Nem akarok vitázni vagy valami, de sztem örülnél Te ha eltudnál vezetni 1 akkora dögöt, tapasztalatból mondom. Kamionosok arról nem tehetnek, 130 helyett 90nel mehetnek, mert sebességkorlátozó van a Vasba. Kamionnal mennél 1x biztos másképp látnád a dolgokat. Részemről a dolog lezárva, nemis veszekedni akarok, nem is rossz indulatból mondtam csak elmondtam a véleményemet!
Múlt héten láttam az új táblát az említett helyen, de a másik irányba. 3 sáv Szeged Baja felirattal, ha jól emlékszem 1 Nagytétény és 1 v 2 M6. Hát érdekes lesz a széles sok sávos komplexumból visszaterlődni a szűk kettőbe M5 felé.
M0K melletti ap , és főutak távolságát jelző 'totem' táblák szerintem teljesen jók.
Főleg az M0 esetében fura ez, ahol elég sűrűn vannak csp-ok.
A hülye táblázás az M6 új szakaszára is igaz lesz. Vonatból láttam, hogy az M6#M0 előtt észak felé csak az M1-est jelölik, az M7-est nem. Ez azért nem egyértelmű mindenkinek, hogy egy irányban van. Szerintem.
Jogos, én már majdnem csattantam ilyen tolatósba bele még a 4-es M0 csp-nél, mikor óra szerint 120-al robogtam Pest felé. Nem fogják egyesek fel, hogy ez nem egy városi dici-döci út.
Sosem értettem azokat az embereket, akik ha elvétik a lehajtót, satufék, elakadásjelző, megállnak a leállóban, csigalassan visszatolatnak, veszélybe sodorják a saját és mások életét. Ha már elnézte miért nem lehet tovább siklani a köv lehajtóig, majd ott vissza normálisan. Lehet, hogy még gyorsabb is.
Hazafelé figyeltem mi újság Diósdnál az M0-n. Nos, a 7-es úton nem lettek lecserélve a táblák, még csag Szeged meg Győr a két útirány. Viszont dél felé totál be volt állva a pálya és csak kamionokat láttam véges-végig.
Nagyon tetszik, hogy az előző, kapaszkodó sávok 'belülről' nyílnak, Így a sok droid kamionosnak, papókának, mamókának nem kell gondolkozni, maradhat a sávjában, nem tart fel senkit. Aki meg siet, index ki és mehet. Az összes ap-t így kellett volna kialakítani. Agyam forr az M3 Gödöllő vízválasztón felfelé a középső sávban cammogók miatt, a külső meg üres... Nagyon tetszik még a Csömör-Kistarcsa kanyon. A mély bevágás, éles kanyarok, a sok felüljáró miatt olyan vezetni itt, mint egy szimulátorban. Itt Vmax 100 A péceli völgyhíd Dél felé nagyon komoly 3+1 kanyarodó + 1 leálló sávval. A világítás oszlopai meg vannak döntve, mint Pentele v. Megyeri hídnál. Néhány szakaszon M4->M31 full kiépítés van 3+1, azaz középen nincs hely a +1 sávnak. Amit nem értek, hogy mi szükség van M31-ről M3 Fót felé, ill. Fót M3 felöl M31 Gödöllő felé felhajtóra? M35->M3 Nyíregy felé meg lehúzták a spórolás miatt. A beton burkolat meglehetősen érdes, kissé megvezeti, dobálja a kocsit. Nem tudom összefüggésben van e, de több autót láttam a leállóban kereket cserélni. Az üres tartókonzolok (talán a leendő mátrixtábla tartói) a lehajtók előtt vannak az 1000, és 500m es tábla között 1, és az 500 és kihajtó tábla között a másik. Szuper látvány, amikor 31 től M4 felé gurolok a kanyargós pályán lefelé, felettem vasúti, közúti hidak, és akkor még egy nagy utasszállító is elhúz alacsonyan. Mint egy amerikai film :)) Ja, 1db gyalogos- bringás hidat láttam Csömörnél. Nagyon kellett már az M0K, Bp útjain azonnal érzékelhető volt a hatása. Egy kicsit azért félek attól, hogyha a vonattal, busszal bejárók látják, hogy egy kicsit gyorsult az autós közlekedés, ők is autóba ülnek, és pár hónap múlva ott vagyunk mint néhány nappal ezelőtt...
Moste sete fél 7-kor néztem a vonatból felülről, hogy a Pongrác út teljesen üres, a Kerepesi út a Hungária csp-nél szellős, és a Mázsa tér is teljesen üres. Nincs egy kamion sem, ami az Árpád híd felé haladva a Kőbányai út-Pongrác út felé kerülne a vasúti aluljáró magasságkorlátozása miatt.
Viszont Vecsésnél jól láthatóan megnőtt a forgalom a korábbi betonos M0-on.
Köszönöm a tippet, de ez azt jelenti, hogy erre mások is rátalálhatnak, akik az Árpád-híd helyett a Megyerit fogják választani, esetleg kamionok is? Októberben megtudjuk, hogy mi lesz itt.
Ez így eddig rendben is van, csakhogy a három projektre összesen van kb. 7mrd, a 3 projekt összesen egyébként azóta már megnéztem kb. 40km (31) + 20km (41) + 20km (81), azaz--> 80 km, úgyhogy ki tudja... hátha belefér az egész.
Hát ha kiszámolom, ez a 7 milliárd azért nem hiszem, hogy elég lenne, mert ez a három projekt összesen megvan vagy 100 km... Örüljünk ha egy 10 km-es darabot megcsinálnak.
azé egy burkolatmegerősítés nehogymán 700M/km legyen... inkább 70M/km...
ma reggel az M3-on lévő mátrixtáblákon ki volt írva, hogy M0 az M5 felé átadva :-)
egyébként én is végigmentem az M0-án M5 M2 között, érdekes volt, hogy Vecsésig nem volt kitáblázva az új szakasz, sőt Vecsésnél még egy autóút vége tábla is kinn maradt :-)
Leírta már itt valaki, hogy ha átértem a Megyeri hídon a 11-es úton merre menjek a 10-es felé? És mit ajánlanak (térképpel) a hivatalos szervek? Biztos bennem van a hiba, hogy egy óra altt sem találtam erről információt. Szerintem Budakalászon vér fog folyni, nem csak jelképesen...
Hát ha kiszámolom, ez a 7 milliárd azért nem hiszem, hogy elég lenne, mert ez a három projekt összesen megvan vagy 100 km... Örüljünk ha egy 10 km-es darabot megcsinálnak.
A még át nem adott Megyeri hídon is megjelentek már azonban az autósok: a fifikás sofőrök geodéziai műszerállványt, s egy sárga mellényt raknak autójuk hátsó szélvédőjéhez, s mérésre hivatkozva, a biztonsági őrök tájékozatlanságát kihasználva hajtanak át a hídon.