Keresés

Részletes keresés

kvte Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13093

http://www.turistautak.hu/maps.php?id=magyarorszag&image=raster

 

Itt tessen körülnézni, hamarosan minden lehajtóág teljesen pontosal lesz berajzolva.

Előzmény: tigris127 (13092)
tigris127 Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13092
sziasztok, tud valaki egy helyet, ahol hiteles térképet lehet találni az új m0-ról
anteus Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13091

ma reggel az M3-on lévő mátrixtáblákon ki volt írva, hogy M0 az M5 felé átadva :-)

egyébként én is végigmentem az M0-án M5 M2 között, érdekes volt, hogy Vecsésig nem volt kitáblázva az új szakasz, sőt Vecsésnél még egy autóút vége tábla is kinn maradt :-)

Előzmény: szutyok (13073)
racional Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13090
Leírta már itt valaki, hogy ha átértem a Megyeri hídon a 11-es úton merre menjek a 10-es felé? És mit ajánlanak (térképpel) a hivatalos szervek? Biztos bennem van a hiba, hogy egy óra altt sem találtam erről információt. Szerintem Budakalászon vér fog folyni, nem csak jelképesen...
FRAMY Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13089
Hát ha kiszámolom, ez a 7 milliárd azért nem hiszem, hogy elég lenne, mert ez a három projekt összesen megvan vagy 100 km...
Örüljünk ha egy 10 km-es darabot megcsinálnak.
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13088
esetleg megcsinálhatnák a 31es maglódi korrekciót is...
Előzmény: FRAMY (13086)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13087

fifikás autósok az ÉM0 hídon

 

A még át nem adott Megyeri hídon is megjelentek már azonban az autósok: a fifikás sofőrök geodéziai műszerállványt, s egy sárga mellényt raknak autójuk hátsó szélvédőjéhez, s mérésre hivatkozva, a biztonsági őrök tájékozatlanságát kihasználva hajtanak át a hídon.

 

:-)))

FRAMY Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13086
Tessék örülni!!!! :)

 

 

Világgazdaság - 2008.09.17 - (2. oldal)

 

Lekötetlen 30 millió euró

 

 

*Három útszakasz burkolatmegerősítését végzik majd el

 

Eddig mintegy 44 milliárd forintot fordítottak közútfejlesztésre a Kohéziós Alapból, de a támogatási keretből 30 millió euró lekötetlen maradt, miután a beruházások a terveknél olcsóbban valósultak meg - tudtuk meg. A közlekedési tárca a megmaradt forrás felhasználására három közútfejlesztési projektet javasolt az Irányító Hatóságnak és a Közlekedésfejlesztési Integrált Közreműködő Szervezetnek. Hamarosan döntenek arról, hogy ezek benyújthatók-e az Európai Bizottsághoz. A végső határozat a támogathatóságukról majd Brüsszelben születik meg.

 

A mintegy hétmilliárd forint maradvány felhasználására javasolt fejlesztéseket nem volt könynyű kiválasztani. Mivel a 2004-06 közötti EU-programozási időszakban elkezdett projektek kiadásai csak 2010. december 31-ig támogathatók, a kiválasztásnál ez volt a legszigorúbb feltétel. Ennek csak a jól előkészített, építési engedéllyel és a fejlesztéshez szükséges területekkel ellátott projektek felelhetnek meg. Így választotta ki a szaktárca a javasolt három útszakaszt (31-es, 41-es, 81-es főút), ahol a maradványt burkolatmegerősítésre használnák fel. MK

Törölt nick Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13085
a zindex mán el is keresztelte az M6-ot: A halálsztráda  :-))
KEMULAR Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13084
Az Árpád út és a felüljáró reggel járhatatlan. Lehet, hogy a híd átadása után ez változni fog, de még nem látni tisztán a következményeket.
Előzmény: kvte (13083)
kvte Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13083
A Szerencs utca miért? A Káposztásmegyeri lehajtó nem lenne jobb, vagy akkor Újpesten szaladsz bele valami nagyobb dugóba? (Azt tudom, hogy az Árpád út - Szőcs Misi- Szentmihályi reggelente bedugul)
Előzmény: KEMULAR (13082)
KEMULAR Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13082

Én is teszteltem az új szakaszt. Reggel munkába Rákoshegy-Újpest 20 km és 65 perc volt, még MO nélkül.

Hazafelé 24 km és 30 perc (esőben 1/2 6-kor). Nem akartam hinni az órámnak. Ma regggel szintén 30 perc volt, bár a szerencs utcai sorompónál álltam egy kicsit. Nem hiszem, hogy még egyszer a régi úton jövök melóba.

Két hét múlva ez még javulhat, mert a M3 bevezető forgalmának egy részét elviszi a Megyeri híd.

Előzmény: Törölt nick (13081)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13081

M0-teszt: újpest-pesterzsébet között

 

hát ennek nem sok értelme volt, mert 18km helyett ki a fene vállal be 54km-es kerülőt???

 

a cikkírónak inkább a hungáriát kellene kipróbálnia, valószinű sokkal jobb lett, az M0K átadásával...

 

(valójában meg leginkább a munkáskörútra lenne szüksége, azon a 18km kb. fél óra lenne abszolválható...

erről kéne vallatni a demszkájt...)

 

PrintScreen Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13080
Akkor valszeg ezt láttam, volt terelés, villogás, de a régebben átadott szakaszon. Nem messze egy kicsi üzem/tanya 7-8 méteres, udvaron álló csöve lángolt 6-7 méteres lánggal. Kb. úgy nézett ki mint egy fáklyaüzem, de ilyen közel a talajhoz elég félelmetes volt. Gondolom azt nézte, nem az utat.
A 4-esen meg nincs kitáblázva merre kell fordulni az M3 felé. A tábla ott van, csak nincs ráírva semmi.
Előzmény: Törölt nick (13077)
attus germanicus Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13079

Ennek akkor volna értelme, ha a legterheltebb szakaszokon (M0 végig, plusz minden pálya bevezető szakaszai) sűrűn (2 km-enként, csomópontok környékén sűrűbben) lennének, és tényleg dinamikusan dolgoznának. Pl. az M1-M7 bevezetőn gáz, maikor áll a forgalom, és fent világít a 100-as sebességkorlátozás.

Ebben a formában kevesebben érnek, bár láttam már dugóra ill. balesetre utaló jelzéseket rajtuk. De, ahogy már már is írta, ha túl ritkán van, akkor 10-20 km-re előre jelez pl. sávlezárást, ami nem sokat ér.

Előzmény: szutyok (13073)
Fricy Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13078
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.17 0 0 13077

Felavatták! - Árokba borult egy kamion az M0-ás új szakaszán...

 

nem kellett sokat várni a "felavatásra"...  :-)))

 

Költői kérdés: A 41-es km szelvény nem a 2005-ben átadott szakaszhoz tartozik???

 

6áreset: ez az M0x(ne)M4 csp.

lehet, hogy nem tudta eldönteni, hogy a főpályán maradjon, vagy letérjen a gy/e pályára...

Előzmény: Aladár46 (13074)
szutyok Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13076
Köszi, ezek szerint nekem van szerencsém, hogy ritkán futok bele ilyenbe. Azért jó lenne, ha alapból is valami hasznosabb infó lenne rajtuk. Pl. Olaszországban láttam (de nyilván máshol is van ilyen), hogy a forgalom nagysága alapján becsült menetidőket írják ki ezekre vagy az üzemanyagárakat a következő 3-4 kútnál.
Előzmény: hotrod25 (13075)
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13075
A tereléseket, balesetet szokták jelezni + télen a ködös, havas szakaszokat, de olyan ritkán vannak ezek a táblák pl M3 on, hogy néha 10-20 km-re jelzik előre az akadályt, addigra meg elfelejtem.
M0 Anna-hegy M5 felé van egy tábla, amin kb 1 éve van a bővítés miatti sávelhúzás jelezve.
Szóval szerintem hasznos és látványos (éjjel is jól látni).
Előzmény: szutyok (13073)
Aladár46 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13074
Ha már szóba került a mátrixtábla: szokott ezeken néha hasznos infó is megjelenni (pl. forgalmi helyzetről, balesetekről, kerülőutakról)?

Most szükség lenne rá...

"Felavatták! - Árokba borult egy kamion az M0-ás új szakaszán

Árokba borult egy kamion kedden este az M0-ás autóút új, most átadott szakaszán - közölte a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság az MTI-vel.

A kamion az új autóút 41-es kilométerénél borult árokba, egyelőre ismeretlen ok miatt. A balesetben személyi sérülés nem történt.

Az M0 körgyűrű újabb, a 4-es főút és az M3-as autópálya közötti 26,5 kilométeres szakaszát kedden délelőtt adták át a forgalomnak."

Költői kérdés: A 41-es km szelvény nem a 2005-ben átadott szakaszhoz tartozik???

Előzmény: szutyok (13073)
szutyok Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13073
Ha már szóba került a mátrixtábla: szokott ezeken néha hasznos infó is megjelenni (pl. forgalmi helyzetről, balesetekről, kerülőutakról)?

Ritkán járok autópályán (havonta egyszer-kétszer), de nem nagyon emlékszem, hogy a default üzeneteken (biztonságiöv, leállósáv, pihenő, ...) kívül bármi mást láttam volna ezeken.
kvte Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13072

Rákospalota - M0 - neM4: 15 perc...

janoka419 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13071
nagytarcsánál jöttünk le, a 3-ason a város felé lépésben sem haladt a forgalom, egy lámpa egy autó volt kábé a sebesség, ezért indultunk a másik irányba, ha nem érjük utol kerepesen a minket egészen mogyoródig feltartó furgont, sokkal gyorsabb lett volna, addig robogtunk, mint a szél.
Előzmény: Törölt nick (13067)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13070

OFF

nemtom, de elég gyilkos képet vág...

kicsit a Koltayra emlékeztet, az szokott ilyen grimaszt csinálni, amikor hülyéskedik...

 

lehet, hogy megkapta a behívót a prosztata szűrésre... :-))

ON

 

Előzmény: hotrod25 (13069)
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13069
A fúrópajzs jön mögötte? :))
Előzmény: Törölt nick (13061)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13068
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13067

hamánígy szóbahoztad: nem egészen értem mit kolbászoltatok mogyoródon...

 

ha jólértem a rendezvényt az M0án hagytátok el déli irányba (?)

melyik csp-nál jöttetek le? a 3as útinál?

és miért nem a központ felé indultatok?

Előzmény: janoka419 (13066)
janoka419 Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13066
azt gondoltam, az M3-astól újpest nem lesz egy nagy kaland. az lett...
Előzmény: Törölt nick (13060)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13065
akkor ezért nagy a forgalom: sok útbuzi végigmegy rajt oda-vissza, hogy megnézze mekkora rajta a forgalom... :-)))
Előzmény: PrintScreen (13063)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.16 0 0 13064

hát qrvára kiváncsi leszek a forgalmi adatokra...

 

én 20-30e-re saccoltam indulásnak (mármint az első néhány évre), most olvastam valamelyik cikkben 50-60e-et, ami kicsit túlzásnak gondolok...

 

hát majd kiderül...

 

az mindenesetre meglepő, hogy a kamionosok, azonnal birtokba vették...

(gondolom a régi M0xM5 csp-ban ki van táblázva nyíregyháza/SK/UA...)

 

 

ja, néztem a képeken, hogy mik azok a tábla nélküli portálok, ezexerint mátrixtáblák lesznek rajtuk...

 

 

Előzmény: hotrod25 (13062)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!