiöv, leállósáv, pihenő, ...) kívül bármi mást láttam volna ezeken.
kvte Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13072

Rákospalota - M0 - neM4: 15 perc...

janoka419 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13071
nagytarcsánál jöttünk le, a 3-ason a város felé lépésben sem haladt a forgalom, egy lámpa egy autó volt kábé a sebesség, ezért indultunk a másik irányba, ha nem érjük utol kerepesen a minket egészen mogyoródig feltartó furgont, sokkal gyorsabb lett volna, addig robogtunk, mint a szél.
Előzmény: Törölt nick (13067)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13070

OFF

nemtom, de elég gyilkos képet vág...

kicsit a Koltayra emlékeztet, az szokott ilyen grimaszt csinálni, amikor hülyéskedik...

 

lehet, hogy megkapta a behívót a prosztata szűrésre... :-))

ON

 

Előzmény: hotrod25 (13069)
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13069
A fúrópajzs jön mögötte? :))
Előzmény: Törölt nick (13061)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13068
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13067

hamánígy szóbahoztad: nem egészen értem mit kolbászoltatok mogyoródon...

 

ha jólértem a rendezvényt az M0án hagytátok el déli irányba (?)

melyik csp-nál jöttetek le? a 3as útinál?

és miért nem a központ felé indultatok?

Előzmény: janoka419 (13066)
janoka419 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13066
azt gondoltam, az M3-astól újpest nem lesz egy nagy kaland. az lett...
Előzmény: Törölt nick (13060)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13065
akkor ezért nagy a forgalom: sok útbuzi végigmegy rajt oda-vissza, hogy megnézze mekkora rajta a forgalom... :-)))
Előzmény: PrintScreen (13063)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13064

hát qrvára kiváncsi leszek a forgalmi adatokra...

 

én 20-30e-re saccoltam indulásnak (mármint az első néhány évre), most olvastam valamelyik cikkben 50-60e-et, ami kicsit túlzásnak gondolok...

 

hát majd kiderül...

 

az mindenesetre meglepő, hogy a kamionosok, azonnal birtokba vették...

(gondolom a régi M0xM5 csp-ban ki van táblázva nyíregyháza/SK/UA...)

 

 

ja, néztem a képeken, hogy mik azok a tábla nélküli portálok, ezexerint mátrixtáblák lesznek rajtuk...

 

 

Előzmény: hotrod25 (13062)
PrintScreen Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13063
Mindenesetre én végigmentem rajta oda-vissza, és a leendő M31 lehajtóig jóformán több helyen 3 sávos mint ahol nem. Mintha változott volna a szemlélet. A 3. sávok belülről nyílnak, és még az emelkedők előtt elkezdődnek. A forgalom meglepően nagy, főleg az M3-as felől.
Előzmény: Törölt nick (13058)
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13062

Akkor az első tapasztalatok:

Leteszteltem az új M0K-t 31 és 'M4' között. Pár órával a megnyitás után a nem kis esőben hatalmas a forgalom. Kamionok, kisteherek, szgk-k, rengeteg. Hamar kevés lesz a 2*2, ha mindenki megtudja. Ezen a pár km-en is lesz 2-3 mátrixtábla ,de még csak a tartója van meg.

Du. 5 kor a Kőbányairól a Pongrácra -általában kamionoktól zsúfolt- kanyarodósáv tök üres, Kőbányai fantasztikusan jól járható.

Előzmény: Törölt nick (13058)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13061

a demszki fotó KIRÁLY!!!! :-))))

 

Előzmény: janoka419 (13059)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13060

laptop, mobilnet, meg hasonlók?

 

nektek még be kell menni a szerkesztőségbe egy cikk elkészítéséhet???

Előzmény: janoka419 (13059)
janoka419 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13059
nem, nem vagyok szabin, csak közlekedési nehézségeink adódtak, mint ez a cikkből ki is derül, és közben még volt ez-az, gazdasági világválság, meg ilyenek :)
Előzmény: Törölt nick (13058)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13058

mivanmán, janóka szabin van?

 

mán mindenki beszámolt az M0 átadásról, csak a zindex nem... :-))

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13057

pl. pozsony esetében mit kéne a szlovákoknak tenni?

 

 

jelenlegugye átdzsavel a város közepén a IVes folyosó.

lilával terveznek egy 3/4 gyűrűt (a mi M0-ánknak felel meg), deugye az qrva közel van...

akkor most az osztrákokkal építessenek egy nyugati bypasst (zöld), vagy velünk kooperálva hidalják át a dunát győrnél és keletről kerüljenek (piros)?

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13056

Szerintem túlproblémázod azt a kérdést, hogy hány autópálya. Ki nem szarja le? Erre való a GPS-alapú útvonaltervezés és a táblázás.

 

ezexerint az M0 átkötést az 51-M5 között felesleges is megcsinálni, hisz a táblák egyértelműen mutatják mikor merre kell kanyarodni...

elég lenne az M5 ezen 5km-ét 2x3-ra bővíteni... :-))

Előzmény: Rooger Preed (13053)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13055

Durván egy 200-250 milliárdos autópálya projekt, ami a tranzitforgalmat bent tartja az agglomerációban.

 

200ból ki kell, hogy jöjjön...

 

ráadásul az M1-M6 szakaszt ettől függetlenül is tervezik (az M6-M10 kapcsolat részeként), úgyhogy csak az M6-M5 közötti 40km a dunahíddal az "extra".

ez monnyuk 120mrd, totál bagatell...

 

 

ja, az agglónak igen nagy problemma ez a tranzit...

 

tudnál említeni 1etlen1 olyan nagyvárost, amitől 60km távolságra szándékoznak arrébrakni valamely helsinki folyosót? 

Előzmény: Rooger Preed (13053)
ratt_724 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13054
az M15-M1-M81-M7-M8-M5-M43 nyomvonallal nem a kanyargósság a problemma, hanem a kacifántosság: hányszor akarnak autópályát váltatni a IVes folyosón tranzitolókkal?

Kérdezd meg sógorékat ;-)
Ott az A4-S1-A21-A1-A25-A9 kombón megy a kelet-No tranzit

De ha ez nagy probléma, akkor tényleg gáz van. Nézzük sorjában: M1 => M81, egy M3/30 szerű csomópont nagy RO/SRB felirattal nem lehet gond déli barátainknak.
Ezen elmész Fehérvárig ott célszerű úgy alakítani, hogy a mostani nyugati elkerülőbe csatlakozzon az út, így névváltással mentünk át az M8-ra (kb úgy mint az osztrák A8-ról A9-re Voralpenkreuznál).
Az M7-be szerintem nem érdemes becsatlakoztatni az M8-at arra a pár km-re (persze 1000 megoldás lehetséges), így szerintem innét mehetne Dúj-ba a pálya rácsatlakozni a Duna hídra.
Hogy hogyan nevezzük az autópályát (M1, M8, Mtranzit vagy M0bypass szerintem tökmindegy) de ha ezen múlik, akkor lehet egységes neve is.

Én arra akartam csak felhívni a figyelmet, hogy az M0, és azon belül is legfőképp a déli szakasz problémája már Bp agglomerációban kezdődik. Ez az agglomeráció pedig a térkép piros vonalával ellentétben, a Tbánya-Fehérvár-Kecskemét-Szolnok-Hatvan-Vác-Esztergom körön belül lévő területet jelenti. Ezért a valódi megoldásért kívül kell menni ezen a körön, de nem annyira, mint a jelenlegi M8 terveknél.


Előzmény: Törölt nick (13050)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13053
Szerintem túlproblémázod azt a kérdést, hogy hány autópálya. Ki nem szarja le? Erre való a GPS-alapú útvonaltervezés és a táblázás.

Az M5 csomópont helye jogos, így megoldható. A kanyargósság olyan szempontból problémás, hogy ez így durván 72-75 km lenne az általad álmodott M1-M5 szakaszon. Durván egy 200-250 milliárdos autópálya projekt, ami a tranzitforgalmat bent tartja az agglomerációban.
Előzmény: Törölt nick (13050)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!